19. nov. 2008

I'm blue

Jeg har to store verdensproblemer.
Nr.1 : Jeg er dekt av blåmerker fra topp til tå, og det å sitte plager meg. Litt irriterende med tanke på at jeg er en sitter. De fjorten siste fikk jeg da jeg tirsdag morgen var ute en liten tur på sykkel, i en alt for søvnig tilstand, med regn i ansiktet og alt for høy musikk. I det jeg titter opp fra asfalten, møter blikket mitt et annet blikk 3 cm lenger frem - også flyver jeg av sykkelen og opp på en bil hvor jeg lander på to bein på panseret i tilstanden død. Okei, landet egentlig 10 cm unna bilen - men det var nesten da. Men tenk så gøy det hadde vært! Hadde dere kommet i begravelsen min?

Problem nr. 2 er kulden. Jeg er avhengig av å ha et pledd, en varmovn eller boblebukse for å kunne fungere. Det er alltid jeg som sender drapstrusler på mail til rektor fordi varmovnene ikke står på, og både neglene og leppene mine er konstant blå, nøyaktig som resten av den blåflekkete kroppen. Da kollegaen min i går startet ei setning med "inne på kjølerommet står det...", ropte jeg i forsvar: "NEI, IKKE KJØLEROMMET! VÆR SÅ SNILL, JEG BER DEG!". Jeg skulle ønske jeg var laget av ull.

Her er jeg og det lekre ullteppet forresten.

Og her er bare noe annet tull fra da vi var på Høyskolen i Molde i dag. Jeg donerer heller alle kroppsdelene mine til Mr. Fritzl enn å begynne på videre utdanning i Molde, det er i hvertfall helt sikkert.

39 kommentarer:

Kamilla sa...

Tetris<3

Monica sa...

Herregud, så fin rose i håret! Du kler virkelig rødt ;-) (Jeg ville selvfølgelig kommet i begravelsen, ble du glad nå?..)

Anonym sa...

Hahahahahaha :D
kroPPSdelene :P

Aleksander Denstad With sa...

Du får bli med til USA og Texas i desember. Varmt og godt.

lise sa...

Jeg holder tale i begravelsen om du dør, pluss ruller kråke nedover kirkegulvet!

9cko sa...

Jeg kommer i din hvis du kommer i min:D

Malene Kleive sa...

Kroppen MIN er dekket av blåmerker, det fordi jeg har den tro om at jeg kan banke gutter i fylla, noe jeg IKKE kan. Det skulle vært oppfunnet en antiblåmerke drakt en kunne ha på seg(?)

Lillian sa...

Kulde suger!

nette sa...

Den jakken der er bare så utrolig fin!

Kine sa...

Er ikke akkurat varmt på vestlandet heller:)

B sa...

Heheh. Jeg hadde alltid et teppe som lå i skapet mitt på skolen før. Jeg skjønner ikke problemet med å skru opp temperaturen litt!

Prinsesse Iselin sa...

Raeksjonen til Josefen ville om mulig være munter glede over å kunne meske seg i delene dine og putte dem på små, men søte spritglass. Teppe er tingen, flygende tepper i gangene på tegning, form og farge. Blir liksom ikke det samme å ha med på mekanisk.

Begravelse? I'll be there! :>

ilabila sa...

ulllteppe<3

Maria sa...

Jeg hadde kommet i begravelsen din om det ble servert kake...?

;O

Du er forfulgt av ulykke for tiden, stakkars. Jævla november!

Aune sa...

Så utrolig kjedelig, d e no liker at du leve da, så får du ha god bedring å ta med dæ ullteppet over alt.

Leni sa...

It is definitely too cold in Norway!

Leni sa...

I poo a lot? he he

no but seriously you are as slim as I am! That is for sure!

Zathx sa...

Kulde er noe dritt!
.. og du er like aktiv på feks. 123spill.no i timen som meg, eller?

Gatas Parlamentariske Parlament sa...

Kem e no hu der heilt te venstre på sjølvportrettet forran det store speilet?

prinsessemarte sa...

Jeg står i dette øyeblikk med en varmeovn mellom bena, eneste måte jeg klarer få varmen i meg. Og skjerf har jeg konstant på meg på denne tiden av året.

Og nei, jeg ville ikke kommet i begravelsen din, ettersom jeg nekter å dra til Molde.

miriam.jakobsen sa...

Jakka var kjempe fin :)
eller genser eller hva det er :D

Anonym sa...

Kva slags hårfarge brukar du?

Tanita sa...

Aw, likte rosen :)

Christine sa...

Jeg ble påkjørt av en sykkel idag :-o Bra det ikke ble noen begravelse iallfall!

MarenMelstveit sa...

Jeg hater kulde! Hvis det er kaldt ute, nekter jeg å forlate huset. Da får heller folk komme til meg

Miriam :) sa...

jeg er kald hele tiden og allerede lei =P jeg kommer!

Lene sa...

hvor har du kjøpt jakka du har på deg?

Anonym sa...

hvis du eter litt mer blir du sikkert varmere. og de blåmerkene er nok bare kreft.

Tine Carita sa...

Hehea du skriver så bra :-D

Ellenpellen sa...

Rart jeg ikke såg deg da :p var jo på øvelsesavdelingen i hele dag der det skjelettet befinner seg :p

M.B sa...

haha, jeg digger og lese bloggen din. får meg alltid i bedre humør!

Anonym sa...

do you want to see the woorld, do you want to see the world? YEAAHhh

Iben sa...

Huff det hørtes ikke noe godt ut da!!

xoxo sa...

Jeg er så lei av at den norske skolen ikke har råd til å forhindre at de som fryser, nesten ikke orker å gå på skolen fordi de fryser så fælt). For oss som faktisk bryr oss om hvordan vi går kledd, nekter jeg å gå med ullundertøy på skolen! Det er da grenser? Hvorfor ikke bare sette opp varmen et par grader?!!?!? Poenget er: Jeg føler meg deg =)

Anonym sa...

Selvfølgelig ville vi komme i bergravelsen! :)

Hvor er den nydelige kåpen din fra? Love it.

Linnéa sa...

Takk Monica! Loveu

Aleks: Om du betaler kjære :)

Lise: du kan ikke rulle kråke.

Leni: Go fuck yourself!

Zathx: Nei, sperret. er mer into Kabal egentlig

Gatas Parlament: Det er Ida.

Bruker nutrisse nr 10.

Lene: River Island i London! I fjor.

Anonym: hihihih, Ja, helt sikkert kreft. Eller svartedauden.

Ellen: Så etter deg, men ville ikke inn på alle rommene. Ble litt kvalm faktisk, holdt meg ute med dukkene.

Takk MB og Carita! :)

Gatas Perlamentariske Parlament sa...

Ida er søt

Sunniva sa...

Fleeceteppe er elskbart ^^

MARTHA I FARTHA sa...

Du skulle vært en sau, med andre ord.