10. okt. 2008

Bare en liten beskjed

Jeg er uinteressert i å melde meg inn i gratiskleder.se og støtte dere med drittvervepoeng så dere får nok drittpoeng til å få et drittgavekort i posten fra HM eller Gina Tricot eller DRESSMANN eller whatsoever. Skulle jeg ha registrert meg hadde det blitt uten å gi noen av dere drittpoeng. Så vær så vennlig: ikke bruk energi på å kopiere det 400 ord lange anbefalingene deres med 401 skrivefeil inn i kommentarfeltet mitt. Dere er ikke verdt en dritt.

":)"

26 kommentarer:

Anonym sa...

lol...

Cicilie sa...

Haha, du er så genial!

Monica sa...

Hahaha, ":)"

Verhoe sa...

Haha! Jeg dauer

Kamilla sa...

AMEN! Håper alle tar det innlegget personlig.

Hanne sa...

Haha, jeg liker det!

H a n n e sa...

"Det e lov å værra bli'!"

Marthe Sofie sa...

":)"

HAHAHAHHAHA

Lillian sa...

Amen!

Linn sa...

":)"
just can't stop lovin' you.

Anonym sa...

den kåpa di fra river island, hvilken str har du den i? (6,7,8?)

Julie Marie sa...

hoho :D

Emelie sa...

HAHA!!!

henkelenke.blogg.no sa...

haha, love ur attiditude!

Sandra sa...

koseli xD

Artemis sa...

Hahahah.

Prinsesse Iselin sa...

Hihi du er så søt, g0d helG :>

mary sa...

Noen som har skjønt det ihvertfall.

Victoria sa...

hahaha kunne ikke sagt det bedre selv:) Ser den ene fjortissen etter den andre legger ut det tragiske innlegget om gratisklær!

Christian Støkkan sa...

Jeg elsker deg Linnèa. Gift deg med meg? :-D

Mari:) sa...

Herlig;)

Lenieløw sa...

Kunne ikke vært mer enig.

marita sa...

haha. du er så morsom samtidig som jeg nesten blir irritert av å lese noen av innleggene dine :p

Anonym sa...

smil litt a. Rart folk i grunn gidder å lese bloggen din, når du oppfører deg som en dritt.

Anonym sa...

Såpass ja, er det noen som gidder og bruke energi på dette så er det ikke folk som legger inn de linkene, det er virkelig du som gidder å irritere deg over det og skrive om det på den mest uinterisange bloggen man kan finne. Du burde skamme deg! Det er nokk du som er verdiløs kjære deg! :-)

M sa...

fantasitisk herlig blogg!! :X