6. feb. 2009

Great

HerreGUD, jeg skal flytte hit. Ikke til Tr.heim altså, men til hotellet. Badet er så fint at jeg vurderer å sove på gulvet! Og dopapiret var klistret igjen med et GULLklistremerke!
Det første jeg gjorde var selvfølgelig å stikke på den lokale Bunnprisbutikken for å kjøpe kyllingost og epler, før jeg kom opp på rommet sammen med Herr Dell. Men det var jo ikke noe kniv! Så jeg måtte ned og spørre kokken. Fikk selvfølgelig kniv, spurta opp igjen med kniven i hånda. Tenk om jeg hadde falt, da hadde det blitt en dramatisk Tr.heimtur dere. TVen slår seg av hvert femte minutt også, satans teknologi.


Men, poenget!! Dere tror jo sikkert jeg er syk som oppdaterer 2 ganger på en dag, men det var bare noe jeg tenkte å dele med dere. Da jeg fikk koblet meg på internett fikk jeg en link til Side2 med et intervju av meg. Jeg tar en titt, og faller faktisk ut av senga idet jeg oppdager hvilket bilde de har valgt. Og jeg som trodde jeg var ond!

Gå inn og titt selv her. Hva sier vi?

55 kommentarer:

joakim sa...

got to love you! :)

helle sa...

fantastisk bilde !

huilei sa...

Det var jo fine bilder av begge to.

Noe mer forstyrrende: Hvor gammel er personen som skrev artikkel? Har ikke sett noe så dårlig skrevet på år og dag.

linda-mari sa...

Du er jo herlig da:)

June sa...

Hvilket hotell er du på da? For jeg har både hotell og bunnpris rett ved siden av meg. Ta det med ro, jeg skal ikke stalke deg.. :-b

Anonym sa...

hvorfor er du i T-town alene? :)

Åse Marie sa...

Haha, jeg tror journalisten hater deg :-) Flaks at du er søt uansett da.

Maria sa...

Hva gjør du i Trondheim?

tanorexic sa...

Du fungerer igrunn som en Valium du,hehe. Jeg grua meg til kjøretimen,også satt jeg og surfa på blogger før jeg skulle ut og kjøre,så hadde du skrivd dette nye innlegget,og jeg slappa mer av og ble blid med en gang:)

Jeg syntes det bilde av deg er søtt jeg:D Og det hvor du står med trynet klint på vindusruta er jo genialt,hehe.

Wenche sa...

Så morsomt at du er med da, men fyfaen så dårlig skrevet. Personen bak artikkelen er sikkert kjempesjalu, derfor bilde av deg! Haha, neida. Du er nydelig

Anonym sa...

Herregud så dårlig skrevet artikkelen var! Verste jeg har sett. Satser på å treffe deg på shopping i Trondheim idag ; )

hannastrand sa...

så gøy! Ukens blogger og greier.

Iselin sa...

Stiller meg bak Åse Marie; du er jo søt uansett:p

Anonym sa...

Digger deg :) Men må si at artikkelen ikke var særlig imponerende skrevet. Dessuten var det litt rart å velge de bildene h*n gjorde, du er søt uansett, det er ikke det, men når det er en seriøs artikkel som mange kan lese tenker jeg at man kunne valgt noen litt mer seriøse bilder også, haah, selv om de var morsomme da. Kanskje det var grunnen... :) Hihi.

Prinsesse Iselin sa...

Jammen hvorfor er du i Trondheim vesle due? :)

Malene sa...

Hehe, nydelig bilde av deg ja ;)

Mikael sa...

hva vi sier? vi sier vel som vi alltid sier; pussig skrue hun der Linnéa... men søt er hun...

Carina sa...

du er på flott hotell, og spiser knekkebrød med agurk? haha, gotta wuv you

Synne-Marie sa...

En ufattelig dårlig skrevet artikkel fra side2! Hjelpes..

Hallelujah for selvironi :)

Sunniva sa...

Jeg kunne også tenkt meg å dratt på tur alene. Bare slappet av og tatt livet litt med ro.

Men på artikkelen så sier de at du skylder på din oppvekst i Molde. Er jo litt tull det da.. Du er jo ikke oppvokst i Molde? Du er jo fra Hjelset eller noe?
Kos deg i helga :)Misunner deg virkelig.

Jeanette sa...

Haha, ok kan være enig med deg at han gjorde dårlig valg av bilder..

Anonym sa...

det er nå hu andre som ikke har no fint bilde, ditt er helt knall haha stå på!

Anonym sa...

hihi, så deg på Trondheim Torg idag! :D

Susanne sa...

så deg i byen idag; ) to ganger faktisk, men da tenkte jeg at du kunne tro at jeg fulgte etter deg og blogge om det etterpå- så jeg snudde og gikk i motsatt retning. Men morsomt å se deg!

Anette sa...

funfun ;D Jeg skal gå tv og radio journalistikk, men tror det var mest pga Cuba turen at jeg valgte det! Hvilken linje tar du?

M sa...

Hvilket hotell er det der? Og hva gjør du egentlig i Trondheim? :p Dårlig tid å komme til Trondheim på, permafrost og fussvær.

Ella sa...

HAHAHA! Kjedelig. Kunne valgt et LITT finere bilde :F Er du i Trondheim alene?

Live sa...

Så deg i byen, tenkte jeg skulle si "HEI", men jeg tenkte du ville tror jeg var en stalker.

Therese sa...

Du er heldig som er i Trheim! Har du gjort noe spennende hittil? :)

Lise sa...

JA LINNÉA! Begynn på AFR, så kan jeg fotfølge deg overalt og være sikker på at du får en venn, eller en wannabe-venn.

COME ON.
Det er bra studieturer, det er en passe stor skole, og den koster ikke altfor mye.

Gogo!

Silje sa...

Unødvendig av han å bruke akkurat det bilde, men det viser bare at du er en tøff jente som kan drite deg ut på bilder og likevel se bra ut :D høhø. Kos deg i Trondheim;)

Eirik Andreas sa...

omg drar du til trondheim uten å si ifra? SKUFFA.

Hanna sa...

Hahaha, me like! Personen som skrev artikkelen, må ha en mental alder på 12 år. Jeg er enig med huilei, og mener at det var utrolig dårlig skrevet!

Leni sa...

Are you one of those "TURNÉ-JENTENE"?

Nina is Norwegian sa...

Nice nice, takk for underholdningen

Anonym sa...

haha:)

susanne sa...

hei!
du er veldig flink til å kle deg og brilliant til å ta bilder:)

Jeg bare lurer, hvor har du kjøpt den hvite kjolen fra forrige innlegg?
Den var veldig fin!!

therese sa...

Jeg datt nesten av stolen i latter! De kunne jo ha valgt et annet bilde, men det var jo liitt morsomt :D

Maria sa...

Du ser alltid smashing ut, no worries;D

Haha, aw!

Ida Sanden sa...

Haha :D

Thea sa...

Søt blogg du har :)

Linnéa sa...

Er på Rica Nidelven! Ikke alene :)

Nåh, så bra tanorexic!

Sunniva: Jeg har bodd i Molde i 14 år. Og Hjelset er i Molde.

Eirik A: Jeg sier jo fra!

Leni: You bet I am!

Kjolen er fra HM :)

Takk for fine kommentarer, nå skal jeg hjem!

Kristine sa...

Jeg har aldri lakt igjen kommentar på bloggen din, men må si jeg elsker den :D Ærligheten og selvironien din er bare helt fantastisk!
Hvor henter du innspirasjon fra? Er det noen mobeller eller ligende.
Stå på videre, jeg følger med! :)

Jeanett sa...

Hahahahahaha, uheldig med den, ja! Huff, eg ler, men veit ikkje om det er av eller med deg. :)

Camilla Albertine sa...

Åh, Rica Nidelven har verdens beste frokost! Winerbrød er en fin start på dagen, spør du meg :)

Karoline sa...

You're amazing!

Mette sa...

haha! sinnsykt morsomt :P

Nina sa...

Du er herlig<3

Julie sa...

hvis ikke du skriver et nytt innlegg i dag så kan jeg like gjerne bare dø..

JUNE sa...

Synest bildet er søtt jeg :) Heldig som er i Trondheim! Jeg skal kjøre dit med en gang jeg får billappen.

elisabethms sa...

bloggen din er en av de beste rett og slett, altid noe moro du har skrevet man må le av :- D

Anonym sa...

jeg hadde blitt sritsur. Sue them

Sunniva sa...

Okeei. Hmm, kan hende det er i Molde kommune ja. Men anser ikke Hjelset som en del av Molde fordiom. Trodde du hadde bodd der lengre jeg ;-p

Ida K sa...

Linker deg jeg:)
Morro at du er på seher.no da;)

julie Victoria Ulven sa...

Jeg har tagget deg, og utfordrer deg til å tagge 5 nye blogger på bloggen din, samt skrive 25 faktasetninger om deg selv. Håper du tar utfordringen! :)
mvh.
www.julievictoria90.blogspot.com