21. nov. 2008

En time - ett bilde. Omtrent.

Dette har vært en jævla lang dag. Og Herr Speilrefleks har selvfølgelig vært med på all elendigheten.

06:25 - Avisa. Har ikke vi verdens søteste postkasse?

06:35 Riktignok bare 10 minutter siden sist, men her er en del av frokosten, og den kjære energilampa. Den virker faktisk, jeg er SÅ lykkelig!

08:13 Jeg kom for sent til skolen på grunn av dette bildet.

09:35 Her akkurat stått opp fra norsktimen. Og ja, jeg har fått langt hår det siste døgnet.

11:07 Hans samler like så godt hele snøstormen PÅ jakka.

11:15 Jeg og Marthe har KLISS like jakker!

13:25 Her har jeg kjøpt lykke. Selv om alle gikk imot meg og mente at man ikke kunne skrape hele før julaften! Hva slags idiotisk konsept er det?

14:30 Vi har nylig fått "Lekeriet" i Molde, så jeg måtte inn for å utarbeide ønskelista.

14:40 Jobben jeg sletta den überviktige mappa på. Rart jeg ikke fikk sparken.

16:20 Vingle-Petter/Linnéa. Gjett hva jeg valgte?

16:45 Det har snødd LITT mens jeg har vært borte da. Mamma i lett jogg.

17:00 Ukens første middag - HURRA!

18:00 - Den eneste timen jeg er på dataen daglig...

19:30 Siri henter meg til jobb, og parkerer i den n meter høye og våte snøen. Gikk barbeint etterpå, for å si det sånn.

21:00 - Siris andre middag <3

23:00 ...

24:00 Sier dere at jeg er muskel-løs? Hæ?

01:00 - Jeg er ikke trøtt altså...

Men da dere, da har jeg fri i 11 timer før det braker løs på Bunnpris!
Og jeg ser bare ut som ringeren i Notre Dame.
God helg.

47 kommentarer:

ingrid sa...

Skulle ønske jeg hadde et like kult liv som deg!

Anonym sa...

digger deg

mariette sa...

Du ser jo great ut uansett tid på dagen, nydelig! Ha en fin helg!

Maria sa...

:D

Vant du noe?

Kamilla sa...

PEN!
Fantastisk fin hårbøyle forresten, den falt i smak her.

Anonym sa...

Du hadde en lang dag! Hvilke tre jobber har du?

Ida sa...

Morsomt innlegg:p
Du jobber ganske mye, energilampa som gjør susen? ;)

Sirif sa...

...Tredje, om man tar med Grandiosaen i halv to tida....

engeset sa...

Haha, så gøy:)

hildegranum.blogg.no sa...

Sånne innlegg syns jeg du skal ha oftere ^^

Arild Lund sa...

morsomt :D snøøø <3

Lillian sa...

FOR en dag! :)
Kos deg på jobb.. nå?

Prinsesse Iselin sa...

Hihi, extensions <3

Mira sa...

Skal si du jobber!
Jeg vurderer å skaffe meg en slik lampe jeg og, så jeg får gjort noe rundt her. :)

Ina sa...

Så fine bokskap dere har på Molde skolen.. Ja, flere slike innlegg! :)

Anette sa...

artig med slike bilder:p

Anonym sa...

hvis den lilla mobilen er din er du like heldig som meg :)

Leni sa...

You look fab no matter what... but i feel so sorry for you... snow all over your face! I hope that the snow will never come to Oslo!!!! I hate it!!!

Sandra sa...

hvordan virker egentlig energilampa?

Marianne sa...

Du er en snodig jente :)

Anonym sa...

jeg elsker stilen din!

Anonym sa...

Hvem er Hans?

Malene Kleive sa...

TakkTakk Linnéa, du har en fantastisk kropp du også:) Jeg er glad jeg er ferdig på Molde vgs altså, GLED DEG!

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt clipsene? regner med det er det du har i håret. :)

Sunniva sa...

Dere er heldig som har snø. Våt eller ikke. Her er det bare kaldt...

Anonym sa...

Linnea, hvordan tar du bildene av deg? er det noen som tar de av deg eller gjørdu det selv? uansett så elsker jeg bloggen din, ikke slutt med videoer!
Hvordan kan du være SÅ uheldig? (leste nettop de siste innleggene) XD

Anonym sa...

Har fått med meg at du hadde brunt hår før. Hvordan gikk du over til blondt? Har du bleket det før, stripet det gradvis, avfarget det eller noe? :)

Anonym sa...

Bra innlegg Linnéa!!:D

Vil ha flere innlegg som dette;D

Morbeline sa...

Haha :D frokosten så nammis ut.

og fjordland 4 life.

Anonym sa...

Du er så pen!

Mamma trodde du var 30 år. Jeg spurte henne, siden jeg syntes du sminker deg så voksent. Men, en pen 30 åring regner jeg med!

Angelface sa...

Du hadde en lang dag! Ble du ikke sliten ? Hvilke tre jobber har du ?

Kine sa...

tre jobber! min helt :)

ingvild elise sa...

fint hår!

Anonym sa...

Hvilket hotell bodde du på i London? :)

Anonym sa...

er det frokosten din, 1 knekkebrød? :O håper du hadde 10 skiver til lunch...

serianna sa...

For en dag!

belinda sa...

har du fått deg en sjerast?

Linnéa sa...

Takk! Ja, livet mitt er driiitbra.

Vant ikke :( Men vant 150 dagen før!

Energilampa gjør delvis susen ,kanskje. Er temmelig utbrent, og sover en del på skolen.

Hans går i klassen min

Jeg har kjøpt clipsene på en frisørsalong. Sikkert Sara.

Jeg tar noen av bildene selv, eller så bruker jeg vennene mine eller mamma. Tar gjerne et par av dem også, så vi er "skuls". Sletter de av dem etterpå :)

Jeg farget håret lysere med blondering da jeg gikk over fra brunt. Har bare bleiket håret en gang, og da hadde jeg allerede blondt hår. Så katastrofalt ut.

Lords Hotel.

30 år? Hahaha, spar meg. Jeg kommer ikke inn på 18-årssteder engang uten ID.

Belinda: Haha, nei :)

Linnéa sa...

Spiser selvfølgelig bare ett knekkebrød.

Karen-Margrethe sa...

hahah, gotta love your blog.

tanorexic sa...

Hehe,sexbutikker er alltid morsomt;) Og ekstra greit å en tur innom der når man er singel;)

Hvilken fjordland kjøpte du?:P

Malin maarud sa...

Kul pelsjakke :D

Oda sa...

Har du tre jobber, eller?

maria sa...

Full fres! Frukostbildet var så utrulig fint og fristande, så i dag gjekk eg hen og kjøpte meg skinkeost og knekkebrød. NAM!

Anonym sa...

ahw, i har å jobbe på julebord på stadion;)

Kathrine sa...

W, tre jobber:O
Hvor har du kjøpt den pelsjakken din? Den var helt nydelig:D

Anonym sa...

hvor mange jobber har du egentlig?