24. okt. 2008

Vil du ha denne dingsen?

Jeg er med på et prosjekt som går ut på å gjøre en god gjerning hver fredag. Saken er bare at jeg aldri har gjennomført det sånn i praksis. Derfor dro jeg og kjøpte en gave til ei venninne, men konkluderte med at vedkommende hadde blitt mistenksom og trodd jeg hadde en slags ond baktanke. Derfor kan jo dere få det i stedet! Armbånd som beveger seg er ikke min sterkeste side.

Bare skriv en kommentar i kommentarfeltet med bloggnavnet, navnet eller mailen din - så trekker jeg en random.


Nå skal jeg snart på OD-konsert. Herregud.
(Forresten, konkurransen under er kåret - må bare kjøpe ferdig den fanastiske gaven først.)

137 kommentarer:

Tina Marie sa...

Jeg syntes armebåndet var helt nydelig. Men jeg tenkte sånn, gaver kan ikke komme ufortjent: Du kan gjøre dine gode gjerninger, og de du gjør gode gjerninger mot er nødt til å gjøre det videre. Har du kanskje sett "Pass it forward" ? How clever, dette forslaget fortjener kanskje et armebånd, også kan jeg også gjøre noen gode gjerninger. Verden blir rett og slett et bedre sted! hi. hi

Tina Eliassen, skriv på bloggen min om jeg skulle være så heldig å vinne "gode gjerninger - armebåndet"

Monica sa...

Åh, så fint det var :-)

monica_22048@hotmail.com

pnu sa...

Jeg tar det gjerne :)
panuu00@yahoo.com

Idunn sa...

Kjempepent! Hvorfor ikke bare si grunnen til at du gir henne en gave? =P

idunnulvestad.blogg.no

Anonym sa...

angelica93@live.no
FÅ DEN FOR DEG - angelica93@live.no! Det armbåndet var fint ! :-)

kristina sa...

kjempe fint armbånd :)
xtina_espeseth93@hotmail.com

Peaches sa...

Armebåndet var pent! Trekk meg, trekk meg! :D

www.peeaches.blogspot.com

niina sa...

Vil gjerne ha den jeg:D nina_larsen_@hotmail.com / http://niina.wordpress.com

Caroline sa...

i'd love it :>

marn sa...

http://hurricanejane.blogg.no/

Nøve sa...

Oh wow.

egosentrisk@live.com

Karoline sa...

ME WANT!
miss_padalecki@hotmail.com

AE sa...

www.aesinblogg.blogspot.com

Feil sa...

Hvis du trekker meg, skal jeg sende deg en klesklype fra klestativet vårt i hagen, i posten.

Videre må jeg nesten skrive et innlegg om det. Det er ikke hver dag en klesklype reiser så langt som til Molde.

Også må jeg slenge med et A4 ark, da. Med litt tekst på. For det blir litt stivt med en ussel, liten klesklype...............

Eja sa...

JA, det kan du si! Trekk mæ :D

Jannekake sa...

Jannekake.com :)

Anonym sa...

ÅÅå... så fint det var! Jeg vil gjerne ha det <3

mariat0ffing@hotmail.com

Anonym sa...

jeg vil gjerne ha et bevegelig armbånd hjem i min postkasse, eid av selveste linnéa! legg merke til stavelsen av linnÉa.
vilde_regine@hotmail.com

Marthe Sofie sa...

martheoynes@hotmail.com

enkelt: gi meg det

Anonym sa...

:)
johannee12gmail.com

Anonym sa...

^ glemte @
johannee12@gmail.com

Elin sa...

Fiint det var! :)

elinhafsaas_@hotmail.com

kamelle sa...

det der var skikkelig stilig. ja takk.

www.kamelle.blogg.no

Eliisa sa...

Ja takk! :)

rina sa...

så fint det var :)

rinamf@gmail.com

eilinnbeathe sa...

eilinn_johnsen@hotmail.com

Nydelig armbånd :)

Camilla sa...

Me like<3

camillacarlsen@hotmail.com

Frida sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
daniela sa...

det var fint, jeg kan godt få det :D

danielaftw@hotmail.com

pernille sa...

sier ikke nei takk! mailen min er fucka, kontakt meg heller på bloggen min hvis jeg blir trekt ut :)

Anonym sa...

Jeg synes det var fint jeg, Linnéa ! :D

olea2@hotmail.com

Anonym sa...

hei, du skriver alltid så morsomt, stå på videre.

Marianne
Mizzmariz@hotmail.com

Cathrine... sa...

Så utrolig herlig :] Hadde ikke gjort meg noe med den der :)

www.puddel91.blogspot.com

Heena sa...

Pent!

niine89@gmail.com

Aurora sa...

Fint:)

Anonym sa...

vises at du har hatt anoreksi jaa, hairy arms.

xoxo sa...

Pleeeeeaseee? ;P

marthe sa...

pent armbånd : D

www.martheel.wordpress.com

Maria sa...

Tskk! Jeg savner deg også:)

Jaa, tusen takk for tipset! Jeg er helforelsket i halvparten av karakterene, det er helt amazing. Gossip girl, go to bed!

Kjempefint armbånd:) Jeg har så tynne håndledd at armbånd stort sett renner av meg. Men det er innmari stilig over lange hansker, med sånne store, fænsi armbånd. <3

Christina sa...

www.christinagroenhaug.blogspot.com

:)

MARTHA I FARTHA sa...

Fantastisk.

Merima sa...

ooh fint ! mima_happyface@hotmail.com

www.stillhet.blogg.no

Anniken sa...

annikensbl@hotmail.com :)

iselin tar'a sa...

Det var.. nydelig

iselintara@hotmail.com

Anonym sa...

m-a-j-i@hotmail.com - ikke mobb adressen

jeg digget armbåndet!

Hanna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanna sa...

Kult armbånd, joiner konkuransen din jeg (;
haannaa.92@gmail.com

kristinakh.com sa...

sier ja takk, jeg :)

Silje sa...

Siden du får 13434353 kommentarer på det innlegget her er det liten vits i at jeg joiner, egentlig, men siden det er så jævlig dårlige artister på beat for beat i dag kan jeg jo bruke opp litt tid på å bli med.

Jeg vil ha. Gratis!!!!!1111111

Silje siljeis.blogspot.com

Line R. M sa...

Nice.

juravel_90@hotmail.com

Siri sa...

Oy, det var fantastisk!
Siri
siri_i92@hotmail.com :)

tiina sa...

jeg vil haaaaaa! www.fmula.blogg.no

Helene sa...

Så fint det var:D
I'd love to have it.
- www.helenehj.blogg.no :)

Malin sa...

hærlig armbånd og hærlig blogg forresten :) leser den hver dag.

http://maalinode.blogg.no

Sofie sa...

Minimal sjanse for at det blir meg,men hva har jeg å tape?
Armbåndet var kjempefint, så får bare håpe på det beste da :D

Digger bloggen din, er så artig at du er deg selv 100% :)

hannastrand sa...

Det armbåndet er så fint. Er det ikke fra glitter? Jeg er med :)

www.hannastrand.wordpress.com

Trine sa...

herlig armbånd :)

Trine.nesse@hotmail.com

Marthe sa...

Åh, det var et fint armebånd :)

marthe.sj@hotmail.com

Elines verden sa...

fint armbånd :) sier gjerne jatakk til det!
elisen94@hotmail.com

Thale Brekke sa...

kanskje litt for mye bling for min smak. Men bloggen din er og forblir den beste på markedet. men det vet du jo!

Ninaballerina sa...

Må jeg skrive en grunn? Nei, det gidder jeg ikke :)

ninastangen@gmail.com!

Frk.Hanne sa...

Armbåndet var kjempe fint , vil veldig gjerne ha det :-)

Anonym sa...

qb_ziri_piaah@hotmail.com

Ella sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristina N sa...

:)

Maria sa...

Det var fint <3 liker bloggen ;)

FRØKENBORSTAD sa...

åå, det var super fint! :)
håperhåperhåper jeg vinner!

www.frokenborstad.blogspot.com

Alvilde sa...

alvilden.blogg.no
alvilde-fs@hotmail.com

Armbåndet var så fint!

Maria sa...

Jeg vil også gjøre en god gjerning hver fredag. Likte forslaget til Tina Marie!
Armbåndet var veldig fint. Lite sannsynlig at jeg vinner, siden det er så mange som har kommentert nå, men jeg må jo prøve uansett. :P

Marii sa...

Jeg gidder ikke å skrive noen smiskekommentar som de fleste andre her, så bare send armbåndet til meg du : storesky@hotmail.com

Takk.

Madeleine sa...

Ja takk, jeg vil gjerne ha den dingsen :)
www.maa-di.blogspot.com

Anonym sa...

eeli_4@hotmail.com

Jeg har veldig lyst på armebåndet :D

Wilde sa...

http://www.willee.blogg.no

Karoline sa...

oh, det var fint :)

karoli_r@hotmail.com

Emma sa...

Nydelig :)

emmat41@hotmail.com

karolina sa...

karolina2.blogg.no :)))

Marte SJ sa...

Uh, nydelig! www.marte-sj.blogspot.com, dersom jeg skulle være den heldige vinneren :D

Anonym sa...

Det var fint :)

ostertag@live.no

Bekkesverden sa...

Det va jo super fint! :)

Vibeke

Charlotte sa...

Det var fint :)

ostertag@live.no

Caroline sa...

Åh, det var søtt! Jeg sier ikke nei takk til et så fint armbånd, nei :) caroline_kul93@hotmail.com

Silje sa...

http://siljeht.blogg.no

ane sa...

nei. men, okei: ane_bs@hotmail.com

gidder ikke å få en trojansk hest i stedenfor et glitterarmbånd nå, altså!

henke sa...

hvilket fjez? dollargliset?

Elin Rebecca sa...

www.elin-rebecca.blogspot.com

Marie sa...

me want!

mariefonnes@hotmail.com

Maria Helene sa...

Jeg vil gjerne ha det armbåndet :)

mariabloggen@gmail.com

Ingeling sa...

For et nydelig armbånd:)

ingeling.blogspot.com:)

LaTavia sa...

Me want!
sfr042@student.uib.no

Åse Marie sa...

Jeg synes jeg fortjener det, for jeg har nettopp hatt influensa og det var kjedelig. armbånd er gøy.

Åse Marie sa...

Jeg synes jeg fortjener det, for jeg har nettopp hatt influensa og det var kjedelig. armbånd er gøy.

Camilla sa...

synes du kan trekke meg jeg:D

camomilla92@hotmail.com

Nina Helen sa...

fiint :)

http://ninniis.wordpress.com

Elise sa...

det var fint!

www.nittifem.blogg.no

Stine ☆ sa...

Kjempe flott armbånd! Snilt av deg å gi det bort :)
Stine's hverdag

Cecilie Amabel sa...

Herlig med en dag i uken til gode gjerninger. La det bli et slags; "Pay it forward" prosjekt.

- Cecilie Amabel / cecilie_amabel@hotmail.com

H a n n e sa...

Tralalalaaaaa, Hanne Panne :) U know my mail honey :) Go`helg a snuppis!

Renate Johanne sa...

Armbåndet var sinnsykt fint!
www.renatejohanne.wordpress.com

idabianca sa...

Ah, armbåndet var jo kjempe fint!

idabiancaxx@hotmail.com :-)

MartineL sa...

Tenk å ikke vil motta det armbåndet der da.

Tina sa...

nydelig armbånd, hadde ikke gjort noe om jeg fikk det . :)

tinaelt@hotmail.com

Anonym sa...

Super nydelig og hot,hot,hot :)

annette_melleby@hotmail.com

Aurora sa...

yes pleasee :D
auroras89@hotmail.com

Marianne ! sa...

how pretty!

marianne_h89@hotmail.com

Laura sa...

pick me, pick me :-D

linni sa...

linnic.blogg.no

Kamilla sa...

Jeg vil ha armbåndet fordi jeg er en j1nte som elzker diamanter, spesielt de ekte. Det er ekte, sant?

Kamilla, kamilla.hv@hotmail.com

Ok, nå husker jeg ikke hva jeg skulle skrive.

Anonym sa...

dette var fint, jeg er enig med deg og vil gjerne gjøre en god gjerning jeg også, og gi det til noen andre enn meg selv som jeg vet fortjener det.
jeg vil gi dette til ei herlig jente med navn lena. www.elenita.no
mailen hennes er l1a_89@hotmail.com
og si at Charlotte syntes at ho er en god venninne og vil gi henne det armbåndet. ho fortjener det!

Rebekka sa...

Hei da, se på mei da, jeg kan danse.

HTTP://REBBJO.BLOGG.NO
rebekka.b.91@hotmail.com

Anonym sa...

Hvorfor i all verden vil du gi bort det? ;p

lille__nina@hotmail.com

Sara sa...

Så gøyt med "konkurranse" :D
Jeg tar gjerne i mot et armbånd!
Sara-ro93@hotmail.com

karoline sa...

ja takk :) Karro_h4@hotmail.com

Mary Soprano sa...

hvis ikke i får det, fåkke du sove her når du kommer. OG JA, DET E EN TRUSSEL.

(i e så insanely gira på å få et kjipt armbånd. hvorfor sier du? fordi i har 0 monetas og treng nokka nytt)

frokenaurora sa...

så lekkert, men det kler nok bedre håndleddet ditt enn mitt ;-)


penalotte@hotmail.com

karoline: ) sa...

kjempefint : )

karoline.kjelbere@gmail.com

Stine sa...

CupOfLove.blogg.no

:))))

Lillian sa...

fin dings :p

lillianba@hotmail.com

Guri Heli sa...

Jeg har jo alltid flaks :-) eller ikke..

Helene sa...

Det var fint!
www.helene-sofie.blogspot.com

hanna heggdal sa...

sier aldri nei takk til et stilig armbånd :-)

Nathalie sa...

yo! that piece of bling would fit nice on my arm.

Nathalieen.wordpress.com

Anonym sa...

hvis den passer like godt på din hårete arm, som min...
elisabethbye@hotmail.com

Anonym sa...

nydelig armbånd! Yes please.

alicia.vw@hotmail.com
www.nopromises.blogg.no

SOLVEIG sa...

Armbåndet var utrolig nydelig. Selvom jeg selv mener at en god gjerning ikke er noe du kjøper, men en klem, oppmuntring eller et smil.
Du vet jeg blir glad, for armbåndet var vakkert.

Sjekk uansett ut bloggen min, samme hva du ender opp med :-)
www.solveigsverden.blogspot.com
solveigbuvik@hotmail.com

Lina sa...

Jeg kan gjerne ta imot et armbånd :)

Ida Susanne sa...

I'm in! :)

Kristine sa...

diamonds are a girls best friend ;-)

kristinefargerik@hotmail.com

Malin sa...

Give it to me ;D

malinen_90@hotmail.com

Marte Osen sa...

Nydelig ! :)

marte_osen@hotmail.com

vilde sa...

Åh, de va dritfint!

vilde_s92@hotmail.com

Yvonne sa...

Åå, eg vil ha! :)

Liv Bianca sa...

liv_bianca@hotmail.com

nydelig armbånd :D

Silje sa...

Fiiint :)

siljeeg.blogg.no
siljeeg89@hotmail.com

linni sa...

nyyydelig armbånd!!!!

søtt av deg å gi det bort!!!
viiiil ha!

Ivana sa...

Så fint armbånd !

www.Ivana.blogg.no
www.ivana_bel@hotmail.com

Mnj+ Mh sa...

kjempefint armbånd, give it to me, søtis !
marilovemari.blogspot.com
mari hpe

Anonym sa...

stilig=)

kine.marie.nilsen@hotmail.com