7. des. 2008

Jeg driter egentlig i design, men...

Dere er leserne mine, så det er viktig for meg at dere "trives" her inne på bloggen. I den forstand at dere gjerne kunne tatt en kaffekopp sittende på de sorte linjene, eller spasert en tur langs alle de flotte bildene av meg. Jeg har lenge tenkt til å bytte over til Ipublish, men jeg vet ikke hvor mye vits det er da jeg ikke liker kommentarsystemet. Eller det at jeg må starte helt "på nytt".
Dere kan jo ta en titt på www.linniiie.ipublish.no - og si hva dere synes. (Den kommer jo til å bli .com den også.) Vurderer også blogg.no.

Men jeg synes det er fint her, egentlig. Selv om jeg ikke har noen klar oversikt over hvor mange som leser pisset jeg skriver. Eller at headerene mine ser ut som de har vært i konsentrasjonsleir etter behandling.

Jeg vet det bare er en blogg, men jeg er så ubesluttsom. Jeg skriver ikke for meg selv lenger, men for dere. (HYL, hvilken kjærlighetserklæring!)

126 kommentarer:

Hedda sa...

Så utrolig fine øyenbryn du har! Flere burde skjønne at det er ikke tynne streker som er penest. Så, en bra header vil jeg si:)

Marthe Sofie sa...

ikke bytt til ipublish, æsj

http://hiddentemptation.blogg.no/ sa...

Bytt til blogg.no :)

Kamilla sa...

Jeg stemmer for at du blir nøyaktig der du er.

Anonym sa...

nøyaktig der du er.

Monica sa...

Jeg likte veldig godt iPublish-bloggen din, jeg! Men syns denne her er fin også.

PS! iPublish.NO, derfor ikke linken din funket :-D

jee sa...

likte i publish bloggen ja!!!

-marte vågen sa...

bli der du er :)

e.m. sa...

Din 'gamle' var bedre, med det litt fandenivoldske "jeg vet noe som dere ikke vet"-smilet. Denne headingen passet bedre til navnet på bloggen din enn dette nye - som etter min mening bare mangler parfymeflasken og godlukt-navnet plassert til høyre.
Sorry to be positive about that.

Jeanette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
www.tineogmarita.blogg.no sa...

æsj, bare du blogger har det ikke noe å si.. for oss

Ina sa...

Jeg syntes du burde holde deg her! :)

Anonym sa...

Stay right where you are :)

Anonym sa...

ny header IGJEN? ååå blir så irritert. en del av sjarmen er å ha den samme gamle headeren hele tiden. close up bilde av ansiktet ditt...hvorfor? det bildet hvor du stod med singletten dratt opp til puppene var fjortis nok. skjerp deg.

Anonym sa...

Jeg stemmer for at du blir nøyaktig der du er.

Linnéa sa...

E.m: Du har kanskje rett. Men den forrige er jo like amatørmessig som denne.

Siste anonym: Huff da. Var ikke singletten langt nok opp for deg?

kristine sa...

bytt til Ipublish ! mye finere

S sa...

Jeg synes absolutt at iPublish-bloggen din var fin! Hva er galt med kommentaropplegget?

e.m. sa...

Svært ofte er det du kaller 'amatørmessig' det beste - og ikke minst, det mest sjarmerende

Kathrine sa...

Du bør helt klart bytt t iPublish!

Irene sa...

Bli hvor du er :D

Maren (puffet ris =)(= ) sa...

I love it just the way it is <3
Liker at det er enkelt og oversiktlig.
Dessuten er den andre headeren veldig fin, men forandring fryder jo alltid. Du har jo nydelige øyne og øyenbryn så why not :)

Verhoe sa...

Jeg syns ipublish blir fort rotete. Er ikke helt sikker på hvorfor, men nja. Gå for blogg.no eller bare bli her :)

Anonym sa...

DU VURDERER IKKE Å SHAVE ØYENBRYNENE? EEEEW!

Anonym sa...

du er så pen! :)
fin header

Nadine sa...

Bra header!
Hvorfor gidde å bytte? Eller jeg skjønner deg jeg, har prøvd meg på en del andre bloggsider. Men har kommet meg tilbake til blogspot. Er bedre sånn. Haha..

www.nadineblogs.blogspot.com

AudM sa...

http://bp0.blogger.com/_aZgjegBnLMY/SGlIUnFLZmI/AAAAAAAACow/nv_3_Eq6zrw/s320/Hove08+230.jpg

Ja jeg vet faktisk hve det er!

Marie rocks my socks sa...

Blogspot for the win.

Sara sa...

Det er umulig å lese kommentarer på ipublish!

Så lenge du får med deg alle innleggene kan du bytte til hva du vil for meg;)

pernille sa...

For noen øyne! For meg spiller det ingen rolle hvor du skriver, så lenge du gjør det.

pernille sa...

For noen øyne! For meg spiller det ingen rolle hvor du skriver, så lenge du gjør det.

Leni sa...

I like it here!

And new header - niiiiice!

Maybe in some years I will be ready to publish that picture... but right now, not really. It still hurts to look at it... I feel sorry for myself! And my mother who had to cook for me... coz girl I have been eating like crazy:)

Christina sa...

Synes det virker som å ha en ipublish blogg har blitt litt poppis i det siste. Synes du burde bli der du er ;)

SUSIKJU sa...

blogg.no er hvertfall umulig å forstå seg på

Anonym sa...

Ipublish!

Ingvild sa...

Jeg tror faktisk jeg likte den på iPublish best :) Men det er fint slik som det er nå også.

Anonym sa...

ipublish!
kommentarene vises jo bare enda bedre å enklere der?

Anonym sa...

Bli der du er, jeg synes ipublish er så rotete.

Sunniva sa...

I begynne å skrike visst du bytte til ipublish. Men d e sikkert bare fordi i hate forandringa, og fordi i e så vant med at du bruke blogspot. Kan hende i venne me t ipublish og. E ikke d værste du kan bruke, men alle andre store bloggera bruke d. I synes du skal holde d til å bruke d gode gamle! :) Mest orginalt

Blablabla sa...

Stay here!
Denne bloggen rocker :)

Tina sa...

Liker designet ditt jeg. Det er enkelt og oversiktelig : ) Og forresten syns jeg du bør skifte til blogg.no.

vilde sa...

iPublish bloggen var også kjempefin da!:)

Anonym sa...

IKKE bytt! vi liker denne:D:D

AudM sa...

Hehe you should:)
Var ute med ham i helgen, koselig han..

chris sa...

Jeg liker bloggdesignet veldig godt som den er. Ikke mye rot og drit som ødelegger. ipublish er drit.

Jeg stemmer for samme gamle:)

Emely sa...

IKKE ipublish

Nugget sa...

er kult med fintdesign og slikt, men er mest opptatt av det du skriver, samme hvor det står egentlig.

Anonym sa...

jeg liker det sånn som du har det jeg. Du har en blogg som ikke er kliss lik alle de andre og som skiller seg ut! (og det er vel bra?):)

Siri Michelle sa...

Utrolig fin header! :-D
Liker bloggen din uansett om det er blogspot, ipublish eller blogg.no jeg!
Men jeg syns det er utrolig enkelt og fint oppsett du har her på blogspot.

Camilla sa...

Ikke bytt !;-) Vi liker bloggen din som den er^^

Pernille sa...

Jeg liker bloggen din kjempe godt som den er, men må helt ærlig si at jeg likte den nye bedre..
Men uansett liker jeg måten du skriver på og alt det der, så egentlig spiller jo ikke design noen rolle..

Ida Sanden sa...

Jeg liker utseende ditt, den nye headeren var fin :):):)

Christina sa...

Jeg liker ikke forandringer. Behold bloggen din som den er nå :)

Helene sa...

iPublish bloggen din var fin!

miagorz sa...

bli her!!! liker ikke toro like godt lenger etter han bytta til ipublish av en eller annen grunn. blåggspått eier (..)

Anonym sa...

er bra som den er nå, og jeg liker å lese på gamle innlegg ogå! Ikke bytt!

Anne-Helene sa...

syns du skal være her jeg!

hanna sa...

bli der du er nå :)

Leni sa...

And if you're ever around, in the backstreets or the alleys, of this town.
Be sure to come around, I'll be wallowing in pity, wearing a frown, like pierrot the clown....

http://www.youtube.com/watch?v=SMeGvvjrGwM


<3

susanne sa...

Jeg forsøker å alltid kommentere innleggene dine, så du fortsetter å blogge. Det er viktigst for meg. :) Skulle ønske du blogget oftere, men ikke alle kan være like gal i huet som Blondinbella.

Håper du liker å blogge selv også. I alle fall veldig gøy å lese her, uansett hva du skriver om. Du har ikke den vakreste headeren, den nyere var finere. Og litt mindre, det er alltid positivt. :)

Maria sa...

Forandringer! ONOES!

Gå til dem som tilbyr deg spenn! Hvis de ikke gjør dét, er de høl i hodet.

kondre sa...

ikke bytt til noen av delene!

Elise sa...

Liker bloggen din akkurat som den er. iPublish er så rotete...

sommerbarn sa...

Liker denne godt jeg :)

Ragnhild sa...

Ikke iPublish hvert fall:)

Ida pr sa...

Bytt til den du hadde linket til;)

Sunniva sa...

Har blogg.no selv, så jeg liker det best. Ellers hadde iPublish kjempe flott design og sånt. Personlig liker jeg ikke blogger så godt.

!! sa...

ikke ipublish!! vær så snill

Linnéa sa...

At jeg er nøyaktig? Naturligvis. Og du liker det.

S: Kommentaropplegget er dårlig da kun de med ipublish-blogg viser bilde, ergo svært få. For det andre må man skrive inn navn hver gang. For det tredje står det i hulter til bulter, og det er vanskelig å følge opp leserne sine.

Om jeg har vurdert å barbere øyenbrynene? Joda. Tror jeg skal gå for et hakk i det ene først, før jeg raker alt.

Susanne: Tusen takk! Tenk om alle var som deg, da hadde jeg blogga masse :)

Leni: I love it!

Takk for tilbakemeldinger, det hjelper på et slitent hode :)

kristin sa...

blogg.no er teit, med reklame mellom innleggene og sånn. ipublish er kul, men wordpress er jo best daaa. Men sånn som du har bloggen nå, det er fint det og, synes jeg :)

AudM sa...

Hemmelig:D neida.. Jeg så et bilde av deg i Hovealbumet hans og spurte om han kjente deg osv og presset litt:p Jeg vet ikke i hvor stor grad du bryr deg men jeg vet ikke om noen sladderblogger, så den underholdningen sparer jeg Norge for!

Anonym sa...

behold den du har! :D

Katrine sa...

Bli her:D

Anonym sa...

Ikke bytt!!! elsker at du er en av de få som enda har blogg:D:D:D

skypus sa...

jeg syns ikke du skal bytte til ipublish, i hvert fall. kommentarsystemet deres er så innmari stygt! stemmer for at du blir her, eller bytter til blogg.no :)

Anonym sa...

For å få det ut. Du er så tragisk Linnea. For å sitere det flere og flere bloggere har sagt i det siste; Linneá aldri kommer til å bli dronningen av narssisisme uansett hvor hardt hun prøver.

Prøv å få det inn. Tror du er tøff med tilbakemeldinger på kommentarer. Skjerp deg, og putt et smil på munnen, spis mer enn epler, og lev litt. Jævla tragiske kjerring.

Linnéa sa...

Hahahaha, aldri.

Ida Katrine sa...

Jeg liker denne best! =D

Linnéa sa...

Du har forresten apostrofen over a-en...

Anonym sa...

Det bryr meg vel langt opp i haneflesket! Linneä, lïnnea. samme deal

Linnéa sa...

Vis meg bloggENE du siterer, så skal jeg holde kjeft.

Rebecca sa...

heihei:) har følgt med på bloggen din en stund og liker den som den er nå jeg:) trenger ingen forandringer:)

ragga sa...

IKKE skift... Jeg syns ikke du skal forandre. Om du holder deg til blogspot skal jeg kommentere...oftere hvertfall.

Anonym sa...

bytt til ipublish.
likte den bedre

ida sa...

ikke bytt :)

Bettina Isabelle sa...

jeg syns den nye headeren din var finere! For min del trenger du ikke å bytte. Blogspot er simpelt, litt for simpelt i blant. Men veldig oversiktlig og greit :)

*********** sa...

Jeg synes ipublish siden din var kul. Men egentlig er det det samme. Jeg har selv prøvd meg på ipublish men har måttet gi opp. Nå har jeg laget meg min første blogg. http://www.svartsau.blogspot.com/

Hilsen fast leser. Du inspirerer!

Pinton sa...

ai.. bruker ALDRI å lese kommentarene folk får.Men dette er jo rene slagmarken! Og min kommentar til det: Gøy! Jeg kommer definitivt å ser igjen..

Martine sa...

så vakker du er! og veldig søt kjærlighetserklæring. eg føle meg beæret^^

www.loungeax.blogspot.com

liten fashion blog eg har, kom innom da vel

xoxo,

mariette sa...

Bli hær!;*

Linnéa sa...

Og det at du også staver narsissisme feil tyder jo også litt på ...

Hanne Katrine sa...

Jeg var ikke så fan av blogspot selv da jeg hadde blogg der, men det ser jo ut til å funke for deg ;p

Jeg syns kanskje iPublish ser litt proffere ut, men så lenge du fortsetter å skrive er jeg egentlig helt likegyldig til hvor det skjer!

ANE KAMILLA sa...

Jeg liker ikke iPublish. Bli der du er:D

AudM sa...

Hehe kjenner til den du;) Shit happends når du går på barneskolen også, jeg gikk heldigvis ikke helt til tven da.. Til din glede var sangen deres ynlingssangen hennes i en evighet og JO jeg fant videobevis:) Det er deg jeg husker i forbindelse med sangen, men koblet selfølgelig ikke da at jeg kom til å lese om livet ditt et par år senere. Small world huh?

Sofia sa...

Ikke bytt til ipublish, noen må jo holde seg på blogspot så de ikke går helt under. Pluss at ipublish har alt for mange feil ved seg, vent i alle fall til de har fått orden på tingene.

e.m. sa...

Ikke vær så spydig mot de to negative 'Anonym'ene rett oppi høgget her da, Linnéa. Du må da vel kunne skjønne at vedkommende egentlig er dødsforelska i deg.

Pernille sa...

bli på blogspot!

Anonym sa...

Ja, er dritforelska i den jævla feite jenta der. Skal gi deg et eksempel, så du vet jeg ikke tuller ;)

www.feil.blogg.no
inuraz. (Og det var meningen at det skrives SLIK)

Angelface sa...

Jeg synes du skal bytte til blogg.no, og bare du blogger har det ikke noe å si for meg! ;p

Christian Støkkan sa...

Hater kommentarsystemet på blogspot, men hater det ENDA mer på ipublish! Ikke bytt!

Anonym sa...

Ikke bytt til ipublish!!!

ingrid sa...

wow anonym !! EN blogg. er det tilfeldigvis din egen også eller ?

Ina sa...

Det innlegget er jo bare helt feil.

Jeg skjønner ikke hvorfor du/dere anonyme gidder og kommentere i så mange innlegg eller lese bloggen hvis dere bare blir irriterte?
Hva med å la være for alles skyld?

Linnéa sa...

Det er fordi kjære Feil selv ønsker å være et menneske fullt av hat. HUn har bare mest sannsynlig vokst opp i feil by.

Kommet hjem fra skolen nå? =)

ingrid sa...

skal du forresten på hove neste år Linnéa ?

e.m. sa...

Men herregud, Linnéa! Har du da helt glemt hvordan det var i barnehagen? Det har i alle fall ikke jeg.
Sjenert som jeg var når mitt hjertes lengsel snakket til meg, visste jeg aldri hva jeg skulle si - så det endte med at jeg dro henne i håret og lovet henne juling.

Espen sa...

Hvorfor bruker du ikke WORDPRESS som ikke ligger hos wordpress servern. Slik at du har 100% kontroll over bloggen din selv..

Er jo Wordpress omtrent alle "store" blogger bruker.

m sa...

vet ikke helt hva det er med den gamle headeren din, men det er noe ved den som gjør at jeg liker den veldig godt :) den nye var også fin, men jeg synes ikke du skal skifte.

herlig blogg, du er morsom :) ny videoblogg snart?

kristina sa...

IKKE SKIFT. Det villa vært dårlig.. Siker blogspot mye bedre. så mye reinere. ikke skift.

justiceforhans sa...

enig med han Espen der. du ser jo bare på min. allerede på god vei til å bli norges største.

e.m. sa...

Hei, anonym ! Visste du at Clooney har fått ny dame ?

Sunniva sa...

Hvis du først skal bytte stemmer jeg for blogg.no, men blogspot er forsåvidt helt greit :)

Christine sa...

Jeg syns designet på Ipublish er fantastisk. Men vi titter jo innom bloggen for å lese, ikke for å se på designet! Uansett hva du bestemmer deg for er jeg forsatt en av dine faste lesere :-)

Arlen sa...

blogg.no :)

Hilde sa...

ipublish er jalla, bruk blogg.no eller den du allerede har!

Anonym sa...

E.M, kan du ikke bare være stille? Linnea kommer ikke til å utnevne deg som prisvinner og det hjelper ikke å smiske. Uansett, Feil er best, hjerte av gull, snill mot alle, mye elsk. Du derimot, er en kald fyrstikk. Og feit.

JUNESUNDET sa...

Jeg mener alle bør like bloggen din som den er, du også!

holycao sa...

Jeg bare elsker din blogg slik som den er, liksom... ipublish designet blir for klisjé... like, totally stick to this one <33

lots of love,
holycao

Ina sa...

Hehe, anonym du må jo tulle? Det er jo bare for dumt. Du sier først spis noe med enn epler fordi du mener hun er for tynn, og nå sier du hun er feit? Sikker på at det ikke bare er du som er feit og litt misunnelig?

Leni sa...

You wont believe jessica simpsons hair extensions... but it looks good only on pictures... :/ but you can try... btw picture was inspired by your picture:)

Lillian sa...

neeei!

eeh, hvilken blogg skal jeg fylle med på!? :p

Anonym sa...

Jeg veier mindre enn henne, så der tar du nok feil :)

Svanhild sa...

IPUBLISH.NO
Jeg er en Ipublish bruker, og har ikke noe galt å si om Ipublish, det er best:)
Syns det er genialt med det, for du kan gjøre mye i med designet...Og det er stilrent og ryddig der

cecilie amabel sa...

Bytt til ipublish. Fantastisk proff design spørr du meg! :-D Min ser da slik ut > http://www.cecilieamabel.ipublish.no

Akkedina sa...

Bytt til iPublish/bytt header..
bare IKKE blogg.no !
værsåsnill,-

e.m. sa...

Såså, anonym da. Trekk pusten tre, fire ganger og prøv å slappe heeelt av - eller så risikerer du å bli så opphisset at du ikke finner veien tilbake til det hullet i jorden som du for litt siden krøp opp fra. Bare et vennlig råd.