8. des. 2008

Året som gikk (eller 12 bilder av meg om du vil)

I januar gikk jeg som vanlig rundt i skinnjakke og var emosjonell. Jeg var sykelig besatt av ca. 5 forkjellige menn, i motsetning til i dag hvor det bare er ..ca. 4. Jeg var for øvrig også litt slank.

I februar døde oldemor. Eller var det oldefar? Det var litt trist. Men hatt må man bruke likevel.

I mars var jeg og Mari i London, og jeg var som alle andre kjempekul med nerdy glasses. Såå, mars. I dag er det desember. Ergo, man bruker ikke det lenger. (Kremter høyt.)

I april hadde jeg bursdag, og det o-så-store utelivet begynte på byens ...2 discoteker. Jeg brukte også rød leppestift...litt ofte. Har også en mistanke om at vennene mine begynte å bli lei av meg og kameraet.

I mai var det utrolig nok 17. mai, og det ble feiret med engelske flagg for å understreke flaggdebatten. Jeg festet litt for mye sammen med russ og venner, mens jeg egentlig burde ha klargjort meg til privatisteksamen. Men det var verdt det, fuck matte.

I juni var jeg på Hove, min største musikalske opplevelse noen gang. Jeg besøkte Ida i Tønsberg, og traff mange fine, nye mennesker. Sånn på generell basis var jeg tidenes drittsekk.


I juli var jeg egentlig jævlig mye på fjellet. Humøret var litt fint. Men det var jo sol, klart humøret var fint. Ja, også flytta jeg.

I august var jeg i Ayia Napa, i verdens lengste uke. Jeg var full eller fyllesyk 24 timer i døgnet, og jeg pådro meg en virusinfeksjon. Jeg er redd for syden nå.

I september skjedde det egentlig ikke så mye. Jeg var en tur i Stavern, og jeg kjøpte ny jakke. (Nå hørtes det ut som om jeg aldri kjøper ny jakke, men jeg ville bare presisere at jeg brukte den to ganger. Lyst på'n?)

I november dro jeg til London sammen med Maria, en totalt fremmed jeg aldri hadde møtt før jeg kom til Oslo dagen før avreise. Reisen var en suksess, og jeg brukte forkastelig mye penger på ingenting.

I november kastet jeg bort en hel måned ved å jobbe alt for mye og sove max 4 timer. Jeg sov mye i timene bak dataskjermen. Nå legger jeg meg tidligere, og har det mye bedre!

I desember...ja. Jeg ser sånn ut:

Går turer med venner som faller. HEH.

Og baker litt mye:

Takk for eit fint år da dokor

80 kommentarer:

Blablabla sa...

Kul desember-lue :)
Du er den flinkeste til å lage pepperkakehus som jeg har sett så langt:p

Anonym sa...

fine bilder:)
lurte egentlig bare på hvordan foundation/pudder du bruker? :)

Hanne Sofie sa...

fine bilder, artig innlegg :))

Carina sa...

Hahah, er du redd blomsterbusken på septemberbildet? :-b Tørr påstå du ser mer enn middels skeptisk ut.

Anonym sa...

Du er så BRA, Linnèa!

FRIEND OF LAGERFELD sa...

åå, søt

susanne sa...

Syntes det var fin jakke, jeg. Fin farge. Setter stor pris på bloggen din, SPESIELT i eksamensperioden.

Siri Michelle sa...

Haha! ;-)

Jon sa...

Du er fin. Kan vi også gå tur en dag? Det hadde vært koselig :)

Camilla sa...

Slengbemerkning til en frøken MA, det med nerdebrillene eller?;)

KamillaK sa...

Nok et år du har gledet en haug av mennesker, inkludert meg selv, ved å holde denne bloggen gående.

Anonym sa...

Du er fortsatt like slank som i begynnelsen av året, om ikke slankere.
Du er pen. Men det vet du vel kanskje allerede. Jeg digger deg hvertfall.

Ina sa...

All I want for Christmas is.. videoblogg!

Marianne sa...

For en som egentlig driter i design så har du en fortreffelig stil :)

Mira sa...

Morsomt :)

Anonym sa...

Elsker smilet på "Ayia Napa-bildet" :)

ragga sa...

hahahahaha, sykt bra med nerdebrillene. uhm, gogo MA!

Anonym sa...

Du er så kul Linnéa!

Anonym sa...

Det finnes kun en blogger som kan skrive, og det er deg!

Miri sa...

"I februar døde oldemor. Eller var det oldefar? Det var litt trist. Men hatt må man bruke likevel."
Hahaha. Jeg dreit på meg.

Du er den eneste bloggen jeg liker(ELSKER)

Takk, du gjør alltid de ræva dagene mine fantastiske (Til jeg går ut av bloggen igjen.) ! <3

Elise sa...

Fint år!:D

Ella sa...

Jeg skal gå med nerdebriller for alltid, selv om det ikke er moderne :F

Malene sa...

Fint innlegg. Ser ut som du har hatt et allsidig år. Husker du virkelig ikke hvem som dødde? Eller var det litt humoristisk?:) Jaja, jeg synes jakken du kjøpte i september var veldig fin:) Hva må jeg gjøre for å få den? Har samme problem som deg med dårlige leggevaner og samme gode vane med alt for mye baking:) Fortsett å blogge så bra som du gjør!:)

http://www.svartsau.blogspot.com/

Triine sa...

Jeg får slenge meg på å fortelle deg at du har en herlig blogg, liker måten du skriver på ! jakka var fin ;)

ida sa...

Du e RÅ! :- )

Marte sa...

iii looove your bloooog! du er så SINNSYKT mye bedre enn resten av bloggerne i norge! :-)

Linn sa...

Jeg gir så faen i om nerdebriller er ut jeg. Og det gjør du og! :D YEY!

Frøya sa...

Haha, du er morsom. Og takk for at du understreker at ting som er sykt trendy i begynnelsen av et år nødvendigvis er like sykt trendy i slutten. Normenn er treeeeige.

zathx sa...

Begge var på Hove og Ayia Napa samtidig. qlt

Anonym sa...

BLOC PARTY i Oslo på sentrum scene 23. februar.
you'll be there, right??

Leni sa...

My boyfriend was in Ayia Napa at the same time ... he came home with chlamydia. You know something about it???? :)

H a n n e sa...

Nåh, nå ble jeg jo helt i nyttårsstemning her!

Anonym sa...

linnie, hva syns du om nettenestea, ulrikke, marie amanda og ida w

kristine sa...

flere enn 12 bilder det der.. :)

Anonym sa...

oktober da?

Eirin sa...

Året mitt blir fullkomment om det snart kommer en videoblogg her! :D

Anonym sa...

Vil ha ny videoblogg:D

cecsve sa...

Høres ut som om du har hatt slik og slik en veldig fint år.. :-)

Linnéa sa...

Jeg bruker ikke foundation eller pudder.

Carina: Nei, jeg er bare fin:)

Jon: Jaaa! nårnår? Torsdag? Da har jeg fri.

Camilla: Hm, egentlig ikke.

KamillaK: LIlle lerke! Så snill du er.

Anonym: Nei ikke tull da! Kommer vel an på øyet som ser, antar jeg.
Men takk:)

Ella: Har ikke noe imot at noen gjør det dersom det ser "normalt" ut. Så lenge du ikke popper ut glassene på de enorme HM-brillene dine, er det ok for meg, liksom.

Bloc Party frister, ja. Men jeg har ferie da, så jeg har kanskje litt lyst til London. Vi får se hvor rik jeg er!

Leni: I definitively do! But hey, he already had when I met him. Do you know anything about it?

Alle de du nevner er sikkert flotte mennesker. Men jeg liker Ida best selvfølgelig ettersom vi er gode venner.

Kristine: ikke av Meg, nei.

Nei, ikke videoblogg.

Linnéa sa...

nei, 13.

Takk for hyggelige kommentarer forresten! dere er...hyggelige!

Anonym sa...

Mange fine bilder Linnea, ser ut til at du har opplevd litt av hvert i løpet av dette året!:) Hva er dine juletradisjoner?

sjokolade sa...

herlig blogg:)

hanna sa...

haha likte gliset fra ayia napa! artig å lese

Anonym sa...

Var du i Ayia Napa? Haha, HVORFOR det?

Rebecca sa...

haha av og til er du bare kjempe teit:p Men all ære til deg og pepperkakehuset ditt.. Blir alltid i godt humør av å lese bloggen din::) er du klar for jul nå da, fått kjøpt noen julegaver?

MarenMelstveit sa...

Digger indianer-fjærene!

Silje sa...

Du er fin, året rundt. Jeg har tagget deeeeeg!

-marte vågen sa...

tidenes norske blogger! livet ditt er veldig innteressant:) takk for et bra år, digger deg!

maria sa...

wow, året har flydd. Du har så mange fine jakker!

OdaFoto sa...

Jeg tror kanskje du liker London litt godt.. :)
http://odafoto.blogg.no/

Elisabeth sa...

! Et fint år ja:) og det er ikke over enda engang!

Penelope sa...

skulle ønsker jeg hadde kreativiteten din.

Siri sa...

I elske bildet av oss i napa. Tippe i (som vanlig) tvingte fotografen til å fotografere oss.

Jon sa...

Torsdag høres bra ut! Jeg gleder meg, hvorhvor?

e.m. sa...

NERDEbriller ?? Tull og tøys og lalleprat ! Jeg har alltid hatt denne 'greia' med jenter med briller. Slo tvert opp med Anastacia da hun sluttet med dem og begynte med disse innleggs-plastgreiene.

Kari sa...

HAHA, du er morsom.

klementein sa...

ØY! jeg vil ha den jakka! komigjenna, jeg kjøper den gjerne. om det er større enn...str.32.

ja? JA?

Marita sa...

Hei :) Er ofte inne å leser innleggene dine. Liker innleggene dine. Legger deg til på lista mi for andre bloggere jeg. Om det er ok? :)

JUNE sa...

Virker som et fantastisk år! Ditt bloggår har i så fall vært fantastisk.

Arma sa...

Året du ble kjent med meg! AMAZING

Anonym sa...

Jeg er nysgjerrig på hvilken leppestift du bruker? Alle de rød jeg har prøvd suger balle, men dine lepper ser da alltid like smashing ut!

Ingrid E. sa...

hahahahaha genialt innlegg:D:D

Lexxi Foxxx sa...

Siden du likte hove..Så håper jeg vi møtes på roskilde neste år? :D

Anonym sa...

jeg syns det er sinnsykt tidig av deg,du fremstår deg selv som helt frisk! men elsker å legge ut "deiliege skinny" bilder av deg..98%frisk jaha! hahahaha.dette blir for dumt

Kristiane sa...

for morsomt

kunne ønske vi hadde non stop her når jeg tenker meg om

Anonym sa...

Jeg drømte om deg i natt, eller, at du la ut et blogginnlegg og dummet meg fullstendig ut. så nå hater jeg deg, litt.

Linnéa sa...

Jeg har verdens beste juletradisjoner selvfølgelig! Har ikke alle det?

Ja, jeg var i Ayia Napa. Vet ikke hvorfor.

Rebecca: Har kjøpt...5 kanskje. Hva med deg?

Siri: Du TIPPER? Dette vet du veldig godt...

Jon: Hm, jeg vet ikke? Jeg har ikke bil, i alle fall.

Klementin: Den er i 34 :)

Lexi: Jeg liker ikke dansker...

anonym: I saw mommy kissing santa claus........TRUE STORY!!!

Anonym: Har fått mange drømmehistorier fra dere, og ALLE opplever meg som en negativ. Dårlig.

Leni sa...

My boyfriend... he read that post that you left on my facebook wall about getting raped by a random dude. He said that it can be fixed. ANYTIME

(and that you are damn amazing to write something like that on a facebook wall....:)!

klementein sa...

men 34 kunne jeg klare, om jeg går naken under. neiida. vil du selge den? så etter slik i oslo men de ble utsolgt og kom aldri igjen.

Mane sa...

Hei Linnéa !
Hvilket hotell lå du på da du var i London? jeg er under 18, og mange av de hotellene jeg har søkt på krever at man er over 18 eller 20 for å sjekke inn.. hva kostet oppholdet og hvor bestilte du hen?
takk for svar:)

Knall bra blogg forresten;)

Marlen sa...

Send meg det pepperkakehuset? :)

Sofie sa...

Du er lættis! Har lest gjennom mye av bloggen din nå, og jeg digger deg, uten å kjenne deg! :D

Linnéa sa...

Leni: Hey, it was a DREAM!! But dreams are made for some reason, aren't they? But tell him OK, give me that hunk I commented years ago.

Klementin: Sure! Send meg mail om du er interessert :) Den er ikke så liten. Kanskje det til og med er 36.

Mane: Bodde på Lords. Før det bodde vi på An-urh eller noe. Helt ok begge deler, maks 300 kr natta pr person. Sentralt. Hotels.com. Lykke til da

Takk flotte mennesker!

Martha Johanna sa...

ooh, tror aldri jeg hadde klart å huske noe fra hver eneste måned!

Caa sa...

Ser ut som om at du hadde ett fint år ! :)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den blå kjolen du går med når du var på Hove? Kjempe fin :)

Anonym sa...

så ut som du hadde et fint år :-)
skal du på hove igjen til neste år?

Krystiana Rita sa...

så søtt pepperkakehus :D

Anonym sa...

DU GLØMTE OKTOBER

kinehelene sa...

Åh, jeg elsker den septemberjakka di! Hvor er den fra?