26. des. 2008

2. juleday

Julen har vært over the top! Jeg har gjort akkurat det samme som dere, altså sett "3 nøtter Til Askepott", vært over gjennomsnittet lat og spist sjokolade til frokost.

Ettersom Ida valgte å legge ut bilde av meg med flatt hode, kan jeg jo vise dere et bilde av henne UTEN Photoshop! Ida kommer forresten hit til Molde etterpå, håhåhå.

Ida skulle egentlig bli med i kirka julaften også, men det låt til at hun ikke "rakk" det. Jeg sovna som vanlig under prekenen, og fikk melding av pappa midt i gudstjenesten om at jeg måtte "forte meg, maten er ferdig og alle venter på deg". Great. Jeg løp hjemover mens jeg så for meg at alle var ferdige med middagen, så jeg måtte sitte der alene med kalkunen min og høre på de kastrerte Sølvguttene. Men de venta likevel....så da vet dere det.

Tenkte å gjøre bildet av meg og Stein Inge grått, så dere ikke ser det gråe håret mitt.

Lillebror fikk 14 våpen MED lyd. Great. (Sjekk uttrykket.)


Men nå må jeg nesten...gå og spise pepperkakehus eller noe sånt. Jeg har gått rundt og trodd at jeg har lagt på meg 40 kg de siste dagene, men da jeg entret vekta i sted...hadde jeg gått NED en KG! Så jeg slo hjul av vekta og gikk ned i knestående, før jeg løp inn på rommet til Lise og hoppet i senga. Før jeg oppdaget at hun hadde tisset i kofferten min, PÅ MARSIPANPØLSENE JEG FIKK AV NISSEN! Eller var det katten?

Jaja, riktig god jul.
(Hurra for Mia som ble 18 år i går forresten, hun fortjener en hilsen.)

28 kommentarer:

Lise sa...

Jeg lå i koma, du var hysterisk med alt, og slo på lyset. Irritasjon. Katta som urinerte, med andre ord. Jeg så det, men var for trøtt til å gjøre noe =)

Lillian sa...

gått ned? djises hadde det bare vært så vell :p

Anonym sa...

goddamit du er heldig som får besøk av ida wulff!!

Carina sa...

Fet lue ;-)

Anonym sa...

Lillebroren din ser litt ut som tony montana!

Maria sa...

Det er den beste julegaven du kan gi til barna/småsøsknene til noen du ikke liker. Bråkete leker. En lekehund som bjeffer, en liten megafon eller et våpen med innebygd svisjee-bang-lyd. Det er forøvrig også den bestejulegaven noen kan gi til meg!

God jul, sweetpie.

Anonym sa...

er det noe å slå hjul for at du er gått ned 1 kilo?
du er jo skrapa tynn fra før, vil du ned enda mer? :O

Anonym sa...

skal ida hjem til deg?kjenner du henne...sykt søøøt du er i den lua;)
hva veier du nå da?

Arma sa...

HURRA, MIAAAAAAAAAAAAAAAA! Og deg da.

Nugget sa...

lillebror fikk trommesett og verktøysett ifjor. da føltes avgjørelsen om å flytte ut temmelig riktig.

Leni sa...

Your little brother rocks!


Band of Horses? You like?

http://www.youtube.com/watch?v=cMFWFhTFohk

Amina. sa...

Fin header ^^
Du er pen.
Kul blogg, kanskje du kan komme innom min blogg? (a)
Det hadde vert hyggelig :-)

Anonym sa...

lillebroren min skal aldri få slike våpen. føles ekkelt å se det bildet der!! og med tanke på at han har en søster som er blasert og kun opptatt a vekt og utseende må man passe på så det ikke går galt. god jul , galne folk

MarenMelstveit sa...

Merry christmas ho ho ho. Men ja alle som følger med på denne bloggen vet jo at Linnéa er opptatt av vekt. Det er hennes blogg, og så lenge hun ikke skriver noe som oppfordrer andre til å slanke seg så må hun vel få lov å skrive slikt. Så slutt å klag..

Krystiana Rita sa...

Fin blogg :)

vilde sa...

Du skriver så morsomt! Det bilde av deg i grått var kjempesøtt da:D

Sunniva sa...

Onkel. Det er så kos!! Er han broren din broren til Lise og? Altså.. Halvbroren til deg og Lise eller noe?

joakiiim sa...

hvis pepsi max og sjokalade til frokost fører til redusert vekt, har du oppdaget noe du bør ta patent på! du kommer til å bli riiiik!

turid Alexa sa...

BLOGGKONKURRANSE MED EKSKLUSIVE PREMIER PRESENTES PÅ VIDEBLOGG.

WWW.TURIDALEXA.BLOGG.NO - BLI MED! MASSE PREMIER!

MASSE PREMIER!

Christine sa...

haha, jeg ler av deg!

Hege sa...

hei, du er ikke den eneste med grått hår! du lider altså ikke alene, I feel your pain! God jul fordet :)

Aleksander Denstad With sa...

Hvor tidlig spiser dere middag på julaften egentlig.??

Anonym sa...

Hvorfor er håret ditt grått?
Du må legge ut bilde :P

Turid sa...

phett AZZ!!!!!!!!!!

Silje sa...

hvordan fikk du til å få hjemmesiden din til å bli linniiie.com og ikke noe blogspot på slutten? me wannaaa...fin blogg btw:)

line aurora sa...

atte, jeg har faktisk et spørsmål om noe som er viktigere enn håret ditt og hvor mye du veier. serr. du har tenkt å dra på roskilde, sant? ettersom du er hardbarka moldenser tåler du litt gjørmesurfing og mosh pits. kom igjen! du skal få en stor kartong matilde av meg :)

Anonym sa...

haha, kastrerte sølvguttene. du skriver så bra:P

Kamilla sa...

"Før jeg oppdaget at hun hadde tisset i kofferten min, PÅ MARSIPANPØLSENE JEG FIKK AV NISSEN! Eller var det katten?"

Hahahahahha :D