13. feb. 2009

fort

Ja, jalla! Kofferten er like tung som meg, og jeg er offisielt personlig konkurs.
Men herregud, jeg elsker dansker og danske regler! Utestedene stenger klokka 5, og har flere enn 4 mennesker i motsetning til Molde. Bare trist at vi skal reise i morgen...tidlig. Så skal vi bli i Oslo til søndag, bare for å bruke enda mer penger og drikke enda mer alkohol.
Fytti grisen som jeg fortjener det!



Utsikten er ikke særlig flott, men jeg er jo her.


Et av de alt for små skoene jeg har kjøpt. Nå må jeg slanke føttene!


Jeg har kjøpt så mange fine kjoler at jeg tror jeg skal bytte navn til Linnéa Kjole!
Off Linnéa, for et dårlig forsøk på å være morsom.



Husk at det er Valentines Day i morgen! Jeg har fått et eneste kort i hele mitt liv, og det var av venninna mi... Såå.. Innboksen er åpen!
Nei, jeg skulle egentlig bare oppsummere litt, så jeg har ikke tid til å være morsom.

Vi ses i Oslo!

34 kommentarer:

Mira sa...

Kos deg den siste tiden på turen :D Jeg tror det er sunt å bli personlig konkurs innimellom. Om det innebærer fine kjoler og fine sko selvfølgelig.

Iselin sa...

Lykke til med å slanke føttene;)

Bloggkonk sa...

Hei!
Da du er en blogger tenkte jeg dette kunne være av interesse. Bloggkonk er en helt ny side hvor du på en enkel måte kan finne bloggkonkurranser fra bloggere over hele Norge! Dette prosjektet er fremdeles bare i startfasen, men vi håper at dette er noe som vil bli stort etterhvert og at vi får mange med på dette, både bloggere og ikke-bloggere. Lykke til!

http://bloggkonk.wordpress.com

tanorexic sa...

Ser kjempekoselig ut:) Imorgen skal jeg også drekke..endelig:D

JANNEKAKE.COM sa...

Shopping, aw. Danmark er et fantastisk fint land, alt er liksom mer chill der :)

joakim sa...

very nice look i prøverommet der Linnéa! :)

Latest News sa...

This is what happens when you are getting to "BIG" in the blogger world.

Norwegian blogger Marie Amanda Smedbakken (marieamanda.com) living in Oslo, Googled herself and then and in this example find a intervju at the Youtube of her self, taken

from the norwegian TV channel Tvfollo. The video was put there as an admire thing but she stated the video to Tvfollo to get an indictment to this fan beacuse of the

permissions sake.

Why is that disquiet this teenager more than the caring about the fans we asked!

And that was done Before she knew if the Youtube Channel had the right to publish this video.
"She could have asked us" they say from the channel.

The tv channel was not asked for permission as many of the videos on the tube are, even if that is not an excuse but a fact.

Anonym sa...

Er dette en tights eller bukse? hvor er den fra? http://1.bp.blogspot.com/_aZgjegBnLMY/SZWyqf8YncI/AAAAAAAAEo8/Q1pcoAhMTXs/s1600-h/DSC_0138.JPG

thefagandthefaghags sa...

Jeg hater valentine...

http://thefagandthefaghags.wordpress.com/

Petter Johan sa...

Jeg melder meg på kommentaren over! Valentine suger.

Ash sa...

oh the shoes look smashing! smask xo

Elise sa...

fader så utrolig pen du er :) ser ut som dere har det gøy!

Ida Sanden sa...

Jeg vil også til Danmark!

huilei sa...

Ah, deilige sko.

zathx sa...

Så lenge du drikker med begge hendene, slapper jeg av!

Maren sa...

Skoene var nydelig da.. Jeg trenger også å slanke føttene, så hvis du finner en bra slankekur, please do tell! ;)

Jeg har også bare fått et valentine kort i hele mitt liv, og det var fra en kamerat som tull fordi jeg ikke likte dagen. hurra?

Ellers vil jeg bare si: det er godt å være norsk i danmark.

Arma sa...

OSLO?
ehmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
en time og tjueåtte minutter unna k-town?

Dina sa...

God valentinsdag! Elsker bloggen din, btw! <3

Theresa sa...

Så bra blogg du har. Og du er superpen!

stylebym sa...

Happy Valentines=)
Så kule skoene var!!

stylebym sa...

Happy Valentines=)
Så kule skoene var!!

Anonym sa...

Jeg har samme sko som deg i svart. Tror ikke andre forstår hvor jævla fine de egentlige er :D

Helene Nordvik sa...

Hvor er den tightsen/buksa fra? :)

Mari sa...

jeg bor i california atm, og ettersom aldersgrensen for å drikke alkohol er 21 her, blir de helt sjokkert når jeg forteller at den er 16 i danmark. nyt tiden du har der :]

e.m. sa...

Latest News:
Screw marieamanda.com in my book. But whereinhell did you learn how to write English ?
This is definitive not pidgin or 'Beche-la-mar', because THAT at least I would've been able to understand...
Back to school and update the language, there's a good girl/boy...or 'vatteffer' !!

Anonym sa...

You are oh so very beautiful like a love poem!

Silje sa...

happy valentines day Linnèa ;)

MARTHA I FARTHA sa...

Likte det bildet hvor du satt i vinduet : ) Pent!

Anonym sa...

Jeg leste et av innleggene dine, har du hatt anoreksia?
Så fint ut der! Heldiggris!

lisa sa...

du skriver dritbra. kan du ikke bruke et innlegg på å gi råd til ikke fullt så kjente blogger?

ps: sjekk ut, www.liizad.blogspot.com

Monique Lund sa...

Lekre sko linnea!
Kjempekule!

Linnéa sa...

Bloggkonk: jeg driver ikke med konkurranser for svingende.

Latest News: Åja.

Buksetightsen er fra Gina!

Maren: Jeg gikk ned 2 skostørrelser da jeg gikk ned 25 kg! Men det er kanskje ikke den beste måten..

LIsa: bilder! tenke litt før man skriver.

Takk for alle kommentarer :)

Tina R sa...

jeg bor i danmark og molde:)
fin blogg du har, leser den daglig:)

Anink sa...

Det øverste bilde: Beste ansiktsutrykk jeg har sett!