10. jan. 2009

Trivia

Noe av det mest harry jeg vet om, er slike kortmapper hvor man oppbevarer kort og sedler. Jeg foretrekker heller å legge kortet i baklomma slik at det blir bøyd på midten, ettersom jeg alltid sitter ytterst på stolen. Eventuelt bare legge det i skinnjakkelomma, slik at man mister det. Slik som med kort nr. 14 som jeg mistet i går. 14 kort på 2 år. Men, denne gangen var jeg i det minste edru. I stedet grusetryna jeg og ble liggende i stjerneform da jeg skulle ut og lete etter det på isen. Av og til har jeg bare lyst til å legge meg ned i fosterstilling og grine skikkelig høyt.

Men for all del! Livet er fint nå. Jeg skal på jobb sammen med favorittkollegaen min, før jeg skal på tidenes største venninnekveld. Taco for 11. helg på rad. True story! Er det bare jeg som spiser det samme hver eneste lørdagskveld?

Avslutningsvis: det tradisjonelle nyttårsbildet.

2004: for øvrig første gang på "fylla" etter 3 rusbrus. Flaske nr. 4 knuste jeg fordi jeg var så full eller noe sånt. Happy times.

2007: Rød leppestift.

2008: Rød leppestift.

Great success, god helg.

56 kommentarer:

huilei sa...

Det er nesten så jeg ikke ser hvor du er i det første bildet.
Taco er godt! Hjemmelaget mat i det hele tatt. Kantinemat dag ut og dag inn tærer på meg.

Eliisa sa...

Hvor er du på det første bildet?

hildegranum.blogspot.com sa...

Få som kler rød lebestift så bra som deg. Ha en fin helg :)

ingrid sa...

du er fin med rød leppestift ! er ikke mange som kler det altså. bra å høre at jeg ikke er alene om å spise taco hver eneste helg. er ikke så my å variere mellom da? står alltid mellom tandori, pizza eller taco her.

t sa...

tar dere det samme bilde hvert år? har det blitt en tradisjon?

TOROBORGEN sa...

den forrige var fra meg.

Åse Marie sa...

Oi, du har forandret deg siden 2004! Sjeldent ser man noen som kler rød lebestift så godt som deg :)

rodstilk sa...

Det er jo Stein Inge?! Jeg jobber med Stein Inge! :D

vilde sa...

Søte bilder, spesielt det fra 2007!:-)

tanorexic sa...

Hvor er du på første bilde?

Jeg spiser ikke det samme til middag hver lørdag,noen ganger jeg ikke spiser middag heller,bare slenger i meg masse godis,hehe,ubersunn på lørdager!

Mor sa...

Hvorfor spør "alle" hvor L er på første bildet?
Det er jo de samme to personene på alle tre bildene. Hvor vanskelig kan det være?

Forslag: puss dataskjermen din litt bedre.

Anonym sa...

Hvor er 2005, og 2006?

KamillaK sa...

Jeg elsker jakken fra 07.

margrethe sa...

den er herlig den jakken fra 2007, du kler rød leppestift.

M sa...

Jeg liker kortholder jeg. Min er særdeles classy. ;D Heheh, Stein inge faktisk.

Caa sa...

Gud som du har forandret deg gjennom årene !:)

hannastrand sa...

Haha, jeg synes også det er harry med kortholder. Mange av vennene mine har det, så eh, hysj det er en hemmelighet :P

MARITHOS sa...

Kåpen fra 07 <3

_Trine_ sa...

hehe:P

Mariah sa...

Hahahaha. Du er så artig

Anonym sa...

artig blogg!
videoblogge mer:D ??

pernille sa...

Det midterste bildet er så fint av deg!

Sanna sa...

Fabulous!
Videoblogg fordi... hm, ja hvorfor? Finner det underholdende. Du kan snakke om epletyper, rød leppestift og den nye Q-melk fleecen.

Siri sa...

I har ei løsning på kort-problemet ditt! Nemlig den fine brune-pungen min :D

Ja i veit i e snill som låne den bort.

Lillian sa...

jeg spiser taco hver fredag, sånn cirkus!

kristin sa...

Siden vi er sofistikerte rike sutdenter har vi biff og rødvin så og si hver lørdag.

Tina sa...

du ser helt annerledes ut nå!:)
jeg hade også kortet i baklomma før, men de forvant.. rart

Danjel sa...

Stein Inge!:D

Linnéa sa...

Toro: Ja, så ofte jeg er i Kr.sund i alle fall :)

Rodstilk: Jeg elsker stein inge! Hils!

I 2005 var jeg vel på sykehuset eller noe, mens i 2006 var jeg i Molde. Da knalla jeg kl 23 og ble henta av mamma. Great!

Sanna: Gode forslag. Skal tenke på det. :)

Siri: hahaha. Få den så skal i tørke me i ræva med den.

Christina sa...

Det ser ikke ut som deg på det første bildet! (ikke negativt ment)

ostertag sa...

Du kler rød leppestift!

Aleksander Denstad With sa...

Ekte mennesker bruker pengepung, så man kan høre myntene klirre når man løper mot bussen.

Monique Lund sa...

Definitivt nydeligst som mørk blond! Men uansett hårfage - nydelig! :)

Anonym sa...

hvilke pilatesøvelser utfører du? har du en spesiell dvd eller en bok elns?

Carina sa...

Du kler den røde leppestiften så alt for bra.

Arma sa...

HVORFOR fikk ikke jeg en mms av deg som ligger på bakken???

Anonym sa...

Taco hver fredag, HVER uke! Du er langt fra alene ^^

Tonje Holm sa...

Det er ikke mange som kler rødlebestift, men det gjør du ;-)

alvab sa...

Har du noen gang tenkt over at det kan være 14 heldige blonde jenter som nå har falsk legg? og utgir seg for å være vår alles Linnèa?

Helle sa...

Oi, kjente deg nesten ikke igjen på det første bildet. Du kler mørkeblondt hår! :)

Stine sa...

jaa, taco hver lørdag! :p

Siri Malene sa...

gøy å ha et bildre fra hvert år slik! =) thihi

Nina sa...

Pene Linnéa :) hehe..

Taco er jeg lei!

Tone Brustuen sa...

Godt å vite at det ikke bare er jeg som stapper i meg taco hver eneste helg, hehe. Jeg begynte å lure om jeg var den eneste. Du har forøvrig en veldig snill bank som gir deg så mange kort. Banken min er ikke like snill. Der fikk jeg streng beskjed om at det ble bare utdelt 10 kort pr konto, og etter det er det full stopp. Jeg tviholder på mitt nr 9 nå. 9 kort på 2 år. Hehe :D

JANNEKAKE.COM sa...

Hahaha, fantastisk at ingen kjenner deg igjen på det første bildet. ^^

Søtt at dere har tatt bilde sammen tre år, selv om jeg ikke aner hvem det er osv.

Elise sa...

Jeg og spiser det samme hver eneste lørdagskveld:p Men pytt, så lenge det smaker FANTASTISK!

Kari sa...

Hvorfor sletta du innlegget om MarieAmanda med en gang?

Anonym sa...

hvilke pilatesøvelser utfører du? har du en spesiell dvd eller en bok elns?

^ henger meg med på den :)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den gråe jakken? kjempe fin:)

Anonym sa...

her i gården er det:
fredag - pizza
lørdag - taco

egentlig greit det, godt å ha noe å se fram til midt i en trasig skoleuke:)

ingrid sa...

Jeg spiser taco hver eneste helg! Blir aldri lei av det :)

Anonym sa...

Jeg ser ikke at det er deg på det første bildet. Det ser virkelig ikke ut som deg!! Går det an å forandre seg så sjukt? :-p

Linnéa sa...

Søk på nett! Jeg har ingen cd or such, bare lært av pilates-damer.

Flott at det ikke bare er meg!

Ja, det går heldigvis an.

veronicarong sa...

hehe, tidig. Jeg spiser forskjelligt på lørdager, men hver søndag har vi svinesteik. Det er storfavoritt. Høydepunkt med søndagen :-)

Lita sa...

haha!! søte bilder!!

MissF sa...

"Taco for 11. helg på rad. True story! Er det bare jeg som spiser det samme hver eneste lørdagskveld?"

Vi spiser det hver FREdagskveld... I en periode spiste vi taco fredager, og tacopizza lørdager. Jeg er over taco, men samboeren vil ha det hver dag. Kan kanskje sende han over til dere i helgene?