21. nov. 2008

Googlehore

Jeg bruker Google litt...ofte.
Og så snill som Herr Google er, sparer han på alle søkene mine i "rullegardina".
Da jeg bladde gjennom dette i sted, oppdaget jeg at 90% av søkene besto av herrenavn. Det er utrolig hva man kan finne ut på Google. Jeg mener, hvem trenger venner når man har Google?

Deler noen av søkeordene som ikke var etter herrenavn jeg ville vite mer om.

av noko slag
king of the castle
diskrét språkrådet
dårlig fiskefangst
ADHD symptomer (fikk en beskyldning for å ha det på mail nemlig...)
jarlsberg ost
mannlig omskjæring
pæreform
ruuunpuzen
stygg fisk
spise morkake
ugly kids
alkoholiker
omskjæring
familiebilde rar (...)
probe fire fighter

ja... Ok, dette var bare et mate-innlegg inntil "et bilde per time"-innlegget kommer i natt! Jeg må bare på jobb først...
Let's have a teaser from 16:05:

32 kommentarer:

Anonym sa...

er ikke jarlsberg ost i ett ord?

marte sa...

Jeg vet heller ikek hva jeg skulle gjort uten googel :D beste ¨oppfinelsen¨ noen gang =D

prinsessemarte sa...

Jeg elsker jakka.

Arild Lund sa...

HAHAHAHAHAHA så morsomt :D jeg bruker google drit ofte, ganske greit for alt egentlig. Bussruter, båtruter, oppskrifter, bilder, bla bla :)

Ha en fin helg!

Ida sa...

Fra svenske tjuvlyssnat:

Buss, Östersund
Mamma ~40: Är det nåt du vill berätta?
Dotter ~12: Nej.
Mamman: Du vet väl att du har två föräldrar som du kan berätta allt för?
Dottern: Jag har Google…

Så sant, så sant. Hvem trenger foreldre når vi har Google!? ;P

Kamilla sa...

Jeg likte "stygg fisk". Google er en av mine beste venner.

Marianne sa...

"Spise morkake" er vel ikke noe man vil vite noe mer om??! Ick ;)

Pernille sa...

Den Bunnpris butikken så stor ut, jo.

Sofie sa...

"dårlig fiskefangst" HAHA! Tommel opp for google! Fint bilde av deg, likte jakken og hanskene. Du er vel på utkikk etter lasagne der ;)

hanna sa...

spise morkake?

du anonym i toppen her, dumt spørsmål.

gleder meg til bildeupdate linnéa ;)

e.m. sa...

Anonym: Nei, det er det ikke, men 'drit ofte' er - i en dialog - dritofte.
Sorry for å ha brutt meg inn på ditt jaktområde, Linnéa, but just couldn't help myself. Won't happen again, so help me Mikhail Alexandrowich Bakunin.

Lissie sa...

Hahaa, min google liste var også overfylt av menn!

MarenMelstveit sa...

spise morkake? Ja det er jo sikkert et normalt søk ;P

amina sa...

du er så morsom:)

Espen sa...

Du står akkurat der jeg ville ha stått i en matbutikk.. Rett foran alle Fjordland rettene!

Dagens middag!

Camilla sa...

Det er utrolig hva du finner i den rullegardinene altså! Du er nok ikke den eneste snålingen :)

Malin sa...

Bunnpris butikken så enorm ut! Den vi har her er så liten at man ikke kan gå to vedsiden av hverandre en gang den.. Gleder meg til neste innlegg :D

Mira sa...

Google er best, selvsagt.

Iselin sa...

Sykt fin jakke!=) Så du skulle på Kings of Leon. Vet du om det er flere billetter igjen?=)

Aleksander Denstad With sa...

king of the castle!

ilabila sa...

Google e fun fun
men yeah, greitt om ej linka dej ? :-)

Ella sa...

Jeg hadde ikke klart meg uten google.

Lexxi Foxxx sa...

Google is the shiiiit <3 :D

metallicatrollet sa...

:D Jeg likte jævlig mange av de, spise morkake, familiebilde rar (haha?) og stygg fisk. <3

siri sa...

raring

Anonym sa...

hei du er utrolig pen det er du;)
hva slags jobber har du?
og hvor mye penger bruker du på ditt kosthold?
hvor mange kalorier spiser du om dagen?
takk for dine svar ;)
god helg

Anonym sa...

Jeg har ett spørsmål; Blir du glad for alle komentarer eller vil du heller at jeg skal spare meg til jeg har noe vittig å komme med?

Bra innlegg! Digger deg

xOx sa...

http://www.youtube.com/watch?v=DXSyQjppqG0

syns den måtte komme.

Linnéa sa...

Anonym: JO, hvis man snakker om jarlsbergost så. Men jeg snakker om Jarlsberg og ost.

Pernille: Den er virkelig ikke stor, verdens søteste bare!

Spise morkake-søket kommer av at jeg skulle finne ut hvilken kjendis som ville/gjorde det.

Iselin: Ja, tror nok det! men anbefaler deg å heller bestille til Tyskland eller noe - 300 kr. Ikke så mye dyrere å reise dit. Men fort deg!

Ilabila: Jaa :) Bare hyggelig!

Siri: Go fuck yourself. Lei av deg.

Anonym: Takk! Jeg jobber på bunnpris, en liten jobb hos et reiseselskap og som servitør/bartender for et selskap i blant. Mamma bruker masse penger på mitt kosthold :) Det største forbruket er på epler, tror jeg.
Vet ikke antall kalorier.

Jeg blir glad for ABSOLUTT alle kommentarer :) Så lenge det ikke er kritikk. Man behøver overhodet ikke å være morsom. Hvorfor skal man det? Er heller ikke så morsom selv at det gjør noe.

xOx: IKKE den King of the castle. Mer som i Borat :)

Anna sa...

Du er klar over at det er mulig å åpne Google, trykke ctrl + shift + del, og fjerne nettleserhistorikken, ja?
Kan være greit å gjøre dette av og til, uansett hvor hysterisk morsomt det er å lese gjennom gamle søk.

Sandra Michelle sa...

"spise morkake"
Fant du ut det du lurte på med det søket? :P

e.m. sa...

Heh-heh-heh. 'An e goe den, Linnéa. Og som jeg sa: Never again shall I trespass your huntingground.