14. des. 2008

Oversharing

Jepp! Jeg lever... Jeg lever det fine livet i Molde. Kan jo fortelle litt random...

På fredag var det langåpent i byen, og jeg måtte jobbe til midnatt på Bunnpris. Alle venninnene mine kom selvfølgelig innom og fortalte om alt det gøyale de skulle. Ikke at jeg hadde blitt med uansett, men...
Jaja, så tok de bilder da.(Jeg tvang.) Her er jeg "in action" som man sier, hvor jeg ser at det ligger TO giroer når det kun skal ligge EN i hylla. Og da vet jeg selvfølgelig ikke hva jeg skal gjøre. (Jepp, overshaaring.)
Ellers kan dere legge merke til at jeg endelig har fått min egen Blåkleder-bukse!

Har dere sett noen kle Bunnpris-uniformen Så godt før?

Ja, også i går var det luciatog i den fine gata mi. Barna hadde bakt knørva lussekatter, og gikk syngende frem og tilbake. Vi bar den berømte hagebenken vår ut i gata og var publikum. Jeg satt ute i 2 vers før kulden tok meg. Men så ble Tica borte! Jeg tok meg selv i være litt bekymret, utrolig nok. Men så var hun bare låst inn i nabohagen. Faen.

I går turte jeg og Siri å vise oss ute på byen igjen. Kun en mindre katastrofe denne gangen.
Også bare 4 blåflekker da gitt! (Manualen i bakgrunnen bruker jeg naturligvis ikke.)

Jeg ligger 3 episoder etter i Amalies Jul, så nå må jeg nok bare løpe. Jeg har en date også før jeg skal bake pepperkaker!
Ha en fin søndag alle mine små julestjerner!

53 kommentarer:

Anonym sa...

har du amalies jul på dvd eller ser du det noe sted på nettet?

Maria sa...

Blåklederbuksa er bare dødshot. Du burde bruke den til vanlig.

Jeg spiste åtte luciaboller idag. :O

MarenMelstveit sa...

"Men så ble Tica borte! Jeg tok meg selv i være litt bekymret, utrolig nok. Men så var hun bare låst inn i nabohagen. Faen."

HAHAHHAHAHHA

Marianne sa...

Var jeg den eneste som leste DATE? Overshare some more please! ;)

Marte SJ sa...

For en spreking du er! imponerende turn-evner på siste bildet. Nesten like imponerende som den tøffe blåklederbuksa :D
date?

justiceforhans sa...

ler av sistebildet ditt. ser ut som om siri har forsynt seg grådig av ouzoen?

zathx sa...

Haha, Bunnpris-uniformen ser ut som en sånn fengsels-uniform!

KamillaK sa...

Send Tica til meg.

Turid Alexa sa...

Make a point.

Åse Marie sa...

Jeg tror du er i ferd med å starte en trend med Bunnprisuniformen. Jeg får hvertfall nesten lyst å søke jobb der selv, om det betyr at jeg og får uniform da :)

Julekakespising høres ut som en veldig bra ferieplan!

Joakim sa...

Grattis med Blåkläder-bukse!:D På tide! Skreddersydd?! =) Herlig outfit ihvertfall!

kristin sa...

ingen gikk luciatog for meg :(

Leni sa...

Date? Or more like a "date" which means that you will stalk somebody. Again :)

Anonym sa...

Va utrolig koselig og prate med deg ute igår! Gleder meg til du kommer og henter genseren.. Blir koselig.

Bud-ing sa...

Danse? Ekke særlig flink da men

Siri sa...

<3

Sarah sa...

Jeg brukte fire timer på å bake lussekatter i går (elendig på gjærbakst) og 27 stk forsvant på ca en halvtime. Verdt det!

Julebakst <3

Anonym sa...

er du kristen?:)
Siden du har englevinger hengende på rommet, og siden du har gardiner med så mange kors på? :)

OdaFoto sa...

haha, du skriver på en sånn morsom måte! :) Jeg liker å lese bloggen din!

http://odafoto.blogg.no/

Arma sa...

.......................tar du på deg selv?

M sa...

Det er vel ikke lenge før folk strømmer til Bunnpris med jobbsøknad nå!

Anonym sa...

Hvor gammel er du Linnea ?

likte bloggen din, du skriver på en artig og fengende måte : D

JUNE sa...

Bare jeg som vil slå til, eventuelt skyte vedkommende (anonym) over? Kun misunnelig på din fantastiske blogg!

Anonym sa...

Enig, June...:)

Forveten sa...

Hei du! Kva eg egentlig meininga med ditt liv? Eg veit ikkje kva mi meining med livet er nemlig, og spørr alle dagen lang om dette spørmålet. Du bør og må svare;)

kristin sa...

Du skriver så utrolig bra :)
Ha en fin uke, solståle! :)

Anonym sa...

Fantastisk blogg.. deg og prinsesseiselin.. beste bloggane eg har og lesa på om natte :)

tanorexic sa...

Haha,du kler faktisk de jobbklærne utrolig godt;) Sexy det nederste bildet ;P

Prinsesse Iselin sa...

så fin topp<3

Linnéa sa...

Jeg har den på DVD.

Åtte? ÅTTE? Love u.

Leni: In that case, I have a date everyday :)

Espen: Lover å komme før jul!

Anonym: Om jeg er kristen? Please. Gardinene er julegardiner, og englevingene kjøpte jeg fordi det er jul. Jula er jo en kristen høytid som forbindes med engler og ..nisser. Så det er da naturlig å pynte litt uten å være blodkristen.

Jeg er 18.

Meningen med livet er å leve. Å prøve og feile. Å oppnå noe man drømmer om.

Ida//Thesnowth sa...

Wow du er jo skikkelig hot i bunnpris uniformen din, skulle ønske jeg så like bra ut i REMA 1000 jakka ^^

MARTHA I FARTHA sa...

Hvor ser du Amalies jul? :O Det er den aller beste barne-tvkalenderen!

e.m. sa...

Sorry, Linnéa, men du tar feil !!
(YAHOOOO, YIPEEKAIAIAI !!!!! Detta har jeg venta på i et halvt år nå).
Jula er opprinnelig IKKE en kristen høytid. Vatikanet har rappa feiringen av den 25. desember fra våre forfedre vikingene - fra dengang gudene var hedninger og livet var gøy.
Siden sauene hadde fått lam må Jesus ha blitt født engang i mars/april - alså i samme stjernetegn som deg.
Får ikke det hjertet ditt til å svulme ?

Maria Helene sa...

Du kler den uniformen med stil!;)

Anonym sa...

Du kledde faktisk uniformen:)

Emilie sa...

Å. Hvor ble den fine vloggen av? :)

Ina sa...

Hvor gjorde du av videobloggen din? :)

Siri Michelle sa...

Ha ha, alt for å fjerne videobloggen? Din lille snik. Men jeg rakk å se den!!

Erik sa...

Jeg vil høre om da du sletta den "überviktige mappa" på jobben din!

Anonym sa...

du er seriøst den mest råeste personen jeg leser blogg om :D du virkelig så gjennomført :P!

Ingvild sa...

Nononoooo, fjerning av videoblogg er herved ikke tillatt! Hrmf

Aleksander Denstad With sa...

Haa! Jeg dør! Hvem er det egentlig som tar alle bildene for deg hele tiden..? jeg også vil ha en som knippser litt nå og da.

hedda sa...

satan at du fjerna videobloggen da. var jo råsøt, as always.

Ellen Marite sa...

keffer sletta du videoen?

tanorexic sa...

Hvorfor slettet du videobloggen? :O Den var jo så søt:)

Kari sa...

Hehe..På fløter`n med alexander With?

Anonym sa...

aaw, man ser tydelig at Linni Meister er ditt store forbilde : D

Anonym sa...

siste anonym:
Hvordan ser du det? *liksom*
Du må begrunne, for:

Linnea har ikke store falske ballonger
Hun driver ikke med nakenbilder av seg selv
Hun har ikke dilla på spraytan
Hun har heller ikke noe som helst annet til felles med linn-iren meister, som hun egentlig heter.
Hah"!

e.m. sa...

Tull og tøys, Anonym.
Pupper + silikon = skillsmissegrunn.

Jeg slutter meg til hylekoret: Hvorfor i all verden fjernet du videoen ? Jeg kom jo rent i julestemning av den - no kidding !

Enova.a sa...

e.m du er jo faren tin linni meister, hvorfor disser du datra di?

e.m. sa...

Vær nå litt gem 'a, Linnéa.
Vær så snill å legge ut vieobloggen din igjen - pliiiiiiiiiiiiise ? ?

chris sa...

Det er bra det finnes noen som faktisk liker å jobbe på Bunnpris. Jeg gjorde det selv en stund, det var ett helvette på søndagene når køen startet i inngangsdøra og alle folkene som absolutt måtte ha gravlaks og eventyrbrus og alle andre dritting som ikke finns i bua, så man må springe inn og ut i storbutikken ti ganger i minuttet! Og aldri om man fikk lønnstillegg enda man jobbet både helligdag og kveld. Håper Bunnpris i Molde er triveligere:p Og den stripete Bunnpris skjorta er noe av det styggeste jeg vet, men du ser faktisk utrolig bra ut i den tross alt.

Linnéa sa...

Shit happens!

Kari: Jepp, vi er kjærester.

Linni er fin, men jeg ser ikke noe annen likhet enn at begge er blonde og at bloggnavnet vårt uttales likt.

Chris: Vi har ikke åpent på søndager, heldigvis. Det er personalet som gjør tilværelsen så fantastisk, ikke uniformen :)