4. nov. 2008

Ballongoverraskelse

Noen av dere sier jeg er sær. Og det er kanskje ikke så langt fra sannheten. Men grunnen til det, er oppveksten min. Mamma har vært 14 år hele livet, og broren min har daglig fortalt meg om hva som skjedde på dataspillet han spilte i går. Nå har broren min på 22 år endelig vokst opp, og som NTNU-student er det dette han bedriver dagene med:

En av de 4 hybelboerne i huset hans er bortreist, så resten av huset bestemmer seg for å overraske han med...3000 ballonger på rommet hans. Så de samler masse folk, og blåser...

og blåser...

..og blåser.


Idet kameraten kommer tilbake igjen, og åpner døra - hopper ballongene mot ham og utover i hele huset. Reaksjonen: (dårlig reaksjon spør du meg, men den må likevel med)

Så kan man leke. Ifølge brors beskrivelser var det hele som et stort diskotek, da ballongene gnistret og hylte der de danset rundt. Og ja, det er bror i 3D-slipset.

Der ser dere, jeg er ikke så sær likevel.

59 kommentarer:

hildegranum.blogg.no sa...

Haha, herlig!

Nugget sa...

jeg har en venninne med ballongskrekk. usaklig.

Eliisa sa...

Hahaha. Så jævli bra ;'D

Kamilla sa...

DRØMMEN. Så mange ballonger.

LISA sa...

HAHAHA! Så utrolig bra! Slik skal jeg feire bursdagen min har jeg bestemt :D

Anonym sa...

Hvor ofte jeg tar sol? Hvor ofte ser det ut som jeg tar sol?

Ofte.

Mor sa...

14?
Kunne du ikke sagt 19 eller noe sånt i det minste?

(Husarrest)

Du synes da det var kjekt å våkne opp på bursdagene dine med rommet fullt av ballonger du også da. Særing.

Cathrine sa...

Så utrolig morsomt :D

rebkkA sa...

Så jela genialt! =D

Åse Marie sa...

Hehe, orginalt :)

Marit sa...

Hahaha, fantastisk!:D

Bella. sa...

Heheheh, så fantastisk morsomt! Må være litt artig å komme hjem til noe sånt!=)

zathx sa...

JEG VIL OGSÅ!

9cko sa...

Åh DET ønsker jeg meg til jul:D

Prøver å finne ny header til bloggen min, hadde blitt veldig glad om du stakk innom når du har tid og bare sjekker ut forslagene mine:)

charlotte sa...

Haha, genialt!

Siren sa...

haha! Det så morsomt ut, men jeg tror jeg ville blitt litt sint om noen hadde fylt hele rommet mitt med ballonger =P

Du er jo sikkert ikke så sær du da! Hehe, det er nok mange andre som er særere enn deg, dessuten syns jeg ikke at du virker særlig sær. Hehe =)

kristine reitan sa...

haha ja det forklarer en del :)

Sunniva sa...

Haha, lucky guy. Kommet til å flirt meg skakk ihjel.

vilde sa...

Hahah, herligt!

Jon sa...

Sånn har jeg alltid hatt lyst til å gjøre!!! Men tenk å rydde opp da. 3000 ballonger med spytt på innsiden. æsj

Monica sa...

Åh, du er så søt :-D Selvfølgelig er vi venner! Haha! Når kommer du?

Christine sa...

sånn fest vil jeg også ha! selvom jeg kommer til å dø, siden jeg er livredd ballonger.

Maria sa...

Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg hadde kommet hjem til 3000 ballonger!

Nerden i meg elsker slipset til broren din.

Mortn sa...

Hehehe:D drittøft;) har aldri fått en slik overaskelse :-o

Leni sa...

I'm hooking you up with my boobZ, you are hooking me up with your brother? Deal?

and yeah I have damn short hair now. PUNISH ME!

Nøve sa...

OI. Eg ønsker meg sånn til bursdagen.

kristin sa...

hahaha , wow, skulle ønske noen kunne overraske meg med 3000 ballonger !

Christina sa...

åååååh, det der er min drøm! hvorfor bor ikke jeg med broren din? da skulle jeg reist vekk og kommet tilbake ofte!

Monicus sa...

haha så fett xD

Karoline sa...

Jeg synes broren din virker som en flott kar jeg altså..

Lillian sa...

hvem gidder blåse opp så mange ballonger? :p

Linn sa...

Hahaha! Ufattelig morsomt! Jeg hadde nok ledd til tårene hadde trillet om noen hadde gjort noe sånt mot meg:)

Anonym sa...

Broren din bor på Steinan Studentby!

henke sa...

faen så genialt

Tine Carita sa...

hahaha, skulle ønske jeg hadde giddi og funnet på sånne ting jeg også! :-D

Preggy sa...

Nei, ska sei ;)

Julie sa...

hahahah

Hanne Bættn sa...

Aah, så hærlig! :D

BELBITA sa...

hahaha, herlig!
må være greit å komme hjem til det der :D

Anonym sa...

Kan du ikke ha en ny spørsmålsrunde? Også svare med en videoblogg? Hadde vært kjempe fint!:)

Pernille Nathalie sa...

Åh, så koselig ! =)

Kristine S sa...

HAHA! Så genialt! Like før jeg åpner soveromsdøra i håp om at et ballonghav skal komme mot meg også!

elise sa...

hvorfor overasker ingen meg på den måten...

Vutarie sa...

hahaha, genialt

Hanne sa...

Haha, så jævlig tidig!

ingrid sa...

så du skrev nede i et annet innlegg at det var "sf" som "ødela" håret ditt.. hva er sf for noe? har selvsagt ikke tenkt å prøve det jeg også HE HE HEE

(forguder håret ditt!)

Alexa sa...

SPAMSPAM! WWW.TURIDALEXA.BLOGG.NO

Victoria sa...

det hørtes jo bare sykt fett ut :ODD

TOROBORGEN sa...

hehe, nei den har jeg ikke sett du... bra film eller?

idabianca sa...

Haha. Genialt!

condre sa...

HAHHAHAHAHAHA! kom hit

Linnéa sa...

Nei, jeg tar ikke sol. Men jeg skal begynne med det. For nå er jeg bleik som en iglo.

Alexa: Skulle ønske det var deg Ida Wulff kjørte på. Og det mener jeg faktisk.

Anonym som vet hvor broren min bor: Ja, jeg vet allerede det.

Ingrid: Ikke forgud håret mitt. Sf er spiseforstyrrelser. Med mangel på vitaminer, mineraler og fett - vokser ikke håret like fint lenger. Det faller av i stedet.

Enda en spørsmålsrunde? Finnes det noe dere IKKE vet om meg nå?

Anonym sa...

Ja, videoblogg er kult! Du kan ihvertfall ha en spørsmålsrunde og se?:)

ingrid sa...

åh herregud, nå skjemmes jeg. trodde det var et hårprodukt.. sorry. men når det er sagt, så synes jeg faktisk at du har skikkelig fint hår

ingrid sa...

du kan faktisk bare slette den kommentaren .. den ble ganske teit når det var slik sammenhengen var

Linnéa sa...

hehehe, det er ikke noe problem. Nå vet du det!

Alexa sa...

Synd at du ønsker det. Da er du et dårlig menneske. Jeg har gått gjennom akkurat det samme som deg, om ikke verre, og jeg ble ikke et sært menneske iallefall.

Silje sa...

hehe, morsomt!

Susanna Nutti sa...

Drøm med så mange ballonger :>