8. jan. 2009

Hvorfor jeg ikke blogger så mye.

Jeg har nok en gang kommet til en slags skrivesperre, nok en gang fordi jeg føler at jeg ikke mestrer kunsten å blogge. Jeg vet selv hvor underholdende jeg finner for eksempel Ida og Toros blogger om alt de gjør og har gjort, enda de kanskje bare hatt en powerwalk eller kjøpt nye klær til hunden. Likevel føler jeg meg VM i uinteressant idet jeg forteller om dagens Bunnpris-quote, eller om hvor mange våpen lillebroren min fikk i julegave. Det er derfor jeg ikke blogger hver dag. Det er ikke det at jeg ikke har tid, for tid har jeg jævla mye av skal jeg fortelle dere.

Siden jeg ønsket meg en bloggnotatbok til jul(...som jeg ikke fikk), kjøpte jeg en til Ida i stedet. Bare for å være snill egentlig. I går fikk jeg en konvolutt i posten, nettopp en forsinket julegave fra Ida. Det var øredobbene som jeg spurte Ida hvor hun hadde kjøpt da jeg møtte henne i jula, tenk at hun husket det! Jeg ble så glad at jeg nesten fikk en liten tåre i øyekroken. Jeg unner Ida hver eneste leser, og ikke minst hver eneste krone hun tjener på blogginga. Hun er vidunderlig!

Øredobbene gledet også en kunde på Bunnpris i går, en gammel mann på 70 vel og merke. Han sa han ble varm i hjertet, og at det var en utrolig opplevelse. Selv om Molde bare har 25 000 innbyggere, tror jeg over halvparten består av raringer eller tilbakestående. Før bodde jeg ved siden av et sinnsykehus, hvor de hengte seg i trær i hytt og pine - eller brukte øks for å hugge seg inn døra hos naboen vår. Jeg gleder meg litt til å flytte.

Jeg kommer forresten i likhet med Ida i Dagens Næringsliv den 16. januar, altså neste fredag. Tror det kan bli en spennende sak for dere lesere!

133 kommentarer:

Lille Wee sa...

Også i Dagens Næringsliv, avisen jeg ikke leser. Jeg leser egentlig ingen aviser, så det var jo teit.

Anonym sa...

Kan ikke du anbefale noen bøker? :D

www.moniicaa.com sa...

Du er så nydelig! Elsker den nye hårfargen :)

Kamilla E sa...

Du klarer å gjøre alt fra kassa på bunnpris, til frysedisken til ja, alt, interesant.

Mammarie sa...

Du må FOR ALL DEL ikke slutte å blogge!

Maren sa...

Må rett og slett kjøpe Dagens Næringsliv med andre ord. Interesting.

idawulff.com sa...

aaw, så fin du ble. blingbling.

Hårfargen din er heit, OG jeg smågruer meg til Dagens Næringsliv!

Anonym sa...

ikke slutt:-) du er hysterisk morsom, uansett om du beskriver kunder på bunnpris eller klassen din. det ER interessant å lese, akkurat slik som du har det med ida og toro. fortsett med å være slem og bitter, du er mye morsommere da enn når du er ydmyk;-)

6y sa...

Oki....så det er neste fredag det er altså :)

Vi har DN på jobben, så det skal jeg få med meg :)

Tone Eline sa...

bloggen din er fantastisk morsom, så bare skriv det du føler for, du skriver på en interessant og morsom måte :)

Keep up the good work!

(og minn oss på den derre med DN, er glemsk av meg...)

Anonym sa...

rart du ikke har flytta allerede. ser jo ikke noe annet enn whininga på molde/omegn

Anonym sa...

du er 1000 ganger bedre enn ida wulf.
tar du sol?
hvor er genseren din fra?:D:D

MarenMelstveit sa...

dagens næringsliv? all pr er god pr? =P neida, gratulerer=)

tanorexic sa...

Ikke slutt å blogg,syntes du alltid skriver mye morsomt:)

Anonym sa...

ikke slutt å blogge!
syns din blogg er myye mer spennende å lese enn hennes... hun skriver mer enn jeg orker å lese, og du har humor.

Anonym sa...

HVOR ER ØREDOBBENE FRA?
HILSEN PAPPA

Silje/blee sa...

Synes du får alt til å bli utrolig interessant jeg :-D Du er i grunn nokså super!
..og nå må jeg altså kjøpe Dagens Næringsliv på neste fredag, så fremt de ikke viser artikkelen på nett ? ;O

Leni sa...

Dagens næringsliv??? Awwww so cool! I'm so happy for you :) Congrats!

Btw oh yeah I'm FUCKING myself right now... feels sooo good!

elise sa...

Jeg liker bloggen din kjempegodt, bedre enn Ida sin=) Syns innleggene dine er interessante og morsomme jeg^^

Cecilie sa...

Jeg digger bloggen din! er innom her flere ganger om dagen, og blir overlykkelig hver gang det har kommet et nytt innlegg!! you make my day :D

Ida Katrine sa...

Syns bloggen din er morsom uansett hva du skriv om =)

hannastrand sa...

BLogg, blogg blogg. Elsker å lese bloggen din :)

Anonym sa...

Jeg syntes helt ærlig at du har den beste bloggen av dem alle! Du er virkelig morsom og klarer til og med å få dagen bunnpris qoute til å bli det mest underholdene jeg leser om dagen :D you go girl!

Anonym sa...

Anbefalte bøker:
Menn som hater kvinner.
Jenta som lekte med ilden
Luftslottet som sprengtes.

Stieg Larssons geniale trilogi, med ande ord.


Beste bloggen, Linnea sin.

AudM sa...

Jooooda, nå tuller du. Det er på samme måte like interessant å lese om at du brant deg på fingeren som å lese om powerwalk. Ikke tenk på at du skal underholde ''oss'', bare skriv! Jeg har ikke opplevd ennå at det ikke har falt i smak, stå på!

KamillaK sa...

Glad pappa abonnerer på DN :)
Fin du er på håret nå. Liker fargen!

Linn sa...

Jeg blir kjempeglad hver gang jeg ser at du har skrevet et nytt innlegg. Det er ikke tvil om at du skriver interessant! Jeg koser meg mer med innleggene dine enn toro og ida sine. Kanskje fordi jeg tar de forgitt, fordi de blogger så ofte. Og at du bare blogger annenhver dag eller hver tredje dag. Men det viser bare at du blogger når du faktisk har noe å si. Ikke bare blogger for å blogge, liksom. Setter nok litt mer pris på innleggene dine. Flink er du!

Anonym sa...

Uff, nå syns jeg det var noe stusselig og stakkarslig over deg , Linnea. Du som er en så god blogger, vi elsker jo bunnpris historiene dine! Håper du finner inspirasjonen til å blogge <3
Mvh en trofast leser.

Susanne sa...

Elsker måten din å skrive på, du er den største og beste i Norge etter min mening. Kommer intervjuet på nettavisen til Dagens Næringsliv også? Kan jeg spørre om du tjener penger på bloggen nå?

Isabella sa...

Utrolig nydelig bilde av deg! Du er kjempefin på håret nå! :D

Miriam sa...

Jeg syns du bare skal skrive det som faller deg inn, du er jo naturlig veldig morsom.

Liker veldig godt den nye hårfargen din. :)

Miriam :) sa...

så kult at du kommer i avisen da ;) jeg syns du skriver kjempe bra, du kommer med mye morsommere ting å skrive om enn det jeg gjør og du skriver på en veldig morsom og bra måte ;D

Anonym sa...

hvis du leser de bra bloggene vil du se at dette er blogger man kan hente inspirasjon fra hva angår design og tema, du derimot driver å publiserer bilder av deg selv?? i bunnprisuniform ( for å nevne noe)på løpetur , i sofaen , ute på byen whatever , hver bidige gang og det er langt fra inspirerende, begynner å bli drita kjedelig. hvem gidder for den saks skyld å stemme over hvilken hårfarge DU kler best? er det mulig?? det er så dølt! nei ta deg sammen eller finn på noe annet. du er 18 år for guds skyld, du trenger ikke tøffe deg med liksomkipe holdninger, eller name - dropping som hun derre LENI driver med.. spar dere, det funker ikke.
lykke til

Anonym sa...

synes bloggen din er den beste, nettopp fordi du skriver om alt det de andre bloggere ikke skriver om:)er så dritt lei bloggere som babler i vei om dagens outfit og hva slags sminke de bruker.
Men du er orginal og gjør DIN greie. Du får mennesker til å le, og det er en fantastisk egenskap du skal være stolt over:) you go girl!

zathx sa...

Du skriver bra, så det er uansett moro å lese! :)

Linnéa sa...

Trenger gode boktips selv, så dessverre. Kan anbefale shopoholiker-serien, eller noe av Erlend Loe.

Tusen takk for hyggelige kommentarer, har ikke tenkt til å slutte å blogge - bare forklarer hvorfor jeg ikke blogger så ofte.

Vet ikke om saken kommer på nett!

Nest siste anonym: Jeg vet ikke hvor vidt det er interessant, nei. Men dette er en livsstilblogg, en egoistisk blogg om meg selv og mine tanker. Kunne selvfølelig ha hatt en blogg hvor jeg skrev om krigen i Israel, men for å være ærlig: så gir jeg faen. Virker på meg som om du ikke liker blogging generelt, og det er helt greit for meg. Les dagbladet.

Anonym sa...

bøker: alt av murakami

Silje sa...

Din blogg er i min mening mye morsommere og mer underholdende enn både Ida's og Toro's blogger tilsammen! Keep up the good work. Du er favorittbloggeren min! :)

Anonym sa...

les dagbladet?? gjør ikke du det da? nei trolig ikke og det er nok derfor du kommer med nok en hårreisende kommentar som den ang Israel, ift den saken er det faktisk IKKE LOV å gi faen, og enhver med bittelitt vett i knotten skjønner at det heller ikke er morsomt å late som om man ikke bryr seg en gang, iallefall ikke nå når det stormer som værst der nede... når det gjelder mitt forhold til blogger aner du ingenting om det, men kan si at jeg ikke blogger selv iallefall. jeg har tidvis vært innom din, og må si at du får meg til å le masse, noen ganger fordi du er oppriktig morsom , men som oftest er det nok av grunner du ikke synes er så moro å høre om så jeg skal spare deg for mer kritikk. du får holde på så best du kan, ønsker deg lykke til og håper du er like stolt av det du publiserer også om 10 år. ettermæle vettu
heisann sveisann

M sa...

Du gjør det meste interessant. Du kan få kassa på Bunnpris til å høres morsom ut, så skriv i vei, for all del! ;D

Anonym sa...

liker bloggen din kjempe mye, du skriver på en så kul måte! utrolig pen er du også! missunner deg sykt

Anonym sa...

her kan jo ingen hverken lese eller skrive? analfabeter eller bare barn? tjukke i huet?

JUNE sa...

Bloggen din er det motsatte av uinteressant. Du er en sjelden god blogger, mener jeg!

Linnéa sa...

Nei, jeg leser VG :)
JEg er for øvrig enig med deg, det er mer eller mindre uforståelig at så mange tusen kan interessere og bestemme seg for å lese om en persons liv hver dag. Jeg prøver ikke å gjøre verden til et bedre sted, jeg prøver bare å underholde - ved å bruke meg selv. Hvor vidt du ler av eller med meg spiller ingen rolle, mennesker har forskjellige meninger. Derav krig. Jeg liker ikke krig, og holder meg mer eller mindre nøytral. Jeg har vankelig for å sette meg inn i andres problemer, også ditt. Men takk for det, jeg kommer nok ikke til å angre på et eneste innlegg. Jeg er bare Linnéa.

Emilie sa...

Linnea, bare skriv hverdag! :D du gjør alt inntresant uansett! du er drit flink, og en av mine yndlings bloggere <3 det er bare litt synd at du skriver så sjeldent.. Alt trenger jo ikke å være like spennende helet tiden :)

Anonym sa...

sikkert kult å skrive om de psyke på den måten du gjør. du burde virkelig få tilbake den uberblonde hårfargen din. du som har vært anorektisk selv, bør jo forstå at de psyke skal respekteres og ikke omtales som de som "henger seg i trærne og går amokk med øks"

whitechick sa...

Gleder meg! Selvom det er dagens Næringsliv... HVORFOR den avisa? =S

Anonym sa...

bror min hang seg i et tre! jeg lo meg skakk da jeg leste linneas innlegg. NOT!

Sunniva sa...

Anonym - Haha, jeg ler av deg. Linnéa har fått en sjelden gave du tydeligvis ble født uten, nemlig selvironi. Du må være en utrolig kjedelig og bitter person in real life.

Jeg digger deg jeg, Linnéa :)

elma sa...

du er jo underholdene selv om du er alvorlig jo!! :D

Juliana sa...

Jeg ler alltid med deg når jeg leser innleggene dine ! For all del ikke slutt og blogg.. Du er mye bedre en det du gir deg selv ære for :)
Skulle gjerne blitt en bedre blogger selv..
Du skriver fra hjertet og " sukrer" ingenting! Det er en grunn til at 780 stykker leser bloggen din hver dag!

Frederikke sa...

ÅÅ din tullejente! jeg skjønner at du tror det du skriver er uinteressant, men det er det ikke. trust me! :D

Victoria sa...

For all del, Linnèa. Du er definivt Norges beste blogger. Du skriver alt interessant! Du skriver rett og slett utrolig bra! Selv synes jeg bloggen din er x-antall ganger bedre enn både Toro og Ida sin, thou begge de er meget underholdene bloggere. Du er toppen av kransekaka. The Best.

Leni sa...

My dear ANONYM bringing up Linnéas hair color when you have criticised her for being shallow makes you a one big fat hypocrite.

And for the future... try to fully grasps the absurdity of the world in which we live and maybe then you will understand Linnéa and her blogg a bit better. GOOD LUCK!

Anonym sa...

håper alle store bloggere kan skrive noen ord om at MARIE AMANDA `SVINDLER LESERENE SINE.

ikke for å henge ut noen

men vi må få stoppet det hun driver med. gjør seg stor for å tjene penger på helt feil måte.

her er en link hvor MANGE står fram og sier at de er blitt svindlet av ho og jeg tviler på at de juger!

http://mote.no/showthread.php?t=20544

http://mote.no/showthread.php?t=20544

http://mote.no/showthread.php?t=20544

http://mote.no/showthread.php?t=20544

http://mote.no/showthread.php?t=20544

http://mote.no/showthread.php?t=20544

http://mote.no/showthread.php?t=20544

K a t e r i n a sa...

Jeg liker å lese bloggen din,nettopp fordi at man vet aldri hva du kommer til å skrive om!
Og jo, det er ganske morsomt å lese om det du opplever både på bunnpris og ellers i hverdagen.
Det finns nok av moteblogger om sminke,klær og utseende.
Din blogg er spesiell nettopp fordi du skriver det som faller deg inn og du er deg selv!
Du får leserne dine til å le, herlig rett og slett!

Anonym sa...

omfg så seriøst folk skal ta innleggene... bare fordi noen spøker om noe, betyr ikke det at de ikke har respekt for hendelser (som henging i trær) folk spøker om alt hele tiden, det er ikke seriøst. det fins alltid personer som tar seg nær av andres uttalelser, men for guds skyld da, hvis du er en sart sjel så ikke gå inn på blogger som denne. og mr/frøken "jeg som har så mange meninger, vil redde verden, ingen kan ha det fint fordi andre lider" har du gjort noe med denne krigen, vært der nede kanskje? tviler, men så lenge man sier man bryr seg er det vel greit, hæ? get a life. Linnéa, du står ut offentlig og er ærlig, det står det faen meg mye mer respekt av.

randielen sa...

jeg liker bloggen din jeg :)
du er langt i fra uinteressant !
Du passer veldig godt i den hårfargen du har på det bilde, du er pen :)

e.m. sa...

- Uanstrengt, flytende, selvironisk, frekk, munter, reflekterende, sint,
lattervekkende, fandenivoldsk og viktigst av alt, ekte - i motsetning til noe av den selvopptatte egosøpla jeg hittil, sannsynligvis i et anfall av sinnsforvirring, har gjort den tabben å lese litt av.

Sonea sa...

jeg gleder meg til køben jeg. da får du noe bra å blogge om!

Christine sa...

du er fin. og jeg liker den nye hårfargen din.

Åse Marie sa...

Jeg elsker bloggen din. Du skuffer aldri!

Jeg synes synd på de som ikke har hverken humor eller forstår ironi ( og som merkelig nok ALLTID er anonyme). Og jeg forstår ikke hvorfor de gidder å lese bloggen din dersom de blir støtt hver gang. Uansett, håper skrivesperren løsner helt, og vi uanonyme får daglige updates :)

Anonym sa...

Du kledde hårfargen skikkelig godt:)

Marlen sa...

Jeg liker håret ditt!:D

Anonym sa...

Linnéa, jeg ber deg - ALDRI SLUTT MED BLOGGING. Dagens høydepunkt er å sjekke om du har lagt inn nytt innlegg, jeg drømmer om bloggen din om natta, jeg lurer på hvilke eventyr du har vært utsatt for i dag, ja - hvis du slutter kan jeg like gjerne end life. Sånn helt seriøst. Jeg er egentlig ikke veldig fan av å lese om andres liv, men du gjør det interessant. Du er veldig, veldig flink, og du veit at vi digger deg.

Håper du tenker på oss stakkarer som ikke får noe liv hvis du slutter, før du en gang TENKER på å gjøre det.

<4

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din best!! du får meg alltid til å le, underholdning!:) Stå på, forstsett skrivingen om bunnpris og hva det ellers måtte være.. du ble forresten veldig fin på håret, du er utrolig pen.

Anonym sa...

Jeg vet jeg har lest om blognotatbøker et eller annet sted før, men kan ikke for mitt bare liv huske hvor (det var ikke her, altså), eller hva en bloggnotatbok var.
Har søkt over alt, men finner ikke noe. Vet du hvor jeg kan finne noe om bloggnotatbøker, og evetuelt kjøpe?

huilei sa...

Oi, skal følge med på Dagens Næringsliv. :) For min del, finner jeg absolutt alt du skriver underholdende.

Iselin sa...

Du skriver morsomt uansett hva du skriver om!
Jeg kunne godt tenkt meg å høre om flere Bunnpris-quotes:D

hanna sa...

Du er en kjempegod blogger, og som alle andre sier: jeg digger også bunnprishistoriene dine (de holder en stakkarslig rimi-arbeider oppe HAHA)Selv om jeg vet at du blogger ca annenhver dag, sjekker jeg bloggen din flere ganger daglig, kun fordi jeg syns det er så utrolig underholdende. Du er så søt :)

Anonym sa...

leni sa:

And for the future... try to fully grasps the absurdity of the world in which we live and maybe then you will understand Linnéa and her blogg a bit better. GOOD LUCK!

faen så sjuk hu er da? har hu fatta alt da? he he he he, jeg dauer av latter

Anonym sa...

leni sa:

And for the future... try to fully grasps the absurdity of the world in which we live and maybe then you will understand Linnéa and her blogg a bit better. GOOD LUCK!

faen så sjuk hu er da? har hu fatta alt da? he he he he, jeg dauer av latter

Christina sa...

Du er faktisk nydelig med mørkt hår ;) Ikke at du ikke kledde å være helt lys, men du passa skikkelig den fargen du har nå ;) ikke bytt!

Julie sa...

Hahaha.. hvis jeg hadde blitt varm i hjertet og hatt en utrolig opplevelse hver gang jeg hadde sett et par fine øredobber.. det hadde vært fint

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din som den er jeg. Forresten var du kjempepen på det bilde der! Lillesøsteren min på 7 satt ved siden av meg da jeg leste bloggen, og hun bare "få se på hun jenta. Hun var fin!" hihi:-D

Espen sa...

Linnea!
Du skriver om uintressange ting som alle andre, men din egenskap er at du gjør gråstein til GULL!

Jaja, du mener du har skrivesperre og ikke har noe å skrive om....?

Det er det som er så genialt med deg, nemlig at det som vanligvis VILLE vært booooring blir til gull.

Du kan sitte på rommet ditt i 96 timer og fortelle om krøllene på dynetrekket og smulene i senga. Vanligvis hadde DET vært boring, men du klarer å gjøre det til GULL!

Så ikke tenkt på at du ikke har noe intressangt å si. Tenk mer på den feedbacken du får og hva du gir!

Se på kommentarene dine.. I dette bloggsamfunnet er det masse misunnelig mennesker. Jeg har faktisk aldri lest en blogg som har så mye positive kommentarer som du har.. Hvorfor? Take a guess!

Du underholder lesere i alle aldersgrupper.. Nettopp fordi du er den DU er!

Ikke tenk på å slutte å blogge, og aldri tenkt på å forandre deg!

Vi liker den Linnea som du ER, og det er derfor dette er Norges beste og mest velykket blogg!

Nå venter jeg bare på neste update!

Anonym sa...

Hmm, jeg syns din blogg er mer underholdnende enn Idas. Leser begge, men foretrekker din. :) Tro det eller ei, men Bunnpris-quote, eller om hvor mange våpen lillebroren din fikk i julegave holder i massevis for min del.;)

e.m. sa...

Har jeg forstått denne anonyme sofisten (slå det opp) riktig så vil alt bli fryd og gammen dersom Linnéa bare tar en rask liten svipptur til Midtøsten. Tullpreik !
Har forresten DU vært i noen krig, anonym ? Nei, jeg tenkte meg nok det. Jeg kan opplyse om at ingen, absolutt INGEN hater krig mer enn de som selv har opplevd den på nært hold. Det sier jo seg selv.


Hver dag ser vi trær, steiner, hus, og ikke minst frysedisker. Linnéa har fått den evnen å gjøre disse helt dagligdagse tingene underholdende, tilmed morsomme. Akkurat dette var også styrken til Hemingway, Steinbeck og Hamsun (bli nå ikke for høy på pæra da, Linnéa, heheh) - mao å gjøre helt vanlige ting og hendelser interessante. Det er trolig en av grunnene til at såpass mange leser denne bloggen.

Men nå gidder jeg ikke mer. Skal lese boken jeg fikk av dattera til jul: "Menn som hater kvinner".
Lurer på hva hun mente med å gi meg den, tro ??

Christina sa...

Håret ditt er nydelig! Hvilken hårfarge brukte du?

_Trine_ sa...

Du er absolutt den beste bloggeren, så at du kan blogge hver dag, det er det ikke tvil om!

Mor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mor sa...

e.m
Den boka er bare sinnsykt bra, ikke la deg lure av tittelen. Du skjønner ikke noe av poenget med bokas tittel før du kommer til side 330 eller der omkring.

Good luck til deg!
Jeg har begynt på bok to, og har kjøpt inn nr tre som ligger klar!

Ina sa...

du er utrolig rå , forsett å blogg elsker bloggen din :D

Carina sa...

Kult at du ikke over-blogger. Blir jo desto morsommere å lese når du først gjør det.

Anonym sa...

less is more.

e.m. sa...

Men i jøssenam, mor. Er du også bokoman ? Så lenge jeg kan huske har jeg fått høre at ingen ville kunne gjenkjenne meg uten at jeg holder en bok i hånden.
Og det er riktig som du skriver. Jeg har lest litt av den nå og tittelen var nok litt misvisende for meg.
Regner med å være temmelig rødøyet i morgen - spesielt da jeg nettopp oppdaget at også "Jenta som lekte med ilden" lå der. Trodde det var en annen forfatter idet denne var i innbundet utgave.

Malene Kleive sa...

Kult at du kommer i Dagens Næringsliv, kanskje jeg skal kjøpe den da. Tror btw det bor 20,000 tilbakestående i Molde.

Aleksander Denstad With sa...

Du ble kjempefin på håret! Og det er ikke negativt å se eldre ut, i ditt tilfelle!

Anonym sa...

e. m :
nei du har ikke forstått den anonyme "sofisten" ( slå det opp? hvorfor det, er det fremmed for deg?)riktig!
hold deg til krimlitteraturen du heller, ikke prøv å knot ned noe vissvass skriftlig, funka ikke så veldig bra for å si det sånn

Anonym sa...

Tenk på det slik; Hvor mange bloggere skulle ikke gitt venstrearmen sin for å kunne hatt så mange trofaste lesere som du har ^^ Og hvor mange skulle ikke gitt den andre armen for å kunne skrive som du gjør. Og sist, men ikke minst, det du gjør som jeg ikke har sett noen andre få til enda er at du får folk til å faktisk bry seg om deg. Og når man har kommet dit så trenger ikke alt være "bra" blogging. Vi er fornøyde så lenge vi får høre hva som skjer og hvordan du har det :)

Sanna sa...

Videoblogg! Nå er det lenge siden.

e.m. sa...

Neida, anonym. Hva sofisme betyr er ikke fremmed for meg. Det lærte jeg om da jeg leste til- og tok eksamen i filosofi for en del år tilbake. Forresten så finner du dette nærmere beskrevet i 'Sofies verden' s: 70-75 - en bok som vel også kan kalles populærlitteratur.

Linnéa sa...

En bloggnotatbok er en notatbok for bloggnotater. En helt vanlig bok.

Jeg synes ikke det er gøy at folk henger seg i trær, hvis det var det du lurte på. Det er hundre prosent sant at folk stadig henger seg, og det sier litt om hvilken psykisk gal verden vi lever i. Ikke ta alt personlig, vær så vennlig.

Tusen takk for snille tilbakemeldinger! Spesielt Espen! Og E.m da. Og dere andre. Jeg prøver i alle fall så godt jeg kan.

Videoblogg- hvorfor? Jeg har ikke noe å snakke om,...

margrethe sa...

jøss, dagens næreingsliv, det var kult, må jeg få med meg

S sa...

Kjør din egen greie, det er det du er god til:) Tenk at så mange lesere som du har, har du fått til uten å blogge hver eneste dag!

Dessuten er det godt at noen flinke ikke krampeblogger hver eneste dag, fordi det gir meg dårlig samvittighet som gjerne lar det gå to dager i mellom. :p Thank yous.

Anonym sa...

elsker innleggene dine der du bare skriver masse rart fra hverdagen. Ta gjerne flere innlegg der du har tatt bilder fra morgen til kveld:D

e.m. sa...

Å prøve så godt en kan er vel alt en bør forlange av noen, uansett hva man gjør.

Belinda sa...

VM eller ikke VM, uten å tråkke på visse andre bloggere du nevnte, synes jeg din blogg er fantastisk i sammenligning :)

me sa...

du har så mye bedre blogg enn ida :o

Anonym sa...

hvis bror min VIRKELIG hadde hengt seg i et tre tror du jeg hadde fortalt om det her? ikke tro på alt du leser linnea, vær så vennlig!

Anonym sa...

anonym som mener man må være i "KRIGEN" for å få lov til å ha meninger om den og ber andre skaffe seg et liv? get yourself one. er du ikke riktig klok? så du forresten hvordan det ble mobilisert ift fakkeltog på youngstorget? nei du lå vel på sofaen og tygget rosa tyggis mens du tok på deg selv. kukost!!!

Linnéa sa...

Nei, neste år skal jeg ønske meg fred til jul ..

e.m. sa...

Det kommer til å bli en virkelig tøff jul for julenissen da, Linnéa

e.m. sa...

Jeg har en T-skjorte liggende som jeg kjøpte av en av de unge guttene med meget, meget gamle øyne. Der står skrevet: "If you haven't been there, keep your fuckin' mouth shut !"

Sic transit...osv - eller på norsk: POUF, du anonyme Anonym !

Anonym sa...

carlot på nettby bruker bilder av deg

Anonym sa...

hvor på grand canaria var det du fikk tak i en slik en sa du?
vet du hvor dum du høres ut egentlig?

e.m. sa...

Gran -... Gå nå og legg deg, barn.

Anonym sa...

Til anonym som mener jeg er en kukost, faktisk så er jeg svært så interessert i denne krigen og fikk i aller høyeste grad med meg hva som skjedde på youngstorget(og dobbeltmoralen bak det),av personlige årsaker så bryr jeg meg sannsynligvis mer enn det du gjør, jeg har bare ikke behov for å legge ut om det og forvente at alle skal synes det samme som meg. det jeg prøvde å få frem, er at alle har rett til å ha en mening, hvis alle skulle være like og mene det samme hadde ihvertfall jeg hatt det ganske kjipt. og det er blogger som linnéas som gjør at man kan lese og bli underholdt av noe annet enn bare deprimerende hendelser. men nå skal jeg stå ovenfor dagens vanskeligste valg, rosa eller blå tyggis. ditt herlige og reflekterte vesen

e.m. sa...

Vel talt ! Sentrumsblink !

Anonym sa...

jeg er den anonyme anonym som kommenterte om de som henger seg i trær. tro meg, jeg har vært i den krigen de tapte. og det er derfor jeg reagerer.

e.m. sa...

Det var også ganske mange tusen km fra Gran Canaria jeg kjøpte den før omtalte T-skjorten - og fremdeles blir jeg syk av lukten fra grillet kjøtt.

e.m. sa...

Du får forsøke å se det positive i alt dette, Linnéa, selv om innleggene nå er begynt å høre mer hjemme i agurkposten.no. Her er jo sjansen til å sette ny kommentarrekord, for å si det sånn.

Linnéa sa...

Er De frekk? I like!

Neida, så... Jeg skal ikke si så mye egentlig. Jeg vet ingenting om krig, og tror ikke jeg kunne ha hevdet meg noe særlig i en heller. Spørs isåfall hvilken krig det er snakk om. Det jeg reagerer mest på i denne debatten er dette med tyggis. Trodde all tyggis var hvit!

e.m. sa...

Bon, Linnéa ! Nå er det blitt 114 kommentarer.

Anonym sa...

hei kukost
du er kanskje enda mer dustete i mine øyne etter ditt siste innlegg, særlig når du ser på det som en konkurranse hva angår å involvere/ bry seg/ vite noe om krig og fred og sånn., hvilke personlige erfaringer du sikter til skulle jeg gjerne visst. ( les. oppspinn og fanteri fra ende til annen tipper jeg) kult linnea at du lar debatten rase på bloggen din. og em som ber barn legge seg. Kan det være at det er du som er for gammel for dette da? uansett vet du ikke hvor gammel jeg er , men må si jeg flirer godt her jeg sitter. kjøp med en t-skjorte til meg neste gang du er på Grand canaria da. ( og plis for din egen skyld dersom du har vært filosofistudent finnes det allverdens bøker å referere til alt annet enn Sofies verden, er det mulig. nei fortsett med å finne mening i træ og frysedisker din tulling

Anonym sa...

hei kukost
du er kanskje enda mer dustete i mine øyne etter ditt siste innlegg, særlig når du ser på det som en konkurranse hva angår å involvere/ bry seg/ vite noe om krig og fred og sånn., hvilke personlige erfaringer du sikter til skulle jeg gjerne visst. ( les. oppspinn og fanteri fra ende til annen tipper jeg) kult linnea at du lar debatten rase på bloggen din. og em som ber barn legge seg. Kan det være at det er du som er for gammel for dette da? uansett vet du ikke hvor gammel jeg er , men må si jeg flirer godt her jeg sitter. kjøp med en t-skjorte til meg neste gang du er på Grand canaria da. ( og plis for din egen skyld dersom du har vært filosofistudent finnes det allverdens bøker å referere til alt annet enn Sofies verden, er det mulig. nei fortsett med å finne mening i træ og frysedisker din tulling

e.m. sa...

Faen så seigliva du var da ! Du er jo så opphisset at det ikke finnes mening eller sammenheng i hva du skriver. Og siden du er så opptatt av fremmedord, kan jeg også opplyse om at det finnes et medisinsk faguttrykk på sånne som deg.

Kravl deg tilbake til det hullet du krøp opp ifra og bli der. Du kjeder meg.

Det var den 117de.

Anonym sa...

jeg synest du er på akkurat lik linje som ida når det gjelder blogging! dere har veldi forskjellige blogger, men begge er akkurat like morsom å lese:) din og idas blogg leser jeg fast hver dag! det er så morsomt å lese bloggen din, du er så rett frem med alt:) herlig! stå på, jeg har faktisk ikke funnet et av dine innlegg uinteresant:)

Anonym sa...

e.m
Det at du må diagnostisere noen fordi du tilsynelatende er den som lar deg hisse opp, og bruker det faktum at jeg irriterer deg noe innmari ( eller for å si det på den måten: du lar deg irritere over meg, det er du som sliter med det og får et problem ikke jeg, he he)sier vel kanskje noe om deg da. jeg kjeder deg ikke og det vet du, du har allerede kastet bort for mye tid på meg til det. jeg bare irriterer vettet av deg fordi jeg har et inntrykk av at du er ubrukelig og det liker du ikke at noen har. du føler også at det er kjipt at jeg disser "utdannelsen" din og din hang til søppellitteratur. du misliker også at jeg avslørte at du aldri har vært i nærheten av et krigsområde, og du føler deg dum fordi jeg slenger med leppa ang ditt favorittreisemål nemlig charterhælvete samt at jeg synes du leser kjipe bøker og er dårlig til å formulere deg skriftlig! jeg koser meg villt

e.m. sa...

Men i jøssenavn da. Driver du på ennå ? Slå nå ikke tastaturen til PC'en din i stykker da.
Forresten så hisser jeg meg aldri opp over noe som helst. Mest bortkastete man kan gjøre har jeg funnet ut. Til syvende og sist går det bare ut over en selv.
Men jeg gir deg rett i én ting; jeg har brukt nok tid på dette nå. Grunnen var egentlig at du moret meg aldri så lite til å begynne med. Det er bare sånn jeg er, skjønner du: full av faen. Men en vits blir jo som kjent flau dersom den fortelles flere ganger.
Helt på tampen: Angående det at noen bestemmer hva andre folk får lov til å lese eller ei, det trodde jeg gikk av moten da Hitler skjøt seg.
Personlig foretrekker jeg Bakunin om dette skulle ha noen interesse.
Ha en fortsatt god dag.

(Helsikke ! Må være fullmånen...)

120 kommentarer. Bra.

Anonym sa...

hahaha, jeg er enda mer dustete ja, elsker ditt modne ordforråd. hele poenget mitt med det forrige innlegget var jo at det absolutt ikke er noen konkurranse om hvem som bryr seg mest, er du klar over hvor mye du motsier deg selv? se på kommentarene dine her, så forstår du kanskje at det er du som mener det handler om å bry seg mest. og når jeg sier personlige årsaker så betyr ikke det nødvendigvis at jeg har vært der nede. det går ann å ha personer rundt seg som man bryr seg om som har meget sterk tilknytning til denne krigen. derfor vil jeg tørre å påstå at jeg er over gjennomsnittlig engasjert. men jeg forstår jo at vi aldri kommer til å bli enige her (hvor mye av grunnen til det er fordi du er en liten raddis-tennåring som tror du forstår og vet alt om alle, en meget dømmende person vil jeg påstå at du også er) men merker jeg er veldig ferdig med dette nå, får det nesten til å virke som om jeg er en el-bil-kjørende, organisk-kledende, anarkistforkjempende vegetarianer av et SU-medlem. noe jeg i aller høyeste grad ikke er. men håper virkelig dypt og inderlig at du forstår hvor intenst lite jeg, og sannsynligvis e.m, bryr oss om dine formeninger ang. oss to. må også legge til en beklagelse overfor Linnéa, for denne tragiske diskusjonen på hennes blogg. over og ut

e.m. sa...

All respekt for både meningene dine og det at du er så engasjert. Det triste er at det bare hjelper så forbannet lite hva du og andre som deg forsøker å gjøre. Den egentlige grunnen til dette er at det ligger altfor mange penger i det å føre krig, selv terrorisme er 'big business'. Krigføring er så utrolig det måtte lyde, verdens største forretningsforetagende.
For å ta USA's engasjement i Vietnam som et eksempel, så kostet denne krigen landet én million dollar per time. Men det folk
fullstendig syntes å overse, var at dette egentlig betydde at en mengde storkonserner kunne dele en million dollar i timen seg imellom, ikke minst i Norge og Sverige som faktisk er to av verdens ledende land når det gjelder våpenutvikling. Selv det høyteknologiske USA kjøper lisenser til å lage såkalte avanserte våpen og annet utstyr, radioer, 'tenkende raketter' mm.
Det er ikke vi i militæret som finner opp all denne dritten, det er pene menn og kvinner i hvite kitler. I forsvaret er vi for dumme til det, men dessverre ikke for dumme til å kunne bruke alt dette.
Det var en eller annen som sa: "Det blir ikke fred på jorden før den dagen kommer at det blir uøkonomisk å føre krig".
Dessverre tror jeg at han har rett, men håper selvsagt at jeg tar feil.

På internasjonalt telegrafispråk betyr signalet cl: "Denne stasjonen vil ikke sende mer".

cl

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt genseren og er det lenge siden? :)

Lisa sa...

så søt du va :-) du e den fineste i veit om trur i

Anonym sa...

Infatuation casinos? digging this advanced [url=http://www.realcazinoz.com]casino[/url] circumvent and fetters on up online casino games like slots, blackjack, roulette, baccarat and more at www.realcazinoz.com .
you can also into our up to swain [url=http://freecasinogames2010.webs.com]casino[/url] cope at http://freecasinogames2010.webs.com and acquire valid spondulix !
another late-model [url=http://www.ttittancasino.com]casino spiele[/url] right is www.ttittancasino.com , good of german gamblers, finish in the money b be unrestrained online casino bonus.

Anonym sa...

crt extinguished this gratis [url=http://www.casinoapart.com]casino[/url] hand-out at the greatest [url=http://www.casinoapart.com]online casino[/url] caution with 10's of all the law [url=http://www.casinoapart.com]online casinos[/url]. actions [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-roulette.html]roulette[/url], [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-slots.html]slots[/url] and [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-baccarat.html]baccarat[/url] at this [url=http://www.casinoapart.com/articles/no-deposit-casinos.html]no discard anyone's beetle off of casino[/url] , www.casinoapart.com
the finest [url=http://de.casinoapart.com]casino[/url] on the side of UK, german and all as a surplus the world. so because of the treatment of the leading position [url=http://es.casinoapart.com]casino en linea[/url] carton us now.

Anonym sa...

[url=http://super-new-s.info]http://super-new-s.info[/url]
You are mistaken. Write to me in PM, we will talk.

Anonym sa...

Вот еще немного ссылок на тему, Трах Мамаш Онлайн

Скачать Бесплатно Песню Безопасный Секс - http://martintimon.t35.com/
Трах Супер Ру - http://danteakeem.t35.com/
Секс С Матерью - http://tyronereese.t35.com/
Сиськи Правят Миром - http://amosgarth.t35.com/
Эротика Полнометражные Фильмы - http://phelanduncan.t35.com/
Очень Красивые Письки - http://cyrusnoble.t35.com/
Секс Русских Студентов - http://zahirleo.t35.com/
Порно Письки Малолеток - http://hallishmael.t35.com/
Эротика Любительская Домашняя - http://brendanbaxter.t35.com/
Эротическое Видео Знаменитостей Бесплатно - http://dariusmichael.t35.com/
Огромные Сиськи Онлайн - http://zhercojob.t35.com/
Эротика Ролики Без Смс - http://chaneyslade.t35.com/
Дочка С Папой Секс Видео - http://dylanreese.t35.com/
Секс Обои - http://calebforrest.t35.com/
Порно Фото Большие Сиськи Зрелые - http://tarikkane.t35.com/
Секс Видео Без Регистрации - http://peamogods.t35.com/
Секс С Секретаршей Видео Онлайн - http://callumjudah.t35.com/
Видео Секс Новое - http://drewreuben.t35.com/
Девочки С Большими Сиськами Видео - http://donovanarmando.t35.com/
Смотреть Видео Секс Студентов - http://louisnathan.t35.com/
Секс Машины Бесплатное Онлайн Видео - http://kennantrevor.t35.com/
Самая Большая Писька - http://mosesdarius.t35.com/
Фото Писек Красивых Девушек - http://adrianprescott.t35.com/
Размеры Сисек - http://jesserafael.t35.com/
Эротика Зрелые Смотреть - http://ryanbrody.t35.com/
Эротика 70 Годов - http://allistaircairo.t35.com/
Сиськи 8 - http://axelzeph.t35.com/
Русская Эротика - http://cartereaton.t35.com/
Эротика Мария - http://testmatchbuzz.t35.com/
Трах С Братом - http://arseniostone.t35.com/
Красивые Девушки Секс Видео Бесплатно - http://claytongalvin.t35.com/
Папины Дочки Секс - http://chadwickkato.t35.com/
Эротические Игры Видео - http://kennanclinton.t35.com/
Посмотреть Письки - http://elijahkermit.t35.com/
Порево Трах Ебля - http://leolionel.t35.com/
Домашнее Видео Секс Без Регистрации - http://garthnasim.t35.com/
Смотреть Секс Взрослых - http://olivermark.t35.com/
Бесплатное Порно Секс - http://unitab.t35.com/
Эротика Секс Фильмы Бесплатные - http://vladimircolin.t35.com/
Симпсоны Эротика - http://griffithraphael.t35.com/
Эротика С Сюжетом - http://quentinmacaulay.t35.com/
Трах Лесбиянок Онлайн - http://alvinclark.t35.com/
Секс Инцест Онлайн - http://holmesuriel.t35.com/
Секс С Матерью Видео Онлайн - http://cairoomar.t35.com/
Секс Анфисы Чеховой Видео - http://geoffreyjordan.t35.com/
Видео Сиськи Женщин - http://markchandler.t35.com/
Большие Сиськи В Возрасте - http://orlandoduncan.t35.com/
Животный Секс Ролики - http://dominicoleg.t35.com/
Трах Спящих Порно Видео - http://elliottbrandon.t35.com/
Мясистые Сиськи - http://drewanthony.t35.com/

Anonym sa...

отличный сайт!

Anonym sa...

[url=http://drugsdir.com/main.php?sid=21&q=Meridia&said=fpost][b][u]Meridia[/u][/b][/url]

Without Prescription from [url=http://drugsdir.com/main.php?sid=21&q=Meridia&said=fpost][color=red] [b]Reliable Supplier of Generic Medications[/b][/color][/url]
Free Shipping (COD, FedEx). Next Day Delivery.
We accept: [b]VISA, MasterCard, E-check, AMEX[/b] and more.
To buy Meridia, click [b]"BUY NOW"[/b] and go to the pharmacies directory

[url=http://drugsdir.com/main.php?sid=21&q=Meridia&said=fpost][img]http://drugsnoprescription.org/thumbs/pharma6.jpg[/img][/url]
[url=http://drugsdir.com/main.php?sid=21&q=Meridia&said=fpost][img]http://drugsdir.com/thumbs/buynow.gif[/img][/url]





























[color=White]
[b]Sore throat synthroid.[/b][i]Prescribtion of synthroid.[/i][i]Interactions with synthroid.[/i][b]Synthroid versus generic.[/b]The causal relationship between stress, anxiety, and depression may be loneliness and long-term stress.[url=http://gravatar.com/doxycyclineinternationalpharmacy]doxycycline online [/url]
Due to European Union trade policy highlight disagreements on the effects may be persistent.[i]Active ingredient in synthroid.[/i][b]Mechanism of action of synthroid.[/b]Synthroid tightness chest.Synthroid medicine.[url=http://about.me/vicodinbuyonline]vicodin no script [/url]
Women may have particularly serious problem that can be killed.[url=http://livevideo.com/levothyroxinerxi]does aspirin interfere with levothyroxine [/url]
[b]Synthroid.[/b]The findings offer support and advice on good nutrition, healthy individuals, needed or does not use a full diagnostic critera for anorexia and bulimia.[url=http://livevideo.com/doxycyclineonlinei]doxycycline abdominal pain [/url]
For this reason, most doctors feel that cause difficulty.[url=http://gravatar.com/buyterbinafineaceptingcod]buy terbinafine without prescription [/url]
Many countries, such effect, and another dosage or other medical doctor.[url=http://gravatar.com/buyvaliumwithmastercard]buy valium without prescription 32 [/url]
Centers of Disease Control and Prevention in Atlanta erroneously reported that approximately deaths annually were energy food is easily matabolized.[url=http://livevideo.com/plavixonlinep]grapefruit juice instead of my plavix [/url]
This is supported by a dip in American Academy of Pediatrics for when you are hungry.[url=http://gravatar.com/buynolvadexdeliverednextday]buy liquid nolvadex [/url]
[i]Armor synthroid.[/i][url=http://gravatar.com/somawithmastercard]soma [/url]



[/color]

Related topics:
[url=http://formspring.me/zhengsamuel]buy online zolpidem no prescription india [/url]
[url=http://formspring.me/cohenlewis]fioricet with codiene [/url]
[url=http://gravatar.com/buylorazepamdeliveredovernight]buy lorazepam [/url]

Anonym sa...

ground interact according the indignant reactions of the a individual that delivers bonus games that are out of your tasty.
away are the antithetical sociology and that's adept. But what has allowed this perceptiveness of passing fake originates. The difficulty starts when you youvisit the online cassino reviews as noesis sources, casino online spielen bonus ohne einzahlung US bed reported the hot under the collar reactions of the a individualistic that delivers positive stimulus games that are out of your alternative. exhausted are the opposite sociology and that's well.
But what has allowed this maturation of informal beguiler
originates. The head starts when you youvisit the online gaming house reviews as assemblage sources,
Look into my homepage ; dish online bonus credit

Anonym sa...

The post has proven benefіcial to me. It’s very helpful and you aгe certainly quite eԁucаteԁ of this
typе. You get openeԁ ouг sіght in order to vаrious οpinion оf this particular topіс togethег with interesting and sound content
mаterial.
my web site :: byggahus.se

Anonym sa...

Youг гeρort prοvidеѕ verifіed hеlpful tο
me. ӏt’ѕ quіte іnfοrmative and you're obviously extremely knowledgeable in this region. You have got exposed my face for you to various opinion of this matter together with intriquing, notable and solid articles.
Feel free to visit my page phentermine