2. jan. 2009

Nå begynner fasten

Herreguud, etter å ha brukt Herr Mini-Acer i flere dager, er det som en ny verden nå som jeg har kommet hjem til Herr Dell igjen.

Jeg har arrangert et par hjemme-alene-fester i mitt ville og vakre liv, hvor jeg har stått i timesvis dagen etter for å rydde bort faenskapen. Men noe lignende som det jeg våknet opp til i dag...Det så ut som om det hadde vært borgerkrig. Sjokoladekake i en kasserolle med nudler på gulvet, 120 glass og enda flere halvtomme bokser. For faen, kan ikke bare alle drikke opp ALT i boksen?

Så sto jeg der da, i verdens korteste kjole med blodige føtter, og vasket for harde livet. Imens sitter stebroren på 16(eller noe sånt) på haugen av flasker og ser på meg, mens han hører på The Voice. Jeg hater alt og alle som hører og ser på The Voice.
Men, poenget: Sannelig bra at Lise bare blir 18 år en gang. Neste nyttårsaften skal jeg spise kalkunen min og legge meg i senga alene, ikke sammen med 4 andre.




Jaja, takk for et fint år da dere! Takk for at dere har vært trofaste og snille lesere. Godt nyttår, nå begynner Ramadan for fullt!

37 kommentarer:

Multetanker sa...

Hehe, må bare le av deg:D Høres gøy ut da!
Kos deg i fasten, kanskje du burde finne frem burkaen også?:D Selv om Voice bare seder samme popcrap om og om igjen, blir jeg noen ganger sittende å se på det, så skal ikke si noe;)

Sunniva sa...

Ser ut som de skal til å spidde deg.

6y sa...

Hørtes ut som en vellykket fest :)

Godt Nytt År til deg også!

Maria Helene sa...

Å tilby sitt eget hus for en fest er aldri smart, iallefal ikke hvis man ikke har arrangert små hjelpere til dagen etterpå. Så søt kake :)

Anonym sa...

Godt nyttår Linnéa!

huilei sa...

Fin kake. Nå fikk jeg lyst på kake.

Godt nyttår! :)

Lorraine sa...

Huff, det hørtes litt dramatisk ut :-P hehe

Hanne Sofie sa...

Godt nytt år :) Høres ut som du har hatt det bra dagen i forveien da :)

Anne Marthe sa...

Godt nytt år :) Høres ut som en bra nyttårsaften :D

Silje sa...

Huff sakkars, håper det var en bra fest selv om da:D
Godt nyttår!

Leni sa...

Happy New Ramadan Linniiie!

Do you want to wash my dirty legs??? :D why all of your comments are sweet, little insults? :) I LOVE IT

hannastrand sa...

Så ut som en koselig kveld! :)

hannastrand sa...

Så ut som en koselig kveld! :)

tanorexic sa...

OOoh,jeg vil ha den kaka!:D
Godt nyttår:)

Annett sa...

Godt nyttår til deg også, det er deg vi skal takke! Bloggen din er kjempe bra, du skriver underholdene :)

e.m. sa...

Hvorfor satte du ikke bare fyr på huset ? Dere er vel forsikret går jeg ut ifra. Ingenting er som en sånn fiks liten ildebrann når det skal ryddes orntli' opp.

margrethe sa...

det er kjiipt å rydde opp etter fest, menmen, en annen gang er det noe andre som må rydde opp;)

Kjolen så fin ut, hvor er den fra?

mia sa...

Herregud Linnea, faste er det siste du trenger.
Linnea: "Jeg bare tulla da, var ironisk liksom om du ikke skjønte det!"
RIGHT.

Linnéa sa...

E.m: Tror du ikke jeg vurderte det? Men det var så mange mennesker i diverse senger der som sikkert ikke har livsforsikring. Ikke at jeg bryr meg, men...

Mia: Jeg er blodig alvorlig jeg lille blomst!

Kjolen er fra HM. I like it simple.

Therese sa...

Jeg lurer på en ting, om du har fått mensen tilbake? Ettersom du ser såpass tynn tviler jeg egentlig på det. Før du begynner med noe fastetull, burde du få kroppen din på rett kjøl. Du er sikkert forholdsvis frisk nå, men ikke frisk nok til å slutte å strebe etter å være undervektig. Det er ikke sunt. Men nå skal ikke jeg noe. Jeg var sånn som deg før. Jeg var "frisk" fra spiseforstyrrelsen, men ville fortsatt se tynn ut, og spiste derfor VELDIG sunt og trente mye. Dette resulterte i at jeg ikke fikk mensen tilbake, selv om jeg i den forstand ikke var anoretisk lengre. Jeg fant deretter ut at jeg ikke ville se ut som en 12 åring lengre og at jeg ville ha barn når jeg ble eldre, så jeg spiste normalt sunt og trente litt mindre. I høst, i en alder av 19, fikk jeg endelig mensen tilbake, jeg gråt så glad jeg var. Da var det 5 år siden jeg hadde hatt mensen.
Så selvsagt du må leve ditt liv, og bestemme hva du skal spise og ikke. Men om du vil bli helt frisk, så anbefaler jeg at du spiser litt mer eller ikke like sunt og trener litt mindre. At du rett og slett gir litt slipp på å denne streben etter å være tynn.

Anonym sa...

linnèa du er urolig morsom og veldig pen.
+ at du er utrolig flink til og blogge. jeg er fast leser selv.
- kan du snart lage en videoblogg igjen?

klem fast leser.

Lille Tjompan sa...

Therese: Er det mulig å snakke med deg over mail eller noe? Jeg har det AKKURAT som du hadde det før.. Trenger litt råd, for jeg ønsker å få tilbake mensen...

ANE KAMILLA sa...

Helt enig. Selve festen er artig, men å vokne opp til et bomba hus som du må vaske i bakfylla er ikke like artig. Føler med deg

Godt nytt år:)

Ingbeorg sa...

Høhø, må nesten le. Men hørtes jo vellykket ut da! Godt nyttår anywa.

e.m. sa...

Jeg ser fremdeles ikke problemet med dette. Du har nå vel aldri gått hen og blitt menneskevennlig på nyåret eller noe slikt ??? Brrrrrrrrr ! Fri og bevare oss !!!

Stine sa...

jeg og, hater the Voice.. hvorfor blodige føtter forresten?

feddaboy sa...

Jøss! Fin kake XD hahaha

Aleksander Denstad With sa...

hvor lenge holdt du???

KamillaK sa...

Kjipt for meg at du hater meg ;) Jeg så på The Voice i sommer en gang.

Umulie sa...

Godt nyttår!

Var det ingen som hjalp deg med å rydde opp?

Marte sa...

Morsom blogg :D

gjerne besøk min : )

Monique Lund sa...

Du er så utrolig pen - skulle ønske du så det selv!

Monique Lund sa...

Takk for det! :)
Jeg ønsker deg et kjempegodt nyttår - med alt du måtte ønske deg!
Keep up the good work!

Krii sa...

hater å rydde etter fester! Det er så sykt kjedelig. Hvertfall når de halvtomme ekle boksene med fult av snus i renner overalt!

Linnéa sa...

E.m: Nei, er du gal! Det kunne jeg aldri ha gjort.

Stine: Ikke spør meg. Jeg synes jeg var ufattelig kul ute på byen i alle fall, med like røde bein som pumps.

Aleks: Holdt?

Anonym sa...

fyfaen, linnea! PELS! for gus skyld, si at det er fake. - hvis ikke mister du tre faste lesere.

Linnéa sa...

iiiiiiiiiiiiit's a fake