28. des. 2008

Slangekjæreste+

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var slik en fyllefant. Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare hadde en kjæreste som holdt meg hjemme, eller foreslo å dra på fjelltur. Noen som ga meg dyre gaver og kasta snøball på ruta mi om kvelden. Vil noen være kjæresten min?

Men neida, romjula har vært fin den. Jeg har inntatt store mengder sjokolade, delt pepperkakehuset mitt med alle som har vært innom, og rasert huset. Mamma og Kenneth er som sagt i Gran Canaria, og i dag da jeg fikk sms om at de skulle få en slangemann/temmer på hotellet ble jeg grønn og blå av misunnelse. Når jeg blir stor, skal jeg ha en gigantisk gul pytonslange.

Apropos kort, og apropos poker (ikke at vi spiller poker altså, Ida og Lise kan jo ikke det) Men ja, apropos poker. Har dere hørt den Lady Gaga, pokerface-sangen? Den er SKIKKELIG dårlig!







Kjempemorsomt å våkne på en søndag og se bilder av at man har sett ut som et vandrende juletre ute blant folk. Med grått hår. Det er vel ingen som har det like ille som meg?

42 kommentarer:

M sa...

hei, det er lov til å se ut som et vandrende juletre i jula.
og HALLO. dokumentasjon av pepperkakehus-rasering hadde gjort seg

Sunniva sa...

Grått? Ser ikke noe som er ille med håret ditt jeg. Virker som om at du har hatt ei kjekk romjul!

Carina sa...

Håret er ikke grått, det er freeesht.

tanorexic sa...

Hat meg(!);men poker face sangen er rå! Men nå har jeg hørt så mye på den at jeg har gått lei,hehe. Hvis du ikke mente det ironisk da,at den suger;)

Grått hår?Hvor? Jeg kan ikke se noe grått hår:)

Monica Kjølseth sa...

Du er så fin! :-) Så Mari i byen for noen uker siden!

Anne-Helene sa...

jeg ønsker meg også en sånn kjæreste som du ønsker deg.
haff

Gina sa...

jaa, pokerface må være tidenes dårligste sang... i hvert fall månedens.

Tiril Springsteen sa...

Mjehehe, gabbysolis på nettby :)
(selvom jeg vet nettby er sååå ut)

God jul! :)

angelface sa...

Heisann Linnea
Jeg ville bare ønske deg en riktig God jul og et godt nytt år! :)

MarenMelstveit sa...

Haha elsker det siste bilde

Lillian sa...

Pokerface suger!

Anonym sa...

når du gjør deg til sånn at leppene dine ser ut som....kjønnslepper...ikke særlig pent

besar sa...

Øl og pepperkaker?

Jon sa...

Etter hva jeg hører, har jeg det bedre enn deg! Neida. Du er bare litt bortskjemt, babygirl. Tenk på barna i Nord-Norge :)

Ida Mja sa...

Slanger er bare ekle. Håret ditt er forresten ikke grått;)

Line sa...

og ellers har du hatt en fin jul linnèa? :)

Christina sa...

hahahahaha <3. jeg har våknet til værre. og håret er fresht. hadde det i det hele tatt vært grått hadde det fortsatt vært fresht.

Anonym sa...

hvorfor tok du bort bildet av Ida W?
liker bloggen din veldig godtt :)

Mor sa...

Fikk holde en atten kilo tung gul tigerpyton!

Nugget sa...

jeg ønsker meg en kjæreste som ikke du hadde ønsket deg. en som synes det er veldig ok at jeg vil forsette mitt liv som fyllefant, med eller uten han ;)

Theresa sa...

Haha, åå, samme her! Fyllefanten sjæl. Men uææ, slanger er de ekleste dyrene jeg vet ;p

prinsessemarte sa...

Upskirt.

Stine sa...

jeg vil og ha en sånn søt kjæreste ><
og ja.. den sangen er sykt dårlig :p

Anonym sa...

Jeg har det nok værre! Skulle farge håret mitt brunt hos frisøren, men det er en blanding av kullsort og blått! veryyy fancy yes.....

Tom Arild sa...

Poker er jo veldig gøy og spennende! Spiller mest på nett jeg da, men mest moro å spille live.

Håper du får en fortsatt fin jul. Unn deg en fjelltur en gang forresten. Dra med deg venninnene og dra til Trysil eller Hafjell eller noe :)

MagnusQtie sa...

Uten kjæreste blir man fyllefant!
Er vel for at det er lettere å gå ut da.

Jeg vil ha kjæreste snart, ellers blir jeg alkoholiker i 2009. Det tror jeg ikke er så smart.

margrehe sa...

jeg skjønner ikke hva du mener med det grå håret, synes du er fin på håret jeg.

Skaprebell. sa...

Romjul er jo fint uansett da :D Jeg synes pokerface er bra jeg og ja, jeg har hørt den.. for ganske lenge siden ;D

Skaprebell. sa...

Romjul er jo fint uansett da :D Jeg synes pokerface er bra jeg og ja, jeg har hørt den.. for ganske lenge siden ;D

Leni sa...

Linniiie you look beautiful no matter what! Those pictures are super cool!

pppppppoooookkkkkeeeer face.

Helene sa...

Jeg syns håret ditt er kjempe pent jeg :-)

Anonym sa...

Du ligner skikkelig på Isabel Lucas (hun som spiller Tasha i Home and Away). Dere er begge uutrolig pene :D har du hørt at du ligner på hun før?

Aleksander Denstad With sa...

Men du sa jo at du ikke var klar for et forhold, når jeg spurte deg om sjans!! ???

anny sa...

har alltid drømt om en kjæreste som kaste kongla på vinduet mitt en sein sommernatt. aaah. så KOZZ.men snøballa høres og fantastisk ut.

Lenalicious sa...

åjaa. jeg vil også ha en sånn kjæreste!

Lene sa...

Bilde nr.2 = fantastisk pen!

Ina sa...

omg, så pen du er!

Linnéa sa...

Håret er grått i tuppene, fordi det er horetynt. Supert.

Tiril: De har seriøse problemer stakkar, men jeg tar det som et komplimang. :)

Hva er så galt med kjønslepper, Anonym?

Cider og pepperkaker! Alt går ned når man er beruset, uheldigvis...

Tok bort bildet av Ida fordi hunba om det selvfølgelig =)

Jeg har hørt at vi ligner, men er ikke sånn over the top enig. Men det er kanskje fordi jeg aldri ser på Home and Away, men bare megsjøl i speilet hver dag(time)

Aleks: Du kaster ikke hardt nok til å treffe vinduet mitt

Mari........ sa...

Kjære Monica Kjølseth; så Mari i byen for noen uker siden? Meine du me? Fortell! ...kordan i alle dager veit du kem i e når i ikke va i bergen når det her bilde blei lagt ut, ergo du burde ikke visst kem i va "for nokken uka sia". Ja, i har paranoia.

Linnéa sa...

Mari, ho har da sett bilde av d før!

Belinda sa...

siden jeg er så utrolig søt har jeg linket til deg på min hellige blogg. takk mottas med glede.

Mari........ sa...

Du må slutte å lage det her til en fan-blogg av me Linnéa. Du skaffe me zee stalkers.