17. nov. 2008

Great

Greit, nå er jeg ferdig med å sutre over helgas fyll og fanterier. Jeg har så godt som fortrengt det.
Nei, hvem er det jeg prøver å lure - jeg tenker stadig på nye måter å ta livet mitt på.
Men jeg har fått igjen veska mi da! Hurra for snille mennesker.

På lørdag ettermiddag skulle jeg forresten ned på jobben til mamma for å gjøre noe arbeid jeg har fått på dataen. Klumsete som jeg er greier de gigantiske fingrene mine å trykke på DELETE i stedet for enter, og det resulterte i at jeg sletta ei hel mappe med mange års arbeid i. Og den havna ikke i papirkurva, for å si det sånn. Etter hundre telefoner til alle datakyndige mennesker jeg kjenner(kun én, broren min) tok jeg nederlaget og gikk med senket hode bort til Bunnpris for å kjøpe helgas epler. Der GRUSETRYNER jeg så lang jeg er på ei idiotisk jernrille, så jeg halter som en ...halter inn gjennom dørene til Bunnpris - hvor jeg formelig legger meg på kassa og søker sympati hos kollegaer. I dag viste det seg at de trodde jeg var full. Great.

Men ja, ny uke, nye muligheter. På en skala fra 1 til 10, gjett hvor vanskelig det er å sovne når man øver på prøve i liggende stilling.

Og til dere som maser om hva jeg spiser. Det er egentlig ikke det jeg vil vise dere, men heller trepinnen jeg har skåret brød og agurk med.

Ha en flott dag da dere, det skal ikke jeg og Herr Økonomibok.

76 kommentarer:

benedikte =) sa...

Huff, har akkurat den samme økonomi boken! er virkelig lei STI, Dekningspunkt og alt drite inni den boken nå. hehe

Karina sa...

Jeg gjetter 1:)

JKBS sa...

Kul kniv. Hvor får jeg tak i en slik?

itnerden :( sa...

altså. jeg skulle klart og gjennoppretta filene på pcen som du sletta...

Mia sa...

SKÅRET!

Mira sa...

Du skriver fantastisk underholdende. Og jeg håper du snart føler deg bedre, ser ut til at du har maks uflaks disse dagene!

Anonym sa...

har du lett for å gå opp i vekt nå etter å ha levd på den dietten din i 3 år?

Linnéa sa...

Benedikte: helvete på jord.
Jkbs: Hemmelig!
itnerden: Måtte ringe til IT norge eller noe. VM i drama.
Mia: sorry, Moldetendens.
Anonym: Jeg går ikke på noen diett. Hadde jeg spist det jeg gjorde da hadde det ikke vært noe igjen av meg, tenkte man skjønte såpass.

Anonym sa...

Hvor er toppen og cardiganen fra?

Anonym sa...

haha, se på de rare agurkskivene!

ingrid sa...

hehe.. søt du er. lykke til med økonomien da

Artemis sa...

Flott, nå har jeg lyst på agurk.

Aleksander Denstad With sa...

HAHAHA!!

Mari-Anette sa...

Hei du! Jeg bare lurte på hvilken bunnpris butikk du jobber på!
Jeg har nemlig vært i Molde en gang, eller i Bud da.. Det ligger jo utenfor. Og da var jeg faktisk innom en Bunnpris butikk, nærme der.. Såå, jobber du på den nærme Bud? :) Eller i Bud, jeg vet ikke.

Lillian sa...

fancy kniv, sånn må jeg få meg! :p

zathx sa...

Jeg pleier å lese høyt til meg selv med en moro vri på stemmen, da blir det lettere å pugge!

Anonym sa...

kjenner du aleksander denstad with?

Nugget sa...

litt lettere enn å sovne sittende på en krakk med boken i fanget, som også er fullt mulig.

Karoline sa...

Agurk er digg!<3

Vilde sa...

Bloggen din er fantastisk! Du skriver sinnsykt bra! Bare lurer på en ting: Kostholdet ditt virker utrolig ensidig! Spiser du ALDRI noe annet enn kyllingost på skiva/knekkebrødet, lasagne til middag, epler, läkelrol og pepsi max??

Anonym sa...

Leste du farget håret ditt her om dagen.. Fremdeles den med Vendela Kirsebom utenpå du bruker?

Anonym sa...

hm, brød er jærbakst. leste tidligere du ikke hadde spist det på 3 år. ... hahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonym sa...

Veldig bra agurkskiver ;-)

Anonym sa...

Du bør være litt forsiktig med å kødde om selvmord og slikt. Kjenner godt en 17 årig jente som drepte seg selv i natt. ;(

AudM sa...

http://audmarlen.blogg.no/1226932200_17nov2008.html

Gjøre dagen bedre?:)

Anonym sa...

Jeg trodde ikke du drakk brus? Du sa jo i alle fall at du ikke har gjort det på noen år....

Miriam :) sa...

Jeg elsker agurk!! :D lykke til med økonomien da ;)

Linnéa sa...

Topp fra Topshop og cardigan fra HM.

Mari-Anette: Bud er på landet, LANGT unna Molde. Jeg hater Bud:)

Aleksander er en kjernekar!

Vilde: Jeg er veldig ensidig ja. Blitt en vane. Men spiser andre ting innimellom.

Ja, samme hårfarge.

Hæ? Er brød gjærbakst??? Jeg mente i alle fall søt gjærbakst. Som boller og ..andre boller.

Nest siste anonym: åja.

Siste anonym: Vanlig brus nei.

Aune sa...

Hahaha, agurk skivan så jo ganske gode ut.

alvab sa...

nam den agurken så kjeeempe god ut!

Anonym sa...

omtrent hvor mange kalorier spiser du pr dag? jeg fant ut at jeg ligger på ca. 1000, er det for lite? har ikke peil på sånt. virker som du vet hva du snakker om

metallicatrollet sa...

uff, føler med deg. jeg ble sulten og tørst på pepsi max nå. ;$

Anonym sa...

Hvem var det som skjenket deg i helgen? Hvordan var han?

June Sundet sa...

Noen som sliter med å skrive usaklige kommentarer, ja, jeg sikter til de anonyme. Lykke til med prøvelesingen, selv om jeg tipper det blir 1 på skalaen din. Har opplevd det samme for to uker siden, men da så alle kundene på meg og kommentarene "skal jeg hjelpe deg opp?" var ikke til mye hjelp, men det gikk over etter noen dager. Håper du slipper å gå for lenge haltende!

Marianne sa...

Hehehe..fantastisk

Monica Christine sa...

Arh.Minner meg om da jeg hadde gjort tidenes innsats til en stor oppgave i historie, hvorpå dataen fikk virus og hele teksten ble omgjort til tegn. Da var jeg sint da. Håper det fikser seg :)

Linnéa sa...

Takk!

Hehe, jeg trenger ingen til å sjenke meg. Det greier jeg Fint selv :)

Anette sa...

Du liker ikke Bud nei..
Liker du bedre Fræna da? Hva syntes du om folka der da linnea? haha:P

Anonym sa...

Er cardiganen lang eller kort?

Pernille sa...

Hei :)
Ville bare si at du norges beste blogger! Du virker som en utrolig kul jente, og du skriver på en veldig morsom måte :) Mye bedre enn kjedelige polkadots-vodkashots & marie amanda :D Klem

Ida B. Støen sa...

Man kan jo si at brød og agurkskivene bar preg av å ha blitt skåret med "trepinne" ja...hehe...Jeg ler:)

tanorexic sa...

Bra det ordna seg med veska di:)
Har en del fylleflauser bak meg jeg å,en av dem er blandt annet at jeg spydde på mobilen..såpass mye at den ble ødelagt :| Må si jeg følte meg bra dum neste dag der jeg satt dum med en helt dø mobil,hehe.

Camilla sa...

hahaha genial "brødkniv"... tøff du!

Christine sa...

Ørevarmerene ble kjøpt på H&M i fjor! Gode å ha når det er kaldt :-) Sånn ellers, takk for underholdning i hverdagen!

Marionn sa...

Eg hata den boka. Får lyst å kaste den på eit bål og grine av lykke.

Kine sa...

Heihopp. Liker bloggen din:) Du er så fryktelig lik Kathryn Morris fra cold case!

M sa...

Hvis du behersker økonomi bare halvparten så godt som du behersker maltraktering av agurk, så vil jeg si du er safe.

Maren sa...

Det føles litt rart å lese bloggen til en person jeg egentlig ikke aner hvem er, men i natt har jeg altså lest absolut alt i bloggen din, helt fra start. Jeg må si du er flink til å skrive!

e.m. sa...

We don't need no education. We don't need no thought control. No dark sarcasm in the classroom. Hey, teachers leave the kids alone. All in all you're just another brick in the wall -...
c) Pink Floyd - The Wall

Leni sa...

Pepsi Max <3

Anne Marthe sa...

Så bra at du fikk tilbake veska di :)

Maria sa...

ONOES:(

Haha. Ingen søt, tjukk Marks & Spencer-fyr som tilbyr deg kuttehjelp hjemme, nei!

<3

Silje/blee sa...

Så utrolig søt!
Glad jeg ikke har økonomifag. Skal juble litt med en storflaske pepsimax nå. ..eller som mamma kaller det: Maxi. (jeg blir utrolig nok ekstremt provosert over nettopp det!)

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

flink du er å skjære agurk..

Pia! sa...

Linnéa, du er så fantastisk:) Jeg er innom flere gonger om dagen, i håp om at det har klikket fullstendig og det eneste du gjør er å blogge. Men du, hvordan er du som person, helt egentlig? Ler du mye? Du ser veldig glad ut igrunn:D Blir du av og til lei av folk, og hva folk er det du absolutt klarer?

Anonym sa...

Sunniva er den forrige anonyme. Looserbitch!

Anonym sa...

Har akkurat sett igjennom bloggen din fra begynnelsen. Så har et spørsmål ang mat (vet du sikkert er jævli lei slike spørsmål, men). Du er jo tynn, slank, pen og alt det der, så jeg lurer på om du er på en slags sunn-diett nå? Hva inneholder/innebærer dette? Hvorfor går du på streng diett, når du er så slank fra før?

Du har en underholdende og bra blogg foresten! :D

Anonym sa...

Er du russ snart?? Bruke du å være ut i helga?? I va å kjøpte jus me de en dag.. Den va ikkje så god..

Oda sa...

Hehe, fine brødskiver. Tomt for kniver, eller? Jeg har selv prøvd å skjære opp brød med ei skje, det gikk heller dårlig.

Sissel sa...

Haah pent skjert agurk eller :P

ricke sa...

hehe.. utrolig bra.
ser du har hatt en hard dag ja..
uf..

Caroline sa...

Hei:) så du hadde skrevet et innlegg på mote.no om at hvis man fikk i seg for lite kalorier gikk man på sparebluss eller hva du kalte det. Hva betyr det egentlig?

kakt_us sa...

det er også fult mulig å hente ut data som er slettet på en pc, en del såfall..

Anonym sa...

Har du med deg alt det pålegget og agurk og sånn på skolen? søtt.

Sunniva sa...

Anonym oppi der. Mener du at det er jeg som har skrevet noe som "anonym" ? Eller er det en annen Sunniva du snakker om? Jeg så ikke innlegget før nåå, så jeg har nok ikke skrevet noe. Jeg trenger ikke å være anonym, slik som deg - siden jeg har bruker.

Linda sa...

Heihei (: Tenkte jeg får legge enn kommentar på bloggen din, siden jeg er inne her å smyggtitter :P
Liker bloggen din kjempe godt. Du er jo kjempe søt og morsom. Så du må ikke slutte å blogge :P
Håper du får en fin Onsdag, og i dag er det tett på tre :P jaa best!:P

Marlene Evensen sa...

Selv føler jeg at du ikke er den eneste. Jeg ble forrige helg på nippet til å bli spist opp av en rotte som spratt opp fra en søplekasse.. I beruset tilstand.
Dagen etterpå var ikke fin, den var ikke fin.
Tenkte at andre menneskers nederlag vill muntre deg opp litt.

Marlene Evensen sa...

Jeg addet i tillegg en del skrive feil.. Så du kan kose deg med at du er skrivemester og jeg er tilnærmet lik tilbakestående.
GUD hvor flink jeg er til å muntre mennesker. Award to me

Kristina sa...

http://www.pointshop.no/?ref=2536168
http://www.pointshop.no/?ref=2536168
http://www.pointshop.no/?ref=2536168

serianna sa...

Utrolige skjæreferdigheta!

Leni sa...

http://tips4u.blogg.no/1226811716_stjel_stilen_til_linn.html

OMG when people are creating facebook groups for you and try to dress like you... that means that you made it:))))

Siri sa...

raring

Ida sa...

Nå må du oppdatere, greier ikke å vente lengre :D

Elisabeth sa...

Grustryner og halter som en..halter! Hehe, du skriver så sykt bra, ser for meg alt ;)

Elsker bloggen din, du er genial!

Linnéa sa...

Anette: fræna er vel hakket verre. Kan med hånda på hjertet si at jeg hater alle fræninger.

Kine: Flott kompliment! Med tanke på at hun er 60 år og ligner en eldre herre.

Pia: er som regel alltid lei av alle, til og med meg selv noen ganger!

Anonym: Har ingen streng diett, men jeg spiser bare sunt hver dag. Kanskje litt for mye frukt, det er ikke så særlig sunt i lengden. INgen diett, men skulle gjerne ha trent litt mer.

ANonym: må vel bare være russ. Men orker ikke noen arrangementer osv.

Takk linda og marlene! Og dere andre.

Vel, vi har kniver hjemme. Men jeg var ikke hjemme da jeg skulle kjøpe og spise lunsjen.

Leni: tar det som en fornærmelse. "Stjel stilen til Linnéa: kjøp en GRÅ KÅPE!!!"

Susanne sa...

må vel bare være russ. Men orker ikke noen arrangementer osv.

HAHAH. kødder du?!
det tror jeg LITE på.