21. okt. 2008

I det gavmilde hjørnet

Folk ser stadig på meg med "wow, hun er selvskader"-blikket når jeg går med "armene i friluft."Men dette flotte arret påførte jeg meg selv helt uaktsomt for 2 år siden, og det går tydeligvis ikke bort. POENGET! Den som gjetter hvordan jeg pådro meg det, skal jeg jaggu meg gå ut og kjøpe en flott premie til! I og med at jeg er så himla rik for tiden mener jeg.

Skulle selvfølgelig gjerne ha fristet dere med noe her og nå, men det skal være fantastisk flott - jeg lover!
Illustrasjon:


Ulykken er ikke så veldig morsom at det gjør noe, så ikke tipp at jeg gjorde det da jeg hoppet i fallskjerm fra stuebordet eller noe. Det er mer logisk.
Går ut ifra at smarte mennesker legger ved en emailadresse så jeg har mulighet til å kontakte vedkommende.

85 kommentarer:

Anonym sa...

noen klorte deg,
eller så skar du deg på noe.

olea2@hotmail.com

Anonym sa...

himla rik*

Anonym sa...

Du sølte faktisk kaffe på deg sjøl, kjedelige greier det der!!

Ivers

Kamilla sa...

Du skulle jogge en tur i skogen, og der var det en kvist. Det var sommer.

kamilla.hv@hotmail.com

sandramu sa...

du brente deg på steikovnen/brettet til steikovnen når du skulle ta ut noe.

sandramu_89@hotmail.com

sandra sa...

jeg ser forresten ikke arret, så jeg tok en vill gjetting

Mageplask sa...

Du ble kasta av sykkelen å traff et gjerde som var ødelagt og skjærte deg opp på en ståltråd..?

Anonym sa...

du skrapet deg på en spiker;)

Siri sa...

du klarte å dette ned trappen?;p

Marit sa...

Du ble bitt av et vortesvin?

Birgitte Isabelle sa...

Egentlig tenkte jeg på at du hadde brennt deg på noe,! men siden det er skrevet..! så sier jeg ;Du falt ned fra sengen!:)

birgitteknudsen1@hotmail.com

trude sa...

kanskje du brente deg på strykejernet, sånn som meg?

Marte SJ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

noe på kjøkkenet, nærmere vil jeg ikke gå.
arnebananaskoko@babe.no

Marte SJ sa...

Definitivt et brennmerke! Du brente deg på en panelovn da du turnet rundt på stuegulvet!

marteesj@hotmail.com :D

Christina sa...

Du falt ut av senga

Christina sa...

xtina_001@hotmail.com, forresten

Elisabeth sa...

Jeg tenkte også på det at du skulle ta noe ut av ovnen å brant deg. Meeen kanskje du brant deg på et stearinlys når du bøyde deg over bordet? evikanes@gmail.com

Anonym sa...

Du ble angrepet av Toroborgen?

lissis sa...

Får jeg lov til å gjette? Jeg vet det!

Du er IKKE perfekt sa...

Du fikk det pga en vegg.
Eller pga en kvist/gren som du gikk på når du var ute på tur.

tina.aa94@live.no

Anonym sa...

det var sikkert hunden din som klorte deg.
johannee12@gmail.com

Ingeling sa...

Jeg skulle ha gjort mye for å være like vakker som deg:)

Jeg gjetter at du brant deg på ovnen når du skulle ta ut en Linnèa spesial av ovnen eller da du gikk på butikken å kjøpe en kasse med epler:)

Jeg er ikke så smart at jeg legger igjen mailen min, men du kan derimot kontakte meg ved å skrive en kommentar på ingeling.blogspot.com

Marianne ! sa...

du syklet og trynet i en busk.

marianne_h89@hotmail.com

Marianne sa...

Du falt i fylla ;P

Helene_h91@hotmail.com sa...

Du tryna på en grusvei? Vær så snill

matheea.blogg.no sa...

Det er et brannmerke, og du brente deg på en lyspære ;)

helene_mkg@hotmail.com

Anonym sa...

you got burn'd. ?

Anonym sa...

Har ingen anelse!
Ville bare si at det er bra du skriver daglig igjen, og bra innlegg de tre siste. Syntes det var litt lite aktivitet osv. her en stund.

Elin sa...

Tipper det er et brennmerke!
Men alle forslagene min er jo tatt! ;o

Leni sa...

Oh gosh how can I know? I'm sure that you hurt yourself, just to get my email!!!! Naughty girl!


(was it Ticas fault?)

Karoline sa...

Du skulle kutte grønnsaker også bomma du og traff armen, når du skulle holde skjærfjøla på plass med armen?
daviddigger@hotmail.com

Karoline! sa...

Du brant deg når du skulle ta en kake ut av ovnen!!!!!!!!
(Det er mitt endelige svar)
daviddigger@hotmail.com

huilei sa...

Du brant deg på et stjerneskudd som ble slengt forbi armen din. x)

susan_zhuang89@hotmail.com

AE sa...

tenkte du hoppet med fallskjerm fra stolen, men da er det tyydeligvis feil. =)

Hanne sa...

Brant deg på strykejern eller varm ovn?

hege anita sa...

Brent deg på glattetang/krølltang.

hege.anita@live.no

Anonym sa...

Du brant deg på ei stekeplate eller en kasserolle eller ei varm rist som hadde vært i stekeovnen ? Eller noe i den duren.

ingvild1102@hotmail.com

Mor sa...

Det var jeg som bet deg da du kom full hjem for fjortende gang på tre uker.


(?)

tiina sa...

Hm, la meg gjette.... Du har definitivt brent deg på noe... Jeg tipper kanskje en stekeplate når du skulle ta noe ut av ovnen, eller kanskje en lighter? Slik som meg ; ) t.stromsvik@hotmail.com

Anonym sa...

Enten så har du gått forlenge med nikotonplaster ellers så har du sugd deg selv så mye på armen at sugemerket ble der tilslutt... ?

sararamsoe@hotmail.com

Frøken Blom sa...

Du skulle barbere deg i dusjen eller badekaret, men falt og streifet borti armen.

Jeg ønsker meg et videokamera eller annet som er like gøy:)

Lillian sa...

den der kjøteren din klorte deg etter all faenskapen du har gjort med han/hun. høhø!

Marlen sa...

Jeg tror noen bet deg.
Eller noe. :)

marlenblindheim@hotmail.com

Sissel sa...

Du var full, og du husker ikke.

Alicia sa...

Du fikk det da du falt i London

alicia.vw@hotmail.com

Jannekake.com sa...

Jeg er en ekte juksefant, så jeg kommer med tre alternativer:

1: Du skulle lage nattmat etter en fuktig kveld ute, og brant deg på ovnen.

2: Du falt i en stikkebusk på fjelltur.

3: Du var i en heftig bitchfight, og ble klort av ei slem tøs.

(Jeg ser ikke arret btw, så det ble vill gjetting)

Idunn sa...

Du skulle sette inn noe i oppvaskmaskinen og skar den på den. Det har jeg gjort! Visste ikke engang at det var noe å skjære seg på.

Guro sa...

1. Du brente deg på srittejernet
2. Du brente deg da skulle ta noe ut av ovnen
3. En katt/hund klorte deg

:)

alvab sa...

Du brant deg på komfyren, man får jo arr av det?

Tica beit deg

benedikte sa...

du du brente deg når du skulle krølle håret eller ta ut pizzaen :)

Anonym sa...

Ehm.. Du falt!

Rebekka sa...

Det var en katt som klorte deg.

Rebekka.b.91@hotmail.com

eva sa...

har du ikke hvit bh? :)

Anonym sa...

Kunne du ønske du hadde større pupper, eller er du fornøyd som du er? Og er du fornøyd med vekten din nå? :)
Stine

iselin tar'a sa...

du skulle prøve å shave armene (grunnet veldig mye hår), og.. klarte å kutte deg./ du brant deg, på et eller annet/ en katt/hund klorte deg?

:)

iselintara@hotmail.com

Lena sa...

Du har selvfølgelig samme "selvskader" arr som jeg har. Nemlig fra stekeovnen. Fantastisk fine arr det blir! Eg har då altså to stk. Oh yes, slå den du!

Ida Kristine sa...

Hunden bet deg, eller så var du i heftig slåsskamp. Eller kanskje du gikk på døra.

ida_nk@hotmail.com
idapus.blogspot.com

Anonym sa...

liiiiinneeeeaaaa du stakk deg på en tannpirk!

FRIEND OF LAGERFELD sa...

mener du den runde prikken? Du visste ikke var den røytetenningen i bilen var, så du måtte teste den ut.

Anonym sa...

Det skjedde i fylla!! Hva ellers?

Hanna

hannastrand sa...

Du stekte mat i stekepanna. Også fikk du olje på deg :) Fikk ett sånnt arr selv vertfall da jeg stekte meg noen deilige pannekaker ;)

(hannash@hotmail.com)

vilde sa...

du er pen :o

du ble truffet av lynet (sterk blitz) også brant det seg fast i huden :D

kine sa...

tica klorte d eller fylla

du har me

Anonym sa...

hahahah
arret vises jo knapt

Christina sa...

Du hadde en av de berømte klatreturene dine. Og så kom du borti en skarp stein og fikk et sår. Når det ble skorpe så pelte du den av og fikk arret.
Helt sikkert!
:P

ilabila sa...

Du tryna på scooter/moped/lettsykkel

ilabila sa...

Elleer.. brente dej på scooter/sykkel/moped / e.l

Marie sa...

Du falt ut av en handlevogn på Rimi i det du skulle strekke deg etter en pepsi max.

mariefonnes@hotmail.com

blOmp sa...

Mammaen din kastet et kjevle etter deg, vil jeg tro..

iria_wee@hotmail.com

Linnéa sa...

Tro meg, arret vises. Orka bare ikke finne et annet bilde.

Oda sa...

Jeg tipper du brente deg på en hårtang som var for varm og du ikke klarte å holde den på plass.. :)
odak.sem@gmail.com

Anonym sa...

Tica klorte deg når du skulle bade henne.

Smily494@hotmail.com

Leni sa...

Oh and uhm great picture! you look amazing!

Kristine sa...

Jeg tipper du trynte i døra og skrapte deg da.. (eller skrapte deg i dørkarmen)...

eller så hoppet du faktisk fallskjerm i fra stuebordet

ellers så trynte du kanskje på sykkelen.. eller et skateboard eller rulleskøyter?

- Kristine

Synne;) sa...

Du holdt et eple i hånden og skulle dele det i to, dermed så skled kniven ut av hånda de og på armen, vips så enkelt var det ;)

Anonym sa...

1: Du brant deg på steikeovnen når du skulle ta ut en top's lasagne!

2: Lise hadde varmet opp en svær jerndings som hun traff deg med.

3: Du har egentlig ingen arr. Det er bare sminke!

belindajakobsen.com sa...

Sett bortifra din fortid som selvskader er var du utrolig vakker på det bildet :)

Christian Støkkan sa...

Du skar deg på en nøkkel?..Ikke? :(

christianstokkan@hotmail.com

Leni sa...

I'm here like 6th time today:) anyway answer to your question: Glitter!And it was really cheap!
but you can only wear it while being naked! that is the rule!:P

Anonym sa...

Du fikk kokende vann på deg, når su skulle koke et eller annet!
beritberg_1@hotmail.com

ANE KAMILLA sa...

Du skulle hoppe ned fra taket med en paraply!

Eivor sa...

utrolig fint bilde linnea :-)

kjersti sa...

Jeg tror du skrapte bort i noe på shopping (i London). Typisk en skarp butikkhylle.
Eller så snublet du i en stein på fjelltur...

kjelegrisen_hr@hotmail.com

Anonym sa...

passer eller "kniven" som er i blyantspisser?