19. okt. 2008

Herr fantastic

Faen, jeg glemte å spise pepperkaker i går.

I helga har Mari vært hjemme fra Bergen, og det har vært fæntæstic. Jeg må innrømme at jeg hadde en tåre i øyekroken da vi tok farvel i bilen i sted, etter en flott biltur hvor Mari stadig valgte å trykke på bremsen fremfor kløtsjen hver gang hun skulle gire.
Jeg lovte at neste lønning skal brukes til blybillett til Bergen, og nå skal jeg holde det.
Når jeg tenker meg om vet jeg forresten ikke om Bergen ligger nord eller sør for Molde engang.


Han med julebrusen brukte forresten å være kjæresten min i ett år. Så nå vet dere (ikke) hvordan han ser ut også.

Jeg må bare beklage, jeg skulle gjerne ha hatt noe morsomt å komme med. Men norskboka fra helvete overfaller meg stadig, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg greier å presse inn mer informasjon om div. døde forfattere og tidsepoker. Det verste er faktisk at jeg ikke blir noe smartere av det heller, jeg bare blander og glemmer.
SUKK, hva faen skal jeg bli? Hvor er jeg om 5 år? Fortsatt hjemme i Molde og blogger om tapertilværelsen min?

Jeg vet jeg har spurt før, men jeg trenger noen å herme etter.
Hvor er dere om 5 år?

69 kommentarer:

maert.blogg.no sa...

om 5 år er jeg i california å glaner på surfegutter. rett og slett

Anette sa...

forhåpentligvis studerer jeg medisin i en av de store byene :)

Nadine sa...

Om fem år skal jeg ta pause fra jobben og få unge uten mann. Riktig, jeg skal bli mamma om akkurat fem år! Men jeg gidder ikke å ha noen mann. Menn er bare ræv, men mindre man har Johnny Depp tror jeg.

Jobben jeg tar pause fra er et eller annen psycho. Bokstavelig talt. Drømmen min er å jobbe på veum her i fr.stad. Som er et psykiatrisk sykehus. Jeg skal jo bli sosionom.
Har du ingen planer selv?

Helene sa...

fremtidsplaner er stress.

Lillian sa...

steinrik.. høhø!

Malene Kleive sa...

Jeg skal studere mennesker i India. Der skal jeg bo i en bitteliten indisk leilighet, med en kjekk nabo. Jeg skal male masse bilder mens jeg fyrer med røkelse.

iselin tar'a sa...

Om fem år.. Da er jeg 21 år, da er jeg ferdig med videregående, har gått et år på folkehøgskole, to år på Nordic School of Photography. Så, da er jeg klar til å være i utlandet et år. Tenker jeg flytter til usa og finner meg en rik mann. Får meg jobb i usa, blir en superkjent fotograff, og er styrtrik.

:)

Marianne ! sa...

hoho, så fine bilder!:D

jeg er et eller annet sted og studerer et eller annet. med andre ord; har ikke peiling!

Peeer sa...

På Bunnpris... faen!! =/



hihi :D

Sunniva sa...

Fotograf i San Diego

zathx sa...

Om 5 år er jeg uteligger, og det eneste inntaket jeg får av mat er en halvspist burger jeg finner i søppeldunken ved MCdonald's! Gleder meg!

Anonym sa...

største pr agenten i landet!!

Eliisa sa...

Det er veldig irriterende at hvis man trykker på et bilde på bloggen din, så går det ikke an å trykke på "tilbake" etterpå.

Mona sa...

Jeg har kjøpt meg leilighet og er nesten klar til å slå meg til ro.. Har i mellomtiden bodd to år i utlandet og sett store deler av verden! :)

Linnéa sa...

Gift med Jack Sparrow, ute på tokt med The Black Pearl, konstant full pga overdreven romdrikking.

Hvis ikke det går skal jeg studere musikk, gjerne i London. Hvis jeg kommer inn, da. Backupplanen dersom musikkstudiene går i vasken er vel journalistikk eller fysioterapi med spesialisering innenfor idrett. Jess.

Espen sa...

Om fem år sitter jeg her foran pcen og leser taperbloggen til Linnea for å få med meg siste nytt fra Molde :)

alvab sa...

Utdanner meg i New York for å bli veerdens mest begavede skuespiller!

kristine reitan sa...

om 5 år er jeg like forvirret som jeg er nå, bare at jeg har min egen leilighet i london, selger vintage klær og super famous for being me. ELLER så har jeg aldri klart å fullføre vgs, ender opp som månedens ansatt på rimi og går i mot en tidlig død. tja.

Elena sa...

Om 5 år eg jeg borte fra Norge og studerer et eller annet, har ikke funnet ut hva enda men.

Marionn sa...

Om 5 år tar eg opp igjen norsk frå VG3 om det går ann. For 5 året, for stoffet går fortare ut enn det kjem inn. Baah. Kor er DU om 5 år?

FRIEND OF LAGERFELD sa...

if you love me you would link me

FRIEND OF LAGERFELD sa...

I'm btw in lavedon!

Victoria sa...

Om fem år studerer jeg i England på Oxford University

Marlen sa...

Om fem år er jeg enten i Bergen anda, eller i Paris. Toulouse eventuelt. :P
Jeg studerer samtidig som jeg jobber, og livet er fab! :)

Anonym sa...

du jobber på bunnpris ikke sant?
litt teit spørsmål, men hvilken smaker har dere i "topps" middagene?
Vi har kun lasagne, spagetti bolognese og chicken sweet/sour...

victoria ♥ sa...

Jeg kan ikke se fremtiden, jeg har ikke sjangs. Men det er kjekt at du spør, sånn i tilfelle jeg visste det.

M.B sa...

om fem år er jeg i London! håper jeg :)

Anonym sa...

Haha, puppeguri, ser bryst vorta.

QB-Siri sa...

Studere siviløkonomi i bergen på NHH. og rave me d hver helg (og ukedaga when it comes to that). YESS

nette sa...

Det kommer nok til å ordne seg kjempefint for deg :) Du kan jo skrive bok.

Jeg tror jeg skal studere markedsføring, på BI.

Sunniva sa...

Om fem år har jeg en pause fra medisinstudiene i tromsø, for å få barn nr. 2. Veldig familiebevisst, nemlig.

Silje Kristine sa...

Selvom dette er helt ut av perspektiv med tanke på de andre kommentarene som er publisert, så skyter jeg i vei:
skulle gjerne likt å vite hvor du har funnet den herlige toppen du har på deg? :-)

Maria sa...

Om 5 år er jeg forsatt biologistudent. Om 10 år også, for den saks skyld. Jeg vil for søren ikke jobbe enda.

Ogog, null bebi, men kanskje en mann av noe slag, en jævlig digg sofa og en hund/katt/ilder/skilpadde.

Kari sa...

Om 5 år bor jeg i London i en fantastisk toppleilighet sammen med kjæresten. Han har da gått fra å være kokk til å være chef i Londons hotteste restaurant, og jeg er en meget anerkjent interiør og landskapsarkitekt. Vi har en hund og en katt, og jeg har verdens største walk-in garderobe med tilknytning til en annen walk-in garderobe for skoene mine. Kjæresten har også sitt eget krypinn hvor han kan se fotballkamper, drikke øl og rape så mye som han bare vil.

ohsweetcherries.blogspot.com

Anonym sa...

80% av de som har kommentert skal jo til London. Skal legge meg i rekka å fortelle at "ja, det skal jeg også."

Anine sa...

Om 5 år er jeg 25 år, forhåpentligvis ferdig med skole for alltid, har en jobb som jeg liker, og et hus eller leilighet der jeg kan ha hund! :P Og fortsatt sammen med min kjære.. Og er rik selvfølgelig..

lindis sa...

om 5 år er jeg fortsatt stuck på skolen .. :)

Lenieløw sa...

jeg har masse babyerr :D eller/og jobber som flyveleder eller i militæret :D
syns synd på deg ang norken, fyttihælvette jeg hatet det faget der, vartfall når du ikke bryr deg en dritt om Henrik Ibsen og Bjørnstjerne Bjønson skrev poesi eller dikt eller folke eventyr, og ikke nok med det, men du må faen meg vite når de levde epoke osvosv. Veit såvidt når min egen mor er født.

Lenieløw sa...

jeg har masse babyerr :D eller/og jobber som flyveleder eller i militæret :D
syns synd på deg ang norken, fyttihælvette jeg hatet det faget der, vartfall når du ikke bryr deg en dritt om Henrik Ibsen og Bjørnstjerne Bjønson skrev poesi eller dikt eller folke eventyr, og ikke nok med det, men du må faen meg vite når de levde epoke osvosv. Veit såvidt når min egen mor er født.

Mia sa...

om 5 år studerer jeg i stavanger eller køben :)

Anonym sa...

Om fem år har jeg jobbet som optiker i noen år og er strålende fornøyd med det, og om ti år er jeg sjef i en av de store brillekjedene. Eller, jeg eier en stor butikk. Eller tre.

Ja, jeg driver på å blir optiker. Det er ganske fint. (MEN: ikke gidd å bli optiker rett etter vgs. Jeg surra i noen år først. Det er bare treårig, tenk å være ferdig når du er 22! Dritkjedelig.)

Nøve sa...

Om 5 år er eg sikkert i Oslo og tar mastergrad i Japansk. Men eg svarte noko heilt anna sist gang du spurte, så ein veit jo aldri.

Christine sa...

Jeg vet heller ikke om Bergen ligger sør eller nord for Molde, så da er vi like langt! Om 5 år har jeg fått min første gørrunge, jobber som fotograf eller redaktør i comsopolitan og lever livet. Forruten ungen er livet altså perfekt!

mari e kul.com sa...

GUD for nokken vakre bilda! nesten skremmende at ingen kommentere det. "ja, der e mari ja. interessant"

Linnéa sa...

Nå følte jeg meg plutselig ikke så spesiell lenger, da alle skal til London.

Planer selv? Nei, skal bare ha det fint jeg.

Per: Hahaha, nei bli med meg bort fra Molde!

Elisa: Tror ikke det er noen andre som har det problemet. Kanskje du bruker en teit nettleser?

Espen: you wish...

Friend of: JAaaaaaaaaaaaaada.

Anonym ang. tops-produkter: Hehe, nei vi har bare de vi også. Men jeg har hørt det finnes flere spennende retter!

Silje Kristine: Det er en kjole, og den er fra Topshop:)

Takk for at dere deler, selv om det var...ja.

Janitor sa...

Det blir nok folk av deg og til slutt..

Anonym sa...

Host host host. Jeg er Bergenser, og blir fornærmet over at du tror Bergen ligger i nord-norge. For etter min mening er vel Molde omtrent siste byen før en kommer til nord!

Om fem år er jeg mange-millionær, rett og slett!

Monica sa...

Du kommer ikke til Bergen uten å treffe meg! Haha :-D

Jeg skal bo i London! Jeg vet hva jeg vil der, men om jeg lykkes får vi bare vente å se på :-D

justiceforhans sa...

Om 5 år har jeg sett Feeder live! :-D

Anonym sa...

Om 5 år sitter jeg hjemme og har mitt andre friår og lurer på hva i helvette jeg skal bli mens jeg sitter på facebook og savner alle vennene mine som studerer til advokat og psykolog. J

Mariette sa...

Om 5 år studerer jeg på mitt 3. av 4 år på høyskole for å bli sykepleier. Jippi.

Leni sa...

I have no idea... i even dont know where will i sleep tomorrow....

Leni sa...

If one of us is suppose to call model agency it is you. Tica is damn hot! :P

Marie rocks my socks sa...

Om fem år jobbe eg som fotograf for Vogue. Eg får lov til å reisa over heile verden og møta fantastiske folk og se fantastiske ting.

Glede meg nesten litt eg!
Så då e da vel berre å lena seg tilbake i godstolen å venta på at magien skal slå til då!

idabianca sa...

Da er jeg forhåpentligvis i et annet land. Men jeg er hudpleier da :-) Det er jeg ferdig med til sommeren hvertfall! .. også håper jeg at jeg har en kjæreste/mann (kaller man 24-25 år gamle menn, menn?!)

Takk for kommentaren din forresten. Hyggelig å høre at du likte jakken, syns den er helt herlig selv.

Anonym sa...

Om 5 år jobber jeg sikkert på samma gamle jobben, går i de samma gamle klærne, tråkker ihjæl de samma gamle skoa, hører på den samma gamle plata, og har fortsatt ikke lappen, bil, hus masse penger og en mann..
Men målet om å overgå dissa punktene er der .. de er der..

Sofie sa...

Søte bilder :) Om 5 år håper jeg å ha en god jobb og familie. Enkelt og greit :-)

blOmp sa...

Jeg er nok på planeten Mars:D

Kamilla sa...

Hvis alt går etter planen sitter jeg med Jude Law og spiser en lat frokost i solen. Han er selvsagt ikke utro, og vi har ikke barn.

Siri sa...

hvor er den nydelige kjolen fra?=)

Sunniva sa...

Jeg skriver matster i juss på Queens university. Fortsatt like narsissistisk, sannsynligvis fått meg en hund som erstatning for alle ulykkelige forhold. Kjøpt meg pels slik at alle natur/dyrebeskyttelsesforkjempere kan kaste egg på meg. Ja, rett og slett herlig skal jeg ha det.

Silje sa...

Om fem år er jeg igang med 2. avdeling på profesjonsstudiet i psykologi i Bergen, samtidig som jeg forhåpentligvis jobber som freelance journalist i en avis eller et blad. Sånn rent personlig har jeg forhåpentligvis flyttet sammen med kjæresten jeg planlegger å få (Haha). Hvis det er sånn livet mitt ser ut om 5 år er jeg i hvert fall en meget lykkelig 23åring. :)

EST sa...

Blybillett!

line sa...

om 5 år studerer jeg journalistikk et eller annet sted i verden, også er jeg forhåpentligvis lykkelig.

line sa...

om 5 år studerer jeg journalistikk et eller annet sted i verden, også er jeg forhåpentligvis lykkelig.

Kristina N sa...

i 2013 har jeg et hvileår - fordi jeg var så flink når jeg var i London året før.
Jeg jobber og studerer sånn halvveis og arbeider hadt for å bli ferdig med all utdanningen min.

:)

Sandra Michelle Skipes sa...

Pepperkaker er vondt.
Om 5 år er jeg holder jeg enten journalist eller skuespiller. Og om jeg ikke blir det skal jeg blir prostituert :)

Anonym sa...

Mari er kul ja. Bergen er kult!

ilabila sa...

du ligna på ho blonde so e me i american beauty :)