1. nov. 2008

Hun er ikke full, hun har bare kjærlighetssorg

Det som svir mest ved å ikke blogge, er å se at lesertallet synker. Som om dere ikke bryr dere om meg lenger. Fuckers!
Pluss det at jeg ikke føler meg så kjendis lenger selvfølgelig.

Men over til livet. Jeg skal på sesjon. Jeg fikk 4 på historieprøva jeg leste i 9 timer på.(hukommelse sa du?) Jeg har begynt på treningsstudio og trent 4(!) ganger denne uka!
Jeg skal ikke til Bergen likevel.
Og sist men ikke minst, har jeg dratt til min bedre halvdel som jeg ikke har sett siden Ayia Napa.
Jeg trenger sikkert ikke si hva vi har brukt det siste døgnet på.

Vannglasset var selvfølgelig bare tilgjort. Herregud, vi drikker jo ikke vann på fezt liksom.

Anyroad, i går var vi på russekro. Da jeg våknet i dag tidlig mintes jeg en fest vi hadde stukket innom, som hadde...singstar. Som dere vet, har jeg vært med i Jr. Grand Prix (ikke tenk på at vi kom på sisteplass.) - og tenkte at jeg måtte vise mine sangferdigheter. Jeg fikk flammer i øynene og formelig løp på gutten som allerede sang. Jeg rev fra ham mikrofonen og løp frem og tilbake mens jeg sang. Jeg kjente ingen, og ingen kjente meg. Jeg fikk ikke akkurat nye venner der heller, for å si det sånn. (Se bort ifra han jeg sitter og holder rundt, det var mitt initiativ.) Men ikke se bort ifra hun til høyre som sitter og gjør seg til! Zoom inn! Hohohohihiihhaha.

Bare for å understreke hvor 18 år jeg faktisk er (love it), ble jeg naturligvis kasta ut etter 12 minutter inne på dette fantastiske utestedet. Igjen, bare fordi jeg sov litt. Lise prøvde seg på "hun er ikke full, hun har bare kjærlighetssorg" - men den bet de ikke på. Makan!

Siden jeg stadig nevner dette Grand Prix-tullet har dere spurt om sangtittel ol. Noen av dere har vært så kule og smarte, og limt inn youtube-linken i kommentarfeltet, men det er det sikkert ikke alle som har sett. Hva man videre kan tenke på hvem denne stakkarslige sjelen som faktisk har lagt ut sangen på nett er.

Jeg synger bridgen, altså "drømmer om en gang"-pisset. Og nei, det finnes ikke noen video av stuntet.

98 kommentarer:

Hedda sa...

Haha, det der var favoritten min fra mgp den gangen.. jeg tuller ikke når jeg sier at det fortsatt hender at jeg begynner å synge på den :p Egentlig litt teit, men true.

Monica sa...

Hahaha, denne sangen husker jeg! Moro. Er ikke såå mange år siden?

Kamilla sa...

Jeg følger fortsatt med bloggen. (Til og med fra Trondheim) Kos deg hos Lise.

Eliisa sa...

Du reddet dagen min nå Linnéa!
Helt uanende trykte jeg på "Neste innlegg" på bloggkoll og der kom DIN blogg opp!
Åh, jeg kunne hoppet i taket!
Aldri forlat oss på den måten igjen, vi tilber deg!

Kristin Vicious sa...

Var DU med på den sangen? Hoho, digga den på den tida :D

Tiril sa...

Jeg synes det er så gøy at jeg elsket den sangen da jeg så mgp det året. Men jeg skjønner fortsatt ikke teksten på det du synger- jeg kan den bare på sånn "Jeg vet ikke hva de egentlig synger, så jeg finner på min egen tekst"måte.

trude sa...

jeg lover jeg hadde denne sangen på hjernen i lange tider etter dette stuntet deres.

Sunniva sa...

Det her er mange år siden jo! Haha, Visste ikke at du var med å sang med lobos jentene Linnéa. Hører ikke at det er du som synger heller. Faktisk den eneste sangen jeg husker fra det opplegget der. " Det var en gang for lenge siden, du vil ikke tro det - det var før i tiden". Haha ;) love it

Janitor sa...

Oioi, så flott! Du vet, søknadsfristen på norske talenter er på onsdag;)

Sunniva sa...

Hihi, jed digget den sangen :P

Mariette sa...

Catchy tune:)

Cecilie sa...

Ble overlykkelig når jeg så du hadde skrevet et nytt innlegg! :D Vær så snill å aldri slutt å blogg; you make my day!

MarenMelstveit sa...

hahah den sangen husker jeg! "Kult" =P

Anonym sa...

er det du som synger?

hedda sa...

næææ, så søtt !

Sunniva sa...

Drit bra film! Like søt da som nå jo!

Amale sa...

Haha, har cd'n jeg! Husker den sangen utrolig godt, men skjønte ikke helt hvor det var du sang, helt i førsten? Digger bloggen din btw :)

Kjersti sa...

Haha, så gøy :)
Jeg var faktisk publikum den gangen i Oslo Spektrum. Det var den aller første MGP jr. husker jeg :)
(For ordens skyld: Jeg var fan av a1 på den tiden, som spilte i pausen, og billettene var gratis)
Lurer på om jeg har det på video et sted... Jeg skal lete.

Kjersti sa...

(Takket være linken som allerede var postet her, så slipper jeg å lete. Må visst lære meg å lese gjennom alle kommentarer før jeg kommenterer)

Christian Støkkan sa...

Takk for link anonym. Hoho jeg visste ikke det var deg :-D.

Ida sa...

Hahah, så søt du var i videoen til anonym!! Husker at jeg sendt mail til nrk.no forrige gang du skrev om at det, om at de burde legge ut sangene fra 2002 også, virker som de følgte oppfordringen ;P heh.

Nice shoes :P

Sara sa...

Søt! ü Utrolig sjalu for at du har møtt to små karer og ikke minst Stiffy :D

Linnéa sa...

INGEN har godt av å se den filmen. Jeg dør her jeg sitter. Den slettes.

kristin sa...

ser ikke problemet med å sove litt på utesteder : ) ?

zathx sa...

Haha, veldig komplisert sangtekst altså!

Marianne sa...

Godt å ha deg tilbake! Den sangen var skremmende catchy..og det verste er at et sted langt langt inni hjernen min kan jeg huske refrenget, som om det ble limt fast under mgp jr..

Anonym sa...

nei så søt :D:D

Anonym sa...

Sang du med noen jenter fra Elnesvågen eller noe? Jeg husker sangen :D

Post bilde da!

aninegunstrøm sa...

TULLER DU ? var du med i den sangen ?!
Jeg hørte på den så mye at mamma tok fra meg cden husker jeg, haha :p
var festlig å høre den igjen !

Oda sa...

Haha :))
Husker den sangen !

Har aldri kommentert før, men jeg leser bloggen din hver dag ! Digger personligheten din :D

Maria sa...

You're back! <3<3<3

Vi skulle dratt på karaokebar i London, så jeg hadde fått sett deg synge! Omg, det hadde vært festlig. Og fantastisk! Selvsagt.

CELINE sa...

Den sangen husker jeg! Jeg stemte faktisk mange ganger :-)

martinee sa...

Det kan ikke være deg vel :o Du har jo ikke så lys stemme, og det var jo ikke samme dialekt?
Men jeg husker den veldig godt, haha. Heide på den ;D

Jennifer sa...

Aww. Den sangen husker jeg :D
Flink du var..!
Hehe.

Anonym sa...

Hahaha, jeg elsker den sangen fortsatt! Da vi kjørte bil i 12 timer, satt jeg og hørte på den sangen , og sang så mye at mamma ble irritert!

-www.merethus.blogg.no

JANNEKAKE.COM sa...

Nååww, så søt stemme da =D Men husker faktisk sangen, skummelt..

Et spørsmål. Hvorfor østlandsk?

Dustekjerring sa...

Var aldri meningen å "stille deg til veggs", jeg bare lurte fordi jeg tror at du egentlig har en veldig fin dialekt..

Vet at "alle" synger østlandsk på sånne konkurranser, og det var absolutt ikke ment som kritikk.

IP er gøy.

H a n n e sa...

HVA skjedde med Bergen? HÆ???

Linnéa sa...

Takk for hyggelige kommentarer :)

Hva mener du "drittkjerring"? Når har du stilt meg til veggs?

sangen var på østlandsk fordi det ikke var vi som laget den, og det faktum at sangen skulle bli forståelig.

Anonym sa...

haha, du er så rå.

:) sa...

Rart at sangen kom på siste siden ALLE her hadde den som favoritt;P

Aniiiine sa...

hahahahahaha. var DU med på den. hahaha. jeg ELSKER det. :D

Christina sa...

hahaha, genialt <3

Ingeling sa...

ÅÅh, så glad jeg ble nå!!!! Linnea er ikke borte!
Ikke skrem oss slik igjen!;)

Herregud, jeg husker faktisk den sangen der! Lærte meg den utenatt og greier, har den faktisk på meldi grand prix jr. cden min. etter litt leting i hyller og skap fant jeg den igjen;)

Anonym sa...

Det var seriøst ment det med sangskriving til meg. Jeg jer 14 år og bestemt meg for å bli sanger. JEg var med i MGP.jr første året.
Kan du sende meg en mail er du snill??
Hilsen Linnéa Solli Myhre, Molde

Og det med hund var seriøst, mamma driver oppdrett av en liten røytfri allergivennlig rase som heter Bedlington terrier, De er som mynder i oppførsel, ingen typisk terrier.

Maile meg på linneamy@start.no"

HAHA,sorry Linnéa,men deg som fjortiss virker utrlog søtt : )

Linnéa sa...

Det der irriterer meg grundig at kommer opp hver gang jeg googles.

MEN, det er ikke jeg som har skrevet det. Det er mamma. Hun hadde en syk drøm om at jeg skulle bli sanger.

Katrine sa...

haha, den sangen husker jeg godt, var faktisk favoritt sangen min på den tiden det. har faktisk cd'en der sangen er med på :p

oyeah sa...

åjessda, det finnes video, om man gidder å se heeeele mgp jr 2002 på nrk sin nett-tv.

oO, vannvittig flashback. Boyband, a1! grøss.jeg takker alle høyere makter for at sangen jeg hadde sendt inn kom med......

Anonym sa...

Legg ut linken til filmen da. Må ikke ta deg selv så høytidelig, er jo bare moro.

Marlene. sa...

Haha. Så søt du er i badedrakt. :)

Anonym sa...

Haha, husker jeg var kjempefan av sangen:)
husker også at veninna mi og jeg diskuterte om dere sang; "Dette var en gang" eller "Det var en gang" :P
Har Mgpjunior-CDen også =P

Ingeling sa...

nåååh, så klippet:) du var jo bare nusselig da linnea;)

Jon sa...

Du skulle fulgt rådet mitt. Tullejente

Nøve sa...

Hihi, eg hugsar den songen.

ANDREA sa...

jeg elsket den sangen!
han du foresten vært på bikbok eller låner du den jakken med noen?:D

Unrealized Fish sa...

Haha, kødder du.. Da har jeg deg på cd.

hanna sa...

haha jeg digga den sangen der husker jeg! ante ikke at det var du som sang:p

Anonym sa...

Søt stemme :) Lesertallet synker jo fordi du aldri poster, men det vet du vel ;)

ida sa...

haha så søtt! :D

ps: Du skal bare være glad du har noen lesere du x]

Ida sa...

Den sangen hadde vært fet på disney channel. kanskje på kim possible

Malene Kleive sa...

Huska jeg syns det var drit kult at ei fra Kleive skulle være me, haha. Så husker jeg dere opptrådde på Kleivehallen en gang også. haha, det var tider.

kristine reitan sa...

hahh herregud. du skriver så bra at jeg får måne. det var ikke ironisk.

:)

Stine sa...

Sangen er jo mye bedre enn mange av de som finnes idag. jaja : D

M.B sa...

så søt sang ! :)

Anonym sa...

Hvor ofte tar du sol?

Hege Renate sa...

Jeg husker sangen - hehe
Flott side du har.

siw m sa...

Den sangen der stemte jeg på en million ganger, ble skuffa når dere ikke kom høyere opp.

Anonym sa...

Haha jeg husker jeg likte den sangen kjempegodt!
Syns du sang fint jeg :D

Simen sa...

Jeg trur jeg husker den sangen? uansett, den er jo fengende! :D

Sandra Michelle sa...

Jeg husker jeg likte den sangen :)

Trude K sa...

Den sangen husker jeg. Både jeg og søsteren min gikk og sang på den. Tihi :P

Tessos sa...

Humm? Hva var det for en kommentar? Skriv mer med innflytelse og forståelse? Var den frekk eller hur? Mvh T

Arma sa...

jeg har også blitt kasta ut fordi jeg sovna. dette var riktignok da jeg var FJORTEN

Sandra sa...

Linnèa ?!? Sang du den sangen?

Favoritten min joo, morsomt ^^. Kunne teksten og du(?) var jo bare såå rå (y)

Anonym sa...

Hvor fett er det ikke at du er på IMDB! :O

Seriøst, bridgen er herlig!

Aleksander Denstad With sa...

Må bare gi deg kredd for innsatsen på "bridgen." Kom et lite smil her.

Monica Christine sa...

Følger fortsatt med :) Morsom sang, husker den faktisk. Kjekt å være med? Singstar er gøy, da. Du så ut som du hadde stålkontroll.

Anonym sa...

haha, mabelin :-D Huske det så sykt godt x-D Har det på opptak

Anonym sa...

Aw! Hvem sang du sammen med?

Cathrine sa...

Jeg har dette på video, som jeg tok opp den gangen det gikk på tv. Den skal jeg jammen finne frem og se på en dag :D

Javiera sa...

hahah, jeg husker den sangen ! jeg hadde den på mp3'en :p

Ida sa...

Du er jo flink til å synge Linnéa : )

cine sa...

haha, jeg husker jeg ble lei meg når dere kom sist, siden jeg stemte på dere :D sang du med ei fra fræna? jeg synes å huske ei fra gruppa der som gikk i klassen min før.

Stine Sofie... sa...

Hahaha, jeg var publikum det året :) Og jeg må slenge meg på Hedda, jeg begynner faktisk å synge på den innimellom jeg også. Kan ikke mer enn refrenget, men herregud som man får det på hjernen. Sykt irriterende til tider..

Monica sa...

Seriøst, søsteren min ELSKER den sangen! Hun har spilt inn cd i studio en gang, og tror kanskje hun sang den da. Haha! Så morsomt at det var deg :-D

Anonym sa...

hehe. jeg såg filme av det der for 2 dager siden ;)

det ligger på nrk sin hjemmeside bare så det er sagt ;)

Anonym sa...

e d du som syng så jævlig lyst?;D

kinehelene sa...

Ah, dette var favorittsangen min før :p Og flaut som det er, så kan jeg hele sangen ;p

Anonym sa...

uff da

Anonym sa...

kjenner du "to små karer" ?

SUSANNE sa...

Det er den eneste sangen jeg husker fra det. Hadde den på hjernen i månedsvis :P

Anonym sa...

Denne sangen husker jeg godt ;)
Du synger penest :)

Kaja sa...

Veldig rart at alle hadde den som favoritt når den kom på siste plass? I 2002 var jeg (uheldigvis) en litt for barnslig og sutrete drittunge, så jeg fikk ikke med meg dette!

Anonym sa...

Vet dette er gammelt innlegg, men kom over denne akkurat nå. Det er sprøtt, men dette er den eneste sangen jeg husker fra mgp. jr, og som jeg faktisk nynnet på for ikke lenge siden. Heh. Du var sinnsykt flink til å synge, forguder akkurat den delen av sangen :)

hanna sa...

hahaha, hva er det med den "hunde"-lyden i bakgrunnen der da? :p

TraN sa...

Jeg googlet opp deg og den sangen isted, så fikk jeg opp et bilde og noen fakta om deg :P

Linnea
Linnea er 11 og et halvt og bor i Kleive sammen med storebror Ulrich på 14. Der liker hun å synge, danse, være sammen med venner og å kose med hundene og kattene sine. På skolen liker hun best historie og heimkunnskap, men ikke så godt matte. Framtidsdrømmen er å fortsette å stå på scenen.

Linneas syv favoritter

Favorittartist: Kylie Minogue

Favorittmusikk: Pop og techno

Favorittfilm: Ringenes Herre

Favorittbok: Harry Potter og Sølvpilen

Favoritt program: Hodejegerne

Favorittmat: Spaghetti og chips

Favorittgutten: Vanskelig å si, men han må være snill

Og dette bildet: http://img.nrk.no/img/141379.jpeg

Jeg digger bloggen din! :D
- TraN // TTHN

Håvard sa...

Linnéa var flink jo :) Skulle ønske det var en video av ''stuntet'' Jeg fant til og med bilde av deg XD så mye lette jeg :)

Thea Berger Hanestad sa...

Linnéa, du tar feil!
Det finnes nemlig en video av ditt mgp jr. moment - http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/409028/#alphabet