22. jan. 2009

SWING!

Som jeg nevnte her en dag, har jeg begynt å sitte mye på biblioteket. Det er faktisk nøkkelen til leksegjøring, så jeg slipper å kaste bort tid på å få tiden å gå i stedet. Men, oppmerksomheten er jo ikke akkurat optimal, når man sitter midt ute i biblioteket og hører på KLIPPElyder fra den 94 år gamle mannen/dama på den andre siden av bokhylla. Dette individet pleier nemlig være på Bunnpris i en time, for så å kjøpe det billigste vi har og be om kvitteringen mens jeg holder pusten. Derfor var jeg 100% sikker på at hun/han limte inn alle kvitteringene sine i en bok, og klipte vekk alt overflødig kvitteringspapir. Så står jeg der da, og spionerer inn gjennom bokhylla. Men idet jeg prøver å finne en fin vinkel, ser jeg tilfeldigvis dette:

Fotturar på Sunnmøre og i Sunnmørsalpene!! Jeg har jo vært på ein fottur i Sunnmørsalpene!
Dere vet, da jeg og Beate i sommer klatret 1500 moh. for å se absolutt ingenting siden det var tett tåke. Uansett, jeg røsket ut bøkene og begynte å bla for å lese om fjellet "mitt". Jeg ble sittende på gulvet nesten litt sånn som en 4-åring på butikken som leser alle bladene i bladhylla. Men midt i lesingen, bare GÅR klippe-dama/mannen! Jeg fikk med andre ord aldri vite om teorien min stemte eller ikke... Eller om det er mann eller dame. Neste gang hun kjøper billig kiwi skal jeg faen meg spørre.
Så...apropos fjell... (minn meg på å ikke bruke topper med horisonale striper igjen. Jeg ser bredere ut enn et fortau!)


Minn meg også på å ALDRI håpe på å bli syk igjen. Det hadde vært fint å være sjuk altså, men immunforsvaret kan da for all del legge det til begynnelsen av uka -ikke rett før verdens fineste helg! Alle kroppsdelene mine er tydeligvis ikke like smarte. Våkner jeg syk i morgen, håper jeg heller at jeg ikke våkner ever again.

Også, hahahha. Jeg fikk melding fra et ukjent nummer i dag, som opplyste om ungdomsskole-reunion på Milano neste uke! Jeg vil heller ete hånda mi enn å treffe gamleklassen over en brent pasta-rett.

Shit, lite kommentarvennlig. Nå blir jeg sikkert emo igjen. Ønsk meg god bedring eller noe da.

66 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring!

Maren sa...

God bedring!godt:)

Hanna sa...

God bedring da ;) Og så må du si ifra om klippemennesket var en mann eller en kvinne, når du finner det ut!

Anonym sa...

Nå fikk du meg atter en gang i bedre humør :) flott!

huilei sa...

God bedring!
Jeg skal følge spent med videre for å finne ut av dette klippemenneskemysteriet.

Anonym sa...

Bra du har begynt å skrive daglig, me like! Bloggen blir bare bedre og bedre, keep up the good work!
Og forresten, du er nok en av de som KAN gå med horisontale striper.. :)

Berit sa...

Her kommer en kommentar :) God bedring!

Mira sa...

Man må jo bare kommentere at du skriver fryktelig underholdende.

JANNEKAKE.COM sa...

Hahahahahaha. God bedring :D

kristin sa...

God bedring eller noe da !

Anonym sa...

har du sett denne? http://www.kk.no/phpf/visQuiz.php?id=2900372 Det er en "hvilken blogger er du"-test. Jeg ble deg:P

Ash sa...

haha. Love the picture btw! xo

Thao sa...

Kjære deg!
Du er genial.

tanorexic sa...

God bedring:)

Anonym sa...

Jeg ble også deg på testen på KK. Morsom blogg : )

Silje/blee sa...

God bedring :-O

Maria Helene sa...

Så flink du er som sitter så mye på biblioteket :)

maria sa...

HAHAHAHAHA! Klippemonster.
God bedring

6y sa...

Får ønske god bedring da :)

Anonym sa...

Jævlig herlig at du skriver så mye igjen, må si jeg ble lettere deprimert hver gang jeg skulle ta den daglige (minuttlige) svippen innom bloggen din for å se om du hadde oppdatert, og det ikke var noe nytt. Fortsett sånn!!! Blir alltid i bedre humør av å lese det du skriver, derfor jeg er avhengig av bloggen din :)

Anonym sa...

haha, du erså rå:) håper du ikke blir syk og at du finner ut va det gjør bak bokhyllene

Anonym sa...

hahahah, sitter og ler for meg selv hver gang jeg leser bloggen din! det er ikke bare "sminketips", "dagens outfit" og andre kjedelige standard innlegg.
Du skriver kjempebra, og jeg er innom bloggen din hver dag! hadde ikke gjort noe med to innlegg daglig :D

Anonym sa...

ey du: ikke ha på topper med horisontale striper, og: ikke ønsk at du var syk!

du ville kanskje at jeg skulle minne deg på det litt senere? men det har seg slik at jeg har kortidshukomelse og ikke kommer til å huske det.. så det går vel greit om jeg sender det til deg nå? :)

vilde sa...

Haha, så morsomt bilde:D
God bedring!

Fanny Elise Bettum Lunde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Juliana sa...

Du er fortsatt like genial! Og noe for deg selv:) Skriver alltid fra hjerterota og får det mest trivielle til å virke underholdene!

sofie louise sa...

god bedring! :-)

It's Aggy bitch! sa...

god bedring!

e.m. sa...

Ikke bruk topper med horisontale striper igjen. Du ser bredere ut enn et fortau - og ALDRI håp på å bli syk igjen !
Ville bare minne deg på det mens jeg husker det. Åkei ?

veronica sa...

- *Minner deg på å ikke bruke topper med horisontale striper igjen*
- *Minner deg på å aldri håpe på å bli syk igjen*
- *Ønsker deg riktig god bedring*

så det så :)

Maria RJ sa...

Haha !! God bedring (: og jeg tok en bloggtest og ble deg, tenkte meg du lurte på det..

Aleksander Denstad With sa...

Jøss, hvis det bildet er fra Molde, er det visst finere der enn jeg husket....

Helen sa...

Halla:) Jeg ble vist deg jeg også gitt.. skrevet en liten artikkel om det på min blogg og lakt ut en liten reklame til deg;)

http://helenaune.ipublish.no/news/show/26062

Helen sa...

OIJ..adressen ble litt feil..:P Nå legger jeg med rett adresse til bloggen:P (tror det er best jeg legger meg igjen ) xD

+
Linken en gang til
http://helenaune.ipublish.no/news/show/26062

Kine sa...

Du ser ikke bred ut uansett hva du har på deg :) God bedring!

Vilde sa...

Hurra for at du blogger oftere, gjør arbeidsdagen min litt mindre lang;) God bedring! Håper du finner ut av klippe dame/mann mysteriet, er nysgjerrig!

Tone Eline sa...

tok testen som ida hadde slengt ut og jeg fikk dette som svar;

Du fikk 13 av 29 poeng
Linnèa
Du er kanskje ikke like forbanna på verden og elsker deg selv like mye som Linnèa, men du skriver og tenker svært likt som henne - så bloggen din har absolutt muligheter til å bli populær!

hahahaha :)

Christina sa...

God bedring! Håper du finner ut av klippemysteriet ;D

e.m. sa...

Ja visst. Åsså ønsker jeg deg god bedring eller noe...
(Jeg og den hukommelsen min. Håpløs !)

Akkedina sa...

God bedring da kjære.. :)
Ikke bekymre deg for noen horisontale striper, du passa toppen fint!

Anette sa...

Hvor har du kjøpt øredobbene på dette bildet??

http://3.bp.blogspot.com/_aZgjegBnLMY/SJCiss7aBrI/AAAAAAAACzM/Eh96JVzjjR4/s1600-h/3007+023.JPG

Henrikke sa...

http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=1170944

Bollemons?

Leni sa...

God bedring slut!

Crydla sa...

HA HA! (Lafing)
Nice blogg og god helg.
Du ser litt gal ut på bilde, men jeg tror det er håret. Det var fett, foressten. Ja, asså stilig-fett, ikke fett-fett.
Også god bedring, siden du ber så pent om det..

høres kanskje ut som jeg kjenner deg ut og inn nå, men jeg kjeder rævva av meg og har ikke annet og bruke fornuften min på enn å kommentere på blogger jeg syns virker intressante akkurat nå! That's why (viss du lurte)
;D

Nisja sa...

Ser du er den nest mest besøkte bloggen. Gratulerer!

Anonym sa...

Vi skal også ha ungdomsskole-reunion på Milano snart! ;) Og kan si at jeg gleder meg sånn ca like mye som deg :p Høh.

PS - du rocker, digger bloggen din! :D

Anonym sa...

hvorfor bytter du ikke linken til lise?

Maja sa...

wow, må alltid le av blogginga di :) Keep it up.

Og forresten, jeg tok den bloggtesten på kk. La merke til at de hadde stavet navnet ditt feil - Linnèa. Det var jo litt.. teit.

Svartkaffe sa...

Jeg har ikke fått noen melding. Nå, nå ble jeg skikkelig skuffet her!

anya sa...

Fin karatekid pose!

Marie Victoria sa...

God bedring! Du må bli frisk slik at du kan blogge for oss tapere som ikke har noe liv, I miss you : )

Krystiana Rita sa...

god bedring :)

Christine sa...

Haha, gjett om jeg deler samme syn på det å treffe gamleklassen. Nooo way.

Karenmor sa...

www.karenmor.blogspot.com

Beate sa...

Åh, sunnmørsalpene <3

zathx sa...

Linnèa, i natt drømte jeg at du strikket skolebøker til meg...

e.m. sa...

Enig med deg, With.
Linnéa og jeg har kjøpt en liten hytte der oppe. Vi bryr oss ikke om hva folk sier....

idun! sa...

Stilig bilde! :)

Anonym sa...

Haha, morsomt. Er det noen fra ungdomsskolen du fortsatt er med på fritiden? Eller var det kun idioter i klassen?

Anonym sa...

nå klikker jeg snart! du må komme med fler innlegg snart da, linnèa!!! :'(

Anonym sa...

nå snakker jeg med deg på face chat! =)

: ] sa...

god bedring eller noe da, stay awesome :]

frida sa...

Fin blogg:)

Linnéa sa...

Takk for godbedring-meldinger! Det hjalp...mentalt. Hostesaft, mmm.

Neida, så... Jeg kan ikke skrive hele tiden. Det går ikke det. Jeg må ha en pause av og til.

Em: Hahaha.

Anette: Øredobbene er fra London dessverre.

Klassen min besto av lol x 20.

e.m. sa...

Touché! Det er vel best at jeg slutter nå før sedelighetspolitiet sparker ned døra mi. Eller noe ENDA verre - at mor sender "The man from B.U.D." sydover. Den karen der ser tøff nok ut til å kunne brekke meg i to...

Silje sa...

Bra at du er paa biblioteket :D
God bedring.