26. okt. 2008

"To be or not to be"

I de siste ukene har jeg tenkt mer enn vanlig på bloggen. Hvorfor jeg egentlig har den, og hvordan den påvirker livet mitt. For å svare på det første: fordi jeg liker oppmerksomhet og tilbakemeldinger. Hvem gjør ikke det? Når det kommer til sistnevnte spørsmål; den påvirker meg mye - og av og til nesten litt for mye. Når man har flere tusen lesere daglig har det blitt en form for press på meg, et press på det å prestere. Komme med nyskapende og fengende ting, og ikke bare slenge om meg med hva jeg har gjort i dag. Kommer jeg ikke på noe nyskapende og fengende føler jeg at jeg har feilet. Jeg feiler med andre ord svært ofte, og det tar inn på meg litt for mye enkelte ganger. Skal det virkelig være krevende å blogge?

Nå til uka planlegges det egentlig nylansering av bloggen min på en annen plattform med nytt design og "nye muligheter". Spørsmålet er bare om jeg i det hele tatt skal gjennomføre det, når jeg nå likevel tviler på om jeg skal fortsette eller ei.
Dette er ikke noe jeg sier fordi jeg har en dårlig dag eller skape reaksjoner, men jeg tror bare det ville ha vært fint å ha en ting mindre å tenke på. Selv om dere er verdens beste lesere og alt det der. Og at jeg egentlig ikke har noe annet liv enn blogging.

Nå skal jeg sette meg ned og tenke skikkelig godt på det mens jeg drikker en stor kopp te omringt av talglys. Jeg må ta en avgjørelse, og ikke bare si at jeg har "lyst" til å avslutte fordi jeg ikke vet.

193 kommentarer:

Peaches sa...

JEg syns så absolutt du skal fortsette! Det er veldig underholdende, og du er kjempeflink :)) Herlig bilde forresten. Evt ny header, eller ? :)

Kamilla sa...

Utrolig pent bilde av deg. Jeg håper du fortsetter, og gleder meg til å se hva som skal skje videre. Selv om du sikkert ikke vil skrive noe du synes er kjedelig, tror jeg du setter høye krav til deg selv uten like stor grunn som du kanskje tror.

Victoria sa...

Det skremte meg egentlig litt hvor bekymret jeg ble for at du muligens gjennomfører en -nedleggelse- av bloggen. Det er at jeg bryr meg så mye om at en "random" forteller om livet sitt eller ikke var noe foruroligende. Likevel, må jeg si det hadde vært mer enn litt surt hvis du sluttet å blogge. Utropstegn, utropstegn, en. Men igjen, dette er jo bare opp til deg. Prøver vel å si at jeg setter stor pris på bloggen din.

Anonym sa...

Nydelig bilde! Jeg stemmer for at du fortsetter, du er genial! :)

Anonym sa...

Visst du er usikker, så kutt heller litt ned, skriv når du har inspirasjon. Jeg vil heller ha Linnéa endag i uken, enn aldri.

Du har en type blogg som mange ønsket at de hadde klart å skrive, men som de ikke klarer halvparten så godt so deg.

Håper hvertfall du fortsetter, men gjør det for at du vil, ikke for at vi maser!

Anonym sa...

du MÅ fortsette. bloggen din er like mye mitt liv som ditt. seriøst, legger du den ned legger jeg meg ned på gulvet og griner !

Monica sa...

Jeg trenger dagens dose Linnéa! Hvorfor ikke ta en pause heller? :-) Du vet jo at du kommer til å angre. Hihi

Anonym sa...

Jeg begynnte å lese bloggen din sist uke og har allerede lest ALLE innleggene som finns.. Ja, alle i arkivet å! Jeg begynte å lese bloggen din fordi den er annerledes, og du skriver bra. Men jeg fortsatte fordi du er interresang, ikke fordi hvert innlegg var like bra! For meg er det ikke så viktig at det er bra, så lenge du har skrevet det.. faktisk. Jeg ber deg, vær så snill, ikke slutt! ikke enda:)

Nina Helen sa...

enig med de andre, du må fortsette å blogge! veldig pent bilde av deg forresten :)

Anonym sa...

Det føles litt som om du slår opp.

Marit sa...

Skjønner godt den med et press på deg om å prestere, men siden jeg langt ifra vil oppmuntre deg til å slutte vil jeg også si at jeg ikke synes på noen måte at du har "feilet" i det siste.
Fortsett, fortsett, fortsett, det er måten du skriver på og personligheten som gjør at vi alltid kommer tilbake!:)

Anonym sa...

Hvis du slutter tar jeg livet av meg. Men ikke noe press liksom. Neida. Men du er så talentfull, humoren din er verdens beste og du får sagt ting på en sånn måte som gjør at din blogg er min favoritt, og et av mine høydepunkter gjennom dagen. Jeg vet jeg høres ut som en syk stalker-fan nå, men det får bare være.

Du må gjøre det som er best for deg. Hvis ikke må du gjøre det som er best for meg, nemlig fortsette :D

Du er forresten nydelig.

Mia sa...

Fortsett, men ikke begynn med nytt design-masse-reklame-torostyle .. eheh :)

Solveig sa...

Jeg synes du skal fortsette. Blir tomt i bloggverdenen uten deg.

Janitor sa...

Knivstikk meg og vri kniven godt rundt, før du strør masse salt i såret og gnir på det til jeg besvimer. Eller, gi opp bloggen din, samme greie.

Marte SJ sa...

Ånei ånei. Linnéa, ikke slutt! Du står bak en av Norges beste blogger, og dersom du forsvinner, har jeg ingen blogger jeg kan le over og kose meg med på samme måte. Din blogg er unik, underholdende og utrolig sjarmerende. Forstår godt at du føler deg presset, men som flere andre har sagt - kutt heller ned, istedenfor å slutte helt.

Lykke til med tenkingen, håper du tar rett avgjørelse!

nette sa...

SATAN, fint bilde. Skjønner deg godt, men bloggen din er så bra at det blir utrolig trist hvis du slutter.

Prinsesse Iselin sa...

Du er så hawt! ikkke slutt å skriv. Tenk på hu der amanda el hva faen hu heter, som er en av norges største bloggere, max boring, max dårlig humor, så bare gi gass!

:> <--- en liten fugl til deg

Eliisa sa...

Ærlig talt.
Du kan ikke slutte.
Du har en helt herlig sans for humor og en helt formidabel evne til å formidle ting.
Heller 1 gang i uken enn aldri.
Nei, jeg nekter!

Anonym sa...

neei, ikke slutt da.
du er så morsom :(

Maria sa...

Jeg har kjærlighetssorg allerede. ),:

Men, men, men, men, bare ikke slutt, ok? Ta en pause, oppdater sjeldnere, men ikke bare ... forlat oss!

Fantastisk nydelig bilder av deg! Liker det lille smilet i øyet i det til venstre<3

Lillian sa...

du SKAL fortsette! :)

Nydelig bilde!

S sa...

Jeg ville elsket det om du tok en nylansering. Du kan ikke si at du hadde tenkt å gjøre det for å så slutte, jeg føler meg lurt, du er jo så flink!:)

Karoline sa...

Jeg synes absolutt at du skal fortsette. Og jeg må få si at du har noen av de nydeligste øynene jeg har sett på lenge..

Anonym sa...

Du kan ikke slutte med bloggingen! Det er ikke hva du skriver som teller, men hvordan. Du skriver på en måte som er så sinnsykt sarkastisk og morsom, at du bare kan ikke legge ned denne bloggen!!

kristinakh.com sa...

Jeg forstår deg veldig godt. Har det akkurat slik som deg av og til. Én gang ble det så ille at jeg faktisk slettet bloggen. Det gikk en måned før jeg begynte på igjen, rett og slett fordi jeg ikke klarte meg uten. Jeg hadde blitt vant til å skrive hver dag, og det var bare rart å ikke ha muligheten til å gjøre det lenger.

Når det gjelder å ha prestasjonsangst; tell me about it! Jeg går store deler av dagen og tenker på hva jeg skal blogge om, og når jeg ikke finner på noe, blir jeg helt stressa. Det er slike stunder det er både slitsomt og krevende å ha en blogg. Man føler et press, og det er ikke godt i det hele tatt.

Uansett håper jeg du finner ut av det :) Lykke til.

trude sa...

det er viktig at du slutter hvis det er det du vil, men jeg kommer uansett til å savne bloggen din :)

Ida sa...

Jeg sluttet selv å blogge fordi jeg følte at det ble enda en ting jeg måtte prestere i, det ble på en måte som en ekstra lekse jeg måtte gjøre hver dag, og det sleit meg egentlig mer ut enn jeg synes det var kjekt. Så jeg sluttet. Og det var sinnssykt deilig å slippe alt presset! Men så begynte det å tikke inn søte kommentarer, og etter en stund begynte jeg å blogge igjen siden jeg følte jeg skyldte dem det siden de var så utrolig snille og søte mot meg. Og det jeg en liten stund til, før jeg fant ut at jeg blogget mer for deres skyld enn for min, og da funket det ikke.

Hvem sin skyld blogger du for?

ANE KAMILLA sa...

Nei, du må fortsette! Det går jo an å trappe litt ned på bloggingen. Heller litt mindre enn ingenting:)

Kamilla sa...

Bloggen er om deg og ditt, fortsett!

Nugget sa...

jeg håper du fortsetter :)

Anonym sa...

dont live us.

og hva har du gjordt med bildet ditt? du ser ut som en barbiedukke.. photoshop ? scary;)

Gina sa...

Jeg syntes ikke du skal slutte :) Alle andre blogger er sånn man leser bare for å lese. Tjohei - finn ut hva han/hun har gjort i dag. Men din er sånn jeg leser fordi jeg synes den er kjempe morsom! Skikkelig underholdning. Og jeg gleder meg alltid til du skriver noe nytt (det hørtes utrolig tåpelig ut, men hell yeah, jeg gleder meg jo..) Så fortsett!

Camilla sa...

bare tenk på hvorfor du begynte, sikkert fordi du liker å skrive osv.. Hvorfor ikke fortsette, og drit i alle som leser bloggen. Skriv fordi du selv liker det, så får folk lese den om de ønsker??

margrethe sa...

ikke slutt, jeg synes du underholder og skriver veldig bra, ikke gi deg.

Trine sa...

Litt Linnéa er bedre enn ingen Linnéa. Hva med å bare skrive når du har lyst?

Guro sa...

Blogg om det som faller deg naturlig, ikke tenk på at du må prestere. Det er derfor vi (i hvertfall jeg) lesere digger bloggen din, du er så naturlig, frisk og spesiell. Jeg tror mange ser opp til deg, du er deg selv, og det må du fortsette med.

Stå på, og ikke slutt med bloggingen!

Miriam sa...

Noe av det som gjør at jeg (og tusen andre sikkert) liker så godt å lese bloggen din, er at det virker som du gir så mye faen i å skrive ting kun for å skape underholdning. du skriver om hva du spiste i lunsjpausen din på jobb og jeg syns det er morsomt å lese! bare fortsett å skriv random shit og jeg vil fortsette å bli underholdt.

ingunn sa...

Du må ikke slutte å blogge! Uansett hav du skriver om, fenger det. jeg elsker, elsker, elsker deg! ikke slutt :)

Det er skremmende hvor vhengig jeg er av bloggen din og hvor mye jeg bryr meg om en person jeg ikke kjenner

Jon sa...

Du som er finig!

Du bør absolutt ikke slutte å blogge Linnéa, da blir jeg lei meg :) Fiks ordentlig bra blogg, og tjen noen kroner på det samtidlig vis det går.

Anonym sa...

Fortsett!! VÆR SÅ SNILL! (beklager på det sterkeste hvis det egentlig er sammensatt ord) uansett, så driter jeg i det akkurat nå, for du er serriøst den bloggeren som har mest selvironi og som det er gøyest å lese. Jeg digger skrive stilen din, du gjøre meg mer kreativ og langtenkende-nettopp fordi du er deg. Dette er ikke tull. Ikke stopp. Jeg tar fly til Molde å får deg til å fortsette-og det er ikke det at jeg har så sykt lyst til å komme til Molde... FORTSETT, sssooorrrey,men jeg spæder hvis du slutter

vilde sa...

Synes absolutt at du skal fortsette! Elsker bloggen din! Den er kjempemorsom, og har særpreg. Helt klart en favoritt!

Anonym sa...

Nei Linnéa, IKKE SLUTT!!! Din blogg er den beste!! Ikke sånn overfladisk tull som Ulrikke sin og sånn, din er morsom, nyskapende, og skjønn!! FORTSETT :D:D

Sonea sa...

fortsett

Leni sa...

One hot picture... photoshopped? hehe

You can't shut down your blog! Jeg protesterer... or something...

Anonym sa...

Du må fortsette..
Du gjør hver dag morsom, uansett hva du skriver :)

Anette sa...

Søt blogg, ikke gi deg :)

Unn sa...

det er jo opp til deg, men jeg elsker å lese innleggene dine. du skriver på en helt utrolig morsom/sarkastisk måte som jeg elsker!

jee sa...

Ja du er kjempe flink! Syns det er noe helt annet og lese din blogg enn mange andre sin. det er noe spesielt ved den. rett og slett.

Anonym sa...

jeg stemmer så absolutt på at du skal FORTSETTE :) du er kjempeflink!

vilde sa...

neeeeeeeeei :( ikke slutt :(

FRIEND OF LAGERFELD sa...

oi. Helt ærlig så minte det der meg om en kjæreste som slår opp med kjæresten sin. jeg føler meg dumpa.

hannastrand sa...

Jeg synes du skal fortstte hvis det er riktig for deg selv jeg :) Ikke bry deg om leserne, men tenk på hva som er det beste for deg selv. Det er det viktigste :) Uansett tror jeg bloggverden kommer til å ha et lite tomrom i hjertet sitt hvis du slutter.

Ami-nanana sa...

Fortsett.Du er så morsom :D heheh hehehehehe. Nydelig bilde av deg foressten!

Camilla sa...

Først må jeg bare få si at det bildet av deg Linnéa, det var NYDELIG. Når det gjelder bloggingen så skjønner jeg deg godt, jeg har tenkt sånn jeg også, og jeg har ikke i nærheten av så mange lesere som du har, så jeg skjønner at du har et stort press på deg! Jeg håper likevel at du fortsetter, du er så flink! :)

Christian Støkkan sa...

H..hva..Ikke slutt <3 :|.

Lille Wee sa...

Nedleggelse er for pyser.
"En pause" som det heter på bloggespråket, for noe sprøyt.

Belinda sa...

dont.

hanna sa...

kjempefint bilde:)
i syns du ska fortsette, du e den beste bloggeren i norge etter min mening ;D

Jennifer sa...

Ikke legg ned nå da! har akkuratt begynt å lese den jo :D Loves it!

Elisabeth sa...

Jeg er enig med uhm.. husker ikke men: Heller Linnéa en gang i uken enn aldri.

Jeg synes du skal fortsette for denne bloggen er en av de jeg leser mest. Du inspirerer og får meg veldig ofte til å le og så å si alltid til å trekke på smilebåndet.

Stå på! Du skriver inspirerende!

zathx sa...

:(
..ikke slutt'a..

Christina sa...

ikke slutt, du er funny. og bildet - herlig!

Ida Sanden sa...

Jeg elsker bloggen din. Den er underholdene og absolutt min favorittblogg. Du er utrolig morsom og har en humor som er ganske lik min egen (virker det som). Hvis du slutter blir jeg lei meg :[

June sa...

Jeg håper virkelig du ikke slutter!

blOmp sa...

Ikke slutt! Du er en del av mine dager:)

www.susannf.blogg.no sa...

Blogg når du har noe å skrive om, er ikke nødvendig å blogge hver dag :) Fint bilde!

Morbeline sa...

Du kommer nok til å angre noen dager eller uker etterpå, om du velger å ta livet av bloggen din. Og du blogger vel fordi det er gøy?

Bloggen er jo kanskje en måte å få uttrykt seg akkurat slik man vil i hverdagen, eller bare ha noe å tenke på istedenfor.. ingenting.

Og jeg synes du skal fortsette, for du har en sinnsykt rå blogg med de sprøeste tankene.

Anonym sa...

iiikke slutt :(:(

Malene Kleive sa...

Synes ikke du skal slutte. Fordi du kommer til å savne det ganske fort. Men du kan velge å trappe ned litt visst du føler for det. Skrive når du føler selv du har noe å skrive om. Er ikke nødvendigvis slik at du må blogge hver dag. Ståo påo.

Anonym sa...

Du har Norges beste blogg. Du vil bli dypt savnet om du slutter å blogge!

Camilla sa...

wow for et flott bilde:)

Døgnvill sa...

Du har den beste bloggen jeg vet om. Ikke slutt, du trenger ikke ha prestasjonsangst. Jeg kan godt lese om alle de kjedelige tingene du gjør, så lenge det er du som har skrevet det! Du skriver helt fantastisk og det må du fortsette med.

Henrikke sa...

Jeg vet hvordan det føles.Jeg har vært frem og tilbake selv,mange ganger.Savnet bloggen når jeg ikke hadde den,men når jeg har den er jeg usikker på om jeg skal ha den.Dilemma.

Uansett syns jeg du skal gjøre det som føles mest riktig for deg,enten det er blogg eller ikke!

Skal sies at bloggen din er den mest geniale av dem alle.

Johanne sa...

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er egentlig veldig glad for at bloggen min ikke er kjent, for da kan jeg blogge mest for min egen del. Og litt for venner og familie, selvfølgelig.

Monica Christine sa...

Hmm. Jeg kan skjønne at du synes det blir mye, men jeg vil jo ikke at du skal slutte å skrive da. Jeg liker å lese bloggen din, selvom jeg ikke har visst om den så lenge.Du er flink :)

Anonym sa...

keep it going!

hedda sa...

jeg forstår veldig godt om du er lei av å blogge, og føler det er for krevende. da blir det jo ikke lenger noe artig å blogge, noe det faktisk skal være.
men det hadde vært veldig synd, for jeg elsker bloggen din, og du har en helt unik skrivemåte.

Anonym sa...

keep up!

Sara sa...

Du har en av de morsomte og beste bloggene jeg vet om! Vil selvfølgelig at du skal fortsette, men det er jo ditt valg.

Anonym sa...

Håper virkelig du fortsetter!

Irene sa...

Håper virkelig du fortsetter. Bloggen din er underholdene og et positivt avbrekk i en slitsom hverdag. Dessuten tror jeg du stiller for høye krav til bloggen din, jeg syns måten du skriver på er underholdene, så bare det er jo nok.

Anonym sa...

hadde vært bra om du hadde komt deg bort fra blogspot osc. hadde blitt en av norges største blogger uten tvil :D

CELINE sa...

Vær så snill, ikke slutt! En dag uten bloggen din er rene faenskapen.

Anonym sa...

Du slutter ikke, jeg vet det. Og der burde du så absolutt ikke heller. Du har klart å få en blogg mange leser. Du er kjempeheldig, masse jenter som ville vært som deg!
Blir i tillegg sikkert kult med nytt design.

Siri sa...

Du kan ikke slutte -> da har ikke i nåkka å lese lengre.

Anonym sa...

Om du slutter har du i alle fall tapt, for evig ;]

Anonym sa...

IKKE LEGG DEN NED. Du er mitt høydepunkt, du er mitt alt. Bloggen din er min hverdag. Ok, litt dypt. Men seriøst, for all del IKKE legg ned. Du er råbra"

Arma sa...

TO BE

Ellen Marite sa...

N E I !!!

Hanne sa...

Ikke slutt. Ta deg heller en liten velfortjent pause eller noe sånt.

Anonym sa...

IKKE SLUTTTTTTT! du må være den eneste bloggeren som jeg ikke irriterer meg over. Du skriver kjempe morsom og underholdene! :)

Anonym sa...

elsker bloggen. og du skuffer aldri. du er morsom av natur, uansett hve du skriver.
dødspen er du også!

ANDREA sa...

heller litt linnèa enn aldri linnèa!

Anonym sa...

Du må fortsette:D ikke legg så mye press på degselv. Du har massevis av fans uansett!:)

Anonym sa...

Du må fortsette:D ikke legg så mye press på degselv. Du har massevis av fans uansett!:)

Birte sa...

Du er en flink blogger. Fortsett!

hedda sa...

hvilket redigeringsprogram bruker du bytheway?

Anonym sa...

Du må ikke slutte å blogge Linnéa!
Bloggen din har blitt en del av hverdagen din, og selv om jeg ikke kommenterer så mye, ville internettet vært mye kjedeligere hvis det ikke hadde vært for deg og bloggen din :) lykke til med det nye formatet!

Anonym sa...

Slutter du å blogge legger jeg meg ned på gulvet og gråter.. Høyt.. Lenge.. Det var en trussel. Jeg har blitt avhengig av bloggen din, og jeg ler høyt hver gang du kommer med et innlegg. Common' girl :)

Anonym sa...

IKKE SLUTT! We love you!!

Anonym sa...

Du skriver kjempebra, og alt det der. Men helt seriøst, syntes jeg du burde slutte. Du skriver sånn.. 3 innlegg i uka? Tror ikke du har nok "inspirasjon/pågangsmot" til det. Eller, virker som du har gått lei av blogging. JEG blir ihvertfall lei av at du nesten aldri blogger.

- www.merethus.blogg.no

Ingeling sa...

Herregud Linnea, hvordan kan du si noe slik? Du kan ikke slutte! Jeg elsker bloggen din!

Kjell sa...

Du trenger jo ikke oppdatere så ofte :) syns bloggen din er utrolig bra!

Lisa. sa...

Nydelig bilde! Du MÅ fortsette! :D

io0oi sa...

ikke slutt å blogg. Du er et av høydepunktene i det norske bloggsamfunnet. Og vi vil ha den kyniske, yet elskelige Linnèa. Hun som driter i hva folk syns. Skriv om akkurat det du vil, no pressure:)

Idunn sa...

Du burde helt klart fortsette! Jeg tror nok du syns det du skriver er mer kjedelig enn det vi leserne mener? For jeg liker alle innleggene dine som jeg har lest til nå :)

Benedicte sa...

Du må ikke slutte. Virkelig ikke, bloggen din er et lyspunkt og får meg alltid til å smile&le! Det er trist nok at du blogger så lite som du gjør. Som nevnt under her så tror nok jeg også at du setter for høye krav til deg selv, for du er underholdende og morsom uansett! Lykke til, også håper jeg selvfølgelig at du velger det rette:)
Du er virkelig helt nydelig.

Anonym sa...

ikke slutt å bloogg, elsker bloggen din! :)

Sunniva sa...

jeg vet du klarer det linniiie. trengs ingen forandring for å opprettholde bloggen. den er fin som den er, og det er vel derfor vi leserne er innom hver eneste dag for å lese. og det er over 1 mill trykk. jeg krever iallefall ingenting. jeg synes alt du skriver er like bra undeholdning.

Linnéa sa...

Tusen takk for oppmuntrende kommentarer, det hjelper virkelig på! Skrev ikke dette for å få oppmerksomhet egentlig, men sier seff ikke nei takk!

Fortsatt ikke ferdig å tenke.
Ses til uka!

Bildet er redigert i...Photoshop tror jeg. Ikke mitt verk.

Tonje sa...

må ikke slutte! :o
du er fryktelig god underholdning i en ellers kjedelig hverdag.

Anonym sa...

IKKE SLUTT,Linnéa! Jeg elsker bloggen din! og btw er jeg faktisk stor fan av "hva har jeg gjort i dag"-poster. Så lenge det er et par bilder der,holder det i massevis for meg. Alt er ikke nødt til å være så himmla nyskapende hele tiden.

JANNEKAKE.COM sa...

Jeg tror det er en stor fare for at jeg faktisk dør om du slutter å blogge. Hjertestans eller kreft, NOE kommer hvertfall til å skje.

..Neida, det er jo opp til deg. Men du må vite at du er den eneste av de "store" som både er morsom, orginal og annerledes i alle innlegg. ^^ Så ikke vær redd for det, dumt om populariteten din skal ødelegge for deg. :)

Anonym sa...

Du må ikke slutte!:) Du er utrolig flink til å blogge!

Anonym sa...

Du må ikke slutte, du er den beste bloggeren som jeg vet om! Titter innom veldig ofte, og blir veldig glad når det har kommet et nytt innlegg!! Du er ei nydelig jente, digger deg!! :) FORTSETT, du er best!

Christine sa...

Eyy! Du er jo ett must i hverdagen, nesten som mat. Ikke slutt..

henke sa...

om alt jeg vet er feil tar jeg det helt med ro, for da slipper jeg å bekymre meg over at du skal slutte å blogge.

Anonym sa...

en eller annen gang må man slutte og blogge. Nå eller om 10 år. Gi deg mens leken er god du shnuppa!
Takk for alt

Mariette sa...

Iiiik, håper for min del at du fortsetter! Men ja, gjør det som er best for deg. Du er fantastisk uansett! I will remember yooou..(8)

Åse Marie sa...

Ikke slutt, dette er favorittbloggen min! :)

Anonym sa...

NOOOOOOOOOO

Anonym sa...

NOOOOOOOOOO

Anonym sa...

NOOOOOOOOOO

Vilde sa...

Neeeeeei, hva skal jeg gjøre på jobb hvis jeg ikke kan lese bloggen din;)?? Ikke slutt, det er alltid underholdende å lese innleggene dine:)!

Sunniva sa...

Du er forresten smellvakker!

Anonym sa...

Færre innlegg istedet. Så har vi leserne et høydepunkt 1 gang i uken, istedet for hver dag. Blir uansett ikke lei.

Anonym sa...

Jeg håper at du vil fortsette å blogge Linnéa! :)
Du er veldig fantastisk, og det er nok veldig mange lesere som blir veldig triste om du forlater oss... :(

Jeg beundrer deg <3

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

ikke gidd å slutt. du er så utrolig vittig, koser meg når du skriver innlegg. Hvis du må, så kan du jo kutte ned å kun skrive 2 ganger i uken eller bare hver søndag, sånn at jeg har noe å glede meg til! å ikke vær redd for at du ikke klarer å gjøre det bra, for hele deg lyser jo underholdning!!:D GO LINNÈA

Gina sa...

Du burde virkelig fortsette Linnea, elsker bloggen din, døds herlig!<3

abril sa...

veldig enig i at linnéa én gang i uken er bedre enn ikke noe linnea i det hele tatt. Jeg går sikkert gjennom 10 blogger om dagen, og den eneste jeg virkelig, virkelig gleder meg til å lese er din!! ;)

Anonym sa...

du er den mest underholdende Linnéaen og bloggeren som eksisterer :)

Anonym sa...

i dræp me sjøl om du slutta

Birgitte sa...

Fortsett med bloggen :)
Kjempefint bilde av deg, forresten.

Monicus sa...

fortsett med bloggen !
Drit fint bilde btw :D

Anonym sa...

IKKE SLUTT!

Anonym sa...

Du kan ikke slutte!:( virkelig ikke! jeg har ikke det godt for tiden, og derfor er det alltid fint å få lese bloggen din. Det får meg i godt humør, UANSETT hva du skriver om. Vær så snill og gjør meg den tjenesten at du vil fortsette, jeg trenger deg virkelig! Mvh leser.

Princess Sparkle sa...

Gorgeous pic!
Fortsett å blogg, vi er fornøyde uansett! ;)

Anne Cathrine sa...

du MÅ fortsette ;)

maria sa...

Du gjer at det blir bra uansett, Linnéa! Ikkje tenk på at me krever noko utrulig nyskapande heile tida, berre fortsett sånn som du har gjort heile veien. Men for all del, dropp å skriva nokon dagar viss du føler det blir "feil", men pleasepleaseplease ikkje slutt heilt. Bloggen din er og blir så braaa:)

Eirin sa...

Dette er en av de ekstremt få norske bloggene jeg følger med på fast, enkelt og greit fordi du er utrolig morsom, og annerledes enn de fleste andre bloggere. Du må selvfølgelig ta det valget du føler er riktig for deg, men ikke slutt fordi du føler du ikke skriver interessant nok, for det gjør du. Skriv heller litt sjeldnere hvis du ikke er inspirert!

Solan sa...

Jeg håper virkelig du fortsetter :D Jeg trenger virkelig en dose Linnèa av og til !

idabianca sa...

Neei, du kan ikke slutte :(

Maiken Ohr sa...

Du trenger ikke føle noe press i det hele tatt. Uansett hvor mye dumt du sier, så følger leserne deg i tykt og i tynt.

whitechick sa...

Så fint bilde av deg! Ikke slutt å blogg! =/

fleu sa...

Your gorgeous!!! i would like to see more photos of your style. and you should post some style and fashion tips!!

Nadine sa...

Nei, seriøst ass. Ikke slutt å blogg. Hva skal jeg lese de dagene jeg holder på å dø av kjedsomhet da? Det er jo tross alt DIN blogg jeg digger mest. Bloggen din er mer orginal enn noen andre, fortsett kamerat! ;)

Nadine sa...

Nei, seriøst ass. Ikke slutt å blogg. Hva skal jeg lese de dagene jeg holder på å dø av kjedsomhet da? Det er jo tross alt DIN blogg jeg digger mest. Bloggen din er mer orginal enn noen andre, fortsett kamerat! ;)

Nadine sa...

Nei, seriøst ass. Ikke slutt å blogg. Hva skal jeg lese de dagene jeg holder på å dø av kjedsomhet da? Det er jo tross alt DIN blogg jeg digger mest. Bloggen din er mer orginal enn noen andre, fortsett kamerat! ;)

Nadine sa...

Nei, seriøst ass. Ikke slutt å blogg. Hva skal jeg lese de dagene jeg holder på å dø av kjedsomhet da? Det er jo tross alt DIN blogg jeg digger mest. Bloggen din er mer orginal enn noen andre, fortsett kamerat! ;)

M.B sa...

Linnéa, jeg håper virkelig at du tar til fornuft (beklager) og IKKE slutter og blogge.
jeg mener det. jeg tror jeg snakker for ganske mange når jeg sier at vi trenger en dose Linnéa.
greit om du ikke blogger hver dag, men hvertfall ikke slutter helt.
håper du tenker nøye igjennom valget du tar.

Elisabeth sa...

Slutter du å blogge, vil nettet kollapse pga. vekst av skrivefeil. Sikker på at du kan risikere det?

Hanna sa...

Slutter du å blogge, kommer bloggNorge til å lide av sarkasme-, humor-, ekthets- og selvuhøytidelighetsmangel. Jeg sier som Elisabeth: vil du risikere det?

marita sa...

Dette er serriøst det værste PR-stuntet jeg har sett :p

Anonym sa...

NEEEI

jeg stemmer for at du fortsetter:):):):):)

Victoria sa...

Nei ikke slutt, du har en utrolig bra blogg!!

Hvilken plattform skal du relansere bloggen på forresten?

Anonym sa...

ÅLINNEA. Vi har ikke noe liv uten bloggen din. Seriøst. Tror selvmordsstatistikken ville skyte til værs ved bloggstopp fra deg.

stine marie sa...

du må ikke slutte - jeg elsker bloggen din :)

Duppedingsen sa...

Hei hei

Håper teen fikk deg på andre tanker, og at du fortsetter å skrive. Vi trenger jenter som deg, som ikke er redd for å si ting rett ut. Du er dagens lyspunkt, og jeg koser meg ihjel når jeg leser om Banglaunger og BMI;). Stå på:-)

Aida sa...

Det er selvfølgelig ditt valg om du fortsetter, men du skriver utrolig bra og underholdene. Jeg er enig med Kamilla! Jeg stemmer hvertfall for at du fortsetter forever and beyond!

Anonym sa...

Ikke tenk så mye på forventningene til bloggen. Finn ut hvorfor du kom på å blogge i det hele tatt, og hva som gledet deg med dem. Det er jo ingen grunn til å slutte å blogge når du har komt SÅ langt, kanskje du heller må lette litt på dine egne forventninger. Hele bloggen vil trolig bli bedre av det. Du vil ha det bedre og vi lesere kommer jo til å lese, og viss ikke: hva har du å tape? Du skulle jo til å slutte uansett.. Beste bloggen!

martine sa...

Du må fortsette! Merker jeg er avhengig av bloggen din, går innom flere ganger om dagen!

Har allerede blitt smågal fordi du ikke har oppdatert på 3 dager!

Anonym sa...

Nettsamfunn er et svært tomt vennskap, det vil aldri fylle våre behov for vennskap eller tid med andre. Ta en lang pause fra blogging og gjør noe nytt! Finn deg en kjempetrivelig kjærste og la kun ham få høre dine sjarmerende tanker. Det vil du få mye mer glede ut av! Han også! :)

Linnéa sa...

Anonym, du har ikke helt rett der. Jeg har fått mange venner som jeg har møtt via blogging. Men det å snakke med de på nett er selvfølgelig ikke det samme.

Ja, gimme en kjæreste liksom. Jeg liker bare det jeg ikke kan få.

Vilde sa...

Skriver like greit en protest til jeg! Er jo helt absurd at man skal bry seg så mye om hva en vilt fremmed person bedriver tiden sin med, men sånn har det blitt.. Så papirkutt hele meg og dypp meg i sitron, for det er omtrent den følelsen jeg får når du sier at du vurderer å slutte med bloggen som for øvrig er både morsom og interessant!

Anonym sa...

Jeg er skeptisk av natur, ihvertfall til blogger. Men jeg liker din! Kanskje fordi du også virker en smule skeptisk...

Anonym sa...

Du kan ikke slutte, du er jo så fantastisk!

Leni sa...

La, la, la, la.... where are you? stop listening to the kooks and write something new...

Marthe sa...

Linnéa - du må fortsette å blogge. Jeg skjønner godt at du syns det er slitsomt å føle at du må prestere bra og komme de de godt nye innleggene. Men vi som leser bloggen din her liker deg for den du er, du trenger ikke å finne på noen knakende bra innlegg for at vi skal lese bloggen din. Vi har blitt faste lesere akkurat fordi du er den du er og fordi vi liker den måten du skriver på! Kan du ikke plix fortsette å blogge ? :)

lissis sa...

Litt trist å lese diverse kommentarer. Tenk å like deg så godt at de vil ta selvmord om du slutter. Rolig nå.

I love you!

Thomas sa...

Alle bloggere må tenke gjennom disse tingene en gang. Jeg har gjort det sjøl også.

Lykke til med plattformbytte, håper du har funnet en god en!

serianna sa...

Skriv Linnéa, skriv:)

ann kristin sa...

Jeg håper virkelig ikke du skal legge ned bloggen, du er favoritt bloggen min. Jeg sjekker den flere ganger om dagen. Det er dagens høydepunkt når jeg kommer hjem. Du har så mye god tekst og mange fine illustrerende bilder. Ikke slutt!
Utrolig pent bilde foresten.

Christian Støkkan sa...

Linnéa, kan du vær så snill å blogge igjen? I miss you :|.

Anonym sa...

Legg du ned bloggen har du feila...Men du e en sånn person som "kaste" d veldig fort. du må være meir tålmodig. Du skriv når du har lyst å skrive. Ikke fordi du føle d pressa. Viss du gjør d på grunn av presse, kan du gå å kjøpe d en pose me epla å en pepsi max å ta på d rullesko å rulle utfor kaia. ok?

Anonym sa...

Ikke gi deg som blogger! Er alltid en du kan spørre om råd: http://www.youtube.com/watch?v=7-NOZU2iPA8

:)

Julie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Julie sa...

skjønner deg veldig godt.. jeg har blitt drittlei nå, og har verken lest eller skrevet på flere uker. Men akkurat i dag fikk jeg litt lyst til å sjekke bloggverdnen igjen. Det går liksom i bølger

men uansett.. skjønner at du føler press, med alle leserne dine, og fordi alle forventer at du er morsom til en hver tid. Men jeg tror ikke det gjør noe om du ikke alltid er morsom eller nyskapende. Du viser uansett nesten alltid en ny side av deg, og det tror jeg folk finner interresant. Tilogmed et "kjedelig" innlegg fra deg blir interessant, fordi det er uventet det også. Du har en eller annen x-faktor som gjør deg spesiell.

Men nå må jeg stoppe å skravle. Lykke til med beslutningen=) Jeg kommer ihvertfall til å savne bloggen din hvis den forsvinner!

ingunn sa...

Nå må du begynne å skrive igjen! Jeg tror jeg elsker eg

Anonym sa...

De beste innleggene er de som handler om vanlige ting spør du meg, hvor jeg kan tenke at gudskjelov så fins det flere som ikke syns livet er en forbaska fest hver dag. Og det er godt å se :)

Jeg har aldri lest en blogg før din så jeg krysser fingrene for at du får skrivekløe igjen snart!

Anonym sa...

Hva er din mor sin blogg asdresse? linken?
Takk :)

Elin sa...

ikke slutt:)

Men blogg ferre dager i uken for eksempel?

Anonym sa...

slutt og blogg da. herreguud..
Så fælt du ahr det!!

TENK PÅ BARNA I AFRIKA

JADEM

B sa...

Dette syns jeg var en dårlig idé! Høhø. Savner bloggingen din:)

Susanne sa...

Nå er over et år siden jeg ble fast leser av bloggen din, og det har vært utrolig morsomt å følge deg; ) uansett om du fortsetter eller ikke, tusen takk for underholdning!

Anniken sa...

Ikke slutt da :)

Mari sa...

veldig fint bilde ! leser bloggen din hver dag ;) fortsett.

e.m. sa...

Livet? Ikke snakk til meg om livet!

Et par kommentarer: "krevende å blogge?" Prestasjonsangst? Visvas. Et eksempel er armbåndet som du skulle gi bort. Morsomt? Nei, på ingen måte. Men svarene er morsomme, noen til og med svært humoristiske. Her mener jeg at en viktig del av bloggen din også ligger. Du sår frøet, leserne får det til å spire og gro. En evne du behersker tilnærmet fullkomment. Den selvironiske tonen: "Dette ble mye jeg og meg - love it! Enda bedre; bilder av meg" - "I mellomtiden; to bilder fra random konserter. Jeg var så pen", noen av mine absolutte favoritter. For øvrig må denne tekoppen din være av en ganske enorm dimensjon. Du må da vel tisse deg i hel.
Den som lever ved blogging -...
"Ja, gimme en kjæreste liksom. Jeg liker bare det jeg ikke kan få".
Oh ye of little faith! Du er atten år, og med ditt utseende pluss din
personlighet burde du innen nå minst ha vært grunnen til fire, fem skilsmisser rundt omkring - eller er hele Moldes mannlige befolkning homofile? ~ ~ ~
Lykke til. Samme med hva.
PS/ Om det er til noen trøst, hadde jeg skrivesperre i cirka halvannet år. Tålte faktisk ikke synet av PC'er, skrivere mm, flekket tenner mot dem. 'Killer-blikket' ditt er null og niks i forhold. Helt sant - og jeg blogger ikke. Til sist; to sitater av Douglas Adams: "Det en forfatter i første rekke trenger er et skrivebord som tåler at man dunker hodet i det uten at platen knekker", og "Når jeg begynner å skrive en bok, er det eneste jeg har i tankene: å få den unna fortest mulig"/DS.
Så sant, så sant!

Linnéa sa...

e.m: takk for en strålende kommentar! slike som deg skulle ha fått en pokal og gullmedalje :)

e.m. sa...

Nåh ( plagiat )

Malin maarud sa...

Skikkelig fint bilde :)

Anonym sa...

Angående "Ja, gimme en kjæreste liksom. Jeg liker bare det jeg ikke kan få", hva er så perfekt med ham?

Anette sa...

Jeg er glad du ikke sluttet å blogge :D