11. sep. 2008

Sopp i underlivet

I det ene øyeblikket er jeg i drømmeland sammen med Jens August i Hotel Cæsar - fem minutter senere spurter jeg nedover gata med Dell i den ene hånda og ei flaske Pepsi Max i den andre. Jeg forsov meg til skolen for første gang på over 3 år. Er det her det snur og jeg begynner å forsove meg 3 ganger i uka igjen?

Her ser dere forresten alle gjenstandene jeg deler seng med. Dell blir lagt litt til side når jeg skal sove.

Endelig er jeg alene hjemme ei igjen, og da er kjøleskapet alltid så fint!


I dag måtte jeg på fjelltur igjen, ettersom jeg ikke orker å trene de dagene jeg er på jobb.
Selv om jeg egentlig liker fjellet best i "enerom" - lot jeg verdens beste Jon få være med.



Og ja, Jens August har faktisk kommet seg enormt utseendemessig det siste året.
Han er en filf, og jeg vet dere er enige.

50 kommentarer:

MarianneEmine sa...

Jeg er superenig, Jens August er heit. Trenger du tips for den soppen? Den var huuuge!! Canesten

vicy sa...

Sopp er topp.

Jon sa...

Stor tiss. Fint kjøleskap. Fantastiske Jon og Linnéa
<3

Mary Soprano sa...

HAHA, ka e det her??

Det var seriøst ment det med sangskriving til meg. Jeg jer 14 år og bestemt meg for å bli sanger. JEg var med i MGP.jr første året.
Kan du sende meg en mail er du snill??
Hilsen Linnéa Solli Myhre, Molde

Og det med hund var seriøst, mamma driver oppdrett av en liten røytfri allergivennlig rase som heter Bedlington terrier, De er som mynder i oppførsel, ingen typisk terrier.

Maile meg på linneamy@start.no"

registrerer adressa di. kan ikke svare her kos

Hilsen Maria

Linnéa sa...

Hahahaha, Mari, har du googla meg? Jeg husker jeg fant det en gang og gikk rett til mor for å spørre hva faen dette var. Hun hadde "ingen kjennskap til det". Nå i ettertid SER jeg at det er hun som har skrevet det, jeg er ikke dum.
Hun ville at jeg skulle bli en sanger eller noe.

Sandra Michelle Skipnes sa...

Jeg liker Jens August jeg :D

Anonym sa...

det heter DILF! DIIIILF!

Anonym sa...

jeg skjønner, Madeline (MA) Benedicte(BE) Linnéa (LIN)

Heiet på der!

Anonym sa...

Steike...du er HOT!! :D:D

lissis sa...

Haha. DEN shortsen.

Rebekka sa...

Hahahaha, masse pepsi og eple! Genialt :D

Renate sa...

haha :P Beste jeg har sett på flere år! Her snakker vi avhengig av eple og pepsi! :P

Anonym sa...

Snakker vi kjærleik her, Linnéa?

Marianne ! sa...

Sopp i underlivet. Så koselig!

Jens August så ræva ut etter å ha returnert etter den dramatiske forsvinningen. Nå derimot, håhå, det hjelper å være badboy.

Maria sa...

Hva er en filf?

Aaah, jeg deler også seng med blader, bøker, epleskrotter og ledninger. Keeps me from feeling alone! //emo

H a n n e sa...

Sopp er topp, hopp mer for sopp! Men du.. viss han er vilf, kan jeg bli milf da? Og du kan bli... bilf?

Linnéa sa...

Anonym: Ja, hvis man foretrekker dad. Jeg foretrekker father.

Renate: Flere år? ..

Lise: Jeg gidder ikke vaske klær. Hvor gammel er den? 5 eller 6 år?

Maria: Father i'd like to fuck. Idiotisk nok. Tror ikke han har barn heller.

Linnéa sa...

Bilf, Hanne? Hvor vil du nå?

Anonym sa...

Jo, Linnea. Jens August har barn. Med Eva.

Henrikke sa...

Pepsi max og gule epler er sånn ca.Mekka!

Arma sa...

LAST.FM, linnéa????????????
NÅ SKAL VI BLI VENNAR

Anonym sa...

jens august er digg <333333

lissis sa...

Den har vært Hanne sin...det sier vel sitt.

Marie rocks my socks sa...

Så kjekt å se at noen har lika koselig innreda seng som meg.

Ingrid Marie sa...

Jens August er hot!! haha

Kristina sa...

For et supert kjøleskap! :p

Katrine sa...

ahhh.. jeg ser det er fint vær i molde. typisk det.

Maria sa...

Åh! Det var jo ganske obvious, egentlig. //dum

Jeg kommer ikke over hvor strukturert kjøleskapet ditt er! I mitt ligger alt i en haug i midterste hylle.

Eiivind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eiivind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eiivind sa...

pepsi max e særdeles usundt.. Verre enn vanlig pepsi .. :v veeeeh

B sa...

Drømme kjøleskapet<3
Jeg er litt enig med deg på Jens August greiene. Litt.

Princess Sparkle sa...

Jeg har også hatt en syk sexdrøm hvor Jens August var med. Og jeg missunner kjøpeskapet ditt!

marie sa...

du vet den middagen du har i kjøleskapet?
hva er merket på den? (eks. fjordland)
har let etter den middagen lenge etter jeg smakte den hos en veninne!

Monica sa...

haha, du er morsom :)

Ingeling sa...

haha, sant nok;)

Joachim sa...

Deilig sopp :)
Herregud med fjelltura du har, sprekingen! :)

Vero sa...

Ah, Pepsi. Kunne ønske jeg fikk lov til å fylle hele kjøleskapet. :/

Mari:) sa...

Hahaha. Jeg koblet ikke bildet og overskriften før jeg leste kommentarene. Smarta;p Drikker Pepsi Max as we speak.
Jeg for min del foretrekker vaktmesteren i Hotell Cæsar. Kjipt for meg at han er opptatt med samme dame både på og utenfor skjermen;p

Bloggen min lider, redd den? marihole.blogg.no

Janitor sa...

nei, nei, nei! jens august er ikke hot! jeg gjentar; IKKE HOT!

Nugget sa...

enig, og ikke er jeg flau over det heller. jooooooo, janitor ;)

Johanne sa...

Åh,så søtt.Jeg fant mgp-sangen deres på youtube. Hvilket vers er det du synger da? Haha,jeg husker dere faktisk, når jeg tenker meg om.

Kamilla sa...

Jeg lo godt av sopp i underlivet.

H a n n e sa...

B is for beauty!

Caroline sa...

Jens August er nammiz da. Haha.

Linnéa sa...

Anonym: Ja, sorry.

Arma: Last.fm er litt teit, jeg hører jo mer på ipod enn itunes. Herregud, ass.

Maria: Engangstilfelle :)

Marie: Topps eller Tops. n a m

Mari: vaktmesteren? Han har jeg ikke sett...

Johanne: Ja, den er dritbra. Jeg synger bridgen før refrenget.
Den lyse stemmen. Oh lord.

Kamilla: Seff Jons påfunn.

Hanne. ilu

Johanne sa...

Det er ikke du som synger: ”Nå er vinteren forbi” osv da? Haha, morsom stemme, litt sånn helium-inspired. Synes bridgen var fin, jeg. Stå på med sangkarrieren! ;-)

AudM sa...

Virker som epler og pepsimax er your thing. Har du noen andre slike du bare må ha vel og ofte? Hvorfor ikke skrive litt om det?

Julie sa...

hahahahahahahaa

Linnéa sa...

Johanne: Haha, nei. Sangen er tuklet med i studio - vi kan ikke synge på ekte.

Audm: Hva mener du her nå?