8. feb. 2009

Bare sånn at dere er klar over det, dette blir et jævla bilderas.

Men jeg vil jo dele ALT! Spesielt rommet. Det hadde så mange fasiliteter!!


Kunst.

Oi, et bilde av meg! Ikke meningen.

Badegulvet jeg vurderte å sove på. Fant ut at det ikke var så lukseriøst likevel da, bare litt renere enn hjemme.

Men SÅ, ble jeg hentet av ingen ringere enn... ARMA! Vi skulle på loppemarked i Hakkadalen, som visst nok viste seg å være....

suksess.



Høydepunktet:


Da jeg skulle ta på meg denne flotte vesten, la jeg fra meg veska mi på et bord. Det skulle jeg kanskje ikke ha gjort, for etter 2 sekunder hopper det en dame på den og tror den er til salgs. Og jeg måtte Nesten slå henne.

Ny sykkelshorts på Arma.

Såå... skal Arma og Marie ha tacopizza for 3. dag på rad. Jeg derimot, tok med kyllingosten ned på hotellfrokosten som er kåret til Norges beste 4 år på rad. Flink, Linnéa.

Trondheimturen var rene kappløpet, jeg måtte jo treffe flest mulig! Så, jeg sprang rundt der da - i 40 minusgrader. Og jada, klart det ble epler til lunsj. Jeg må faktisk kutte ned, jeg spiser 1,5 kg epler daglig. Hvordan SKAL jeg greie det?!

Så møtte jeg en flott blogger med masse krøller og styggere dialekt enn meg! Følte at dere ville vite det også.

Og enda en blogger! Joakim er også kjent som manageren min. Det er selvfølgelig ikke jeg som har laget bildene sånn, jeg har tross alt et liv.

Og det er klart ikke jeg var alene i Trondheim, jeg hadde faen meg ikke orket å kjøre 4 timer hver vei i snøvær fra helvete. Mor og stefar var selvfølgelig på pletten for meg, og stakk innom før vi dro ut på byen. (Ikke jeg og mamma altså, men med Arma og gjengen.)

Nå har jeg sittesår. GUD, gi meg styrke til å trene.

47 kommentarer:

Nina is Norwegian sa...

Slike sykkelshorts vil jeg også ha meg... Glinsende og røde...

Åse Marie sa...

Morsomme bilder! Loppemarked er alltid bra. Var bartetrønderen også til salg?

marte sa...

hakadal? jeg bor i hakadal ;D landet... Ojee :] hahah

Mira sa...

Ser ut som om du har hatt det bra :)

huilei sa...

Så det er sånn Captain Planet ser ut på sine eldre dager.

Sunniva sa...

Omg, jeg som trodde du var der helt ALENE! Såg ut som ei arti helg

Ingrid sa...

Haha, bloggen din er rett og slett genial. Og navnet ditt er nydelig. Heldige du :)
Tøft av deg å møte alle disse bloggerne da. Virker som om du har hatt det gøy.

Leni sa...

Your ass is a pure perfection.

FRIEND OF LAGERFELD sa...

jeg kunne ikke vært særlig hyggelig på meldingen jeg skrev, angryface.

Anonym sa...

hvilken kyllingost er d du nevner så ofte? :)

Bendik Andreas sa...

SKAL DU VÆRE HER LENGE?! ;O

+ ÈN TING TIL SOM JEG HÅPER DU SVARER PÅ. HAHAHAH veeeldig teit ting; Men kan du hjelpe meg med start som fanger folkets oppmerksomhet liksom? :p Sånn du skal skrive om deg selv. Haha. Siden du er utrolig flink til å skrive ville jeg spørre deg :). Håper du svarer på kommentarfeltet. Eller spør om mail hvis du ikke gidder å skrive det her.

MagnusQtie sa...

Du var utrolig bra kledd!

Maria sa...

Jeg håper for guds skyld at du kjøpte den vesten! Noe så sexy er det lenge siden jeg har sett. :O

ragga sa...

er det en redningsvest?

Huong sa...

Jeg så deg på Trondheim Torg. Kanskje du la merke til stirringa mi, for det var noe kjent med deg. Og jeg registrerte ikke at det var deg før du snudde deg og gikk, for da så jeg den store blomsten du hadde i håret. Haha:)

Anonym sa...

fjerter du ikke mye siden du spiser så mye epler dagen lang? epler = fisfull

tanorexic sa...

Ser ut som du hadde det festlig:)

Arma sa...

Oi, hu arma virka kul da. HEHEHE

Anonym sa...

Hva strikker hun i bilen?:p

leffa sa...

hoy! du som spiser bare ting man ikke kan legge på seg av, du vet at du legger på deg like mye av pepsi max som vanlig brus? kroppen tror den får tilsatt vanlig sukker pga den kunstige tilsatte smaken, dermed omdanner den brusen som sukker i kroppen. reality bites.

Linnéa sa...

Åse Marie: I wish...

Kavli kyllingost!

Bendik Andreas: Du, beklager. Ingen kjenner deg bedre enn deg selv :)

Huong: Nei, la ikke merke til det :) Men så gøy!

Anonym: JEg er immun mot alt.

Arma strikker en GENSER. Fikk godt forklart alle fargekombinasjoner og mønstre. Trur det blir bra jeg!

Leffa: Nå tar du grundig feil lille venn. Ferdig med det.

Anonym sa...

kommer ikke over at jeg møtte deg TO ganger i Trondheim altså! Du er min absolutte favorittblogger

MagnusQtie sa...

Nice, nice! :D

Miriam :) sa...

så ut som dere koste dere :) mange fine bilder!

carroline sa...

Får veldig lyst til og gå i skinnjakke når jeg ser bildene dine,men er det ikke sykt kaldt nå?

Sara sa...

Jeg liker bloggen din:)

Aleksander Denstad With sa...

JOOOOOKKKEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

joakim sa...

ja, with ?

Nugget sa...

haha, digger sykkelshorts på arma. very nice combo.

Maja sa...

Last.fm: "Your musical compatibility with linniiie is Super "

:))

Anonym sa...

Har du noengang hørt på bandet Broder Daniel? Det burdedu

Anonym sa...

Hva er det du har "lappet" over i headeren din? Til venstre for deg liksom

Nina is Norwegian sa...

Hvordan skal du feire 2 000 000 besøkende på siden ? Satser vel på det i løpet av mars?

stylebym sa...

Du er så bra;)

zathx sa...

Du har så bra smil!!!

annettenr1 sa...

Utrolig morsom mann med bart! uten bart ingen fart! ;)

Anonym sa...

Linnéa, hvor mange kalorier er det i et eple ca? Alt jeg finner gjennom google sier alt fra 50-300 kalorier??

Espen sa...

Anonym: Et eple inneholder mellom 45-90 kcal, spørs litt hvor stor det er. Dvs at å spise 4-5 små epler er det samme som å drikke en HALV LITER cola.

Selvsagt er epler mye sunnere, og mer mettende. Valget er enkelt!

Monique Lund sa...

SV: Hehe, ja det er jo et fint bursdagsønske! Kanskje jeg skal ønske meg en til... ;)

HANNE.SK sa...

Gøy du var i Trondheim. Kule bilder:-)

Mari sa...

SV: ja, huff...

Han en fin dag frøken!

jv sa...

kari har tøff dialekt ;)

Anonym sa...

Fant liksom ingen rett plass å skrive dette, så jeg sier det bare her. Jeg savner videobloggene dine..
de er de beste innleggene dine. Der du svarer på spørsmål. Så jeg har noen spørsmål til deg.

1. Hva tror du skjer etter døden?
2. Har du noen gang vært forelska i en kjendis, om du har, hvem?
3. Om du skulle hatt en piercing, hvor ville du ha hatt det?

Idamja sa...

haha, slik hårbøyle har jeg hjemme. Fikk fra farmor fra Spania da jeg var lita :P

Linnéa sa...

Har ikke hørt det bandet. Kanskje jeg tar en "lytt"!

Hahhaa, faen. Du så det. Ser alle det? Det er rett og slett bare at jeg har forlenget den. Det er det samme to ganger. Jeg herjer i Paint!

Zathx: DU er bra, du.

Anonym: Flotte spørsmål, men spar de til senere! Er en grunn til at jeg skriver blogg, og ikke videoblogger.

Linnéa sa...

NIna: 2 mill feires med boller og brus og rotter!

Marte sa...

Jeg så deg, men du så ikke meg. :(