13. nov. 2008

Stunt: sesjon

Dere husker vel at jeg bønnfalte vernepliktsverket om å få komme på sesjon likevel? Vel, i morgen skal jeg og Hans på nettopp sesjon. Den eneste forskjellen mellom oss to er han han faktisk skal i militæret, mens jeg bare drar for å kaste bort tiden deres. For å "forberede" meg leste jeg i heftet jeg fikk i posten. Der sto det at jeg måtte vite ca. hvilken "linje" som kunne passe for meg. Linje? Jeg trodde var noenlunde slik som Idol-audition, hvor jeg i stedet for å synge - kunne fortelle hva jeg er god for - så kunne de plassere meg i det som passet meg best. Jeg vet ikke om en eneste linje engang! Hva sier jeg?

Siden jeg skal ut i militæret, tok meg friheten til å farge håret. Man vet jo aldri hvem som sitter i Idol/sesjon-juryen!

Hele dagen blir selvfølgelig dokumentert i bilder. Det er jo derfor Hans skal være med!

42 kommentarer:

Ingeling sa...

hahah, åh, som jeg gleder meg til å høre om hvordan det går!! Lykke til du!!

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

Militæret gjør underverker for unge og LATE mannfolk. De kommer tilbake etter 1 år og klarer å brette klærene sine selv, og de sitter faktisk ikke på dataen sin så å si hele tiden.
Heia militæret - Ikke det at jeg skal gå på sesjon :-D

tinemini sa...

Det her blir KONGE!:) Lykke te!

Lena sa...

Haha kos deg! Og pass på så de ikke lurer deg til å faktisk begynne!:O

Mira sa...

Haha, lykke til ;)

Anonym sa...

ååå, du må møte i kjole, pelsjakke og høye hæler. DET hadde vært morsomt det!

Maren (puffet ris =)(= ) sa...

Du sier du skal bli fallskjermjeger så klart, eller kanskje marinejeger. Når de spør om linje altså. Min kunnsapsrike far sier det er de mest prestisjetunge linjene. Bare for å se reaksjonen, mwhaha. Girlpower.

Lykke til forresten, håper for guds skyld du er tjenestedyktig. Ene og alene for å vise dem 8) grrr

hannastrand sa...

Haha, gleder meg til jeg skal på sesjon. Høres så gøy ut å tulle litt med dem. Si at man har skikkelig rare og personlige problemer... Bare du ikke sier marinen, så tror jeg nok det går fint :)

Siri sa...

ha-ha-ha. Gleder meg til å se.

Anonym sa...

Heisann!
Bare lurte på hvor det fine sjalet du har på deg litt lenger nede på sia er i fra?
Det svarte med motiv på som glinser? fint med svar

Elise sa...

Å, herreguud, jeg gleder meg!

S sa...

Dette gleder jeg meg til, haha!

Mariette sa...

Lykke til!:D

ANE KAMILLA sa...

Lykke til!

Leni sa...

You have the cutest nose ever... anyway good luck! dont get killed!

Umulie sa...

Lykke til på sesjon :)

Anonym sa...

Befalskolen! :) Har planer om det selv

Kamilla sa...

Haha :D Kos deg på sesjon.

Thomas sa...

Linje ja! Husker jeg måtte velge det også... Tror jeg valgte jegerbataljonen i troms ellernoesånt:P Da må du kravle mye rundt i snøen og bære med deg din egen "duvethva"... Husker også at de sesjonsfolkene var veldig overbevisende. Jeg gikk inn og nektet pent på at jeg skulle inn i militæret. På vei ut var jeg skikkelig gira! Be aware sier jeg bare! (Jeg har heldigvis ikke blitt innkalt enda)

Anonym sa...

DU E SØT :D

amina sa...

åå du har så morsom blogg linnea:) leser den seriøst hver dag.

Maria sa...

Uuh, gleder meg til å dokumentasjonen.

Pass deg for veltalende, kjekke mannfolk som forteller deg at militæret er teh awesome, og at det passer deg perfekt. De lyver!

KristineBirgitte sa...

Haha, tropp opp i gallakjole med påstøpte negler, løshår og falske vipper, stor pels, høye heler og knallrød leppestift - og fortell at du skal bli fallskjermjeger. Knall :)

tanorexic sa...

Artig:) Det går nok kjempebra, lykke til;)

Anonym sa...

du er så pen

akkedina sa...

Ha ha ha. Awsome!
Gleder meg virkelig til å se åssen det går :p

Annett sa...

Lykke til!

Kjempe fin blogg du har :D

Ninaballerina sa...

Sesjon er kjedelig! Men lykke til:)

Anonym sa...

MEGAtragisk

Anonym sa...

hvilken farge farga du håret ditt da?

Marte :) sa...

Haha, utfordring til deg, du måå møte i høye heler og pels! :D

Anonym sa...

Er håret ditt gult?

sara sa...

Du er så peeeen! Fin på håret er du å!:) Lykke til på sesjon!! :D

belinda sa...

jeg vil og ha smilehull! Peneste.

Ella sa...

Spennende!:0

Mor sa...

Der er øredobbene mine ja...

Helle sa...

Jeg tror jeg liker bloggen din litt. ^^

Anne Marthe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Marthe sa...

Gleder meg veldig til å se bildene. Har lurt på hvordan ting egentlig foregår på sesjon :D

justiceforhans sa...

jeg tror du blei litt gira!

Fidæ sa...

Oi, jeg må si du er tøff som våger deg i nærheten av slike militærsaker. I tilleg har du kjempefinblogg og jeg liker navnet ditt veldig godt!

Linnéa sa...

Maren: det blir bare tatt inn 10-20 fallskjermjegere hvert år - jeg hadde sikkert blitt en av dem hvis jeg ville:)

Skjerfet lenger ned er fra vero moda tror jeg.

Maria: de overtalte meg.....

Megatragsik? Skyter deg når jeg kommer i militæret.

Nei, håret mitt er ikke gult.

Mor: sånn går det når du ikke putter eplene mine i kjøleskapet.

Hans: you bet! Tipper jeg blir innkalt:)

Takk for ros, dere er så flotte!