9. okt. 2008

Bare hei.

Jeg følte aldri at jeg kom helt i mål mtp. shoppingen i London. Vi ankom billigkjeden Primark på lørdag ettermiddag, og bare se det for dere. Se for dere en lørdag i deres egen hjemby, hvor alle barnemødre skal på byen med barnevogn for å sitte på café og handle billige klær de egentlig ikke trenger. Se for dere dette og gang det med tusen. Resultatet er kvinner og barnevogner hengende i lamper og stående på tvers. Man burde ha hatt trafikkregler der inne på lørdager, fordi det var nesten som å spille tetris!
Jeg sto blant annet inneklemt mellom to mørke (og tykke) kvinner som ropte "OMG, it's so sexy! Go for it!" opptil flere ganger. Deretter tok de en high-five over hodet mitt. Jeg og Maria la fra oss posene og dro. Vi kom ikke tilbake før mandag, hvor begge hadde brukt opp 90% av pengene våre på et par dyre plagg på Topshop og alt for mange drinker.

Men kofferten ble full den! Blant annet av noe av dette:

Jeg kan ikke reise et sted uten å kjøpe gaver til vennene mine. Det er kanskje på grunn av gavene at jeg har venner når jeg tenker meg om. Ja, jeg forer vennene mine.

Nei, nå skal jeg spise eple og dra på jobb.

35 kommentarer:

Nøve sa...

Du har heldige venner.

Kamilla sa...

Du har ikke lyst til å forklare det bildet du går og holder på regner jeg med?

Idunn sa...

Haha, jeg ser de to damene for meg!

Karoline sa...

Kos deg på jobb! Håper eplet var godt<3

Karoline sa...

Kos deg på jobb! Håper eplet var godt<3

*--Christine--* sa...

Skulle gjerne ha vært vennen din, bare for å få gaver av deg hver gang du har vært i London:)

Anonym sa...

Du er så pen =)

Linn sa...

Ingen tvil om at du så kul ut på bildet, i hvert fall. Jeg NEKTER shopping i London, blir gal av det. Spesielt før jul.

Anonym sa...

Elsket antrekket! Du har kjempe fin stil :)

Anonym sa...

Hei:) Jeg bare lurte på hvordan du får spilt av sanger på last.fm lengre enn 30 sekunder? Jeg regner med at du ikke har sittet og hørt nesten 2000 trettisekunderssanger...? Og så ser jeg at de sist spilte ofte er samme artist. Jeg får bare til den "radioen" med sanger fra forskjellige artister, hvis jeg skal ha mer enn 30 sek. Hvordan gjør du det??

caroline sa...

Ah den vesken har jeg og;)

Zathx sa...

Nice bilde av deg!

Mor sa...

Kor e sjokoladen min hen da?
Du lovte å kjøpe en te me, ungen...

Christina sa...

åh, london så gøy ut. jeg liker også gaver.

Leni sa...

Sparebank 1. Sexy!

Næd sa...

Ohh. Antrekket var veldig digg.

Anonym sa...

Hvor er vesken fra?:)

Arma sa...

du kanke regne med kinderegg fra meg når jeg ikke får en gigantisk pepperkakehus av deg :(

Kari sa...

Hallo! Jeg liker veldig godt det du skriver i bloggen din, men når du skal fortelle ting om mennesker du ser- hvorfor skriver du da at de er tykke? Har det noe med saken og gjøre?

H a n n e sa...

I miss you! Ønsker meg sjokoladenisse til jul!

Linnéa sa...

Kamilla: Det er kortene jeg ikke fikk sendt i London fordi de IKKE hadde frimerker.

Anonym: Altså, jeg hører ikke på musikk PÅ lastfm. Jeg hører på Itunes som registreres på lastfm.

Mor: Den ligger der da blinde ku.

Veska er fra Topshop.

Arma: Faen... Du skal få noe annet!

Kari: Det er et adjektiv, et beskrivende ord. Samme om jeg hadde sagt tynn eller tykk - det gir uansett et bilde av menneskene.

Hanne: Den knuser bare i posten :) Men du skal få noe fint! Miss u spurv

Marlen sa...

Pepperkakehus? I Oktober? :P
Søtt. :)

Lillian sa...

snill du e :)

margrethe sa...

er den dressen fra TopShop? Skulle så gjerne tatt meg en tur til London ass.

hildereality.blogg.no sa...

jeg liker stilen din :-)

Are sa...

Høres herlig ut å være flankert av siste programs gjester på Jerry Springer. High Five!

Lexxi Foxxx sa...

Lille trille.. er jo for galt at du ikke har meg i blogg listen din.. dette må du fixe synes jeg :O <3
puss på dej!

Anonym sa...

den kåpa di fra river island, hvilken str har du den i? (6,7,8?)

Kate sa...

YOU ARE SO CUTE GIRL! I love your outfiiiiiits..always pretty ;)

xoxo kate

martine sa...

Fint antrekk, vennene dine er heldige!

Anonym sa...

Et spm: Får du noen glede/behov tilfredsstilt ved å kjøpe mat og godterier til vennene dine? Har hørt om folk som "får i seg mat" ved å se på andre rundt seg spise, og da gjerne ved å se de spise noe man gjerne har lyst på selv. Folk som har et veldig anstrengt forhold til mat og er opptatt av å spise sunt selv, kan altså få søtsug-behovet tilfredsstilt ved å "fôre" andre (som du selv sier du gjør;P), eller rett å slett sitte og se på andre spise. Er det litt sånn for deg? Du har så streng selvkontroll at du ikke unner deg selv noe godt, men vil gjerne at andre skal spise masse usunt?

Linnéa sa...

Margrethe: Dressjakka er fra Topshop. Ikke buksa.

Anonym: 6

Siste anonym: Ja herregud, hvilken ekstremt stor tilfredsstillelse jeg føler når andre spiser.
Ærlig talt, jeg får tilfredsstilt mine behov ved å spise det jeg vil selv. Jeg unner meg selv usunne ting selv om det ikke er daglig. Ingen har godt av en sjokolade hver dag.

Amalie sa...

Spiser du ikke annet enn epler og salat du? Foreløbig alt jeg har sett deg eller din mor har skrevet at du spiser.

Anette sa...

Hva i alle dager var det der du skrev at du fôrer vennene dine med ? Det så merkelig nok ganske så fristende ut.

Anonym sa...

herregud jeg elsker deg.

har ikke sittet alene og ledd foran dataen siden jeg for flere år siden var overtrøtt og fant et bilde av en superfeit hvalross.