3. okt. 2008

Kos dokker på bøgda








Ca. nå drar jeg til Oslo hvor jeg skal overnatte med denne ukjente Maria. Vi skal møtes på Oslo S. Åhåhå, dette blir tidenes rape! Dersom jeg overlever natten er vi i London ved 13-tiden i morgen, hvor det første vi skal gjøre er å kjøpe det magiske yoghurtsmågodteriet på Topshop - for så å pløye oss gjennom butikken i spisende og panisk tilstand. Dette vet selvfølgelig ikke Maria ennå, men det har jeg bestemt. Maria tar med data - og dere vet hva det betyr.
Rett før avreise har jeg bøyd visakortet mitt. I love myself!
Hadet fint så lenge!

41 kommentarer:

Du er IKKE perfekt sa...

Du får ha en god tur Linnèa, håper du blogger på turen din. Beundrer måten du skriver på, begynner å le nesten hvert eneste innlegg. Skriv mere om Tica, det er alltid like gøy.

-Håper du overlever !

Bekkesverden sa...

God tur:)
Håpe dåkk kjæm godt fram!

idabianca sa...

God tur, Linnéa! Det går nok kjempe bra! Misunner deg :)

Sunniva sa...

God tur :)

Zathx sa...

God tur, kos deg :]

Anonym sa...

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=139&Group=Reisetips&ThreadID=1411505&Thread=Kjent%20i%20London%3F

vist du fortsatt trenger reisetips :) God tur !

Ine Margrethe sa...

God tur! :)

AE sa...

Urettferdig :( Jaja... god tur!

Ella sa...

God tur! Lucky.

Kristina sa...

Goood tuur! :)

Mariette sa...

God tur! Unner deg det. Have fun:)

Monica sa...

God tur!! Kos deg masse :-D

Anonym sa...

Elsker deg. <3

Christina sa...

have fun! :)

Nøve sa...

God tur, heldige menneske!

Hanne sa...

Heldig! God tur, og lykke til.

Silje sa...

Utrolig bra blogg du har! Håper du får en fin tur, og at du får litt tid til å blogge underveis :)

http://hotel-tropical.blogspot.com

Karoline sa...

Kos deg MEST i London, honey!! <3

H a n n e sa...

God tur, skatt! Love u :¤

Amalie sa...

Goooooooood tur! Jeg er så misunnerlig :(

Anonym sa...

Skrivefeil: Hadet fint så lenge!

Åshild sa...

London ja.. kanskje jeg ser deg? Stikker til London i natt/morgen tidlig selv :)

Carmelita sa...

God tur! :)

Ninaballerina sa...

God tur frøken! :)

Anonym sa...

http://linnealsblog.blogspot.com/

Renate Iselin sa...

Ah, håper du har en fin tur :D
Skal til london selv i desember, og storgleder meg til å handle på topshop. :)

Idunn sa...

God tur! :)

Nette sa...

Skulle ønske det var meg!

Hanna sa...

Jeg elsker bloggen din Linnea :D Fuglt med på den en stund nå :) Nå har jeg min egen blogg oppe og går, skal vi linke :)?

www.pimkiee.blogspot.com

hildereality.blogg.no sa...

du er heldig :-(

margrethe sa...

åå, jeg vil også til London.

Døgnvill sa...

Du får kose deg, mens jeg sitter her hjemme og er sykt misunnelig for at ikke jeg også får bruke opp alle pengene mine i verdens beste butikker. Damn.

Anette sa...

god tur! :)

M.B sa...

Håper du får det kjempe fint i London, Linnéa!! :D

Anonym sa...

skjønner hvorfor du vil vekk fra møre og romsdal. (seriøst. for ett crappy fylke. ikke menneskene. Men hele aromaen)

Marianne ! sa...

Ha en finfin tur søta!

CamillaHuuse sa...

Fine bilder :)

Leni sa...

Have fun, use a condom! ;)

Linn sa...

God tur, og hater deg. Her er det ikke mer shoppinggate enn en liten gågate under ombygging.. HELE TIDEN!

Tonje Holm sa...

God tur, Linnea :)

-www.holm-tonje.blogspot.com

Artemis sa...

hæhæh, ha en trvlig tur.