20. feb. 2009

Alt blir vakkert med musikk

Jeg har ikke smilt, blogget eller spist middag på en uke. Jeg har hatet absolutt alt, men nå er det ferie - så jeg skal prøve å legge fra meg all negativiteten.

Lise og jeg laget en film hver fra Danmark. Lise romantiserer turen noe helt jævlig, MEN har greid å klippe inn Danmarks største kjekkas. Jeg på min side ødelegger ved å lage min egen vri uten musikk. Dette kalles realisme. Har dere bare tid til å se en, anbefaler jeg den siste: min.


CPH from lise ripnes on Vimeo.



God ferie.

53 kommentarer:

JANNEKAKE.COM sa...

Hahahahahaha, dansingen din var fantastisk. Er det greit at jeg sier at du er litt spesiell? :)

huilei sa...

^Enig! Jeg skulle ønske jeg var like flink.

Mina sa...

hahaha...videoen din var best! helt sykt..

Carina Isabell sa...

Dansingen din slår ihvertfall milli vanilli sin!

Men skulle nesten ønske at du hadde skutt den champis-korka gjennom vinduet! :)

joakim sa...

flaks at jeg så begge filmene! om jeg kun hadde sett den nederste, kunne jeg trodd at du var gal! :)

..men morsomt da! og musikken er nydelig.. sigur rós! :D jeeej

Anonym sa...

snakker du oslo væring på siste videoen?

Christine sa...

Amazing!

Ingvild sa...

Wehey, din var helt klart fetest. Dansingen var ZUPAH.

Ingvild sa...

Forresten.. Jeg synes ikke du er det minste spesiell. Nei nei nei.

FRIEND OF LAGERFELD sa...

haha, du er så go' Linnéa

Ella sa...

Innholdsrik tur!

JUNE S sa...

likte begge, på helt forskjellige måter.

hjertevill sa...

Haha, elsker dansingen!

Ella sa...

Han må værsågod ha agurk på skive, og i salaf, selvfølgelig! Men, han spiste KUN agurk, så luktet alt agurk etterpå. Sinnet kokte! Nesten.

Danjel sa...

Hah ;P

Leni sa...

1:0 for Lise .... :)

I love you but I've chosen darkness

KamillaK sa...

Nydelig header, Linnéa. Lyset, bakgrunnen, du... Alt var så fint.
Jeg har kommet hjem ja. Dessverre.

Ida Katrine sa...

Dritrå header! Likte vell egentlig din video best ;)

Anonym sa...

Den nye headeren din var kjempefin! Håper du får en fin ferie :)

Ingrid Marie sa...

Fin header du hår fått deg

Christina sa...

i do, i do, i do love you.

Henrikke sa...

Kjempefin header,Linnéa.
Håper du tar godt vare på deg selv,selv om du har hatet disse tingene den siste uken.(jada masa)

Geniale videoer!

Anonym sa...

Får ikke sett den nederste videoen :/

Vilde sa...

Haha, såg artig ut:D Du er så morsom!

tanorexic sa...

Haha,du er så skjønn:) Elska dansinga di:D

Maja sa...

Likte begge videoene, jeg :) (selv om din var en smule kulere)

men ingenting slår den nye headeren din, råfin!! :D

Maria sa...

Haha, videoen din var en klar favoritt.

Lise: nydelige jenter, nydelige køben, nydelig alkohol

Linnéa: nydelige jenter på rølp

Love it! :D

Nina is Norwegian sa...

ny header! nice nice..
Godt å ha deg tilbake.

lise sa...

Det er mange grunner til at jeg lagde min med musikk. Det røper Linnéa sin. Borat-engelsk, dårlig humor, og fantastisk latter.

ostertag sa...

Hahaha! Geniale videoer!
Likte headeren din btw :)

Christine sa...

Hehe, fantastisk! :D Og je, dansingen din.. Jeg bøyer meg i støvet. Synd jeg aldri fikk opplevd det på Napa!

Berit sa...

Haha, geniale videoer!

Fin header har du fått også

Emmah sa...

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)
http://emach.blogg.se

lägg gärna till mig på bloglovin!

Karoline sa...

Hahah, herlig film! :D Hvilken sang er det?

Sunniva sa...

Begge filmene var bra!
Headeren din var forresten kjempe fin :)

Anne Marthe sa...

Så fin headeren din er :)

Anonym sa...

Hva er ditt mål med å hinte om evnt kjærlighetsorg? - Håpe på at han skal lese?

Anonym sa...

Den nye headeren er virkelig nydelig!

HANNE.SK sa...

Jeg ELSKER Sigur Ròs! Synes begge filmene var genial! ;-D

Linnéa sa...

Jeg er ikke spesiell, jeg er unik. En vesentlig forskjell.

Ja, snakker oslo"isk" - trodde av en eller annen grunn at han ikke skjønte Moldedialekt.

Jeg er ikke forelska i noen som leser bloggen min. Da hadde jeg muligens dedikert hvert eneste innlegg til han for å vise hvor perfekt jeg er!
Det var egentlig mer for å hinte til dere om at jeg satt ved siden av verdens kjekkeste danske.

Sangen er noe Sigur Ros-relatert.

Anonym sa...

herlige filmer!
JEG LIKER DEN NYE HEADEREN!!! :):):):)

kristinebakkevig sa...

digger den nye headeren, digge videoene :D

Linn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingeborg... sa...

Du er en utrolig morsom person. Herlig film du hadde. Lise sin var også bra, den hadde litt mer "stemning" over seg.

Nydelig header også..

line aurora sa...

haha! MOLI! veit du, fellesprosjektet på skolen min skal hete FAR DIN, og det var jeg som kom med forslaget. kred.

skal ikke på hove i år, selv om det er trist å plutselig bare ikke skulle dra dit. roskilde, derimot! ahh blir så fint. jeg har roskildekriblete mage allerede. har du vært på der? jeg synes du bør teste det ut. billig øl.

Regine sa...

heheh bra den filmen din!! :D
ser ut som ein kul gjeng.

Kos deg i ferien!

Nina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
feddaboy sa...

haha filmen din var max fjortiss i starten :D

Marte:) sa...

du e faen meg unik! samtidig som du framstår som motebevisst osv, så glimte du til med dine ekte sider der du ikkje e redd for å visa deg fram eller drita deg ut, og det e so morsomt! fortsett med det, digge videobloggane dine;)

sjekk ut min blogg, fersk i gamet=)
lifebymarte.blogg.no

Anonym sa...

Sigur Ros e så fantastisk!

Dreo sa...

Oppdater, you whore ! ;-D

Næd sa...

Hahaha. Linnea! Digger at du minner om en lemmen når du tar opp og ned skjørtet. Jeg dæver. Så gøy ut i Køben, heldigfrøken som har ferie nå. Min er over og jeg er syk. Great.

Marte sa...

Nice overskrift!