28. jan. 2009

Verdens beste lesere

Tusen takk for alle de FE-LOTTE kjerringrådene deres. Jeg måtte jo prøve samtlige råd, og i dag kom jeg plutselig på hvorfor jeg IKKE pleier å spise appelsin. Jeg er allergisk. Såå, nå har jeg bare dritvondt i magen også. Pluss at jeg har gått rundt og klødd hull på meg selv i dag på jobb. Jeg merker at jeg ikke skal spørre dere om hjelp lenger.

Prøvde å ta et bilde av den ihjelklødde hånda, men... åh, nå fokuserer dere sikkert bare på Bunnpris-stemplene. Jeg er egentlig normal altså.

Og nå, årets irritasjon. Denne sykkelen plager meg hver dag jeg går til byen, rett og slett fordi den er herreløs. Den har sikkert blitt stjålet av en random på ett bein på nyttårsaften som ikke orket å gå, og ble forlatt da han skulle oppover igjen. Dere tenker kanskje at jeg kunne ha ringt politiet og tipset om at den sto der, så kanskje den som har etterlyst den får den igjen. Men jeg gjør ikke sånt. For HERREGUD, kan ikke noen bare ta den! Det er for øvrig ikke mitt jævla problem heller. Jeg tror jeg må begynne å gå en annen vei.

Jaja, la oss feire med et bilde av meg. Det er nå dere skal spørre om jeg bare har ett skjerf, en leppestift og ei jakke. Og da kan jeg svare at; jepp, det stemmer.

Men hurra for at jeg er nesten frisk da dere! Nå har jeg bare den sexy whiskystemmen igjen!

53 kommentarer:

Ida Sanden sa...

Gratulerer med å nesten være frisk :D

Anonym sa...

Ser bildet heter "klassefest". Dro du på den?

Steena sa...

Da er vi to...har også bare whiskey-stemmen igjen.....jobb i morra :)

Morbeline sa...

Æh. Unnskyld for appelsinrådet :P

Skikkelig kult med rødt-hvitt!

Anonym sa...

Hvorfor bruker du ikke speilrefleksen din så mye lenger?

Anonym sa...

Hvorfor er du så jævlig heit? Donne??????? Ånei, fy la inn på feil blogg...

Sunniva sa...

Herlig Linnéa.. Herlig

Jonny sa...

Liker du virkelig å være så jævla asosial? Blogging for life? Vel, ok. Du kommer ikke langt her i livet med å være så ufyselig og lei som du er nå. Ha litt hjerterom og kutt ut dette greiene her! OK?

Maria Helene sa...

Du kan jo ta sykkelen?:)

Anonym sa...

søte deg, lag en videoblogg snart:D

huilei sa...

Usj, den hånda ser sår og hoven ut. Og det virker som du er like flink som meg til å huske på hva du er allergisk mot.

Christina sa...

Hvilken leppestift bruker du egentlig? Den er i alle fall kjempefin!

Nabo'n sa...

Meget fint hus i bakgrunnen ;)

Tone Eline sa...

whiskey stemme er jo fin stemme det ;)

Anonym sa...

Politiet hadde aldri tatt seg tid til å hente den uansett. Snakker av erfaring!

Krii sa...

du kler røde lepper ;)

Carina sa...

Hvorfor kler jeg ikke røde lepper som deg? Fordi du er fab

Åse Marie sa...

Jeg har en egen teori om at jo flere man smitter, jo raskere blir man frisk. Tipper d har hjulpet deg :)

Mira sa...

DU burde stjele sykkelen. Bare for å gjøre det.

Nygård sa...

Morsom blogg du har! Liker video bloggingen din =)

pernille sa...

Så søt du er!

Anonym sa...

Kan du ikke bare stjele sykkelen, eller låne for den slags skyld.
Og så lager du en videoblogg av det.
Kunne ha blitt driitmorsomt! ;)

christine landre sa...

Har faktisk planer om å dra til Molde i nærmeste fremtid, så kan hente den å ta den med meg hjem jeg

Anonym sa...

Bare det faktum at en allerede stjålet sykkel får stå i fred er nok til at jeg vil flytte fra oslo og til landet! Her står ingen ting i fred.. ikke 5 sekunder etter du har snudd ryggen til det engang!

Anonym sa...

ikke akkurat fashion med den røde lua gitt. mangler bare litt blålilla hår og så er du bestemor mi. det skal ikke mætsje så innmari synes jeg. og så får du gule tenner med så rød leppestift

Linn sa...

^ Hahahaha

Er så trist med slike anonyme mennesker som helt åpenbart ikke mener det de sier, men bare sier det likevel for å prøve å være slem!

Du kler rødt veldig godt :)

kristin sa...

jeg er også allergisk mot appelsin !

Marthe sa...

Stemmen er jo det beste med å være syk:):)

Anonym sa...

så bestemoren din går med skinnjakke, eller, anonym oppi her? haha.
bedre å bli sammenliknet med gamlinger enn å bli kalt en fjortis anyhow, spør du meg. uff. get a life!
og bestemødre går rundt med pelsjakker, og det gjør jo vi også :D lær litt mer av bestemor di du, anonym :)

Fomp sa...

Haha, idag fikk du meg til å le godt kjære! SØTING!

Kløing er forøvrig noe jeg kjenner til om dagen. Svangerskapskløe! HVa faaaaen er det for no`lizzåm!

Elise sa...

Hurrahurra, gratulerer:D Fint bilde!

Anonym sa...

å faens unger altså. ekstremt irriterende at dere ALDRI kan kommunisere ut noe annet enn : åh linnie du er så morsom, fin hatt! jeg skifter blogg sporenstreks

enig med anonym, du får faktisk gule tenner med den leppestiften., men det er sikkert ikke vondt ment, bare et tips. tror du tåler det uten å gå fra konseptene?

tanorexic sa...

Hehe;D Ta sykkelen du:D

Guro0o sa...

var jo ett fint skjerf da.

Aleksander Denstad With sa...

har du bare ett skjerf, en leppestift og ei jakke????????

e.m. sa...

Det skrives WHISKY, for svarte svingende !! Fortrinnsvis Laphroaig Scotch malt.
Og vær så snill ALDRI å kalle det 'etterbarberingsvannet' bourbon - som ámrikanera har den uendelige frekkhet å kalle whisky - for whisky. Det er blasfemi i ordets rette forstand.
Gubbevaremegvel !!!

Beleksander Tenner Hvit sa...

Hva SA du, tjukken Aleksander?
Hørtikke?

effooe sa...

HURRA for at du er nesten frisk =)

whitechick sa...

hahaha!! søøta!

Mia sa...

Digger måten du skriver på=)
Sjekk ut bloggen vår!!

kim sa...

den sykkelen minna fælt om min gamle!

Ida K sa...

Hei! Åssen lebestift type er det der?:)

Anonym sa...

hvorfor er folk blitt så frekke i kjeften på de kommentarene sine? Anyroad,as you like it,Linnéa, liker jeg bloggen din<3

Linnéa sa...

Ja, var på klassefest. Bare glemte å bygge tittel da jeg la de inn.

Bruker ikke speilrefleksen så mye fordi den er TUNG.

Chanel nr. 60! "Fire"

Jeg har faktisk blålilla hår! Det er derfor jeg måtte ta på lue.
Og...jepp, tennene mine er gule, og det er greit. Jeg smiler ikke uansett.

Hvorfor så lei deg for at folk er hyggelige? De har skjønt jeg trenger kommentarer for å kunne blogge, og det er jeg glad for. Så, bare skift blogg du, går fint.

Em: FAEN, jeg søkte jo på Google og all ting!

e.m. sa...

Unnskyldninger, bare unnskyldninger ! Men åååålreit da. Bare ikke la det gjenta seg, ellers blir det "Linnäa" eller noe sånt ved evt fremtidige besøk.

Ellenpellen sa...

Ska komme og stjele sykkelen i morra i :) farga håret lyst igjen?

Linnéa sa...

Sikker på at det ikke går an begge deler?

Ellen: Bra! Nei, skal gjøre det i kveld faktisk. Du da?

e.m. sa...

É du me deg sjøl Quinde ?!! Har du hodepine? Flimrer det for øynene? Ukontrollerte skjelvinger i nakken?
NEI, NEI OG ATTER NEI !
WHISKY, WHISKY, WHISKY !!!
Ingen overenskomst når det gjelder et slikt alvorlig anliggende.
Stabeis. Hmpf.

Anonym sa...

whiskey stemme er sexy, god bedring

e.m. sa...

Faen han så inderlig hente sjela mi, Linnéa ! Jeg kom på det nå. Det kan jo skrives "whiskey" på irsk målføre.
Foreslår at vi kaller det hele uavgjort.
Jeg går i skammekroken nå....

Ellenpellen sa...

Kor den står hen sånn eksakt? ska ut i kveld, så kan i sykle hjem, passa bra :)

I har farga d mørkt mørkt mørkt :p

Nina sa...

Uhm.. Satser på at det ikke var mitt appelsinråd du fulgte!

:)

Pernille R sa...

Den lua var nice, hvor er den fra?