5. nov. 2008

Bedre enn ingenting, vel.

Jeg er rammet av tidsklemmen.
Vel, egentlig ikke. Men jeg følte at jeg måtte ta meg fri fra jobb i dag for å jogge og skrive nok en nynorsk stil. Det fantastiske er at jeg har fullført begge deler, og dermed ikke noe annet. Derfor kommer jeg med noe gammelt som noen kanskje noen av dere gamle ørner husker fra tidligere:
Hadde jeg spart på alle eksene Läkerol jeg har spist, er vi nok oppe i et firesifret tall. Men jeg skal ikke oppfordre dere til å begynne med dét også, slik som jeg gjorde med kyllingosten. For da blir det vel tomt på Bunnpris av det også.

En liten gladnyhet: mor reiste til London, og jeg er alene hjemme! Nå BLODfyrer jeg og hopper naken i sofaen. Det er sikkert 40 grader her, og jeg elsker det.

33 kommentarer:

Espen sa...

Du løper mye om dagen Linnea!! :)
Det er jo kjempe bra både psykisk og fysisk!

Du får melde deg på halvmaraton til våren vet du - så har du noe å jobbe mot :)

ingrid sa...

så du skrev nede i et annet innlegg at det var "sf" som "ødela" håret ditt.. hva er sf for noe? har selvsagt ikke tenkt å prøve det jeg også HE HE HEE

(forguder håret ditt!)

Mia sa...

ouu freaky, jeg satt akkurat og hørte på den samme sangen som du har i bakgrunen!

Lillian sa...

kos deg med nakenhopping i sofaen :p

hildegranum.blogg.no sa...

Jeg jogget også i dag, noe som førte til at jeg fikk BLODsmak i munnen... :p

LISA sa...

"Jaaa. akkurat etter planen!" Hehe! Morsom video :D

Siri sa...

Haha, jeg husker den filmen! :-)

Anonym sa...

haha, jeg husker filmen! ;p
tenk at jeg har lest bloggen din så lenge.

Kari sa...

Hehehe, dritbra film. "MMMMH".
Ha en fin dag!

BELBITA sa...

Haha, bra film! Läkerol <3

Sunniva sa...

Nam. Tipper du spiste alle eskene på en dag, og sparte én som skulle velte ned som premie

KristineBirgitte sa...

Haha. Kos deg ;]

Monica Christine sa...

Så flott at du fikk gjort det du skulle, er deilig å få ting gjort :) Kos deg alene hjemme, søtnos!

Anonym sa...

Ta bort at du er alene! Tenk om noen kommer å tar deg! :/

ingunn sa...

feil type Läkerol

Leni sa...

<3 It is 40 degrees at my place as well... the only difference is that i pay my own bills! Damn!

e.m. sa...

Til anonym 2:
Linnéa har jo Tica da. Ler du? Legg merke til halsbåndet og remmen hun har på bildet/side 2. Hører mer hjemme på en fullvoksen grizzlybjørn enn på denne tilsynelatende ufarlige vovven.
"Tica! Strupen! Bit! Drep!"
Vær redde, slemme menn-ner i Molde. Vær vettskremte !! Utseendet bedrar, som kjent -...

Prinsesse Iselin sa...

ha ha, nerd :>

e.m. sa...

En nerd som hopper fra 5- til 10.000 meters høyde fra fly som jeg VET kommer til å lande med hjulene ute.
Se det ville vært noe nytt -...

Karoline sa...

Haha.. Du er herlig.. Flink du var som fullførte både joggingen og norskstilen da<3

Linnéa sa...

Em. når fikk mennesker hjul?

Espen: HALVMARATON. Jeg har i alle fall satt meg et mål på hvor mange timer i uka jeg skal løpe :)

Mariette sa...

Så jeg er ikke den eneste med den avhengigheten? Gang på gang har jeg blitt advart av damen i kassen "du veit du bi å få diarè!", med ekstra trykk på diarè bare sånn at alle andre i butikken skal få det med seg

e.m. sa...

Sorry, Linnéa. Dårlig talemåte. Jeg mente bare å blære meg med at jeg har drevet med fallskjermhopping siden nittenhundreogblomkål.
Til deg 'prinsesse': du har fullstendig rett: "for å sitere Douglas Adams" - "som Coco Chanel sa". Helvete og! Jeg må ha vært bevisstløs, for også jeg får fnatt av slike 'goasser' som det må virke at jeg er en av. Til vanlig verken skriver eller snakker jeg slik, uten å komme nærmere inn på dette. Shee-it! Olsen, nå også som nerd. Wow.

Karen sa...

Haha, deilig :D misunnelig

ilabila sa...

å vere heimealeine e beest :D

Ella sa...

Så flink du er å løpe. Jeg er flink å sitte i sofaen.

Anonym sa...

Hei, hvor er den toppen du har på deg på headeren fra?

Anonym sa...

Kvifor et du ikkje IFA? Det er så mykje betre;) Nam

Julie sa...

haha blodfyrer var et nytt begrep for meg, mne prinsippet kjenner jeg til forråsirresånn:P

hannastrand sa...

Haha, så bra film :P

camilla sa...

Videoblogg, nå!

Maria sa...

Aaah, det er så deilig å kunne løpe rundt i undertøyet hjemme. Christian setter alltid ned tempen når han er på besøk, for det "er jo bedre å ta på seg en genser". Uhørt!

Nei. 35 grader og knickers er best.

idabianca sa...

Haha, skulle gjort det samme om jeg var alene hjemme! Men dessverre! Kos deg så mye du kan, noe av det beste som er er nettopp det å ha huset for seg selv :D