7. nov. 2008

Merkelig hvordan jeg ikke greier å ta fingrene av meg selv

85 kommentarer:

aurora sa...

haha, best! "hele verden ventet på ham".

Camilla sa...

du er så genial, jente!

serianna sa...

min bror e på vei inn i samme bane, bare med CS. trodde han va blitt gal når han satt å snakka aleine på rommet sitt, heilt til i fikk med me han snakka inn i mikrofona osv. skremmende fenomen. så i konkludere vel med at han e blitt gal likevel.
fantastisk video, god slutt på kvelden min!:)

Jon sa...

Du er så søt når du ler <3

Kjersti sa...

Vi har samme BMI :)

Hvorfor er alle så opptatt av vekten din? Skaff dere liv, folkens.

Anonym sa...

Søt du er! :)
Ti timer engelsk i uka? Hva slags engelsk er det du har? Internasjonal og noe annet?

Preggy sa...

Søting :*

Pluto sa...

Hei! Dette er første gang jeg leser bloggen din og lurer på hvor gammel du er og evt. hva du gjør? Studerer? Jobber?? :)
Kanon videoblogg! :D

Anonym sa...

Kult :)
Synes du har en fin vekt til høyden din jeg. Jeg vil ned 5 kg og da får jeg den samme bmi'en.

marte sa...

Døds bra :) dinne video innlegg er de eneste jeg gidder og se på :) du virker som en herlig jente ^^

marte sa...

Døds bra :) dinne video innlegg er de eneste jeg gidder og se på :) du virker som en herlig jente ^^

Aurora sa...

48 kilo! Heldig! Elsker bloggen din. Bra videoblogg. Klem

henke sa...

faen for en fin attitude du har

Siri sa...

bror din hørtes jo smart ut

idabianca sa...

Jeg ler like mye hver gang du legger ut en vblogg. Du er genial! "Hele verden ventet på han" :P

Linnéa sa...

Du er så vittig at jeg nesten er fristet til å fri til deg. Men det ville blitt litt rart, så dropper det. Morsomt var det, i alle fall.

B sa...

Hehe, fantastisk. Du er god underholdning;>

Lillian sa...

fuck. jeg gikk glipp av spørsmålsrunden..

men du er fortsatt like herlig :)

idawulff.com sa...

jeg høres ut som en gal fan, og nå er jeg busted i å besøke bloggen din 35 ganger om dagen.

heartheart tilbake, gleder meg sånn til juuulen!

Frenger. sa...

...edderkopper...............
................ståpels.

Anonym sa...

Haha, du er genial. :-D
Men helt ærlig, jeg synes du er litt for tynn. Du er dritpen, men min mening er at du hadde sett veldig bra ut hvis du hadde spist litt mer :)
Prøver ikke å være slem, men jeg liker ikke å se noen som er så opptatt av vekta, når de heller burde legge på seg litt. Jeg har alltid vært tynn. for tynn etter min mening, og jeg har alt for høy forbrenning. Det er ikke morsomt å ha det sånn heller, når folk sier man har anoreksi, når jeg spiser 30 ganger mer en dem.

Bare min mening, som sagt.

Martine sa...

Hahaha :) beste videobloggene !

Amalie sa...

Du er så sykt genial. Gullkorn hele tiden! aim digging ju

Anine sa...

sier du BMI 28,21? For da har de forandret målesystemet siden jeg testa det sist :p

Anonym sa...

hva heter sangen på starten av videoen? :) herlig blogg!

Elisabeth sa...

Dere er ikke udugelige, det er bare eksen som er en dritt.
Dødsbra.
Jeg skal finne en som er bedre.

Pia Emilie sa...

Flott fyrstikk-stunt.. Brenn!
Bra videoblogg jente

stinemarie sa...

heheh, jeg ler. det er rart hvor godt man kan like en person man ikke kjenner! :)

Camilla sa...

aww^^

Anonym sa...

ligner på en spissmus du. haha

SPIS

Anonym sa...

du er råkul linnea!
haha
digger deg
og forresten så har du ikke små pupper! skjønner ikke hvorfor folk sier det. skulle du hatt større hadde det jo sett dumt ut.

zathx sa...

ilu

Maria sa...

Du er så utrolig søt<3

Anonym sa...

du er så flink til å sminke deg! kan du ikke lage en sminke video?

Sara sa...

Du har virkelig underholdende videoblogger må jeg si:D Også er du både pen og morsom!

Hanne Katrine sa...

Genialt!

Mariel sa...

jeg digga denne video'n ;)

Emily sa...

For en morsom video!:D
Men jeg lurer på en ting. Du er jo så herlig og alt sånt på bloggen, er du sånn utenom bloggen også? På skolen og slikt?
Skulle ønske flere mennesker kunne tenke slik som deg, da hadde verden vært mye bedre!:P

Marithos sa...

Haha, du er både morsom og utrolig pen jente! Ingen mening å sende inn spørsmål om høyden og vekta di, du er helt rå uansett :>

Anonym sa...

du har utrolig fin hud! tar du sol? fin glød

ingrid sa...

sangen heter rich girls av The Virgins for deg som lurte ;)
søt videoblogg da ! det virker som du er så syykt glad i tica ..:D

Anonym sa...

Bra video! Skal du lage en til med resten av spørsmålene? Du er søt<3

Åse Marifjæren sa...

Oscar for beste klipping B) værsågod

Linnéa sa...

Jeg har samfunnsfaglig og litterær engelsk.

PLuto: 18 år, 2 år studiespesialiserende, jobber på bunnpris. Fint å høre, titt innom igjen!

Linnéa: vi burde gjøre det for navnenes skyld!

Anonym: jeg ser kanskje smal ut her, meg får man med føttene ser jeg helt normal ut. Folk legger på seg ulike plasser, hos meg er det siste stedet på overkroppen.

Ikke 28 nei. 17. Tenkte du før du spurte?

Emily: jeg sitter ikke akkurat og gjør meg til :)

Tar svært sjelden sol.

Kanskje jeg lager en til, om det er ønsker for det. med resten altså. Har jo ikke noe liv uansett.

Takk for tilbakemeldinger! I loves you.

sara:) sa...

Jaaa! :D Lag en video til! Jeg koste meg skikkelig igår med videoen din. Lag en til! Bloggen din er best. Den er som en "realety serie", som jeg er avhengig av (en kjempe bra en altså)! <3<3<3<3

Anonym sa...

Hender det ofte at du møter folk som skjenner deg igjen fra bloggen din? Hvordan reagerer du? Har du noen morsomme hendelser?

Marte Amanda sa...

Jeg kan med HJERTET PÅ HANDA (haha) si at jeg er helt enig med deg - en liten dritt :)

Anonym sa...

Sangen heter Rich girls av The Virgins

Anonym sa...

Det var vel egentlig ett hint til at jeg ville at du skulle lage en til.. hehe

ingunn sa...

Lag en til! Genial video

Turid Alexa sa...

Så fint at du er frisk. Man blir sterk! OG Marte Amanda, dere kan ikke si ting, når dere ikke kjenner en. Det burde dere vel lære dere. Ha ein fin dag. NATT

mette sa...

noen som klarte å regne ut vekta? jeg orker ikke..

Anonym sa...

jeg elsker at du vidioblogger og har spørmålsrunder :D meeeeeeer

Umulie sa...

Fresh blogg! :)

Lene J sa...

Du er så herlig, du! :-)

Haha, likte det du sa om WoW. Jeg HATER WoW, min kjære gjennom 5 år spiller det. Men det er ikke så ille med han, så han får fremdeles lov til å være kjæresten min. Haha!

Unn sa...

du fikk meg til å le på en ellers dritt dag! koste meg mens jeg satt og så på! meget meget bra!!

e.m. sa...

Fanden han så inderlig hente meg! Noe skjedde med lyden i kassen min slik at jeg ennå ikke har fått høre hva du sa. Shee-hit!

susanne sa...

Lag en til. Jeg leser alle de "kjente" bloggene (idawulff,marieamanda,ulrikke, toroborgen) men din er min absolutte favoritt! Identifiserer meg veldig med deg og humoren din. Lag mer videoblogger og blogg og blogg GJERNE mer.
- Gal fan

Marte SJ sa...

Nok en utrolig bra videoblogg. Du skuffer aldri! Og nettopp derfor er jeg fast leser på bloggen din.
Stå på frøken rå ;)

Amina sa...

fyy du er så herlig!

Ingeling sa...

Haha, du er best!

hildegranum.blogg.no sa...

Broren min derimot, er avhengig av CS. Jeg får ikke sove om natten fordi han har på så høyt volum at jeg skvetter hver gang han skyter.

Har du noen tips til hvordan jeg kan få han til å få seg et jævla liv? -.-

Linnéa sa...

Anonym: Vel, ikke sånn veldig. Men jeg merker hvem som rødmer og ikke når de handler med meg på Bunnpris.

Turid Alexa: Spar meg pisspratet ditt.

Hilde: Jeg vet ikke helt... Sett ut rykte om at han er homo, kanskje.

Leni sa...

You are so pretty! Well ok it was a bit lame comment... but you are damn cute and you have to know it:D

lise sa...

Jeg er ikke usunn, det er bare du som er EKSTREMT oversunn. End of.

.kristinaelisabet sa...

Bra at du driter i spørsmål som går på personlige problemer og sånn. Er ikke alt verden trenger å vite. Du er foressten veldig søt, og jeg synes håret ditt er kjempefint!

Anonym sa...

det er ikke noe galt med WoW altså ;)

Linnéa sa...

jo, det er noe jævla galt med det.

Eliisa sa...

Ikke for å kritisere deg, Linnéa, men jentene lengre oppe her har en skrue løs hvis de vil ha samme BMI som deg.
Har man 17 i BMI er man UNDERVEKTIG.

Ikke ment som noe stygt mot Linnéa!

Sunniva sa...

Skal dagens næringsliv interjuve deg angående bloggen din?

e.m. sa...

Du er gretten i dag, Linnéa ? ? ?

Camilla sa...

hahaha:) Du er morsom.
Ja, til flere videoer!

Linnéa sa...

E.m: Ja :( Make me happy!

Anonym sa...

Kanskje en kakemann hadde gjort deg happy?

Anonym sa...

fatter ikke hvorfor du og tommy myrbostad ikke slår dere sammen??

e.m. sa...

Behersk Dokker, Quinde. Jeg avla sølibat-ed fem år før Dokker blev født.

e.m. sa...

Forresten, er du enig med meg i valg av U.S. president og norsk statsminister? Se Linni.blogg.no

vestiss sa...

du er så genial!

Linnéa sa...

Med Ole Paus til statsminister hadde det blitt jævlig ålreit.

Guro0o sa...

Haha, ler meg i hel av deg.

Pia sa...

Jeg elsker bloggen din. Du er genial. Så deg forresten på Hove i sommer!! Vurderte å stikke bort å si "Hei", men så kom jeg på at jeg egentlig ikke kjenner deg, selv om jeg følger med på bloggen din. Haha.

Kristine sa...

Synker lavt når man snakker dritt til en som er tre år yngre, da synker man til BUNNen.. Kjenner deg ikke, så skal ikke kritisere DEG, men du kjenner vel ikke Turid Alexa heller, så kanskje du burde la være å dømme henne også? :)

Anonym sa...

Hei Linnéa! :) hva heter den sangen som er på starten av videobloggen? Jeg digger deg og bloggen din!

KristineBirgitte sa...

Turid Alexa: ikke vær idiot. Jeg mente jeg var enig med LINNÉA.

Henrik sa...

Du er faen meg teit ass. Jævla tulling!