10. des. 2008

En liste blant annet

Jepp. Jeg tok på meg løpeskoene og hev meg ut på isen. Det gikk overraskende bra, helt til jeg gjorde en impulsiv turn, og løp gjennom en barneskole. (Korte ned turen litt da vet dere.) Det skulle jeg imidlertid kanskje ikke ha gjort, da det Plutselig spratt en unge ut fra veggen. True story!! ...Anyroad, jeg spurtet derifra med barne-buing i ryggen, og nå sitter jeg med kuldeallergi og lurer på hva jeg skal ønske meg til jul. Tenkte jeg skulle dele en BRIEF(som de sier i alle de 100 engelsktentamenene jeg har tatt den siste uka) liste med dere.

-Reisegavekort. Jeg har lovet meg selv og andre å reise til London, Bergen, Køben, Oslo og Tr.heim over nyttår. Greit å ha det, så man slipper å bruke opp penger på brus og epler i stedet.

(BAH, dette var det beste illustrasjonsbildet jeg fant på Google. Tror jeg skal spare dere for flere.)

-Penger og flakslodd. Eller nei, ikke flakslodd. Har begynt å få litt spillegalskap igjen. (Joo, kjøp flakslodd.)

(Okei, greit greit! Jeg gir meg!)

-Mange fantastiske kjoler. Ikke av ull nei. Av tyynt stoff, slik at jeg kan fryse og klage.

- Minidata!

- Bloggnotatbok

- Silikon. Hehehe. Heh.

- 20års-leg. (Greit, her tuller jeg.)

- Jessica Simpson-extensions. (Shoot me.)

- Sminke, og kanskje litt tips til hvordan man bruker sminke.

- En mann. Eller flere? (Her derimot, HER kunne jeg lagt ut bilder!)

- En flott kropp. Det vil med andre si et treningskort. Må man så må man.

Wow, det ble formet som en trapp jo! Dagens høydepunkt. Siden jeg har kjøpt så crappye gaver til omgangskretsen min i år, kan jo de svare med å kjøpe noe fint tilbake. Alle elsker vel å gi, gjør de ikke?

Men for å kaste ballen litt videre til dere. Er det noen temaer dere vil jeg skal ta opp før jul? Noe eller noen jeg skal slakte? Dere spør jo om så meget....

Avslutningsvis hiver jeg på et bilde for nøyaktig ett år siden. Husker noen hvor jeg er?

50 kommentarer:

Lillian sa...

du er vell i London kan jeg tenke meg?

For ett år siden på denne tid var jeg i London, nå leser jeg til eksamen. hurra!

Anonym sa...

London of course! Ordet "brief" er en slager i engelsktimene mine og. Først nå gadd jeg å slå det opp for å se hva det faktisk betyr.

Malene sa...

Yes du har endelig blogget igjen! Jeg blir liksom litt sur hver gang du har et liv utenfor bloggen..

Jeg vil du skal "slakte" boka "Annas barn", ok da,det er min lekse å skrive analyse om den. Men det er lov å håpe. :)

Vil du lese på min blogg? "Du får aldri se min rompe forfra" - http://www.svartsau.blogspot.com/

Anonym sa...

Jeg trur du sitter på et hotell i London!:) Du har en veldig fin blogg og skriver veldig bra!:) Kan ikke huske et innlegg fra deg som var kjedelig å lese.. Fortsett slik!:)

ingrid sa...

fuck telenor, nettet funker ikke. BORTSETT fra DIN blogg ! da får jeg kvele ventetida med å lese alle innleggene dine på nytt :D

Anonym sa...

for flott kropp har du ikke.. neeida. attentionpllzzz

MARITHOS sa...

Først var jeg sikker på at det var London, helt til jeg så flaska med Pepsi Max på nattbordet (synes jeg har lest på bloggen at de ikke har Pepsi Max der). :p

Anonym sa...

Et innlegg om trening og kosthold. ;)

MarenMelstveit sa...

Okei alle skriver London, såe Sverige?

Arild Lund sa...

åååååååh London :)

Anonym sa...

POSEPROBLEMATIKKEN.

Pinton sa...

jeg tipper trondheim:)

Anonym sa...

ønsker du deg seriøst større pupper? :P

rina sa...

london, så klart. det er bare i england de har sånne... dyne-tepper med ekle mønster.

KamillaK sa...

Ble fascinert av trappe-listen din. Jeg skal ikke si hva du får av meg, men hvis du gjetter silikon og en mann så tar du ikke feil.

Anonym sa...

Kan ikke du slakte Marie Amandas blogg? Jeg er så lei av henne! Og det er det maange flere som er. Hun har konkurranser, men sender aldri premier. Det eneste hun skriver er om caffe lattene sine, osv ..

Anonym sa...

Er vel fra Trondheims-turen din?

Anonym sa...

legg ut den fineste julesangen du veit:)?

Kuk sa...

Slakt Ulrikke Lund. Haha, eller Marie Amanda.

Kan godt hjelpe til med sminke jeg? Kan ganske mye, selvom jeg ser ut som en bæsj selv.

Jon sa...

Jeg vil også ha minidata, helst en jeg kan putte i lomma. Med internett selv i tuneller. Høres bra ut

Carina sa...

drøft plastisk kirurgi? jea, det vil jeg gjerne.

Siri sa...

Alt i huske e at i hadde en lignende tights, men i har desperat prøvd å fortreng det....


Hoho, i kjøpe nåkka på lista... Seff JEANS(!) fra Carlings...

Siri sa...

ÅÅnei, Linnea la du merke til alle punktum'an? Neste i gjør e å legge ut bilda av et land i afrika på FB. Drep me

Åse Marie sa...

London? Skriv et innlegg om alle drittreklamene overalt, jeg er så L E I..

Oda sa...

Det ser i hvert fall ut som at du er på et hotellrom. Det svaret er nok en sikker vinner.

Rebecca sa...

Dette var jo brae tips.. heh. men jeg likte reisegavekort tipset!Jeg for min del skal til København, Oslo, Stavanger, Kos og Bali... Kanskje jeg heller burde ønsket meg penger??! Bra innlegg + jeg tror du er i London, det ser no ihvertfall slik ut:)

Ingvild sa...

bryllupet til moren din i Trondheim :)

Anonym sa...

sykehuset?

fast leser sa...

du var i london SEFF :D

M sa...

Husker at du var i London. Bør vel gjerne skaffe meg et liv, og ikke bare følge med på andres, ettersom jeg husket det. Men jeg elsker bloggen din. Dessuten husker jeg at jeg likte antrekket ditt så godt på dette bildet, samme type stil som jeg ønsker jeg hadde klart (og turt - skyt meg visst det er stavet feil, slo meg at jeg ikke aner hvordan det bøyes!) å gjennomføre.

M sa...

Heheheh. Flaxlodd. De loddene er DJEVELEN. Men jeg VET jeg vinner en dag. Har begynt å kjøpe YEZZlodd i tillegg, bare for sikkerhets skyld.

Anonym sa...

Du tuller nok, men aldri ta silikon. Jeg har naturlig store pupper, og HATER det. Ingen av klærne passer, og hvis de gjør ser jeg bare tacky ut. Nei, uff. I tillegg ser jeg 19 kilo større ut enn jeg er...
Men du trenger ikke trene, du er nydelig! Du har også den beste bloggen :)

Jeg vil forresten at du skal slakte Blondinbella...Isj

Anonym sa...

LONDON

Leni sa...

That hunk you commented years ago is still for a reason unknown in a relationship and damn he doesnt want to cheat!!!

I say yes to silicone and Jessica Simpsons hair extensions since I have both. It will make you feel dirty but it wont kill you. I promise!

Anonym sa...

Er det der i London, må jeg si du vet å finne de rette hotellene. Hotellene der pleier å være drit. Isåfall, om det er i London, hadde du gjerne fått tatt meg med dit en tur!

Det der minner mer om den norske hotellstilen. Tronheim eller rundt Oslo et sted (på vei hjem fra Sverige) ;p mulig jeg bommer helt, men virket som en koselig plass.
take me there?

Ella sa...

London kanskje?? Hmm. dunno.

Anonym sa...

Trondheim! Trondheim!

Pinton sa...

jeg burde egentlig vinne noe!?

Anonym sa...

www.nettvett1.no

Regler som er lurt å følge og smarte ting å tenke på før du bryter reglene

Anette sa...

LOndon?:p

Anonym sa...

Jeg er 110% sikker på at du er i London. Premien?

Kristine sa...

Nope :p
Men stilig tights ;)

Camilla sa...

Jeg ser de fleste her har skrevet London, men helt ærlig så vet jeg ikke :)

Linnéa sa...

Er selvfølgelig London. Kudos til dere som har lest så lenge!

Ingrid: Gotta hate Telenor. Bare tull og fanteri. Men hyggelig at min fungerer, da :)

Jeg ønsker meg i alle fall utoverpupper.

Jeg trenger ikke å legge ut den fineste julesangen jeg vet, kan heller bare fortelle deg at det er "O helga natt"!

Siri: Han har fått dame, så no e det nok fra den kanten :) No kan vi bare le i stedet!

M: Ilu!

M2: Jezzloddene har ikke premier. Seriøst.

Leni: Fuck guys who doesn't want to cheat...

Anon: Dette var den enste gangen jeg bodde på et av de finere hotellene i London, bruker å velge de med tapet fra helvete og jordbærgele på toast til frokost. Love it!

Jeg deltar ikke i VM i dum heller da, skriver ikke et eget innlegg om én person. Ytringsfrihet er noe av det viktigste vi har, men til en viss grad. Det må respekteres.

Anonym sa...

TOAST! Love it tooo! London er London, drar ikke dit for å kose seg på hotellet!? Derimot, på livet i gatene (helst inne på butikker). Men fint om det ikke regner kloakk fra taket liksom.

Therese sa...

Det MÅ være London! Jeg kjenner igjen rommer, for jeg har også bodd på det hotellet, kjenner igjen sengepleddet og interiøret:P

Husker du hva hotellet heter?

Helene sa...

Slakt Marie Amanda da Linniiie! Hvis bloggnorge at du er litt annerledes og tørr å gjøre det... Vi lesere vet at alle de store bloggerne hater henne men at ingen tør å si det!
Jeg drar til London på onsdag, og er litt i London-modus nå så jeg kaster ut: London!

klemz

Helene sa...

omg... VIS!!!!

Mor sa...

Hotellet het Holiday Inn Kensington Forum.
Jeg var også med.

(og tok bildet)

Anonym sa...

"Du tuller nok, men aldri ta silikon. Jeg har naturlig store pupper, og HATER det. Ingen av klærne passer, og hvis de gjør ser jeg bare tacky ut. Nei, uff. I tillegg ser jeg 19 kilo større ut enn jeg er...
Men du trenger ikke trene, du er nydelig!"

- Haha, hele denne meldingen er helt fjern. Naturlig store har aldri vært pent heller, hengepupper er lite pent. Tror ikke det er puppene sin skyld at du ser tacky og feit ut. Har store pupper selv (silikon såklart), og jeg ser ikke feit ut ;)
Og jo, ALLE burde trene. Uansett.