22. okt. 2008

Er det bare meg som får en slags rusfølelse når jeg er trøtt? Om nettene kan jeg finne på å brette ut om lite og stort til hvem som helst. Og, i går kl. 07 ringte jeg til p3-morgen og sang "Replaceable" av The Killers dedikert til Mia. Men jeg kan synge altså, jeg kom tross alt på sisteplass i Jr. Grand Prix! (Og jeg lå på 2. plass på Norsktoppen, takk for at du stemte på meg mor.)

Siden jeg har vært på jobb har jeg ikke så mye å fortelle, bortsett fra at jeg elsker jobben min - men hater småjenter.
Småjente: Du, i finn ikke puffa ris som står på handlelappen min
Linnéa: Her har du puffet ris (kaster puffet ris i hendene på henne.)
Småjente: Nei, puffA ris.
Linnéa: JA? Puffet ris.
Småjente: Jamen i skal ha puffa, ikke puffet.
Linnéa: Stikk til helvete av før jeg henter skråsaga og parterer deg.

(nesten)

Nei, nå skal jeg se Tett På Tre med Espen Eckbo! Gjør det dere også!

25 kommentarer:

Renate sa...

Når er våken for lenge produserer kroppen stoffet amfetamin sa de på radioen en dag forleden. Ikke rart om du føler deg rusa da :P

Lillian sa...

herregud for et suppehue! :p

ps. jeg vil gjerne høre deg syng!

Emelie sa...

Espen Eckbo er så morsom, hehe!

Kamilla sa...

Hvor dum går det an å bli? Hun virket jo ikke helt god.

Alicia sa...

Du er (ikke) hissig Linnéa.

Hege Mærvoll Stien sa...

Stikk til helvete av før jeg henter skråsaga og parterer deg.

hahahah. tidenes

Nette91 sa...

hahahaha x) du er så genial

Jannekake.com sa...

Grrrr, jeg gikk glipp av Espen Eckbo i dag. Dumdumdum.

..Men ikke så dum som den ungen, herresatan er det mulig? Merker at jeg blir godt irritert, og føler med deg :p

Renate sa...

Haha :-) Du er så morsom. Espen Eckbo er fun!

Guro sa...

har du deltatt i jr grand prix? I det hvilket bemerkelsesverdig år var det? Og hva var det fantastiske bandnavnet, eller opprtrådte du alene?

Monica sa...

Hahahaha <3<3

Martine sa...

Når var du med i mgp jr?? kan du legge ut det du sang!? hadde vært supert:)

fin blogg!

Åse Marie sa...

Jeg gjør mye rart når jeg får for lite søvn. av og til skulle jeg ønske at jeg heller var full, det er mer akseptert. Utrolig morsom blogg, du skriver kjempe bra! :-)

Leni sa...

so angry oh so angry! PMS? :P

hannastrand sa...

Haha, så skjønn. Ja man møter mange rare folk en dag på jobb.

Maria sa...

Giev information about MGPJ plz! Google is my friend.

Jeg var ikke så dum da jeg var liten jente, det er jeg skråsikker på.

Elise sa...

i ser d på bunnpris av å t :)

Anonym sa...

du va faktisk veldig flink å synge huske i :)

Leni sa...

You are too kind! Tell your mother that i'm going to adopt you!!! I'm on the plane to Molde right now!

kristine reitan sa...

haha, du er flink til å skremme barn (og andre voksne vesener).
kanskje derfor jeg liker bloggen din? ja det, og en drøss av andre grunner :)

kristine reitan sa...

haha, du er flink til å skremme barn (og andre voksne vesener).
kanskje derfor jeg liker bloggen din? ja det, og en drøss av andre grunner :)

Anonym sa...

det var en gang, det var en gang, det var en gang for lenge siiiiden (8)

Linnéa sa...

Elise: Beklager at jeg ikke hilser altså, er litt dårlig på ansikter.

Legger ut sangen ved en senere anledning. Har gjort det før også forresten.

Leni: Loves!

Kristine: Takk!

Javiera sa...

hahaha, tidig. forresten så såg jeg også tett på tre, og det er genialt !

Anonym sa...

Linnea
Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill