25. jan. 2009

Helt greit at du prøver å rive ned huset.

Er det noe jeg hater, så er det folk fra bygda som bruker unødvendig mye æ og a når de snakker, og kler seg i slengbukse, skatesko og boblejakke som rekker til ca. midt på magen. (Da snakker jeg om både gutter og jenter.) I natt da jeg kom hjem fra byen, var jeg så heldig å bli telefonterrorisert av nettopp en slik. "Halloo, d e Robært, i dansa ma d på byn". Jeg svarer selvfølgelig at han er på bærtur, og at han kan go fuck himself. "jaaau, i kjæm hæm t d!!!". Great! Det verste er at jæveln tydeligvis er på fest over gata, og tydeligvis vet hvor jeg bor. Når jeg nekter å svare på "IKJE VAR RÆDD, I VELL BÆRE PRATE"-meldingene hans, går han kraftigere til verks - nemlig det å kaste stein på huset og vinduet mitt. "Hahaha, stein." Jo takk, jeg vet hvordan stein høres ut. Veien til å ringe politiet var ikke så jævla lang med andre ord. 06.15 kom politiet, Trancemania dempet seg, og jeg kunne endelig sove søtt.
La oss henrette alle slike bygdinger og trancefans.

Ååh, hvilken DEILIG morgen. Hele 2 grader, og jeg høres ut som en kolspasient igjen.
Jeg skal gjøre absolutt ingenting.

59 kommentarer:

caroline sa...

Hvor er skjørtet fra?:)

Anonym sa...

Fin geneser/body? hvor er den fra ?

Emilie sa...

Jeg ble deg på "Hvilken blogger er du?" på KK, hehe. http://www.kk.no/phpf/visQuiz.php?id=2900372

Jeanette sa...

Crazy stalker!

whitechick sa...

Skremmende!!

Lene Brostuen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
tanorexic sa...

lol! Det er koselig å ha en beundrer, men ikke når dem begynner sånn som det der,hehe,da er det ikke så sjarmerans lenger!

Anonym sa...

nydelig antrekk.. hvor er det fra?

Anonym sa...

lene brostuen:

lolzter du er smålættiz

Silje sa...

Det skjørtet har jeg også :)
Hvor er toppen fra? Den var dritkul!

linda-mari sa...

Mongo fyr da. Utrolig fint skjørt:)

Heidi sa...

Liker bloggen din! Du har en tendens til å få meg til å le. Keep up the good work! :)

Maren sa...

Ouch, kjipe greier. Folk er gale. Men festlig i ettetid?

Anonym sa...

enig, la dem dø

Anonym sa...

Visste du at du at man kan bli deg på kk? http://www.kk.no/phpf/visQuiz.php?id=2900372 :)) kjempe bra blogg .

Ida B. Støen sa...

Jeg tolka ikke dette innlegget som å rakke ned på dialekter i det hele tatt..
Nok et morsomt innlegg Linnea:)...

Og håper stalkeren din slutter å plage deg....

auroracornelia sa...

haha du skriver så artig!! Og for en kjedelig opplevelse må jeg si:P

Sunniva sa...

Huff.. Gal fyr! Kjøp deg ei hagle

Anonym sa...

Så fine klær! Hvor er de fra? og er det mulig å bruke bh under toppen eller vises den da? Blir gla på svar!:)

Kamilla sa...

Hahaha. Dette vekket minner.

Arma sa...

Jeg stalker jo deg. Setter du ikke pris på det??

KamillaK sa...

Stein faktisk. Visse/alle stalkere har seriøse problemer.

hedda sa...

mange takk!
og forresten, da du hadde hvitt/lyseblondt hår, hadde du farget eller stripet det ?

huilei sa...

Haha, høres ut som good ol' Gjøvik.

Mira sa...

Gal fyr, nydelig skjørt.

Marie sa...

Haha, bra du tok rotta på han til slutt! Den som ler sist ler best osv...

Flott blogg forresten, første gang jeg har vært innom, blir nok ikke siste gang, siden romsdalinger er et festlig folkeslag ;-)

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

herregud så sykt. stalker alarm

Karin sa...

Åhh, mennesker<123

ostertag sa...

syke mennesker :p

zathx sa...

... jeg ville jo bare prate :(

Anonym sa...

vi kalle sa folka fræninga:)
men du, digge bloggehn din, kan vell ikke tenke d å blogge oftere?

Anonym sa...

Sikkert fræning elns. Haha, off. At de ikke skjønner selv.

Lita sa...

HAHAHAHAHA!!!!!! du får ta med deg stein å kaste tilbake om det skjer flere ganger!!:D

Silje sa...

creepy! hehe
Deilig aa ikke gjoore noe spesielt hele dagen da, slask i vei :)

Ane Kamilla sa...

Slike folk har vi en del av her jeg bor også. Like plagsomme også. Smart å ringe politiet:p

Anonym sa...

Hva er prenumeranter?

JUNE sa...

Min opprinnelige dialekt er som det her "hæm(hjem), sæ(sier),nære(nede). Det er forferdelig stygt! Heldigvis, etter at jeg fikk så mange spørsmål som var som dette: "hører at du er fra bygda", har jeg gått over til noe som er litt bedre, for å unngå å bli for flau over meg selv.

Syk fyr! Jeg hadde blitt livredd. Det som er det beste er at jeg vet om en som heter ROBÆRT som snakker slik, haha, om han tilfeldigvis sa at han gikk på Romsdal vgs. er jeg sikker på at det er han. Han snakker veldig brett, noe som jeg også kan klandre meg selv for å gjøre i blant. Uten tvil noe av det styggeste jeg vet om.

Ida Kornelia sa...

Liker bloggen din så godt, så linker deg jeg=)
Du, er du naturlig blond? Eller striper du det etc? Har du no merke å anbefalle (til å stripe hjemme). Skal nemlig gå fra brunette til blondine se;)

Klem fra Ida
PS: Hvordan får du så mange lesere?

Marie Victoria sa...

Haha! Stalker-boy, love it!

Anonym sa...

Bare fordi du snakker så jævelig totning, trenger ikke du å rakke ned på andres meninger, like you always do, LENE BROSTUEN.

christina aas lauritzen sa...

Du er så heldig som kan gå i slike klær! Jeg har ikke fasong til det jeg, men hvis jeg får det en dag skal jeg gå i high waist skjørt og ettersittende t-skjorter dagen lang, hver dag:)

Leni sa...

Btw my stalkers are adding you on facebook... HOW CUTE... :) wish you luck hehe

Fuck me sideways I didnt buy DN on friday! I'm so emo right now!

And about that picture... Luke is my ex boyfriend.... from England... since my new boyfriend is not hot enough I have to post pictures of ex boyfriends... what a life!

eline praline sa...

hahaha! got yourself a stalker? sweet ;)

JANNEKAKE.COM sa...

Så søtt, en stalker. Som kaster stein. ER DET RART JEG HATER MENN? Herregud.

..Hater selvfølgelig ikke alle menn, men noen er bare helt forbanna idiot. :)

stine sa...

Stalker med dialekt, skummelt! Hehe, er glad i bloggen din!

Lise sa...

Du snakker jo sånn selv :(

kathinka sa...

jeg ser trusekanten din!

Mette sa...

Oi, så skummelt!:O

lotte89 sa...

ikke for a gjore deg missunnelig men i gaar var det 40 grader her!!!
haha

vilde sa...

Haha, uffda:p
Liker skjørtet! Hvor er det fra?

Anonym sa...

haha, høret ut som min venn robert fra "feksdala"..eller fiksdalen i vestnes :)

Fanny Elise Bettum Lunde sa...

haha, finnes ikke noe bedre enn en real beundrer!

Aleksander Denstad With sa...

ÅÅÅ, hvorfor får aldri jeg oppleve sånne kule ting...

Ida sa...

Men jeg vil ikke dø :(

Linnéa sa...

Skjørtet er fra Cubus og bodyen fra Gina. Jeg har på meg BH (tro det eller ei, jeg bruker det). Sååå, det er fullt mulig ja.

Grattis Emilie! Flott bilde de har valgt, ikke sant?

Hedda: Jeg farget!

Anonym: Nei, jeg blogger nok.

Prenumeranter er abonnenter.

Ida Kornelie: Jeg er egentlig mørk, men anbefaler deg å stripe det gradvis. For så å farge det når det har blitt blondt og du må ta etterveksten jevnlig. Jeg bruker Nutrisse nr 10 når jeg er blond, slik jeg pleier å være.
Aner ikke hvordan jeg fikk så mange lesere.

Takk Christina! Du er jo flott!

Leni: Oh, I thought we were friends with the whole world... You know everybody who adds me. But hey, friends are friends.
And... your ex boyfriend... Still single?

kathinka: Jeg bruker ikke truse, så det er nok strømpebuksa.

Tina sa...

Huff, skjønner godt at du ble sur. Beundrere som det der klarer man seg uten ;P

Anonym sa...

hvordan klarte han få numret ditt?

e.m. sa...

Nice ass !
( Med absolutt forbehold om at det i det hele tatt er tillatt for gubber som meg å ha lov til å legge merke til slikt.)

Råd: Få deg en vannhøytrykksspyler på rommet ditt.

Lene Brostuen sa...

Anonym: Du er utrolig tøff som rakker ned på meg uten å signere med navn...