11. nov. 2008

Påfugl

I går var det noen av dere som lurte på om jeg hadde gruppe på Facebook. Vel, ingen som jeg visste om i alle fall. Likevel søkte jeg for sikkerthets skyld, og det viste seg at jeg hadde ei gruppe på 130 medlemmer! Men unnskyld meg, medlemmene av gruppa: eksisterer de? Jeg mener, profilbildene viser alt fra fedre som bader ungene sine til lærkledde kvinner med pisk. Til og med Solan Gundersen og Egon Olsen er trofaste lesere! I tillegg har gründeren hele 8 venner. Er det noen som er ute etter å håne meg? Hva tror dere? I såfall elsker jeg det!
(Det jeg hintet til var at dere skulle bli medlemmer, alle mann. Det blir man her.)

Mamma kom hjem fra London i går, og hadde kjøpt en jakke eller noe sånt til meg. Jeg ser litt ut som en påfugl! Så nå kan jeg fly på jobb!
Og ja, det er huset i bakgrunnen.

55 kommentarer:

Kjersti sa...

Haha, så bra. Noen av medlemmene har jo ganske mange venner, så man skulle tro at de fleste av dem var ekte i alle fall :)

susanne sa...

Du er fabulous, Linnea. Motesansen din er uslåelig, ELSKER håret ditt. Skjønner ikke hva du gjør med det. Kule solbriller også. Åhh, går det AN?

Anonym sa...

Godtar du bloggleserne dine som venner på face egentlig? :)

Espen sa...

Siden du har innrømmet delvis at Trance er ganske bra har jeg meldt meg inn nå. 133 stk på 30++ nå Linnea!

tanorexic sa...

Egen gruppe på face er ikke verst da;) Er nok mer enn fan gruppe enn "kødde" gruppe, tror jeg:)
Keep up the good work. Nice outfit,hehe:)

Ellenpellen sa...

Så creepy! Gamle menn og kvinner med pisk?!

Morbeline sa...

Fancy jakke! Ekte fjær? :P

OI. Her sliter jeg med besøk på bloggen bare, og du har en uvitende stor gruppe på Face? Lucky bastard ;)

Anonym sa...

jakka var dritkul.. ble litt missunelig nå..

Alice. sa...

tviler på at det er en tullegruppe på face :) Du er jo rimelig kjent blant bloggere. ;-)

Lillian sa...

snill mamma ;)

Cathrine sa...

Elsket jakka di!:)

Sara sa...

Jeg ble medlem! Haha!

Digg "jakke". Den var fin og du kledde den :).

Artemis sa...

Søt..jakke, da.

chris sa...

Er på tide å legge igjen en kommentar siden jeg stort sett aldri gjør det. Fikk litt dårlig samvittighet av det du nevnte på videobloggen.
Liker du forresten kalkun? Er en av de bedre julemiddagene spør du meg. Bare et tips i stedet for å spise fjordland..når jeg tenker meg om har fjordland sikkert også kalkun i sortimentet sitt:p

Marithos sa...

Råkul jakke!!

Isabella sa...

Damn, kompliment at Solan og Egon er fan av deg da ;)

Bjørnen I Det Blå Huset sa...

JEG ER MEDLEM

sirif sa...

..i e så artig at i dør litt

Sunniva sa...

Ikke så lenge siden jeg satt å vurderte å lage en fangroup til deg på facebook faktisk. Men nå er det noen som har tatt intiativet før meg! To bad. Ingen som håner deg Linnéa :] Jakka di var kjeempe fin!

Marianne sa...

Hehe! Men jakken var dritkul da, gå og takk din mor. Og si at hun skal blogge litt oftere.

Mira sa...

Kjempebra, hehe.

Siri sa...

Nå har du et medlem mer :-)

christine landre sa...

jakka var kjempe fin! og btw. jeg eeelsker håret ditt

hanna sa...

dritkul jakke! ;D den så varm ut, er den det?

Siska sa...

Ha ha! Sjekk ut videoblaggen til http://turidalexa.blogg.no/

Snakker vi litt hermegås her ell?:P

Mari sa...

Her,Linnéa: http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/memo/1.6304029

Marina sa...

Nice blog... Are you interesting in a link exchange with my blog :
Bottes pas cher
Marina (from France)

Nadine sa...

Hei! Lurte på om du kunne hjelpe meg med en ting. Hvordan får du lagt ut youtube videoer på bloggen? Sånn som du har, med spørsmålene og det? Hvis du skjønner? :P

Anonym sa...

Serriøst trodde jeg var den eneste her i norden som likte VAST til jeg så at du likte dem:) Vi må vere en av de få som vet om dem;P

Anonym sa...

LIKER DU LEVERPOSTEI? mmm.

Anonym sa...

føler du at du har endret deg som person (personligheten) fra du var 16år?

Ellisiv sa...

haha! Du skal ikke analysere den gruppa, ta det som at det er folk som leser bloggen din og er fan av DEG, rett og slett. Likte jakka/pelsen veldig godt jeg :)

Mor sa...

No har i spist opp Mars-sjokoladen.
Måtte ha litt energi te å skrive bloggen min vettu.

hannastrand sa...

Haha, morsomt innlegg. Du er i hvertfall en søt påfugl! ;D

Anonym sa...

jeg skjønner gjerne den jakken hvis du selger den en gang!

Anonym sa...

jeg mente kjøper...haha! hvor kjøpte moren din den? hvilken butikk?

Leni sa...

It's a cool jacket.. you look so posh!

Linnéa sa...

Oppdatering: SEr ut til at flere av medlemmene har trekt seg. Enkelte tåler bare ikke oppmerksomhet.

Anonym: Hvis jeg vet hvem vedkommende er.

Morbeline: Ekte revepels :D

Chris: Selvfølgelig! Var fjorland kalkunbryst jeg hadde på julaften i forfjor. Ellers er det en fantastisk rett - men litt vanskelig å kombinere. Hva har man ved siden av?

Sunniva: Nåh.

Siska: Whatever. Hun burde ha tatt seg selv i ræva for lenge siden.

Mari: takk for artikkelen! Tok ansiktstesten, fikk 3/10 :(

Fransk pike: linke til en side som kun inneholder støvler og usmaklige sko? Hvorfor?

Nadine: når du ser på en film på youtube, kopierer du den nederste linken som står til høyre for filmen og limer den inn i bloggen.

Vast er fab!

Ja, jeg liker leverpostei. Med rødbeter.

Om jeg har forandret meg siden jeg var 16? Neida.

Mor: du fant den ja. Og jada, for all del, reklamer så mye du bare orker. Jeg er best uansett.

Rebekka sa...

Du må skru ned ISO-en på kameraet ditt. Det er derfor bildet er så kornete. Liker bloggen din forresten. Du er ok.

Anonym sa...

Hei! Er kanskje litt upassende å spørre om dette men, har du en avdød bror?

Susanna Nutti sa...

den var jo kjempe fin :)

Nina sa...

Misunner hvor flink du er til å ordne deg på håret. Kan du ikke ta noen bilder sånn at vi kan se hvordan det ser ut bakfra også? Har så lyst til å prøve selv ;)

m&m sa...

linniiie in da house. we like.
-maud&marte

Arma sa...

Hvorfor har ikke jeg fanklubb?:(

Arma sa...

Er det forresten solbrillene jeg lånte på hove kanskjekanskje?

Anette sa...

tøff jakke:p

Anonym sa...

I LOVE YOU Linnéa!!!!!!

Anonym sa...

spiser du alltid frokost før kl 10? med andre ord før skole?

J sa...

You rock. Humoren din er uslåelig!

Vutarie sa...

kule lesere du har (tydeligvis) 8)

K a t e r i n a sa...

Haha,dritbra Linnea ;P
Jakka var kjempefin!

Taida Celi sa...

du er en søt jente, elsker jakka di.

Maria sa...

Jeg synes den var litt tøff, jeg!

Og joina selvfølgelig gruppa di. :)

Ida sa...

Morsomt å se deg på skolen, for du kler deg alltid så bra :)

Frida sa...

Åh, DIGG jakke!!!