13. jan. 2009

Trivia 14

Jeg merker at alle innleggene mine begynner å hete det samme...jaja.

Satan, jeg har vært på biblioteket i hele 3 timer i dag! Jeg kan nemlig bare konsentrere meg dersom jeg ikke har tilgang til internett. Trist men sant. Bildebevis:

Meen, kunne jo naturligvis ikke sitte der i hele 3 timer uten å gjøre litt andre ting. Så jeg begynte å bla i bilder igjen... Åh, mimring...

Jepp, jeg og Ida i sommer. Vi skulle sende en hilsen til Marie Amanda.

Åh, vi er så modne...

Det chatteprogrammet var for øvrig det mest idiotiske jeg har vært borti. Jeg presterte å bruke 70 kr på å tippe "hvilket dyr vi tenker på som inneh0lder bokstaven u!". Alle i hele Norge tippet etter alle ordbokens regler, men "ingen greide det". Ikke rart, da svaret var "kinesisk nakenhund." Herregud! Da kunne det jo like godt ha vært "norsk fjellgeit med stum u!" Det var nesten sånn at jeg vurderte å saksøke driten, men de la ned rett før jeg rakk det.

Såå...fant jeg et bilde fra en dagen derpå i sommer. Gjett hvorfor jeg alltid føler meg så bra på søndager.


Så...tilbake til hverdagen. Jeg innser at jeg har et jævla eple-problem. Dette tilbudet har gjort at jeg har spist en bærepose epler de siste dagene. Jeg er så avhengig at jeg ikke vet det selv engang.

Er det andre som har en "artig" avhengighet?

107 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha

nette sa...

Ååååå jeg digga så sykt de øverste bildene:p

Anonym sa...

pepsi max og kjeks for tiden

Tonje Holm sa...

Jeg ville sendt samme hilsen til Marie Amanda :-D

Anonym sa...

du er så søt!
hvorfor hater bloggere alle marie amanda?

Kari sa...

Hehe, dritbra bilde av deg og Ida.

Før spiste jeg også sykt mye epler. Det var ikke snakk om å spise et eple om gangen, men tre-fire. Det resulterte i at jeg per dags dato er allergisk mot epler. Jævlig komisk egentlig.. Så jeg har ikke spist epler på to år, noe som er sugent nok i seg selv.

Tonje Holm sa...

SV: Det smakte som papp med lim, æsj! Vel, nå har ikke jeg smakt det, men de sanwichene smakte forferdelig uansett :P

Line P sa...

Hvorfor liker dere ikke marie amanda?

tanorexic sa...

Hehe:)
Jeg har vel en rar avhenighet...spise isbiter! Gjør det hver dag,elsker det,selv om isbiter ikke akkurat smaker så mye.

huilei sa...

Haha, herlig!
Jeg er avhengig av kaffe, uten at det er særlig artig, mer en klisjé.

9cko sa...

Jeg er avhengig av purre, jeg har purre i alt ALT!

zathx sa...

Hahaaa, bæd gØrls azz.
Liker'e! ;)

Anonym sa...

hahaha, du er så genial

kristine sa...

haha, sinnsykt vittig !

Anonym sa...

en artig avhengighet er at jeg må lese bloggen din, uansett om det er gamle eller nye innlegg. også at jeg må ha te!!!! te med melk

hannastrand sa...

Haha, jeg jeg har også brukt penger på et chatteprogram. og selv om man sender inn riktig svar går det alltid en time før det kommer opp på skjermen. og da har noen allerede vunnet :P

Anniken sa...

før så hadde jeg en skikkelig need for toastet osteloff med jarlsberg og majones.
Nå er det mer surt smågodt og marsipankuler.

Anonym sa...

Haha, hvordan reagerte Marie Amanda når det bilde dukket opp på skjermen?

Anonym sa...

Nei :-( Ikke bruk bloggen din til å slenge drit til andre bloggere... Trodde ikke du var sånn. Ble egentlig litt skuffet nå.

Anonym sa...

leser både bloggen din og idas og husker jeg så på tv den gangen dere sendte inn bilde! det var midt på natta ikke sant? jeg holdt på å le meg i hjel

verste var at maria amanda syns dere var såååå søøøøte jenter eller hva nå det var. haha og hu sa noe om at du var skitten linnea

mariah sa...

det bildet der var det morsomte, marie amanda er en flopp

Mira sa...

Jeg har en "artig" avhengighet av Cola Zero og Lollipop. Funfun.

Anonym sa...

Ærlig talt, jeg syns faktisk det er noe av underholdningsverdien at Linnéa bruker bloggen sin til å "slenge dritt" om ting (og i noen tilfeller folk) hun ikke setter så stor pris på. Jeg personlig er veldig lei av at folk bare skriver om hvor mye de elsker den og den personen og blabla.

JA til ærlighet!

Anonym sa...

Hahaha, det var det beste bildet jeg har sett på lenge :D

Heldigvis la de ned det programmet, de lurte jo folk trill rundt..

www.maddisin.com

Anonym sa...

hehe, leste ofte bloggen til marie amanda tidligere.. Den har nå bare blitt dårligere og dårligere. hvorfor liker dere ikke henne?

Mia sa...

Hvit God Morgen -Yoghurt. Ingen dag uten!

Nina sa...

Genialt at dere sendte inn bilde til MA! :p

Martee sa...

I det siste har jeg vært avhengig av flax-lodd...

Har de siste ukene skrapt sikkert over tjue lodd og vunnet en total sum på hele 75 kr!
Snakk om spilllegalskap og bortkastet penger, men fy så gøy det er å skrape ;D ;D

Men jeg gir ikke opp av den grunn. Har på følelsen at det er min tur å vinne en stor sum snart, og hvem vet, kanskje jeg gir deg en slant? ;) haha..

Siri sa...

Grænds, G, Grandiosa. Kjært barn har mange navn.

Espen sa...

Hahah.. Funny det Marie Amanda bildet ass.. Ja, husker hun starta med den chatte greia.. Men hun jobber ikke der nå lenger eller?

Hender jeg klikker meg innom, men orker nesten aldri å lese fordi den er nesten like ensporet og kjedelig som min blogg.

Tema hos MA er hvor mange chailatte hun har drukket og dagens outfit(+hvor fantastisk dagen har vært). Hos meg hvor mange liter vann og kilometer sprunget!(+klaging på ett eller annet)

Jeg vet ærlig talt ikke hva som er verst :)

Bra vi har skikkelig lesestoff hos linnea

Camilla sa...

Samme som deg, internett og epler. Og musikk. Og Options lettkakao!

vilde sa...

haha, arti:D
Elsker leopardtightsen! Hvor er den fra?

Anonym sa...

jeg HATER marie amanda. hun har lurt meg for penger og stjålet ting og klær fra en venn av meg. hun er gjennomført ond. æsj

Arma sa...

set as backround picture, yes?

Ina sa...

kaffe, røyk, og Antibac!!! spesielt det siste

Hanne.sk sa...

Jeg er avhengig av te. Herlige bilder, jeg lo godt. :)

KA sa...

Haha, artige bilder :D Har fortsatt litt dilla på julekaker jeg da :|

Sunniva sa...

Avhengig av røyk (Som jeg faktisk holder på å slutte med nå), kulinaris, cola zero/pepsi max og sjokolade. Kan ikke nevne resten. USUNNE avhengigheter!
Buut, i admit it! Kjempe artig... applaus

Maria Amanda suger. "Bra underholdning visst du er en hamster"
;)

Berit sa...

Kætsjup, på alt selvfølgelig + pepsi-max, läckerol pommegranate, alt av junkfood, drua...I'm weak

B sa...

Nice bilder, må jeg si:)
Neh, tror jeg er litt ferdig med Napa, til tross for at det var gøy. Been there, done that.. Oom du skjønner. Selv om jeg ikke hadde sagt nei om jeg hadde blitt tilbudt en ekstra tur dit liksom.
Dere da? Du vurderer det? :)

Lille Wee sa...

Jeg føler at jeg har et stort IQ-problem, men det er nå så.

Anette sa...

hehe er egentlig ikke avhengig av noe spesielt:p

Maren sa...

Avhengig av pepsi max de siste 4 årene, still going strong. Epler høre sunnere ut..

JANNEKAKE.COM sa...

Hahahahahahahahahahahaha!

Vilde sa...

ÅÅÅ, fikk lyst på gule epler, dumme epleallergi:( Tror jeg er avhengig av hvitløk og squasj, prøver å putte det i all mat jeg lager, mmmm. hahahaha, Norsk fjellgeit med stum u:P

Anne Marthe sa...

Jeg er ikke avhengig av noe. Kanskje cola og sjokolademelk hvis jeg måtte sagt noe :)

Xavi sa...

druer ! :p

Ingerid sa...

Du er genial, digger deg og bloggen din! Jeg er avhengig av lypsyl og rømme... jaja, noen må jo være avhengig av det og..

ps. bildet av deg og Ida er konge :)

Linn sa...

haha, blir aldri lei av deg. likte bilde til MA!

e.m. sa...

Må vel kalles storrøyker, men uten røykehoste. Aldri vært syk en dag i mitt syndige liv. Selv influensabakteriene vil ikke ha noe med meg å gjøre. Det burde vel si litt om min person, eller hur ??
Dyrt ? Veeel: På mine Prince-kartonger står det skrevet: 'Rukymas zudo'. Så det hender det kommer noe positivt fra den kanten også.

Hvem i hulen er forresten denne berømmelige Maria Amanda som alle her er så forbanna på ? Kvinnfolk, katter og klør !!
Jeg sier ikke mer.

Anonym sa...

hahahahah, jeg ler! du er så genial!!

Anonym sa...

marie amanda er fake. hun har jo svindla drit mange på mote.no.


Linnéa, jeg digger deg!

e.m. sa...

Jeg er like klok ???

e.m. sa...

Åjaaa. Nå er jeg med. Men neigu om jeg gidder å lese den. Jeg er blitt skjør nok av å lese denne bloggen. IQ'en har gått ned i minus og bakhodet har fått den karakteristiske flaten. I tillegg har jeg etter alle disse årene med PC, lært at YouTube finnes, noe som igjen har ført til at jeg nesten ikke har fått gjort annet enn å glane på gamlekjærester og lytte til nostalgiske sanger - som f.eks: The pony tails Born to late, glant på bilder og filmer av og med Audrey Hepburn, mens jeg fremdeles forbanner den ondsinnete personen som engang fortalte meg at dama var cirka 20 år eldre enn meg.
Dersom du ser på overnevnte sang, Linnéa, så velg 'grammofonplate 78 rpm' og deretter den versjonen med bilde av Errol Flynn på. Massevis av av snaddermannfolk der !
They shore don't make 'em like they used to anymore ! Both sexes.
An' that's the gospel truth !

Anonym sa...

hahahaha genialt Linnea. Genialt. Det finnes ikke noe verre enn Marie Amanda

Anonym sa...

æsj du kunne sensurert trynet til MA. fæl fæl fæl jente som manipulerer og gjør seg slankere på alle bilder.

margrethe sa...

fantastisk morsomt det bildet av MA med dere i bunnen.

Elise sa...

Haha! Du er i ditt ess, Linnéa!

Anonym sa...

Jeg må være ærlig og si at jeg har begynt og like bloggen din bedre enn Marie Amanda sin, MEN mister litt respekt når du legger ut slike bilder på den måten. Det er omtrent mobbing. Uansett om du liker personen eller ikke.. I don't know, men umodent etter min mening, men en ting skal du ha, og det er at du har en fin blogg og masse meninger :)

Anonym sa...

hahaha, det er ikke ofte jeg ler av ting på pcen, men så søt du var på dagenderpå bildet .. så ut som et troll :-) BUURN det med MA !

Ræg sa...

Jeg ELSKA virkelig MA før. Nå er hun bare kjedelig.
Du eier !

e.m. sa...

Jeg har sett verre ansikter - i speilet !

Nina sa...

Snus!

Hahaha.. For et fantastisk bilde! Du er SØT

Line sa...

Æ e avhengig av lypsyl æ :P Men d e itj nå artiii

Marte Osen sa...

Jeg er avhengig av å lese bloggen din hver dag :D Genialt bilde dere sendte til MA :D

Liv sa...

jeg er fullstendig avhengig av cola zero, jeg drikker det som en alkis drikker rødsprit. seriøst, jeg har et problem.

Aleksander Denstad With sa...

Derfor liker jeg deg...

Anonym sa...

Jeg er alvorlig avhengig av Pepsi Max! Og iste funlight og.. bloggen din. ;)


Jeg ler meg ihjel av bildet. Reaksjonen fra marie amanda er at hun este opp, og hviler på sin egen dobbelhake. Hun må da regdigere bildene sine mye, i og med at hun ser mye mer chubby ut irl, så det også på tvfollo. :D:D

elin sa...

haha, hvor latterlig går det ann å bli.
Det er ikke kult å disse andre. Fra nå av tror jeg ikke jeg gidder å lese bloggen din mere, trodde du var litt annerledes.

Anonym sa...

de fleste digger deg uansett hva du gjør, dere som ikke liker Linnèa uansett hva hun gjør har problemer deluxe.

Anonym sa...

det står at du er en av norges største bloggere på side 2 i dag.

Anonym sa...

haha! jeg dør. Enig i at det ikke er kult å disse andre, men nå har det seg slik at MA er værst av alle. Så go linnea og ida! dette er værtfall ingen falsk blogg

Prinsesse Iselin sa...

hahha, åssn har det egentlig blitt sånn kranglinhg med marie amanda? :)

Linnéa sa...

E.m: Prøver du å si at IQen din SYNKER når du leser bloggen min. Tusen takk.

Jeg disser da ikke Marie Amanda! Jeg bare deler mimrebilder med dere, har ikke sagt at jeg hater henne og ønsker henne død.

Elin: ja, stakkar.

Takk for at dere synes jeg er fin på bildet og generelt! You guys are all great!

Tone Eline sa...

dent salty

e.m. sa...

Neida, sinnatagg. Jeg bare fleipet med deg. Hvorfor tror du at jeg leser den hver dag ? Fordi jeg mener at den er best.
Dattera mi legger bare en halv prosent av det jeg skriver ut på sin blogg. Det burde jo si noe om hvordan jeg kommenterer.
Og det er ikke engang løgn.

e.m. sa...

Forts: Stadig vekk tenker jeg: "Vi var i grunnen ganske fornuftige i den alderen". Ting jeg har glemt dukker opp - positive ting !!
Ok nå ?

Linnéa sa...

Føler du deg ikke litt...snytt da? Hadde det ikke vært for deg, hadde det jo tross alt ikke vært noen henne! Men joda, jeg er tilfreds.

e.m. sa...

Neida, på ingen måte. Det er egentlig ikke hun som helt alene bestemmer hva, hvem, osv, men det har jeg ikke lov til å si. Oops ! Og det heter seg jo at "bare moren vet hvem som er far til barna". Umulig at en flott fyr som jeg kan være far til to så schtøgge unger. Har alltid ment at begge ligner mistenkelig på naboen jeg.
Bud nr 1: Du skal ALDRI ta noe jeg sier eller skriver på alvor !
Gå så bort barn og synd ikke mer.

Anonym sa...

HAHAHAHAHA, digger bildet av Marie Amandas reaksjon :D Og dere, herregud så bra !!

lilli sa...

Japp epler her o ! :P Har dem i veska hver gang jeg er ute på noe! Eple fantomet lilli!

Hildur sa...

Som om du og Ida er så veldig mye bedre. Dere er like korka alle tre

Anonym sa...

Hyv og hoy.
Et meget usaklig spørsmål til dette innlegget, men her var det ikke så mange spørsmål så jeg poster det her.
Jeg lurer på en ting.
Siden Molde er en liten sump hvor alle kjenner alle så vet du sikkert hvem Julia (93) er?
har du noen gang vært på bloggen hennes (julianyl.blogg.no) eller sett videoene? Siden du har sterke meninger om den tragiske befolkingen i Molde (som du forsåvidt har rett i) så er jeg interessert i å høre hva du synes om måten hun utrykker seg på (og da tenker jeg på alt fra klær til meninger) og om du har sett henne eller lest noe på bloggen hennes?
Jeg skal røpe mine meninger annet enn at for meg så reprensenterer hun fjortis sjangeren meget godt. tjohei

Anonym sa...

ikke meningen med diverse skrivefeil.
Jeg skal ikke røpe mine meninger annet enn.....osv

Linnéa sa...

Morn du. har ikke lest henne, og ser ingen grunn til å gjøre det heller. kos deg alene! :)

Anonym sa...

haha, fyfaen du er genial, digger deg utrolig mye :P

Caroline sa...

Jeg var SÅ nære ved å saksøke hele driten jeg og, men rakk ikke. Måtte nøye meg med å sende hatmeldinger (Ja, jeg er kjempe moden jeg og) men de meldingene ble såklart aldri publisert. Det er 200 kr jeg aldri får tilbake. Er glad det hele helvettet er over, så slipper jeg å høre "niiiiice" "hvor mange har du knulla?" "vil du se Anita i bikini som er KJEMPE liten så nesten puppen detter ut!? Stem JA/NEI, 30 kr bare" Oh, happy days !!

Christian Støkkan sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHH må bare fortelle hvor mye jeg lo nå. Utrykket til MA. Priceless! :'D

Digger deg og Ida :-D To heeerlige bloggere.

Krii sa...

hhaha.. sykt morsomt!! Hadde jeg sett det hadde jeg "detti av pinnen" som noen sier. Jeg leser iinnimellom blogngen til MA fordi jeg liker faktisk å lese bloggene til folk jeg "ikke liker"

Krii sa...

hhaha.. sykt morsomt!! Hadde jeg sett det hadde jeg "detti av pinnen" som noen sier. Jeg leser iinnimellom blogngen til MA fordi jeg liker faktisk å lese bloggene til folk jeg "ikke liker"

Anonym sa...

linnea har ikke disset marie amanda! hun disser de typene programmer som hun er med i! :p duster.. det er leserne som disser henne. linnea har aldri sagt hun hater M.A.

Helga sa...

FAEN, EG LO.
I like.

julie sa...

Haha, hvem som helst ville jo skjønt at det var kinesisk nakenhund det var snakk om da, hee-lååo. Det er nok du som er litt treig ...

Anonym sa...

Herregud så umodent av dere! For å være ærlig tror jeg dere er uffatelig sjalue på Marie amanda! Hun har hundre ganger bedre blogg enn begge dere til sammens, Idawulff gjør ingenting annet enn å klage, og du skriver så kjedelige og lange innlegg at jeg ikke orker å lese halvparten. Blir kvalme av jenter som dere, har dere virkelig ikke kommet over fjortisfasen enda? Dere som er så gamle og "voksne" som dere later som?

Linnéa sa...

Jeg innrømmer glatt at jeg er one big fjortis jeg :)

Anonym sa...

Men fortell meg HVORFOR du missliker Marie da? Du kjenner henne jo ikke, så det er kun en grunn det kan være - SJALUSI!!!

Linnéa sa...

Jepp...

Anonym sa...

MARIE AMANDA <3<3<3

MarianneEmine sa...

Haha, sier det igjen Linnéa. Digger deg

Amanda sa...

Hihi, likte veldig godt bildet til Marie Amanda. Kom ikke over bloggen din før nå, og det var litt forfriskende. Syns du skiller deg veldig ut fra de vanlige bloggene på en måte, men det er vel bare meg.

Men så en bekymringsmelding: det er ikke meningen å påpeke noe, men er det lårene dine vi ser på det øverste bildet i leopardtights? Spis noe annet enn salat og imsdal, jente!

Anonym sa...

Det er helt fantastisk hvor mange som ikke har noe bedre å gjøre enn å slenge dritt om Marie Amanda. Du har en god blogg og sikkert mange lesere, og likevel bruker du (fortsatt) tid på Marie Amanda. Er det fordi du får flere besøkende hver gang hun nevnes?

Grow up!

Ann Emmely Louise sa...

jeg har blitt avhengi av blogg 0o

Linn K sa...

hahahaha...no lo eg! og det er ikkje ofte eg ler av noe eg leser, so cheers to you! :)
sharing you thoughts about marie amanda!

lundstein sa...

Jeg bruker mange av innleggene mine på vise hva jeg synes om denne vesle "sukkersøte" jenta selv. I want more. Wuhu!

ole-wombat sa...

jeg elsker deg og ida litt (VELDIG)

Anonym sa...

pepsi max-avhengig

Anonym sa...

Bloggen din :O
Blir faktisk dritinspirert til å gjøre alt og ingenting :D
Mordi e mann og fardin sku ønska han va det :)