23. nov. 2008

Jeg er egentlig en vanlig pige

På fredag fikk jeg plutselig vite at broren min skulle komme på besøk, og glad som jeg ble avlyste jeg venninneplanene og ble hjemme med familien. Broren min er egentlig er veldig kjekk kar, skjønner dere. Til tross for at han kun snakker om matriser og vektorer.
-Veit du egentlig ka ei matrise e? En matematisk tabell som...
-Vær så snill - i vil ikke høre om det. I har glemt det allerede.
-Jo, bare hør litt da.

Ser dere, han prøver å tvinge på meg informasjon. Bare sånn ut av det blå, midt i helga.
Uansett, vi tilbrakte lørdagskvelden i sofaen med filmen Hancock og en "fyll boksen for 49"-boks med smågodt. Det var vel ikke så mye som en kubikkcm til overs i boksen. Gotta love Ulrich.
Til slutt la vi oss i samme seng, og våknet 7 timer senere til...dåp.

Jeg sovnet til sammen 4 ganger, og da måtte Ulrich selvfølgelig vekke meg igjen. "Du må lære d å overvære trøttheten".

Halve koldtbordet - jeg likte...skinke og agurk.




Til slutt ble det for mye sitting og gloing for min del, så jeg rømte på trening.
På vei hjem kjører jeg gjennom julegata - og da er lykken optimal når jeg ser julegata. Neste helg Skal jeg bake kakemenn! Bli med?

51 kommentarer:

SUSANNE sa...

Det så kjempe koselig ut med snø :D Håper virkelig det blir snø der jeg bor på julaften :)
Jeg syns du skriver så sinnsykt bra, vi har så lik humor. Bare at jeg klarer ikke å uttrykke det like bra på min blogg.

Anonym sa...

nåw.. søtt søtt søtt. jeg har også trent i dag!! for første gang på lenge. tok meg en joggetur og hadde styrke..hva trente du? :)

prinsessemarte sa...

Det var jo en kjekk kar. Hu mordi er ikke så ille hun heller

Anne Marthe sa...

Fint antrekk :D hvor er toppen fra?

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

åå vi har og snø, men jeg hater det :-D søt bluse, topp? du hadde på deg:-D

Camilla sa...

oh hello mr hunk sier jeg bare :) så koselig med dåp :)

Lillian sa...

Jeg blir med å lager kakemenn. lett.

Triine sa...

åh, jeg gleder meg sånn til jul, for ei sykt herlig tid ! Skal bake pepperkaker til helga jeg :)

Leni sa...

Wait. Now I'm confuse... so this is your brother... not the blond one from some other pictures... oh well I guess that im getting confuse very easily these days!

And yeah yeah I know that you are a writer:) but damn your outfit was cute!

angelface sa...

Aww, det hørtes kjempekoselig helg! :)

Linkebytte ?

http://angelface88.blogspot.com/

mariette sa...

Familien Smilehull! Love it.

Ina sa...

Jeg vil bake kakemenn!! Oppskrift?

Tonje Holm sa...

Hei,

Trenger litt hjelp jeg. Vet du hvordan jeg kan ordne slik at jeg på godkjenne kommentarene før de blir publisert? :)

Sirif sa...

MED <3

Lissie sa...

Selvfølgelig blir jeg med å bake kakemenn! Og, du er veldig lik broren din! : )

Ina-Andrea sa...

Er julegata allerede tent?
Så dårlig!!!!

BELBITA sa...

Lett er jeg med på å bake!

Jon sa...

Åh, jeg vil bake!
Jeg traff ikke Arma, that bitch ditcha meg for jobb. Jeg skal sende henne en flybillett til Molde, tenker jeg.
Jeg har pinlige ting å fortelle DEG :)

Anonym sa...

hvem er det som har Mfk gardiner? haha.

så koselig det var i Molde nå, med snø og julelys! skal dit i julen. gleder meg mye, ettersom her er det hverken tente lys eller snø!

Elise sa...

Jeg skal også bake kakemenn neste helg! Har blitt invitert av lillesøs, som er åtte år, på bakekalas... Selv om det alltid ender med at hun blir drittlei og at jeg står igjen og trykker ut skeive damer og lange menn. :]

Elines verden sa...

broren din virker som en tro-kopi av min egen :)

Ane-Mathilde sa...

Fine bilder :D

Jorunn sa...

Julegate... Ååå... gleder meg til de tenner lysene i Bergen... Må nok vente til neste helg med det!
Jeg er med å bake kakemenn!! Nam..

Frida Annette sa...

Jeg digger bloggen din. Du er så steike morsom, og så er du i tillegg utrolig flink til å uttrykke det.
Stå på, I love it!

JUNESUNDET sa...

Jeg liker ikke å komme til anledninger som har koldtbord, finner aldri noe spesielt, så skjønner godt den med skinke og agurk! Alle mulige salater ser så tilfeldig laget ut at jeg ikke tørr å smake.

Theresa sa...

Så fint antrekk du hadde på deg i dåpen!

Peaches sa...

Du er kresen :P Hihi!

Anonym sa...

Virker som du har det flott for tiden! :)

Lise sa...

Matriser <3

Anonym sa...

èn ting jeg alltid har lurt på: Hvorfor heter bloggen "Linniiie"? Det er liksom så..fjortis, ikke ment som kritikk! Akkurat som "puuuuus" og "IIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingrriiiiiiiiid"

Christina sa...

det beste med dåp og begravelser jeg jo koldtbordet!

e.m. sa...

LINNIIIE!!! Ideen fikk hun antakelig etter den lyden som mor mottar henne med hver gang hun kommer hjem - snydens kanon snøblind.

Linnéa sa...

Takk Susanne!

Anonym: I dag løp jeg på i overbakke på 3Dmølle, pluss div mageøvelser. Orker ikke armer, blir bare sterk av det :)

Ina: Det finner du overalt på nettet! Ta en med kulturmelk i.

Tonjeholm: Nei, det er unødvendig.

Jon: tell me. Minn meg på det :)

Hehe, det var på Molde Stadion. Hvis noen har det hjemme, synes jeg synd på vedkommende.

Bloggen min heter linniiie fordi:
linni var opptatt.
linnie var også opptatt.
linniie var også opptatt.
Trøst deg med at linnipinni hadde vært verre.
Pus er forresten ikke et tema ettersom det er 2008.

Christina: FEIL. :) Det er kakene. Men denne gangen var kakene usmaklige også. Flaks jeg hadde mandarin i veska.

E.M: Nja, det er noe mer som: "FYYYYFAEN, du flytter ut i morra, SERIØST."

Anonym sa...

Top's lasange er virkelig den beste jeg har smakt. Nam. Men jeg greide ikke hele, sykt mye.

tanorexic sa...

Jeg med å bake kakemenn;) Må bygge opp litt julefølelse snart:)

Linnéa sa...

PYSE!!!!

e.m. sa...

Love it ! (plagiat )

Anonym sa...

spiser du bare 1 knekkebrød til frokost? :O

Anonym sa...

Jeg ville bare si at jeg syns det er utrolig koselig at du faktisk svarer på kommentarene til leserne dine! Er så mange bloggere som aldri svarer. Så creds til deg^^

Serianna sa...

Elsker julegata!

Forresten så har jeg brukt blant annet deg som et eksempel i det nyeste innlegget på bloggen min! Ta en titt, og si gjerne hva du syns om saken :-)

- www.seriannaj.blogg.no

belinda sa...

Syns du skal komme til Oslo og se julegata der! så kan vi bake kakemenn formet som dronninger, for å matche det indre, selvfølgelig.

Anonym sa...

forslag: legg ut oppskriften på kakemenn! for dem som aldri har hørt om det. :P

Jeanette sa...

Ååå, kakemenn! De har ikke det her, kan du sende meg noen? :D

Arma sa...

Linnéa.i.en.kirke.

once in a lifetime

ingvild elise sa...

julegate, herregud så koselig!

Arild Lund sa...

hahaha morsomt :D

Kamilla sa...

Du burde lese bloggen min i dag. Du er der! :O

Sunniva sa...

Åh, julegater er så koselig :]

vilde sa...

Så fin kjolen var!

Ingrid Marie sa...

det er hyggelig og slappe av med søsken:)

Anette sa...

ååh,så koselig det nederste bilde ^^