30. des. 2008

Jeg er jo egentlig ikke en slik nyttårsforsettutøver, men etter å ha sett 15 episoder av Sex and the City i natt, tror jeg egentlig ikke at jeg kan slutte å overraske meg selv. Jeg hater jo egentlig både nyttårsforsetter og Sex and the City.

Jeg skal:
-glemme Mr. X (Never going to happen)
-halvere utelivet og alkoholinntaket.
-spise mindre epler. (Seriøst, max 6 om dagen.)
-drikke mindre Pepsi Max. (Max 1 liter daglig. Never going to happen.)
-(det gjør vondt å si det) begynne å trene. Litt. Jevnlig.
-flytte til helvete vekk fra Molde, helst samme dag som jeg slutter på skolen. (No problem.)
-bruke mindre tid på Herr Dell, og Herr nye Mini-Acer. (...)
-slutte å hate kroppen min.

Sist men ikke minst: Herr nye Mini-Acer har...webcam. YES!
Da kan vi jo avslutte med det første og siste bildet tatt med dette kameraet, og nyttårsforsettet om å smile Litt mer.


Hva er deres nyttårsforsetter?

73 kommentarer:

Hilde Granum sa...

Haha, cute :)
Mitt forsett er å spise sunt, wish me luck.

Jon sa...

Jeg har ett nyttårsforsett: Forandre hele livet mitt på alle områder. Forhåpentligvis til det bedre.

Camilla sa...

trene mer og gjøre det bedre på skolen, er vel mine nyttårsforsetter tror jeg :)

Maria Helene sa...

Jeg har valgt å ikke ha noen, selv om jeg selvfølgelig har noen i bakhode.

SUSANNE sa...

Hørtes jo ut som bra nyttårsforsett som du sikkert klarer å holde den første mnd, men som glir tilbake til som det var :P kjenner meg igjen for å si det sånn.
Hadde egentlig ikke tenkt å ha et nyttårsforsett i år, men fant ut i går at jeg fra og med i dag, skal jeg dra med meg kjæresten ut på en halvtimes gå tur HVER DAG! :D

Anonym sa...

Å trene. Litt. Av og til. I alle fall sånt som ikke er så innmari slitsomt. Som.. yoga. Jeg var av den oppfatning at du allerede jogget masse rundt i fjell og daler. :)

Anonym sa...

Hvor vakker du er da du smiler mere, L! :) For ikke å snakke om søte smilehull. aah.
- Godt nyttår!

Åshild sa...

Mitt nyttårsforsett er å komme i bedre form.. Det er vel det samme hvert år..!
Godt nyttår! :)

Veronica sa...

herregud så søt du er :-)
jeg tenkte jeg skulle begynne med en sunnere livsstil, trene, og ja - smile mer :-)

Anonym sa...

mitt nyttårsforsett er å gjøre bare akurat det jeg føler for.

Sissel sa...

Drikke mer vann, for det kan ikke være så veldig vanskelig!:)

tanorexic sa...

Du burde abselutt slutte å hate kroppen din for kroppen din er rett og slett perfekt <3

Mitt nyttårsforsett er:
Drekke mindre!
Tenke positivt
Spise sunnere
Ha bedre tro på meg selv

Ellen Marite sa...

At jeg ikke skal ha noen nyttårsforsetter.

Hilde sa...

haha, søtt smil

Hedda sa...

-Fortsette å lese bloggen din, fordi den gjør meg i godt humør!:D
-Ta livet litt mer med ro enn i fjor, noe jeg kanskje blir nødt til pga at legen i dag ga meg store forhåpninger om at det jeg trodde var influensa er kyssesyke.

Kaja sa...

Jeg har to;
- Bli flinkere til å gripe sjansene jeg får og ikke holde igjen
- Gå på tur minst annenhver dag

Prinsesse Iselin sa...

heY, hvilken farge? den er rÅ! godt nyttår:)

Anonym sa...

- bli mer sosial...

Siri sa...

Spise litt mer pizza. kanskje.

ironisk at i spis pizza i skrivende stund

Siri sa...

litt mindre* haha

Sunniva sa...

Du får ha lykke til. Tror du klarer å gjennomføre flere av dem! Kutte ned på alkoholinntaktet skulle du ha gjort for lenge siden. (a)

Kine sa...

Kan lyve å si ja, men jeg vet like godt som alle andre at det er en liten sannsynlighet for at de kommer til å holdes.
Trene, spise sundt og ikke bruke så mye penger.. Samme greia hvert år :) Ønsk meg lykke til.

Anonym sa...

Mitt forsett er å få tilbake mensen, slutte å bry meg om hva andre tenker og mener om meg, slutte å hate kroppen min, bli mer utadvent, bli kvitt sosial angsten. Kommer sikkert til å gå som en lek. Kremt..

Anonym sa...

Jeg er så emo at jeg ikke kommer til å leve til 2009.

Pikktryne sa...

- Drikke mer alkohol
- Spise mer
- Legge på meg
- Prøve å godta at jeg er dritstygg
- Begynne på Antidepressiva. Hahah

Øøøh.

Aleksander Denstad With sa...

Fortsett å smil du!:)

Anonym sa...

skal drikke mere pepsi max og spise mere epler.
holder meg unna alt annet søtt og usunt. ellers er nyttårsforsettet mitt å prøve å ikke skulke skolen noe som helst og å bli fit. godteristopp.. lykke til med dine, veit godteristopp for min del bare kommer til å holde til februar en gang, men en måned uten godteri er jo noe å ha på rullebladet det å.

Leni sa...

OMG you are so crazy...

I will drink even more Pepsi Max, I will go out much more, I will continue to love, love, love my body :) I will eat 10 no, lets make it 12 apples a day (red apples... you are kidding about the yellow, right?:), I will use more Internet and the most important I will move to Molde --- THE PLACE TO BE IN 2009...

Anonym sa...

Molde er da ikke så ille.

Wilde sa...

Jeg skal trene, bare spise godteri på lørdager, være blid og fornøyd og begynne å gjøre lekser.... x)

vilde sa...

Nyttårsforsettene mine bruker å vare i noen uker.. hehe:P

ANE KAMILLA sa...

Jeg skal også trene mer, spise sunnere, blogge mer og flytte vekk fra der jeg bor, helt til London:D

Anonym sa...

Mr. X , hvem er det ? =))

Nina sa...

Min tur til å printe ut og henge over senga! Jey!

Har ingen nyttårsforsett - mulig slutte å snuse og kanskje trene... litt

Anonym sa...

Halvere :)

Stina Valentina sa...

Jeg klarer ikke komme meg inn på webcam til mini-acer, how do you do it?

Åse Marie sa...

Spise sunt, slutte å røyke, trene mere, og være mer hyggelig sånn generellt.. Og aldri mere skippertak på skolen..

Jeg tror jeg klarer å holde ca,hmmm, null.

Anonym sa...

what the? linnéa med skrivefeil ! ! !

Thea sa...

Ehhm. Jovel. Øke nikotin-inntaket, sosialisere meg mer på alkoholfronten, ta senere buss til skolen for å korte ned dagene litt og spise bare nutrilett og Esso-burger tor-søn (de andre dagene er fastedager). Man må jo leve livet mens man kan.

Anonym sa...

du må være fornøyd med den kroppen du har, du har ingenting du må skjule :) lev livet idag, og heller tren 2-3 ganger i uken , så blir du glad og fornøyd i og av alt ;D

Mariann sa...

Lykke til !
Jeg skal lære meg å skyte tenke jeg :) Kunne tilføyd røykeslutt, men funker nok ekstremt dårlig, så får se hva som skjer. Ang nyttårsforsetter har jeg dobbelmoral.

Sofie sa...

Du hadde en utrolig kul blogg! Nå blei det bloglovin. Godt nyttår (snart)

Lillian sa...

nyttårsforsetter fungerer ikke for meg dessverre.. men jeg kan jo si at et nyttårsforsett er å ha det jævlig gøy i det nye året :p

Hanne Katrine sa...

Er vel det samme hvert år egentlig. Spise sunnere. Satser på at jeg har litt mer selvdisiplin i 2009 slik at det faktisk skjer også.. :p

Ellers burde jeg vel kanskje slutte å bite negler og knekke fingrene. Har hørt at det visstnok ikke er så delikat? Go figure.

Men seriøst. Max 6 epler til dagen? Hvor mange spiser du nå??

Ida Sanden sa...

Nyttårsforsetter er teit. Aldri hatt. Skal aldri ha :-)

Anonym sa...

idrettsutDøver ?!?!

Charlotte sa...

Artig blogg :)

Mitt nyttårsforsett er å... hmm. Jeg vet ikke enda, men har fortsatt noen timer å finne det ut på.

Godt nyttår.

Anonym sa...

Ta de pillene som står i kjøkkenskapet hver dag! Mor har begynt å klage!



Og bare for at folk ikke skal tro jeg er deppa, så er det snakk om vitaminer :)

Andrea Elvira sa...

Bli mer sosial. Mer spontan. Slutte å utsette ting. Huff.

Belinda sa...

jeg har ingen, funker itte uansett. dvs, jeg holder aldri løfter som jeg kun lover til meg selv :) ps. du er vakker!

Marlen sa...

Sluttet med nyttårsforsetter da jeg var syv, og innså at de aldri blir gjennomført allikevel. :)

guitar#girl sa...

mitt forsett må være å være mer positiv

forresten, liker bloggen din godt, den er troverdig =)

MariaIsaell sa...

Blandt anna:
-Ta meire av hunden :P
-Være glaere
-Ikje vare så frekk
-spare meire penga å bruke d på d i TRENG

Anette sa...

hm,Trene mer kanskje:p
Godt Nyttår:)

e.m. sa...

Drit syltynt i den møkka-TV-serien !!!
Les BOKA 'Sex in the city'.
Den kan gi deg ideer om en aldri så liten ekstrainntekt.
Og hvem vet -..????
Godt nyttår.

e.m. sa...

Nyttårspresang: (nudistenes nasjonalsang):
You Tube
"The Streak - Ray Stevens Comedy Classics"

Ingrid Marie sa...

Jeg har ikke nyttårs forsetter fordi jeg ikke klarer de uansett. Mangel på selv disiplin..

Victoria sa...

Hadde jeg sett ut som deg hadde jeg satset på å vinne Mr. X fremfor å glemme han!

Forøvrig er mine hoved forsett (med fler): Bli et bedre menneske, bli den jeg vil være og å slutte å bry meg. YES MAN

Victoria sa...

tilgi meg; hovedforsett

Espen sa...

Grattis med ny Mini PC :)

Synes du skal slå opp med MrDell.

Vi har litt av de samme nyttårsforsettene. Jeg også skal trappe ned på alkohol + trene mer.
I 2009 sier jeg NEI TAKK til Mr Fylleangst. Han er ikke velkommen lenger i mitt hjem.

God Jul & Godt Nyttår!

Lene sa...

Mine nyttårsforsetter er å spise mer, drikke mer, røyke mer (alternativt begynne å røyke), bli slem, ikke trene, ikke spise sunt, drikke BARE sukkerbrus, se mer tv... ja, alt det derre med å bli-et-værre-menneske... hahahaha

JUNE sa...

Jeg har veddemål om å ikke spise godteri, straffen er så voldsom at man må strippe for en hel gjeng om man spiser det, så for meg har jeg nå god grunn til å ikke spise godteri.

Så startet jeg med trening idag, skal trene hver dag i 2009 (håper jeg).

Skjønner at du vil flytte fra Molde!

Pippi sa...

Mine nyttårsforsetter er å slanke meg og spare penger.

Marte sa...

Hei! Kul blogg!
Ser at du går vgs, og lurte på hvilke fag du har? Jeg er ikke noe spesielt glad i matte, og hvilke fag jeg burde ta? Går nå 1.året, men skal snart velge ut andre fag..Setter pris på svar :)

Kata Wagner Berg sa...

Mitt er å bli bedre hihi

Happy New Year from Budapest

Linnéa sa...

Yo, når jeg skriver blogg bruker jeg ordbok hvis noe står fast for meg. På den nye har jeg ikke ordbok. Jeg blir naturligvis flau av å se at jeg har greid å skrive 2 feil, jeg har ikke vært obs nok. Skakke gjenta seg.

Takk, E.m! Godt nyttår til deg også :)

Og lykke til med nyttårsforsettene deres alle sammen!

Marte: Jeg har økonomi og to ulike engelskkurs. Anbefaler IKKE økonomi, det er nesten det samme som matte spør du meg. Ta sosiologi eller noe sånn, enkelt å få en god karakter i og ikke noe puggefag. Anbefaler også engelsk!

minaya sa...

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.

Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.

Hoppas du haft en mysig jul och nyår.

Minaya

Anonym sa...

DU ER FANTASTISK!

christina aas lauritzen sa...

Jeg skal også glemme mr. X ! Mitt foresett :P Men jeg tror det kan skje.

Anonym sa...

hvorfor fjernet du det lange innlegget som "therese" hadde skrevet? Etter min mening var det bra skrevet!

Linnéa sa...

wtf snakker du om?

e.m. sa...

Det anonyme surrehuet snakker vel om innlegget som står skrevet ovenfor dette - den 2. januar

Yngvild sa...

Du bør så absolutt smile mer!
Lykke til med dine nyttårsforsetter.Jeg har ingen spesielle igrunn. Trene og bli sexy!