11. des. 2008

PKKK

Som de fleste bloggere har jeg en (ræva) oversikt over besøkende, hvilken link dere kommer fra og hva dere har søkt på for å komme hit.

Av og til sjekker jeg sistnevnte, bare for å...sjekke. De ender altså opp på min blogg ved å søke på dette i Google:

-kommer ikke inn i militæret briller
-sopp i underlivet
-kakemenn oppskrift
-jente fingre meg selv (!!!!!)
-mongoland russebilnavn(svært ofte)
-lanounger

Tenkte dere ville vite det...

I dag var det møte i PKKK (pannekakeklubben). Den flotte klubben hvor flere i omgangskretsen min samles og lager nettopp pannekaker. Her spiser vi pannekaker, ser på God Morgen Norge, drikker saft av litermål og tørker oss med dopapir. Gotta love my friends!


Tenkte dere ville vite det også...

Men, nå som jeg har verdens beste samvittighet etter trening, skal jeg sette meg på ræva og lage litt julekort. Ikke at jeg har så veldig mange å gi til, men. Fortell meg om noen er interessert.

60 kommentarer:

-marte vågen sa...

videoblogg snart?

Elisabeth sa...

Å jeg vil også lage julekort, det er koselig, men enda koseligere å få :)

Jeanette sa...

Sier ikke nei til et julekort, lizm.

Hanne Sofie sa...

julekort skal jeg lage også :) ...snart.

Jeanett sa...

Du virker som en veldig morsom person å henge med;=)
Lest hele bloggen din nå=)
Du har et naturligt talent som komiker=)
Stå på=)
Nydelig er du også=)

Carina sa...

Det kom ett lite kort, god jul og godt nytt år!
Jeg blir i julestemning..

Elin sa...

Hvordan får du opp den statistikken?

M sa...

HAHA! Det var virkelig alternative veier inn på bloggen din. For en ekstrabonus med blogging.. Å få avdekke folks obskøne google-gester. ;p

Anonym sa...

Du tilbød deg å slakte noen i forrige innlegg.. Turid Alexa, please? På forhånd takk og god jul

Christine sa...

hvor ser du det? hilsen datanerd.

du er forresten søt. jeg vil også ha en pannekakeklubb.

Maria Helene sa...

hvordan finner man ut slikt da?:p Pannekakeklubb, ikke dårlig!

Camilla sa...

Hahaha, morsomme ting folk hadde søkt på! Herregud

TonjeKristin sa...

Hvis du kan sende meg et julekort med intregrert videoblogg så skal jeg for engangs skyld dra hjem å hente posten min hos mamma:-)

sandramu sa...

takkgud jeg har deg under favoritter (suck-up) slik at jeg slipper å google slike ting for å finne deg (?). Anyroad, ja jeg vil gjerne ha julekort, elsker å motta men hater å lage. Så om du vil sende et uten å forvente et tilbake, har du adr min. Jeg vant konken om brannsåret ditt :) peace

Lillian sa...

adressen min er
asbjørnsens gate 21
5053 bergen

venter i spenning på julekort :p

Charlotte sa...

Tar gjerne imot et julekort jeg.

Mor sa...

I å vil ha julekort.
H Ibsens veg 5
6413 Molde

kinehelene sa...

Er alltid koselig med julekort, da :)

lworld sa...

hahha, så genialt tror jeg må danne en slik klubb jeg også

Irene sa...

Haha, koslig klubb da :)

hanna sa...

haha kanskje ikke de heldigste google søkene.
åh, pannekaker er så godt :D

Arma sa...

du veit at jeg spurter til postkassa hver morgen (med to forskjellige sko) (i snøstorm) bare for å sjekke om jeg har fått brev (godteri) av deg?

Malene sa...

Så kosleigt:) Var dette om morningen eller om kvelden? Går ut fra at det var om morningen siden dere så " God morgen Norge", men man vet aldri. Så viss, jeg vil og ha frukost-besøk før skolen:)

Besøk meg på
* Du får aldri se min rompe bakfra*
http://svartsau.blogspot.com/

holycao sa...

OMFG! Jeg får også klikk fra rare søk på google, som "gossip", "queen bee", "bitch" osv...
Totally rart...


Cao @ http://holycao.wordpress.com

kristinakh.com sa...

Jeg bruker også å sjekke hva folk søker på før de kommer på bloggen. Det er så sinnsykt mye rart!

Bjørg Kristin sa...

Julekort er alltid koselig :D
Innteresang blogg du har:)

Vera sa...

Jeg vil ha julekort : DD

Hvordan skjekker du hva dem har søkt på og hvor mange? du har blogspot, har du ikke? aner ikke, jeg ._.

Mia sa...

jeg tar gjerne imot et :)hahaha
649 West Garden Street
54729 Chippewa Falls, Wisconsin
USA

belinda sa...

fagerdalsveien 9
4616 kristiansand.
julekort ventes :)

Christian Støkkan sa...

GIEF JULEKORT!! ): ALL I WANT FOR CHRISTMAAAAS :D.

Tone sa...

Endelig!
Endelig fant jeg en blogg som gir meg en helt optimal lykkefølelse! Har hørt så mye prat på dette fra andre bloggere som har den og den favoritt bloggen. Jeg har lett langt om lenge og lengere enn langt, og; Her er'n!
Du har en fantastisch blogg. :)

zathx sa...

Jeg vil ha julekort!!
Pannekaker smaker svidd smør.. eller når jeg lager det.

Leni sa...

Bunnpris. I have been dreaming about Bunnpris.

Thank you.

Camilla sa...

Jeg trenger faktisk et julekort, så kan postmannen TRO jeg har venner. Han gir meg tre utgaver av hver reklame, mulig av sympati.

MarenMelstveit sa...

pancakes<3

bra at noen holder den gamle tradisjonen med julekort i live, tenk å få julekort per mail eller sms? GRØSS!

Veronica sa...

Nå fikk jeg lyst på pannekaker:D

Sunniva sa...

jeg vil ha julekort :) du skal få tilbake og

juliana sa...

Bloggen din er genial. Har lest igjennom store deler ( og nei jeg har ikke fritidsproblemer) bloggen bokmerkes som favorittblogg!

Maria sa...

:D

Det ser kjempekoselig ut. Vi har, eh, suppeklubb. Vi møtes i parken og drikker suppe fra termos. Kos.

Siri sa...

Ingen søk på Queen-bees russebilnavn?

Anonym sa...

jeg får gjerne julekort av deg jeg!
Jeg får nesten ikke av noen så :(
Therese

cammia sa...

spiser du pannekaker? hva har du på?
er det på lørdagen kun?

Anonym sa...

Høres ut som en koselig klubb! Men du er kanskje det eneste "medlemmet" som ikke har tallerken på bordet eller..? Spiser du ikke engang pannekaker når du er sammen med vennene dine og hele poenget er å lage/spise det? Eller har det seg slik at du er en reser til å spise opp før alle de andre engang får satt seg ned, og at du bare har ryddet bort tallerkenen din etter raskt å ha maulet noen pannekaker?:)

Prinsesse Iselin sa...

Ha ha!! Freaky ting som linka dem hit, kankje fordi du er en artigper og skriver om så mye artig :)

nalille sa...

Utrolig bra^^
Jeg og får opp sånne merkelige ting folk har søkt på og så endt opp hos meg. Vittig

Anonym sa...

HAHAHA, SPISE PANNEKAKER MY ASS, HVEM ER DEN ENESTE UTEN EN DRITT PÅ TALLERKENEN`? IKKE ENGANG EN TALLERKEN. DRITI UT.

idawulff.com sa...

ey. det med redningsvesten er en hemmelighet! Pass deg, ellers får du bildene innrammet i julegave.

Linnéa sa...

Marte: Har ikke særlig mye å ta opp at det gjør noe.

Heh! TAkk Jeanett:)

Elin: Installer statcounter.com til bloggen din.

Anonym: Har omtalt henne negativt før i en v.blogg.

Tone: Så bra! Selv om du er treig. Takk:)

Leni: Finally.

Maria; Det vet jeg jo! Du kjøpte jo den termosen i London:)

Anonym: Woho, Mr. Know-it-all jo!!

Ida: Jeg haar dee bildene :) En dag...

Anonym sa...

I e så ferbanna rød. No har i lagt boksa mi i frysern og alt e klart til lørdagens festivitas.. Syns du e drit sexy. Kommer snart på bunnpris.

Anonym sa...

På en skala fra 4-17.. Kor kok e du?? Har du nokken gang spist kamel?? Det skulle dokker hatt på Bunnpris.. :)

Yngvild sa...

Pannekakeklubbklubben ftw! Dette er bare begynnelsen, Linnéa. :) Vi burde muligens starte opp en gløggklubb også?

Så rare kommentarer folk skriver (sjokkert).

Pis aut!
Mvh pannekakeklubbklubbens stifter

Anonym sa...

"Anonym: Woho, Mr. Know-it-all jo!!"

Var det svaret? Jeg spurte et spørsmål.. Spiste du pannekaker før de andre rakk å sette seg ned, eller er det faktisk slik at du ikke spiste én pannekake?

Det er ikke for å være dust og innpåsliten, men er nysgjerrig på om du er så opptatt av å spise "sunt" at du ikke vil unne deg en pannekake med venner.

Ellers skriver du en very funny blogg!

Anonym sa...

Flott! haha. Må litt bort ifra dette emnet - kunne du lagt inn et innlegg hvor du forteller hva slags sminke du bruker og hvor du bruker det?
Du er utrolig pen, så noen tips hadde så absolutt ikke gjort meg noe! :D

hanna sa...

haha du må lære deg å huske ansikt bedre linnéa! men til ditt forsvar hadde jeg jo på meg briller, og selv ikke alle vennene kjenner meg igjen da ;)

Anonym sa...

For en herlig gjeng!
Fantastisk blogg også. Kunne bare ønske at du oppdaterte litt oftere. Kan gjerne lage en videoblogg snart også :)

Turid Alexa sa...

Mine meninger. Bevis meg feil da vel.

Anonym sa...

Hvor blir det av deg? ;) *Savn*

Jon sa...

SKAL DU TIL ÅLESUND? Hva, hvorfor, skole?

feddaboy sa...

Sier ikke nei til et julekort (A)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

jeg trodde det stod pikk!