30. jan. 2009

Off

Herregud, you will NOT believe it! Dere husker vel klippedama/mannen fra forrige uke? I går satt jeg nok en gang på biblioteket for å lese litt, og tror dere ikke hun kommer inn ENDA EN GANG, valsende med saksa nesten hengende på slep. Så setter hun seg der da, og klipper. I tillegg hoster og snufser hun mer enn MEG!

And I was like:

Men, sant skal sies: hun satt kun der i 20 minutter denne gangen. Og det var tydeligvis akkurat da jeg leste om nyromantikken, ettersom jeg faktisk måtte svare "PASS" på prøven i dag da spørsmålet om hva nyromantikken var kom. Jepp, jeg er faktisk dum.
Her er forresten klippedama/mannen, som jeg velger å kalle dame heretter.

Ubrukelig og talentløs som jeg følte meg, ruslet jeg og Siri ned for å kjøpe eple-lunsjen min. Nesten fremme på Bunnpris, møter jeg kollegaen min Per, UTEN uniform. Per, som var ute for å kjøpe nuppefjerner (til en genser han hadde vasket selv, som egentlig bare hadde litt bomullsrester) spurte om jeg ville gjette hva det første han gjorde i dag tidlig var. Jeg slo av en vanlig dårlig kommentar som "vet ikke jeg, tisset på eplene igjen?"
"FEIL, jeg sto opp klokka sju og leste om deg i Dagens Næringsliv!" Det hadde selvfølgelig jeg glemt. Deretter rullet han ut den røde løperen frem til Bunnpris-inngangen, mens alle kastet ris, erter, bomull, nupper og nuppefjernere på meg.
Åh, I wish...

Man må jo selvfølgelig kjøpe den selv da, og lese om seg selv. Det gjør jo Leonardo Dicaprio også - ikke noe å være flau over! Og i den anledningen klistrer jeg på meg det mest sleske gliset jeg har (og guleste gliset for de som vil påpeke det i dag også.)

Og for å skryte litt av sosialisering, slenger man jo bare inn litt flere bilder. Siden de ble så flotte, mener jeg. Kjøpte dere DN forresten? En meget stor og spennende bloggsak, som jeg anbefaler alle bloggere å lese.



Også dere, siden samtlige av dere klager på at headeren min er gammel og kjedelig: lag en ny selv da vel! Jeg er ikke så sabla god i paint at det gjør noe. Send den til linnea90@GMAIL.com
Og for all del, om noen bruker bildene av meg fra forrige innlegg henretter jeg dere. God helg.

54 kommentarer:

Iselin tar'a sa...

Haha, lager lett en header med de fine bildene :)

Anine sa...

åh nå som jeg var i molde forrige helg føler jeg meg så himla KUL når jeg kjenner meg igjen på bildene dine. mai gæd. sånn ellers var det en bra artikkel OG jeg tror klippedama/mannen er en mann.

Jan Otto Hovden sa...

Headeren din er helt fin L. No worry's...

Anonym sa...

Er det rart du har kuldeallergi eller? Du går jo rundt i en tynn skinnjakke og sommersko midt på vinteren i et av de kaldeste landene i verden.

Mor sa...

Fine VINTERsko du hadde på deg i 2 minusgrader i dag, Linnéa!

feddaboy sa...

Dagens næringsliv fra i dag? Jeg må nesten kjøpe den da! :D

huilei sa...

Jeg vet ikke hvor jeg finner Dagens Næringsliv her. Meh.
Kanskje jeg er heldig og får lest en scan.

huilei sa...

Jeg vet ikke hvor jeg finner Dagens Næringsliv her. Meh.
Kanskje jeg er heldig og får lest en scan.

Mona sa...

Leste artikkelen i DN og likte den veldig godt! :)
Akkurat som bloggen din ;)

Caa sa...

Synes headeren din er fin jeg :)

Solveig sa...

Synes headeren din er fin. Og jeg er heller ikke noe flink med paint, så jeg skal ikke prøve meg :S

Når kommer ny videoblogg forresten?

whitechick sa...

Jasså frøken! Er det morro å være kjendis? helt sikkert kjempe morro! Du sitter ofte på bibioteket du? Lesehesten! :P

Effooe sa...

oioi, klippedama/mannen! :o jeg har ventet lenge i spenning på at du skulle finne ut mer om han/henne.. :))

M sa...

Hæhæ'h. Jeg kan levende forestille meg entreen på rød løper inn til Bunnpris.

tanorexic sa...

Haha,innmari bra med bilder av klippedama/mannen;)

Tom sa...

Nå datt jeg sammen på gulvet av latter XD
Du er fantastisk morsom :-)
Hva skal du ha fordypningsoppgave om?

Siri sa...

Stolt av deg :D Har sagt det til alle med øra, at du var i DN!

vibsen sa...

leste d på jobb ja, knallbra sak. sånn jeg kom på å besøke deg nå, hadde nesten glemt bloggen din joh :p

emilija sa...

du skriver så bra! digger deg :)

Tonje Holm sa...

Du er så søøøt :D

Tonje Holm sa...

Forresten, angående headeren synes jeg den er fin sånn som den er, bortsett fra at man ser veldig godt at du har klippet og limt for å få muren lengre, ha ha ;-)

turid alexa sa...

Kan du ikke bare bruke disse? mange fine jo. http://www.linniiie.com/2008/05/noko-attt.html

maria sa...

Hahaha, I love you!

JUNE sa...

Svar: Off, ja, gikk opp to størrelser! Heldigvis fikk jeg vite det før jeg gikk inn i prøverommet, så jeg klarte å gå ut å prøverommet med tårer i øynene i stede for at jeg hadde blitt så forbannet og slengt buksa i trynet på hun som sto i kassen med et tårevått ansikt!

JUNE sa...

Ligger det på nett? Jeg leser som oftest ikke Dagens næringsliv, så jeg hadde ikke fått med meg dette. Kan spørre på butikkene i morgen om de har igjen av gårsdagens næringsliv da :)

Lene sa...

Så fett! :D Utrolig kjipt at jeg ikke fikk kjøpt det, nå er det vel for sent? :/

Anonym sa...

Fin kombinasjon med de skoene og den buksen da.
hehe

Leni sa...

Oh if I wouldnt have a life i would make worlds best header for you!!!

Celine sa...

oioi! jeg kjenner igjen hun klippedama på lang avstand! Det er hun gale som alltid går rundt på roseby, hun tynne gamle dama med grått kort hår. Tror jeg. Det var den første jeg tenkte på når jeg så bildet, selv om det var ganske utydelig.

... sa...

snasen blogg, linnea :-) du skriver så utrolig bra!

Anonym sa...

Hva sier vennene dine om at du spiser epler istedenfor ordentlig mat? Hvis de tar opp matpakke med brødskiver, og du plukker frem 2 epler - må det vel komme noen kommentarer?

Jeg synes også epler er kjempegodt og jeg forstår deg hvis du sier du er avhengig. Men tror du ikke det er litt dumt for kroppen din å erstatte vanlig kost med epler? Jadajada, så spiser du knekkebrød med skinkeost og agurk også + middag (litt kylling og salat..?) et par ganger i uka. Men så mye epler istedenfor proteiner og mer sammenfattet mat - det må jo bli sykt ensidig og lite næring?

Anonym sa...

Hvor er den jakka du hadde på deg på bildet fra bibiloteket? :-) Fantes den i hvit også? Hmm... Plis svar! :)

Beskytteren. sa...

Til nest siste anonym:
Hvorfor sendte du ikke heller en mail direkte til Linnea?
Jeg blir så provosert av slike anonyme kritikere som ufortjent bombarderer Linnea og andre bloggere, om ting de ikke har noe med, eller kan holde for seg selv. Eller eventuelt som tidligere nevnt, sende en MAIL.

Tenk litt over hva dere skriver når dere kommenterer, det er ikke en menneskerett å være stygg mot andre som ikke har gjort deg noe.

Slutt å lese blogger, hvis du har så mye kvalmt som må ut av deg.

Lisa sa...

Beskytteren: hun spurte bare da? hadde ikke noe kvalmt ut av munnen? hun sa verken noe frekt eller stygt, det var et spørsmål.

Anonym sa...

beskytteren: se å hold kjeften din igjen. ditt vrak. slutt å krisemaksimer. slutt å les blogger selv dersom du ikke tåler noe

Anonym sa...

beskytteren: sånne som deg gjør denne bloggen pinlig.

Anonym sa...

det er ikke bare beskytteren som gjør denne bloggen pinlig for å si det sånn! he he he he he. går av med seieren for mest intetsigende blogg. jezzzp

Anonym sa...

siste anonym: er det ikke deilig å ha noe å hate? slutt å være så bitter. gi livet en klem

Anonym sa...

her i huset brukes denne bloggen for å kickstarte etthvert nach. vi vrir oss av latter i cavarus

Linnéa sa...

Jeg bruker ikke hodet om morgenen. Fryser jeg tar jeg på meg boblebukse, har jeg det varmt ikler jeg meg boblebukse.

Tom: Jeg har fordypningsoppgave om adopsjon, drageløperen: bok til film!

HVIS du er interessert, kjøpte jeg ei bukse 10 minutter senere. Men jeg er flott uansett.

Celine: Det er GARANTERT henne.

Anonym: Morsomt at du vet så mye om kostholdet mitt, kudos for det. Kan røpe at jeg aldri spiser for lite, eller hopper over noen måltider. Jeg er en frokost- og kveldsmatperson, spiser heller MER til de måltidene enn til lunsj og middag. Tenk deg litt om, dette er smak og behag. Noen spiser ikke engang frokost, noe som er UTENKELIG for meg. Det har ikke falt meg inn å kritisere vedkommende og spørre dem om hva som er galt fordi.

Nei, dere får unnskylde meg. Jeg skal kjøre og kjøpe smågodt.

Krangler tar vi forresten på popit.no

Anonym sa...

regner med du var ironisk der?

Anonym sa...

Yepp

Linnéa sa...

No onga, no e det grand prix!!!

Linnéa sa...

Jeg heier på de som synger TRICKY!

Beskytteren sa...

Lisa: så du vet det er en "hun"
Ergo det er deg *lol*
Jeg skriver ikke noe stygt om noen jeg da, enten jeg kjenner dem eller ikke.
Dere der i mot..

iselin tara sa...

Jeg vet ikke om du vet om det, eller ikke. Men; jeg kom over en quiz. http://www.kk.no/phpf/visQuiz.php?id=2900372
du er et av resultatene :p

Følte bare at jeg måtte si det.

nalille sa...

Fant du ut hva h*n klippet på?

Anonym sa...

hører ik my av han derre du stalka ass! hadde han lyst hår? Det er best ass!!!

kristin:) sa...

Jeg bare elsker bloggen din, du er definitivt min favorittblogg.
Tror ikke du vil ha noen header laget av meg, hihi.

e.m. sa...

Himmelske Guds sønn som døde på korset for syndene mine ! Er folkerørsla begynt å gnåle på disse eplene og knekkebrødene dine NÅ IGJEN ?
Føkkin ønnbelivebell asså !
Førtiende eller femtiende gang nå - eller er det blitt en slags internhobby her på bloggen ?
På den annen side må det vel være veldig betryggende for deg å vite at vi fænsen din er såpass bekymret for helsa di, Linnéa...
À votre santé. (for ikke å skille meg ut.)

Elisabeth sa...

Det er fader meg mye sære mennesker der ute!! MAKAN!

e.m. sa...

Så sant, så sant...

Sunniva sa...

Kan du ikke scanne inn avistrykket?

disa sa...

85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室