16. okt. 2008

Resultatet

Å herreguud, så flaks at den frøs der.

Ble det ikke fint?

74 kommentarer:

Anonym sa...

den funker jo ikke

Ingvild sa...

heh, fint at videoen virket da ;p

Linnéa sa...

sorry, var litt kjapp. Den dukker snart opp når youtube har lasta opp. :)

Nette sa...

Hahahha søtis!

Monica sa...

Hahaha! Jeg elsker deg <3 Det der med kragebeina pleide jeg å gjøre før, helt seriøst. Haha!

Anniken sa...

så det er deeet man bruker kragebeina til !

Anonym sa...

Haha. Du er så morsom :)
Videoblogg mer, Linnèa! Videobloggene dine er alltid like gøyale :D

MarenMelstveit sa...

hehehehhehe

Silje sa...

Haha, herregud. er den lasagnen god, egentlig? Spiser det alt for sjelden, grunnet den umenneskelige lange tiden det tar å lage. Jeg må lage noe som går fort, hvis ikke blir det jo nesten som selvpining å vente.

Anonym sa...

den smaker dritt!

Siri sa...

haha, jeg digger deg altså!

Anefisk sa...

Haha, jeg ler. (ikke ironi)

Christina sa...

Hahahahaha. hadde du vært mann hadde jeg fridd til deg Linnea.

Zathx sa...

Hahaa, det "killer-blikket" til katten!

Anonym sa...

Du hadde kledd så kort hår utrolig godt.

Mariane sa...

Du er en luring du..

www.maryo.blogg.no

Espen sa...

Trodde aldri jeg skulle si det her, men etter å ha sett et par videoer av deg må jeg si molde dialekt har blitt HOT i mine øyne! Eneste jeg savner er midtskill!! Vil gjerne se Linnea med midtskill. Det er hot det. Når jeg gikk på gymnaset hadde alle midtskill. HOT! Og nei, ikke ironisk.

Anonym sa...

fortell om rullestol kidden du nesten drepte.

Anonym sa...

Du kledde "kort" hår utrolig godt, burde virkelig vurdere å klippe deg slik! :)

Idunn sa...

Haha, morsom video!

julie sa...

anonym, det var ingen rullestol kid da, var en rulleSKO kid :)

Anonym sa...

Videobloggene dine er så uttrloig geniale :D Morsomt!
Trodde seriøst du hadde klippet deg.

Anonym sa...

Du burde virkelig ikke klippe deg kort som du "lurte" oss til å tro det var. Langt hår et classy, du er fin som du er nå.

Linn sa...

haha, jeg dævver. så den fem ganger og lo like høyt hver gang! du er jo helt genial av natur.

Princess Sparkle sa...

Likte heller ikke OTH før jeg tok meg tid til å se på det, var faktisk bedre enn jeg hadde trodd! :)
Hehe, bra svart.

Cool video, syns du burde videoblogge oftere! :)

Lillian sa...

herregud for et fantastisk kvinnemennske du er :p

Anonym sa...

Lurer på hvor du har kjøpt luen? Den var så søt..

idawulff.com sa...

:(

Anonym sa...

Håper du ikke legger ting på kragebeina for å vise at du er tynn nok til det

hanna sa...

salter du lasagnaen(skriveleif?)?
tror du hadde kledd kort hår jeg :)

Kari sa...

Hei! Fin lue. Hvor er den fra? Ny?

Marianne ! sa...

håhåhååhå, din nisse!

det så btw veldig godt ut!!

serianna sa...

haha, du e så vittig:)

belindajakobsen.com sa...

Jeg syns du skal klippe deg jeg :)

Sunniva sa...

haha x) Du er motsom :P
Du har fint hår.

margrethe sa...

Du hadde sikkert kledd så kort hår da, det tror jeg.

Linnéa sa...

Espen: nei, vær så snill... Og ja, skal ha ett stykk midtskill i morgen :)

Rulleskokiden rulla forbi meg på gata, og jeg var 2 sekunder fra å strekke ut armen og avslutte livet hans.

Nei, ikke kort hår. Jeg så seriøst dust ut.

Lua er fra HM fra i fjor.

Anonym: Jo, det er NETTOPP derfor!

Hanna: Ja, jeg salter lasaGNEN:) Det der var riktignok bare 1/20 saltpåføringer. Salt in my heart.

Caroline sa...

Ahahahha. Jeg holdt på å dø av latter da du endra helt ansiktsuttrykk da katta eller hunden eller hva enn det var for no peip/mjaua.

Anonym sa...

lyst å skrive enn english paper for meg?

Ine Margrethe sa...

Haha, du er genial

Anonym sa...

btw, lodder du ut puppene dine by any chance?

henkelenke.blogg.no sa...

du skala blæst hos meg iallefall!

Nadine sa...

Haha, du er så genial.

Jeg er ny i bloggverden, og tok meg den friheten å legge en link til siden din på siden min. Iogmed at det stort sett bare din blogg jeg leser. ;) Så er du klar over det.

Marthe W. Holst sa...

hahaha, Linnea. Alt du får til! :P

Sandra Michelle Skipes sa...

Takk :)

Anonym sa...

hvor mye kostet den jakken fra hm? den grå. og lenge siden den ble kjøpt?

:)

B sa...

Likte blikket katten fikk:)

Michael sa...

Fantastisk underholdning! ;)

Lexxi Foxxx sa...

ja var det ikke vakkert :D

B sa...

På bikbok;>

Ingeling sa...

haha, du er så søt Linnèa:)

katrine sa...

jeg glede rmeg sånn til hver gang du oppdaterer bloggen din :D du må ikke finne på å fjerne videoen, for du er helt fantastisk morsom :D jeg pleier å gjøre det med kragebeina selv 8) hoho.

Anonym sa...

Meget underholdende:D

Christian Støkkan sa...

"Himmelen er helt mørk blå med et utvalg enda mørkere blå skyer. En stjerne. Åh, vil noen gifte seg med meg akkurat nå?"

JA, Linnèa :-D!!

Silje Gusfre sa...

Så fin blogg du hadde. Pen jente også:)

Haha! lo av den videoen din altså ;-p Såsøt.

Sunniva sa...

Enda en dag med latter, takket være den fantastiske Linnéa. Du kledde veldig godt det korte håret :) søta

vilde sa...

haha, jækla tidig

Anonym sa...

hvor mye kostet den jakken fra hm? den grå. og lenge siden den ble kjøpt?

:)

Janne sa...

haha, så søt video.
Kul blogg du har! :D

L I N N sa...

haha:) jeg tenkte bare oh noes så kjipt å klippe for kort:O
fin blogg btw. linker deg jeg^^

Heidi sa...

Jeg liker det

Marie sa...

hehe :) meget søt liten video der ja!

Vutarie sa...

haha, veldig pent 8) jeg så egentlig ikke noe galt med håret ditt før du tok av hatten heller jeg da, men okei

alvab sa...

HAHA, dødsblikk når du hører katten

Anonym sa...

Morsomt :) Du burde videoblogge oftere.

Hvor er skjorten din fra forresten?

Anonym sa...

hei lurte på om leserteller di er riktig? har d hatt nesten 1 mill på besøk? er dette unike lesere?
digger bloggen din!

Anonym sa...

Linnéa, kan ikke du poste noen av de gamle bildene fra når du var i London i desember i fjor?

Anonym sa...

Kragebeina? Hva er vitsen med det. Jeg kjøper alltid BHer med en cupstørrelse større enn jeg bruker. Da har jeg plass til penger, mobil, litt sminke, tyggis, penn, ark og andre ting jeg i løpet av dagen får bruk for :)

Linnéa sa...

Jeg har ikke lyst til å skrive en engelsk paper for deg, nei. Karakteren hadde blitt særdeles dårlig også.

Hvilke pupper?

Tusen hjertelig Nadine!

Jakka er fra HM, kjøpte den for 4 uker siden for 900 kr ca. Skjorta er fra Lindex I think.

Jeg har hatt nesten en mill sidevisninger, men jeg har faktisk ikke oversikt over hvor mange unike besøkende jeg har. Sidevisningene er bare en pekepinn. Jeg er drittlei av bloggere som lyver på seg lesere, så jeg tror ikke jeg skal gå ut med tallene engang om jeg får de.

Hm, hvorfor?

Anonym sa...

Du er den fineste jenta i verden.

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

hahahaha jeg ler! du er morsom! :-D
gøøøy blogg :D:D jeg linker deg!

Renate sa...

Så utrolig søt og morsom ;p

Anonym sa...

du sa du ikkje hadde ete ost på mange år.. DET E OST PÅ LASAGNE!

Anonym sa...

Haha du er berre supersøt! :D
Liker bloggen din og måten du skriver på, du er morsom :)