13. okt. 2008

Sorry

Splitte mine brannseil, for en humørsyk liten dritt jeg er. I går var som kjent en dagen derpå, hvor absolutt alt forvrenges til det negative og jeg vil helst bare sitte på fanget til mamma slik som i gamle dager. Men akkurat i går måtte mamma invitere Herr familie med to kids som jeg...misliker.
Dette resulterte i at jeg ikke kunne spise middag, men måtte rømme. Problem nummer to: jeg har ingen å rømme til, siden jeg ikke har noen andre enn "venner-man-egentlig-ikke-besøker" her i Molde sentrum. Så jeg konkluderte med at jeg var en ensom liten dritt på joggetur som alle hatet. Deretter kommer jeg hjem til bloggen, hvor kun et par tar seg friheten til å kommentere - så jeg blir emosjonell og hater hver enkelt av dere.

Men. I dag da jeg våknet høljet det ned utenfor, og det hadde lagt seg rim inne på soverommet mitt. Great! En ny dag i Molde er som å ruste seg for krig hver dag.


Men ærlig talt. Nå må jeg lese på prøveR og dra på trening - før jeg blir en tjukk og dum liten dritt også. For det hadde vel tatt seg ut, vel?

57 kommentarer:

Ingvild sa...

haha, fælt så positiv du var i dag da :D

Elin Rebecca sa...

hehe, du er bare morsom linnea. Ler like godt hver gang ;-)

Maria sa...

Vi er så glade i deg, så! <3

Har de kickboxing-trening i Molde? Det hjelper alltid mot dagen-derpå-negativitet . Det og Dylan Moran. Evnt George Clooney, men han er hakket vanskeligere å få tak i på short notice.

S sa...

Haha, du er moro:)

martine sa...

Du har veldig positive tanker, må jeg si :'D

Hehe sa...

Det heter bramseil, ikke brannseil :)

Mariette sa...

Jeg kommenterte ikke i går, beklager, var også på rømmen. Men hadde jeg kommentert, ville jeg skrevet at du har mad danseskills.

En ting til, hvis jeg bodde i Molde, skulle jeg vært din "venn-man-besøker", anytime!

June sa...

Isj, følte den der! Det er fullt lov å hate verden :)

prinsessemarte sa...

Digget det siste bildet. Og jeg skulle gjerne kommentert i går, hadde jeg hatt noe å kommentere, men den forbanna filmen var allerede fjernet da jeg ville se. Altså tør jeg påstå at det var din egen feil at du ikke fikk flere kommentarer, men alt jeg vet er jo feil.

Karoline sa...

ohhh..jeg elsker positiviteten din idag !<3

Anonym sa...

du er morsom,morsom,morsom! elsker humoren din. Hva med komikeryrket? hehe, det hadde du passet til. Kanskje ikke drømmeyrket ditt,men;)

Anonym sa...

legg videoen utpå igjen så kan jeg garantere deg en kommentar;)

Lene sa...

Hehe, ikke helt din dag eller? Du er hvert fall ikke den eneste som må øve til prøver!

Jon sa...

Du er ikke en tjukk og dum liten dritt. Og husk at du kan besøk meg når som helst, da blir jeg glad :)

xoxo sa...

Tviler på at du noen gang kan bli tykk ;)

oOo sa...

bra at du liker å jogge i regnet da:)

zathx sa...

Dette er bare effekten av høst! Søta : D

Camilla sa...

hehehe, jeg ler ;-D du er nå morsom du. Og jeg skal bli flinkere å kommentere :)

Emelie sa...

Hehe! Lykke til med prøven da:D

H a n n e sa...

Din PMS faen! Kom å spis boller med sjokolade i hos meg :-D

Anonym sa...

tviler på DU legger på deg av å ikke trene noen ganger for å si det sånn;)

Sandra sa...

stakkar deg ^^. får håpe du blir bedre og får sover litt ekstra mye!

Uansett, lykke til på prøvene :)

Mia sa...

haha :)

Anonym sa...

åå, hvor er den toppen fra?
du er favoritt bloggeren min :D:D

marianna sa...

det virker nesten ikke som det er du som skrev dette innlegget. hvor er bitre men MORSOMME linnea? det er nesten bare sørgelig nå

Linnéa sa...

Maria: hadde jeg hatt muskler som fungerte i armene, så kanskje :)

Hehe: Nei, brannseil.

Mariette: TAkk! Det settes pris på.

Prinsesse: Joda, men jeg hater at folk bare ser også stikker de igjen. Og det hatet jeg mer enn vanlig i går.

Anonym: Ja, jeg og Thomas Gjertsen.

Jon: Men du bor jo så langt vekk! Men ja, neste gang :)

Toppen er fra Topshop. Takk!

Marianna: Hvorfor skal jeg være så jævla morsom hele tiden? Må alle bloggere være morsomme? Tror du jeg bare går rundt og er morsom?

SandraPernille sa...

haha. Du är gryyym.

belindajakobsen.com sa...

Jeg stemmer for at du pakker bagen og flytter til Oslo.

hehe sa...

NEI, bramseil! Skjekk i google.

Marianne ! sa...

uansett hvor negativ du er, så er du ufattelig søt på det BLIDE bildet ;D

Umulie sa...

Jeg liker bloggen din!

pernille sa...

Enig når det gjelder Molde! Får selvmordstanker bare av å se ut vinduet. Forresten: SOM om du noengang blir tjukk og dum.

Lillian sa...

ta deg et eple og litt pepsi max du søta :D

Jannekake sa...

Det er bare bra at alle bloggere ikke leker superglad og positiv hele tiden, det er lett å se når det er falskt. ^^

..Selv om jeg egentlig tror at du er både glad og fornøyd. :OOO

Anonym sa...

enig!!! er så lei av molde! Til tider trist by. Er det noe som skjer i molde så er det relgiøse møter, jippi...

Kristin Vicious sa...

Det nederste bildet var veldig fint!

Yngvild sa...

Linnéa! Hva skjer? På skolen ble jeg angrepet av folk (les: Jon) med utsagn type "HAHAHA JEG SÅ DEG SYNGE STIG VAN EIJK OG BANNE PÅ EN VIEDO PÅ INTERNETT". "Hvor?!" svarte jeg naturlig nok, lettere sjokkert. "På Linnéa sin blogg!" var svaret jeg fikk.
Og så da, så finner jeg fram bloggen din og leter frebrilsk - men alt som kan minne om Stig Van Eijk her må til nød være bildet av en ravende full Eirik. Kva skjer? Enten har jeg datadysleksi, eller så har du fjernet videoen (og det var vel kanskje like greit?).

Og forresten så satser jeg på at "brannseil" bare er et eksempel på kunstnerisk fritolkning av "bramseil" :)

Yngvild

Marlen sa...

Elsker det siste bildet ditt! :)

margrethe sa...

hater dagen derpå-dager, da skal man bare ligge på sofaen hele dagen, og vaffal ikke jogge.

Anonym sa...

bare for å gjøre deg i bedre humør:

Nå kan du ved å samle poeng få gavekort på h&m og gina tricot!


http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35688

Elin sa...

jeg er enig med deg

Thale Brekke sa...

hot bilde!

Anonym sa...

bilde 1. for ei søt jente du er!

bilde 2. HOTHOTHOT! hvor er skoene dine fra?:)

og nei, ingen forventer at du skal være morsom hele tiden! hehe:)

M sa...

Let's not get fat and stupid.

Leni sa...

You look o happy on that first pic.... is something wrong???? :P

blOmp sa...

Ja det hadde tatt seg ut gitt;)

Anonym sa...

haha :) du skriver veldig bra!likte det nederste bildet utrolig godt. er det deg?

www.kristinejuice.blogg.no

Anonym sa...

digger bloggen din linnea

Linnéa sa...

Belinda: Hvis du sponser meg?

Hehe: Nei, brannseil.

Pernille: regnet er jo litt fint, da? Jo, det kunne jeg nok - men har ingen ytterligere planer om det.

Yngvild: I'll send it to you, my friend!

Takk for hyggelige kommentarer! :)

Anonym: Bra. TAkk.

Leni: Drunk, you know the rules.

Anonym: Korrekt. Takk!
Takk.

Anonym sa...

Det er nok bramseil...

Cicilie sa...

hei:) hvilket flyselskap fløy du med til london? :)

Anonym sa...

Eg og seier brannsegl. Kva er bramsegl då liksom?

Trine Elita sa...

Takk :-) Jeg liker bloggen din og måten du skriver på. Bra humor. Er innom ganske ofte :-) Fortsett sånn!

Christine sa...

æ liår dæ når du er sint<3

Sara sa...

Jeg liker bloggen din, også når du klager:-)

familie på besøk er faktisk ganske kjedelig, så skjønner at du stakk ut..

Marthe W. Holst sa...

linnea, du rocker!

Elizabeth sa...

BRAMSEIL BRAMSEIL BRAMSEIL.
Har du ikke lest tintin, jente?