15. feb. 2009

Back in hell

Jeg er visst tilbake i helvete igjen, og det har snødd bare 3 meter. Kattene jamrer konstant, og Tica går rundt og lukter jævlig. Same old, med andre ord.

Så, et lite sammendrag fra reisen vår!
Det første vi luktet da vi kom på flyplassen, var selvfølgelig pølser. Lise var den eneste som turte å gi den en sjanse.

Jeg spiser jo bare agurk.

Og champagne.

Det blir sikkert en del rølpebilder, ettersom det faktisk var det eneste vi gjorde. Det var fantastisk.



Dette er ved rådhuset. Regner med at dere vil vite sånt.

På jakt etter en lunsj, fant vi en Fantastisk butikk i ei lita bakgate. Jeg vet ikke om dama hadde laga eller kjøpt alt selv, alt var i alle fall helt unikt og billig. Alle som skal til Køben MÅ hit.




Ok mengde til Lise.
Her prøvde vi oss på Hard Rock café, men det sugde mildt sagt. Etter å ha gaulet hele "Living on a prayer" for alle uten noe særlig respons, slo vi bare hjul videre.
Så dro vi egentlig rett fra byen til flyplassen.
Vel "hjemme" i Oslo, tenkte vi å lage taco. Men så hadde ikke oslohybelen til pappa stekeovn! Ergo han har aldri laget mat selv. Imponerende. Hybelvertene fikk vel hjerteinfarkt da de kjente matlukt av min kokkelering!
Suksess!

Dette er vel ikke særlig kommentarvennlig.

Lise og Agnes gikk på en liten smell da de bestemte seg for å dra på Gay Night. Jeg lå ute og sov.

Nei, nå tenker jeg at jeg avslutter. Jeg har så mye skolearbeid å ta igjen at jeg blir nesten litt emosjonell igjen. Noen som melder seg som slave? Jeg betaler gjerne med de ...47 ørene jeg har igjen på konto.

73 kommentarer:

Sonea sa...

utrolig bra tur

quarten neste?

Nina is Norwegian sa...

ser ut som dere hadde finere vær i køben i februar, enn det jeg hadde i juli i fjor. Ikke bra, men sikkert artig tur. Og hvordan lagde du kjøtt uten stekeplater??

Maren Melstveit sa...

Hahahah jeg ler =)

Åse Marie sa...

Det så ut som perfekt tur! Jeg elsker den blomstrete kjolen som du har på deg på et par av bildene, men den er vel fra Danmark...?

Camilla sa...

Du er genial :D

Marte sa...

for en fantastisk søt butikk! :D

tanorexic sa...

Så ut som en vellykka tur,jeg ville ha vært med:D

Anonym sa...

Nina is Norwegian:
Det går vel an å steke kjøttdeig selv om man ikke har stekovn... Det finnes kokeplater uten stekovn ;)

Vilde sa...

Så utrolig søt butikk!:D

zathx sa...

Tok ikke med det beste "tryne-bilde" da, men.
Du er hot!

Anonym sa...

for en søt butikk! skal til kjøben i sommer, hvor lå butikken?

Hanna sa...

Haha, så herlig! Mannen som poserte med Lise så heit ut! Men det er nå du også da ;D Lykke til med som slave/slavedrive!

Ida Ellingsen sa...

Kjempefine bilder! :)

Christina sa...

Ser ut som en morsom tur :D Og jeg liker kjolene dine kjempegodt!!

henke sa...

hahah, jeg ler meg til blods av champagne-bildet!

hans sa...

GAY NIGHT!

Arma sa...

neste gang blir jeg med

Anne sa...

jeg elsker å lese bloggen din! du skriver utrolig bra + at innleggene dine er utrolig morsomme :D :D

huilei sa...

Scheisse, hvorfor kom ikke jeg på det med tacoskjellene.

Monique Lund sa...

SV: Tusen takk Linnea! Nå ble jeg veldig glad! :D

Ser ut som om dere har kost dere masse på turen til Køben - det er jo en helt fantastisk by! Og du skriver like bra som alltid! :)

Iselin sa...

Kan ikkje du ta å laga ein videoblogg snart? :)

MAREN sa...

Den kjolen med roser på var sick fin!

HANNE.SK sa...

Du har utrolig mye tøffe klær, hvor kjøper du alt? :-)

Malene Kleive sa...

Den butikken var funny kul. Elsker vintage butikker, de er rent elsk <3

emilija sa...

hahaha!!
du er råå linnéa!
uansett hva du skriver blir det morsomt!

Elise sa...

Ferie høres utrolig deilig ut akkurat nå!

Lise Marie sa...

Haha, du er genial! :)

Guro sa...

Hei! Hva heter hotellet dere bodde på? :) Setter pris på svar!

effooe sa...

det var mange fine kjoler det :o

Iselin sa...

Lise er modig som turte å smake på den pølsen. Danske pølser lukter jo død. Agurk er bedre!Hehe

Anonym sa...

Du er raus med rougen.

Maria sa...

Blomsterpiker. <3

Anonym sa...

har du ikke vinterferie??

Anonym sa...

Jeg vet det - du skal gå på Voss folkehøgskole.
Koslig der da.

Anonym sa...

prøv å ta rougen på kinnbena ;) og evt. over.. under er ikke tillat, i regelboka mi :9

Trine sa...

Ser ut som dere har kost dere ! :)

Anonym sa...

Steike, det er 4 meter snø til opplysning og nå har den blitt sørpete. Hallelujah!

Aleksander Denstad With sa...

Herlige bilder her frøken! Håper alt står bra til i Norge!

HopplaHei!

sara sa...

Bloggen sin er så bra!
Du skriver sånne ting som jeg tenker men ikke får til å skrive...
Kjempeflink er du :)
Finefine kjoler!

Henrikke sa...

Misunnelig,ja!Køben er typ ren kjærlighet.Kan nesten ikke vente til jeg reiser om 2 måneder.

prinsessemarte sa...

Herregud, hadde du sett ansiktsuttrykket mitt da jeg så det første bildet. Jeg trodde ikke det var en hotdog, for å si det slik.

Anonym sa...

du er kjempefin

Eja sa...

Ser ut som det var en bra tur! Har også lyst til Danmark på shopping, men skal først til Dublin. Faktisk. Ser du har kjøpt deg sko fra H&M. Har bestilt de selv.. Store eller små i str.? :-)

Anonym sa...

du legger jo aldri inn nye innlegg mer............

Leni sa...

where the fuck is Voss folkehøgskole... ??? Is it close to oslo... it better be!!!!!

Eiirn sa...

Ska du skriv et nytt innlegg snart eller? :)

JUNE S sa...

så nydelig kjole, linnéa :)

Anonym sa...

OPPDATER

Nina sa...

Den kjolen med roser er fra H&M :)

Anonym sa...

Halllo? Hvor bli det av deg? Har du dødd? Dødslenge siden du har skrevet!

Hanna sa...

Gleder meg til nytt innlegg ;)

Ingvild sa...

Nå synes jeg det er på høy tid å blogge igjen! Det er faktisk akkurat det samme hva du blogger om, for det er interessant uansett. Trust me.

Anonym sa...

lever du?!

Anonym sa...

kom igjen da, du har ikke skrevet på fire dager. Vurderer å gå inn i en slags depresjon helt til du tar til fornuft

Nina is Norwegian sa...

Linnii, hva skjedde? Tok Danamrk livet av deg?

Anonym sa...

Oppdatere snart ?

Ida K sa...

Nydelige kjoler!

Lise sa...

Linnea døde av diabetes i går.
Sorry for å måtte meddele dette. Hun var ei fin jente.

Malin sa...

Hei, fin blogg:)

Sjekk ut min www.malinotelie.blogg.no:)

Anonym sa...

HALLLOOOOO

Silje sa...

For en herlig blogg du har! Rett på bloglovin :)

Anonym sa...

Var det så jevlig å komme hjem igjen at du har lagt deg i dvale?
Skjønner deg godt!
Savner deg og innleggene!

Ingeborg... sa...

Jeg liker godt å lese bloggen din, den er sarkastisk, spydig og ekstremt morsom. Dette er desidert den beste bloggen jeg har lest, men det er jeg nok ikke alene om..

Anonym sa...

herregud, kan du oppdatere snart??!

Anonym sa...

slenge me på bølga
...

oppdater!!:D

Linnéa sa...

Absolutt, Helene!

JEg skal IKKE på Voss fhs.

Takk for kommentarer :)

trine sa...

du er så sykt kul;)
kan jeg spørre hvor du har kjøpt det hvite båndet du har i håret? det var nice :)

Sophie :) sa...

Du hadde fin kjole:)
Har kjempelyst til å dra til Køben!

Amanda sa...

Haha, fantastisk! Var der selv nå nettopp.
Fransk hotdog.

Kine sa...

Grøn Lykke i Læderstræde, isn't it?

Kine sa...

www.gronlykke.com, forresten. Om du er keen.
=)

Cathrine sa...

Du er Utrolig pen!!

Anonym sa...

lesa allt bloggid, nokkud gott