21. des. 2008

Neida, så

Jalla! Mange av de "gamle" vennene mine har kommet hjem, så i løpet av helga har jeg vært sosial hele 3(!) ganger! Skakke værra mulig.

Men ja, etter lørdagens katastrofale utfall så jeg ut som vaskebjørn fra helvete. Likevel takket jeg ja til å jobbe i dag.
Nå tenkte jeg spise kveldsmat og kose meg med særoppgaven min. Sistnevnte tviler jeg egentlig på.




I morgen skal jeg utrolig nok til frisøren. (Og dette er selvfølgelig bare fordi mamma betaler, jeg kunne aldri ha brukt pengene mine på noe sånt. Mine penger skal bare brukes på alkohol og ting jeg ikke trenger.)
Anyroad, mamma nekter å betale hvis jeg kommer hjem med like "hvitt" hår som før. Så... forslag?

53 kommentarer:

Anonym sa...

rødt!

Anonym sa...

lysebrunt, med toner av mørkt i!

marianne sa...

Honning-blond tror eg ville kledd deg bra!

zathx sa...

Ta en Britney!

Anonym sa...

brunt hår ville kledd deg utrolig godt!
da hadde øya dine kommet mye sterkere frem :)

Linda-Mari sa...

lysebrunt!:D

Camilla sa...

Grønt med rød striper siden det er jul lissom

Ella sa...

Jeg aner ikke, liker det blonde. Men jeg tror faktisk brunt kunne passet, mellombrunt!

Anonym sa...

Hallo!
Hvorfor må det være "brunt" eller "lysebrunt" lr "honingbrunt"?
Hva med downlights og highligts, da bli håret virkendes tykkere og mer levende. Altså lyse striper og karamellfarget striper, som passer veldig godt sammen.

Sigrid sa...

Hvis du vil ha en drastisk forandring så kan du jo gå for sjokoladebrunt? Ville fått frem øynene dine utrolig bra.

Anonym sa...

du må jo ikke farge det heller. du kan ta permanent,feks. Da vil håret ditt virke tykkere. eller bob : )

Kaja sa...

Brunt. Jeg hadde like lyst hår som deg i 6 år, og farget det brunt for type 2 uker siden. Uvant i begynnelsen, men myemye mer kledelig. Blir du ikke fornøyd er det bare å farge det tilbake! ;)

margrethe sa...

ikke klipp noe særlig, synes du har veldig fin lengde på håret ditt.

Sunniva sa...

Æsj, har du hørt. For noen forslag. Du må være som du er på håret. Det du kler best

Mari-random sa...

du bør absolutt prøv å farg håret ditt brunt :) det trur æ bli überfint!

sævv sa...

Permanent?

Hahahaha.

Gratulerer, det var årets dårligste forslag.

Carina sa...

ta en ny twist; dalmantinerspotter. ville stått godt til pandaøynene dine på neste fezzzt.

Julie sa...

IKKE FARG HÅREEEET

Anonym sa...

klipp det omtrent til skuldrene, kanskje litt over.. få frisøren til å gjøre noe kult, og farge det enda hvitere.. (da kan ikke moren din klage, for du har mindre hår enn før, ergo mindre hvitt..) få frisøren til å farge noen julerøde striper, slike som går ut i vask.. (frisører har ofte sånt, som de tar i håret på ungene etter at de er ferdig) tipper moren din får sjokk! hadde vært bra!

Aleksander Denstad With sa...

kongefilm!!!!

Karina Mathilde sa...

Drageløperen er en super film :) men boken er bedre!

Sofie Louise Holmøy sa...

jeg ville satsa mellomblondt tror jeg, med striper :-) det er utrolig nydelig, og jeg tror det hadde passet deg supert!

Marte SJ sa...

Stramme rastafletter.

høhø, kidding. Hadde vært sprøtt å sett deg med brunt hår, men du passer virkelig det blonde, så stemmer for at du holder deg til det. Men kanskje noen lyse og mørkblonde striper? Uansett, lykke til! ;)

Silje sa...

Ta en Britney! som zathx sa, haha! Men bli brunette da! Hadde kledd deg - tror jeg

Monica sa...

jeg synes du burde beholde det blonde, det kler deg. Men jeg lurer på; hvor ofte farger du håret blondt, blir ikke håret ditt utrolig slitt ?

Anonym sa...

litt mørkere kunne vært fint. syns du skal høre med frisøren din, han/hun har nok peiling på slik :)

Leni sa...

Stay blond.


Dvd on the table.

toro sa...

Skakke værra mulig.
det er et av dine topp favorittuttrykk står det på facebookprofilen din. Skummelt hva jeg vet.

(ps, jeg er livredd for å ha skrivefeil i kommentarer på bloggen din)

Lillian sa...

Rosa!

Anonym sa...

jeg bryr meg ikke om hvilken farge du har på håret. kan du tro det?

Christina sa...

Det er jo så fint nå:(
Men kanskje brunt?

Anonym sa...

Hva med nøttebrunt med lysebrune striper? god ide det med å klipppe det kortere, da blir det ikke så mye "hvitt" :D:D

Ylva Marie sa...

Du er jo fin med hvitt hår!

Ina sa...

IKKE farg håret brunt! Ta heller en mer honningblondfarge. Du kler blondt, brunt er kjedelig.

tanorexic sa...

Kanskje noen brune striper, du hadde sikkert kledd det:)
Hehe,jeg er også sånn når det gjelder frisøren, alltid mora mi som betaler,hvis hu i det hele tatt klarer å mase meg til å dra:P

Anonym sa...

Nænænænnononono. I syns du ska ha rødt hår som formen min. Den e knallrød og veldig kok. Du er søt.

Mvh "Gensern"

Julesara sa...

Synes du er fin sånn som du er jeg. Men forandring fryder:D Gjør sånn som meg! Jeg fikk gult hår etter hjemmefarging. Men nå er det hvitt. Jeg liker det! Men så farget jeg halvparten av håret mørkebrunt. Sånn at jeg er blond oppå, men når jeg setter håret i strikk så blir halvparten brunt! Hehe:)

Henrikke sa...

Frisør er digg.Ettervekst er ikke digg.Det har jeg nå.Nammi.
Stemmer for at du forblir blond jeg,men det viktigste er jo at du blir fornøyd.

Sofie sa...

Samme sa mamma. E hadde langt blondt hår til under puppen. Så ville ikkje mamma at e skulle farge d like blondt igjen. Så e klipte håre mitt til litt under krakebeinet, farga d brunt å klipte pannelugg. Forandring ja.

Anonym sa...

Litt mørkere hadde nok vært kledelig.
Farget akkurat fra nesten hvitt til litt mørkere blond.
Ikke så kult å se ut som man har en glorie på hode nå om vinteren hvertfall ; )

Aleksander Denstad With sa...

Men du.. Er virkelig alt jeg vet feil???

Bettina Isabelle sa...

Tonje :D

Kjør på med blondt, med kanskje noen litt varmere striper i? (:

Anonym sa...

Hvilke knekkebrød spiser du??:D

Anonym sa...

la oss bare shave, hm? da blir nokk ikke "hvitt" hår det værste

Oda sa...

Bli som alle andre sosser i Oslo, kjøp UGGs og Cananda Goose, og farg håret nøttebrunt! Nei, nei, nei... Du er for tøff til å være tragisk wannabe ett-eller-annet så jeg ville seriøst farget det tilbake til din mest naturlige farge, bare litt livligere (hva enn din farge er)! Gyldent blond er fint, hvertfall finere enn hvitt, porøst hår (hinter ikke) ;D

Glær mæ te å se resulatet

Anonym sa...

I adore you <3

Siri sa...

til tross for at i ikke har begynt med selvoppgava, har i allerede et anstrengt forhold til den

line aurora sa...

det glasset der var jo bare helt feil! den delen med striper skal være litt høyere opp, og glasset skal stoppe litt lengre ned. off. det misforsto. som glass.

hihi blir gøy å se oppdatert hår. du bør ha valgt honningblondt. og kanskje bob til litt over skuldrene. fysørn så kult det hadde vært.

Anonym sa...

haha. i såg du omtrent krøyp ut fra dockside grinenes i helga? muuulig. drikk litt mindre neste gang? :)

Ninaballerina sa...

Hold deg blond! Syns jeg :)

Tina sa...

må si du har en meget god musikksmak, iallefall utifra den lista du har på sida her. :)

Linnéa sa...

Takk for fine tips. Mer eller mindre. Har vært hos frisøren nå, men hun var mer eller mindre inkompetent. Så jeg skal tilbake nuh.

Anonym: HAHAHAHA, ikke spør! Men hallo, jeg gråt ikke da. Var bare litt sur for at jeg ikke fikk være der lenger. Men ja, jeg skal prøve å drikke litt mindre neste gang.

Leni sa...

Pictures! New pictures! How do you look? Is your hair white?:)