23. des. 2008

3 minutter, mye interessant informasjon.

Herregud, jeg var sosial i går igjen!! Dette skakke værra mulig.
Håret mitt ble bare helt random, og mamma var over middels skuffa. Og det viste hun også til frisøren som klipte meg. Såå.. Om tre minutter skal jeg tilbake og farge igjen.

I mellomtiden kan dere jo få se juletreet og håret.

I kveld reiser jeg til pappa for å feire jul. Ettersom mamma reiser til...GRAN CANARIA på julaften. Er noen enig i at julaften ikke er det samme på Steakhouse i Gran C. som hjemme med peis og juletradisjoner? Tusen takk, mamma.
Men jeg får i det minste treffe Ida Wulff og Lise i kveld!

46 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syntes håret ditt var FIINT, Linnèa! Skam-fint juletre og! :D

Aleksander Denstad With sa...

Nydelig bilde! Faktisk...

tanorexic sa...

Skjønner ikke hvorfor mora di klagde på håret jeg,blei jo fint:) Men mødre er mødre:P

mariastenersen sa...

Kjempefin på håret ;)

Anne Marthe sa...

Så fin du er :) Likte skjørtet ditt veldig godt!

J sa...

wtf... har du egentlig gjort noe med håret..

KamillaK sa...

Synes håret ditt er fint jeg. Ikke at det har noe å si for moren din, men... Kos dere i kveld.

Anonym sa...

Heter det ikke Gran Canaria, uten D på Gran?
Skuffende, Linnèa
GOD JUL!

oda sa...

oi, har dere ikke ekte juletre?!

MARITHOS sa...

Jeg var i Brasil for to år siden, beste jula noensinne!

Så fin du ble på håret ;-)

6y sa...

Håret var kjempefint....kos deg hos mammaen din :)

whitechick sa...

Så bra du ser ut!

blOmp sa...

Jeg må feire jula hjemme, hos mor, far og julematen for at det skal bli juul! :D

Guro sa...

Kan virkelig ikke se for meg jula på Gran Canaria!

Du ble fin på håret. Men savnet den røde julefargen på juletreet?

Elisabeth sa...

Du har så pent hår :) Skakke værra mulig.
Haha :-) Ha en kjempefin jul!

Leni sa...

OMG! Your mother in not a human anymore!!!! How can she do that??? I'm not a big fan of Christmast... but GRAN CANARIA.... WTF!

Anonym sa...

Ble fin på håret. God jul og godt nyttår da Linnie. Klem fra fan

Anders sa...

Hei Linnnie!
Vors hos deg 2. juledag? =p
Looking Forward!

Linda; sa...

Synes du er prettyface uansett, jeg. Og det juletreet var vilt mye finere enn vårt, selvom - når jeg tenker meg godt om - det egentlig er ganske fint. I år.

Titti sa...

Du var veldig fin på håret!
Digger bloggen din, du skriver så morsomt :)

Sjekk også ut min moteblogg:
www.tittislilleverden.blogspot.com

;)

hanna sa...

syns håret ditt var fint, skjørtet var fint, du er pen :) god jul!

zathx sa...

Fin som alltid.
God jul, Linnéa!

June sa...

Så søt du er! :-)

Anonym sa...

Sexy skjørt!! Hvor er det fra?

Elisabeth sa...

Hvor er antrekket fra? Virkelig gjennomført ;)

Anonym sa...

Hei du. Begynner å bli en stund siden forrige spørsmålsrunde! Kunne du tatt en ny runde snart?:)

Mor sa...

Hallo, ungen min. Det blir ikke noe Steak house på oss altså. Vi har all inclusive på spa-hotellet vårt, og har ikke planer om annet enn å slappa av og hente krefter til et nytt år.
Og det er IKKE harry.
Jeg har stelt til jul til deg i 18 år, så jeg tok meg en pause i år.
God jul!

line aurora sa...

hvafaen. er det en bjøinn du står og heiter deg oppå?

uansett. tøft av mora di å være såpass rebelsk! jeg skal også muligens være rebelsk, men ikke før neste år. da skal jeg langt unna. åhå.

Lillian sa...

Så fin du var :D

Kos deg hos pappa og god jul!

Leni sa...

SHAME ON YOU MOR! :)

Anonym sa...

Hvor er skjørtet ditt fra??Har letet etter grått skjørt i flere måneder!

Silje sa...

Kjempefint antrekk Linnea, digger deg ;)

Carina sa...

Hva er så galt med håret? Nice outfit

therese-ek sa...

Hei du :)
Titter bare innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :)

Jeg er forresten en ny leser av bloggen din. Ble tipset av Joakim. Herlig blogg, det må jeg si :) Titt gjerne innom min og!

Malin sa...

Syns håret var fint, jeg:-)

Pinton sa...

god jul:)

Ninaballerina sa...

God Jul, Linnéa :)

Caa sa...

Du får ha en riktig god jul :D

Anonym sa...

God jul, Linnea! Kos deg i dag :)

e.m. sa...

Ha en riktig god jul, Linnéa.
Gled deg over at fra nå av blir hver dag lysere....og snart er det vår og sommer igjen - uansett hvor du måtte befinne deg da.

Linnéa sa...

Sorry, er ikke særlig god på geografi.

Nei, ekte juletre er bare stress.

Skjørtet er fra Cubus!

TAkk for julehilsner, god jul til dere også!

Anonym sa...

ser ikke noe forskjell jeg da..

vilde sa...

Så fin du var!:)

Silje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Silje sa...

Du var kjempefin på håret Linnèa, skikkelig stilig outfit og!!

Anonym sa...

hvor har du kjøpt den fine toppen?:)