25. nov. 2008

Ut av det blå


Vær så snill, si at jeg ikke er rar da.

97 kommentarer:

Anonym sa...

topp blogg linnèa !
elsker videoene og bildene dine! fortsett sånn..

-klem, jente, fra stavanger :D

Pernille sa...

hahahah, aw, du er herlig.

Mira sa...

Haha, du er fantastisk.

Kamilla sa...

Haha "det var en dame, så jeg gikk videre".

Anonym sa...

vi har samme hagebenk i stua. fin den :)

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

du er kjekk og unik - sånn som alle andre HE HE

Aleksander Denstad With sa...

HAHA! knakk sammen, når kameraet tryna..

Siri Michelle sa...

ilu :-D

MarenMelstveit sa...

Hahha you made my day

Annett sa...

Haha, så gøy at du videoblogger. I like ^^

Anonym sa...

haha du er så herlig

Jeanette sa...

Haha, du er så søt!

Anonym sa...

Dette er bra!! :) hva skjedde med hotel cæsar og iskrem? husker det var mye av det før...

Reidun Beate sa...

Du er så søt, så :) Flink er du:)

Anonym sa...

hjelper ikke å si vær så snill, du er fortsatt rar. 2 venner? du har jo alle oss faste lesere her da :) we are your friends. mgmt - electric feel (justice remix) er jo dødsrå!

ingrid sa...

digger den sangen der !! altså, the youth, ikke den møkkasangen . du har bra musikksmak ; )

-marte vågen sa...

du er ikke rar.
digger bloggen din, spesielt videoene <3

-marte, bud :P

Eline sa...

jeg digger deg, mange klemmer Eline

Line sa...

hahaha hva i alle dager var dette?du er så herlig!

Susanne sa...

Er inne på denne bloggen to ganger hver dag.. Flaut!
Går på universitet og nå begynner eksamensperioden, så har inngått avtale med meg selv om å droppe å lese alle blogger utenom din og en til. :)
Spørsmål: hvilken oneliner-jingle er best på RR? Jamaicansk eller vanlig?

zathx sa...

HAHA! love it

vilde sa...

HAHAHa, dritfett

Anonym sa...

du virker så sur og gretten. SMIL jente !

Anonym sa...

Du husker ikke dårlig, du konsentrerer deg ikke...

Sara rara sa...

Jeg har AD/HD!!:/ (det er både jævlig kjipt og jævlig gøy på en gang). Og det forundrer meg faktisk ikke, hvis du har det du å!:)Du har tendenser iallefall. Hehe.

Du burde lese en bok som heter "Hyper" av Pernille Dysthe. Anbefaler den på det sterkeste og jeg tror at du vil like den.

Og jo, du er rar! Meeen det liker vi!;P

Stå på, du er mega rå! <3

K a t e r i n a sa...

Haha, du er Genial Linnea ;P
"Det var en mann,åsså var det en dame, åsså gikk jeg videre!" LOL!

Ingeling sa...

Du er kul!!:)

Anonym sa...

du ser ganske underernært ut

Anonym sa...

Du er like rar som oss andre.

Ina sa...

De eneste som er rare her er noen av anonymene. Man trenger ikke glise hele tiden for ikke å være sur å gretten, det er noe som heter normal. Sånn som linnéa!

Anonym sa...

Du e mega kok! Knallrød jo.. gogloglgoglg

Ida sa...

Rar jo? Men hva er det, jo det er bra...

Amina sa...

ååw du er søt

JUNESUNDET sa...

haha, så bra!

Marie sa...

Jeg elsker bloggen din! Og videoene er veldig underholdene selv om du ikke prater om stort : D

Fortsett sånn! :)

Anonym sa...

Synes du er litt rar, litt pen, litt merkelig kanskje, men mest kok!! og kok er bra, så du er ei bra dame!!

Frida Annette sa...

Hahaha, du er så braa!! :D

Anonym sa...

hot!! som vanlig linnéa. keep it coming :)

Maja sa...

Eg får berre lyst å skryta deg opp i skyene, for ein betre bloggar finn ein ikkje. Eg har vore fast lesar sidan byrjan, og eg er lika fasinert den dag i dag, som då eg fant bloggen. Forstår du kor mykje lesarane sette pris på deg? Du er jo så fantastiske. Ikkje berre levere du god og lettbeint underholdning, du er jo herligheten sjølv":) Du har så mange kjekke sprell, og eg trur faktisk ikkje eg har lese eit einaste ett kjedlig bloggarinnlegg. Eg elske sjølvironien din og berre heile deg! Stå på snuppa;) hehe..

Killersfan sa...

Skal du anskaffe deg den nye The Killers cd-en i morgen da? :D

e.m. sa...

Jo, du er rar du ! Men "alt er relativt", som skilpadden sa til sneglen. I forhold til meg er du heeeelt normal ! Det har heller ingenting med med dårlig konsentrasjon å gjøre. Tvert imot. Men mer at hodet er så fullt av tanker at du mentalt befinner deg på helt andre steder enn der du i øyeblikket er.
Dagens Sigmund.

pernille sa...

Du er ikke rar.

elisabeth sa...

haha, genialt

Siri sa...

raring

Umulie sa...

Du er ikke rar, og bloggen din er genial! :)

mizzmariz sa...

Du har en helt fantastisk blogg.

e.m. sa...

Hør dere to 'anonym'e der oppe: Dersom Linnéa ser underernært ut eller velger ikke å smile støtt og stadig, så raker det ikke andre enn henne og ingen andre.
Hvorfor går dere ikke og stikker hodet i en bøtte med vann og holder det der i ei uke !!
Sorry, men slike typer gir meg 'the screaming shit and bloody habdabs' ! !

Anonym sa...

når du levde på 500kcal om dagen, mistet du mye av håret ditt da?

Jon sa...

Åh, du er så... fin!

stine sa...

haha, herlig!

christine landre sa...

herlig du er

Ina sa...

Jeg liker Justice sin verson!!! Ikke best, men liker den likvel!

Andrea sa...

hehe....mor mi, med stor kikke over skulder'n trang er overbevist om at du er hun som tapte top model finalen XD

Lillian sa...

freakshow!



neeeida :D

Anonym sa...

du har tapt deg

Simen sa...

Jeg elsker deg, rett og slett!
Man skulle kunne hatt deg på flaske, eller boks! Eller bare hatt deg som en søster eller noe, det hadde vært fun! :)

Ingvild sa...

Du er bare helt konge. Og ja, du er rar. Vi trenger flere rare mennesker her i verden.

Noelle sa...

utrolig morsomt at kamara ramlet :-))

Guro sa...

Hahaha, enestående!

Aida sa...

Du er underholdende, selv når du snakker om noe SÅ kjedelig:D

Linda sa...

du kler den snusleppa må jeg si :P

Maria sa...

Du ER så søt!

<3

Leni sa...

Mandag 23. februar, Sentrum Scene, Oslo

BLOC PARTY
Bill. kr. 280,- + bill.avg. 18 år leg.

eline praline sa...

awh, du er litt snodig da. Men vi liker deg sånn :)

Linnéa sa...

Line: Som tittelen sier, ut av det blå. Det var ingenting.

Susanne: Så bra! Vanskelig valg, tror kanskje jeg likte den gamle best. Ikke så jalla!

Jeg virker ikke sur og gretten, jeg ER sur og gretten.

Jeg konsenterer meg jo, men om flere ting om gangen.

Sara: Jeg har for faen ikke adhd. Hvilke tendenser mener du jeg har, da? Idiotisk påstand.

Anonmy: Jeg er uenig. Kanskje du har underernærte øyne? (...)

Kok? Skjønner ikke...

Maja: Tusen takk! Tenk om alle individer var så flotte. You made my day!

E.m: Jeg tror jeg skal begynne å tilbe deg.

Tapt meg? For en saklig påstand. Du må nok utdype deg på hvilket område for at jeg skal bry meg. Om ikke, your loss.

Leni: Da har jeg jo ferie også! Kanskje jeg kommer? Skal du?

Lena sa...

Hahah :p Er så bra du. Ingen blogg som er like morsom som din. Du skriver kjempebra, og det er ren nytelse og komme innom her.

Lena sa...

Hahah :p Er så bra du. Ingen blogg som er like morsom som din. Du skriver kjempebra, og det er ren nytelse og komme innom her.

Ingeling sa...

Hei Linnèa!
Du har jo vært i London flere ganger, og jeg lurte på om du hadde noen tips til hvordan man kan reise dit billigst mulig?
Jeg har fryktelig lyst til å ta meg en London tur, men som student er jeg ikke millionær akkurat.
Hvor mye vil du si at en Londontur kostet for deg ca. sammenlagt?
Har du noen hoteller du vil anbeflae, som er helt ok standar og rimelige?
Takk på fohånd!

Anonym sa...

Hva slags karakter får/fikk du i matte?

e.m. sa...

Nei, vær så snill, ikke gjør det da. Jeg vil verken bli tilbedt eller tilbe noen. Popularitet har sin pris: "Ta et tegnekurs",
"Fargene ser ut som om du har malt dem i LSD-rus", et cetera, et cetera -...
Jeg bare lo av det - hele veien til banken.

sara sa...

Unnskyld, det var ikke meningen å påstå noe.
Du kan lese på denne linken: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322931

Har lest bloggen din i 2 år eller noe, mye fordi jeg kjenner meg litt igjen i deg(selvom vi er helt forskjellige assa). Og jeg blir glad når jeg leser bloggen din.

Anonym sa...

spiser du kun 1 knekkebrøf med pålegg til frokost?

Eirik Andreas sa...

skal vi dra på bloc party sammen?

tanorexic sa...

Neida,du er ikke rar;)

Anonym sa...

Bloggen din er kjempebra den, men videobloggene.. Det ser jo ut til at alle liker dem, men jeg skjønner ikke hvorfor. :s Jeg gidder aldri se dem ferdig, fordi du bare sitter der, prater.. og du virker ikke særlig livlig heller. det er sikkert grunnen.

Anonym sa...

videobloggene dine er herlige! du har bra musikksmak også, Linnéa. :)

Anonym sa...

Jeg vil si at du er kjempe søt, og alle er rare på sin måte! Gillar dig Linnèa.

Anonym sa...

Og dere som får det til å virke som at å spise et knekkebrød til frokost er dårlig, tar dere temmelig feil. Vet dere at mer enn 40 % eller kanskje mer av norges befolkning faktisk aldri spiser frokost?

Line sa...

Haha, du er så utroooolig bra :-D

Sunniva sa...

Justice ft MGMT - Electric feel sangen har jo vært en god stund. Jeg synes den er bra, men orginalen er selvølgelig best.Du har påvirket musikk smaken min, du har mange gode musikktips. Hadde jeg visst om MGMT tidligere, så hadde jeg nok kommet til å dratt nedover til Hove selv!

Sunniva sa...

Ps: Jeg så deg ikke på jobb igår! Var der rundt klokken seks.

vilde sa...

Videobloggene dine er herlig!

Anonym sa...

Du e herlig..
skikkelig bra blogg..
;-)

Tina Lorraine sa...

Jeg må virkelig få sagt at jeg vet ikke om en mer livlig og moro blogg en din! :D Du er fantastisk! En blogg blir mer moro å titte daglig innom (om ikke mer) når bloggeren legger ut filmer :D.

- Fast leser.

ü sa...

Skulle du ikke få ny layout for en stund siden?:)

Linnéa sa...

Lena: takk!

Fikk 4 i matte.

E.m: Av og til, snakker du ikke i sammenheng. Det gjør meg forvirret.

Sara: Hvilket av tilfellene sikter du til, egentlig? Viktig for meg å vite hvilken bås du har satt meg i.

Anonym: Nei, jeg spiser ikke bare ett knekkebrød.

Eirik A: Er du gammel nok da lille venn? :)

Anonym: SÅ IKKE TRYKK PÅ PLAY DA, dust.

Sunniva: Da hadde jeg pausE!

ü: Jo, men jeg venter litt. er så kjedelig at alle innleggene mine forsvinner, så jeg tenker litt - og venter på et intervju.

Anonym sa...

For et herlig menneske du er!

Hvordan laster du opp videoer til bloggen? (a)

Sunniva sa...

<3 U

Eirik Andreas sa...

nei men det er bankkortet 'mitt' :)

Anonym sa...

fy søren du er genial! digger deg

KRISTIANE sa...

hahahah dauer, morsomt

blOmp sa...

hihi, du er kul!

Charlotte sa...

haha :)

Anine sa...

Du er bare så SINNSYKT bra!

Ivana sa...

Du er absolutt ikke rar. Du er bare fantastisk !:)

Anonym sa...

MGMT!!! The yoouuth is staarting too chaanggeeeeee(changaaaaa)

together together together together

Sofie sa...

vi kunne blitt bestevenner!