3. des. 2008

I'm too sexy for my uniform

Dere vet det at, jobb. Grøtris i hodet, dorull i hodet, intens fremtrekk av varer og ...bunnprismannen (...). Anyroad, same old. Bare at nå er det vinter, og jeg tror ikke de har noe form for varmeanlegg på Bunnpris. Bare den lille fine varmeovnen under kassa som jeg mast etter. Men siden jeg ikke satt i kassa i dag, gikk jeg rundt som en istapp. I dag gikk de blå likfingrene mine over til å bli HVITE! Utrolig!

Til tross for kulden FÅR JEG IKKE BRUKE FLEECEJAKKE! Fordi den er i XL og jeg ser litt ut som et telt. Men det de foreslår, er i stedet vesten. La meg vise dere:

Her har vi uniformen. Den er helt ok - om sommern.

Så har vi hahahaha, her så jeg helt idiot ut. Men her er vesten.

Og her har vi jakka, som jeg tok på meg etter sjefene hadde dratt.

Har dere noen formeninger? Skal jeg virkelig gå med en vest?

Ellers kan jeg fortelle dere at huset vårt ser ut som et blinkende bordell. Love it!

Åå, den fine familien. Linnéa, Dell og Tica. Hvis dere synes det er rart at Tica står innenfor 2 meter fra meg, er det naturligvis bare fordi jeg spiser.

48 kommentarer:

Christine N sa...

vesten var kanskje ikke akkuart vakker, vil heller si at jakka så bedre ut og virket varmere. En vest hjelper jo ikke så mye:P

Hilde Granum sa...

Haha, søt! :) Hvor er buksene dine fra?

Jeanett sa...

sexY kanskje?

Camilla sa...

vest er best i test.

Mia sa...

Haha, behold jakka på ville jeg sagt..

susanne sa...

Du ser dødsbra ut som vanlig.Egentlig ganske kul uniform, jakka var mye finere enn vesten!

joakim sa...

Du så bortimot nydelig ut i vesten. helt i nærheten faktisk.. men selvfølgelig kulere å ha på seg en alt for stor jakke! Hvis den først er LITT for stor, kan den lik så godt være grisestor spør du meg..

Ellenpellen sa...

Syns jakka var HOT, ja sikkert mye hottere enn vesten. Telt var jo ikke akkurat ordet, heller soveposeish.

Knekkebrød, skinke og agurk ja ;) det er supert at ikke bare jeg som har litt sær smak :p

Maria Helene sa...

Uniformer på jobb er nesten aldri fine. Heldigvis blir jeg ikke tvunget på uniform selv om jeg har skapet fult av joker skjorter :p

Anne sa...

herregud, den sauen ligner faktisk på... en hund. eller hvordan var det nå igjen?

Lena sa...

Må nok si at jeg ville tatt jakken :) To fluer i en smekk; skuler den fæle skjorten og den holder deg varm. Men det er jo bare en jobb, så lenge en tjener penger så spiller det kanskje ikke så kjempestor rolle om en har på seg jakke eller vest.

Bra og innholdsrik blogg forresten :)

Lena sa...

Må nok si at jeg ville tatt jakken :) To fluer i en smekk; skuler den fæle skjorten og den holder deg varm. Men det er jo bare en jobb, så lenge en tjener penger så spiller det kanskje ikke så kjempestor rolle om en har på seg jakke eller vest.

Bra og innholdsrik blogg forresten :)

SiljeMarie sa...

Den vesten gir jo uansett ingen varme. Har jobbet på matbutikk selv, på sommeren... Og jeg hadde alltid ansvar for melkekjøla-_-. Der hadde de også vester. Men jeg endte med 2 digre, knall grønne ullgensere! Du burde protestere... Det er tortur.

Sara sa...

bare klag til sjefen din, og fortell hvor kaldt det er ? hvis ikke du ryker rett ut da. jeg hadde beholdt jakka på hvert fall.
søt hund.

Aida sa...

Er det sånn at du ikke får lov til å gå i den fleecen? Galskap, galskap.

Anonym sa...

Jeg lurer på hvor lang tid det tar før du registrerer skrivefeilen :P

Vesten var snæxy! Alt kler den smukke :)

ingunn sa...

teit sjef. Vi får egentlig bare bruke jakka på kjølerommet, men når sjefen går er det full fest

Jon sa...

Jeg stemmer for vesten! Den var kuli

vilde sa...

du var sykt pen på det første bildet :) MER VIDEOBLOGG!

Linn sa...

HAHA så jævli :D jeje, jeg jobber på Mc'ern og kan ikke akkurat si jeg føler meg sexy i uniformen min. Du slipper hvertfall å gå med hodeplagg;)

hege anita sa...

Vesten var snasen ;-)

Lexxi Foxxx sa...

hvilket av de ? Og Dell represent ;) nice nice.. ikke en av de tardsa som faller for mac :P hehe

Maria sa...

Gi deg a, vesten var jo dødsexy!

blOmp sa...

Syntes du ble søt i vest jeg;)

Linn sa...

Jeg hadde brukt jakken ettersom den varmer mest. Drit i sjefen og tenk på deg selv;)

Anonym sa...

Du som slår så hardt ned på skrivefeil, bør kanskje vurdere å holde overskriften din fri for dem? :)

Anonym sa...

Lær deg å skrive, da. Sexy har nok aldri vært et verb.

Anonym sa...

Skrives nok "too" ja :)

Linnéa sa...

SHIT. Og jeg som har engelsktentamen i morgen. Jaja, jeg skrev i alle fall ikke "two" da...

ingrid sa...

bra du ikke skrev FLISjakke!! hater folk som skriver flis istedenfor fleece. hehe, stilig at agurken lå slengt i sofaen.. måtte le litt av det bildet der :-)

M sa...

nyyyyyyyyydeliog;)))) hehe nydelig jente da

Ida sa...

Vesten var kjempe søt da<3<3<3<3

Charlotte sa...

Syns du skal beholde jakka jeg :)

Lisa sa...

Haha, du er morsom! Jeg ville hatt en tykk genser under den stripete bunnprisgenseren jeg :) Er det et alternativ?

pernille nathalie sa...

Du skulle nesten ha jobbet der jeg jobber du. I en varm svømmehall.
Flink du er til å skrive forresten.=)

Anonym sa...

hvorfor jobber du på bunnpris hvis du ikke liker jobben?
kan du ikke heller få jobb på en klesbutikk eller noe?

JUNESUNDET sa...

Du har god grunn til å beholde jakken, men på kjølerommet eller fryserommet er den vel til lite hjelp... Krev en stor, svart boblejakke/dress!

Ps: Jeg laget ikke kakemenn med sjokoladesekk :p

Linnéa sa...

Buksene mine er fra barneavdelingen på Lindex.

Anne: Jeg vet ikke riktig...

Jeg ELSKER jobben på Bunnpris. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å slutte. Om jeg så måtte ha fryst i hjel på kjølerommet.

Elise sa...

Fest med vest!;)

maria sa...

haha, VEST liksom. Jaudå, du ser bra ut i alt, så til nød (kjølerommet f.eks?) kan du jo gå med den.

Irene sa...

Gå for jakka, den vesten var bare harry!

hanna sa...

jeg foreslår den kule påfugljakken din ;)

SUSANNE sa...

Jeg ville gått med jakka hvis jeg var deg ;) Den så jo veldig deilig å varm ut, å det er vel ikke meninga at du skal fryse på jobb.

alvab sa...

ah! pink pants! OG bruk vest, da får vi se de fine stripete armene dine! jippi

Anonym sa...

ossen hund er det du har ? det lignet veldig på en bedlington terrier :-) det har nemlig jeg også. 2 faktisk ^^ veldig fin blogg !

Linnéa sa...

Bedlington Terrier ja!

lena sa...

jeg er glad jeg ikke hadde slik uniform da jeg jobba på bunnpris!:P haha.. hadde helsvart t-skjorte jeg;)

Lenalicious sa...

åååh arbeidsklær altså. jeg savner ikke det!