26. feb. 2009

Innmari random.

Ferie i Molde is not only-only. En av de mest trafikkerte veiene i Molde er stengt, noe som nesten gjør meg litt glad! Bilistene har jo ikke fått det med seg, så ca. HELE Molde må svinge og kjøre tilbake veien de kom fra. I går da dette var nytt, var det hakket før jeg tok med både strandstol og popcorn ned for å se på idiotene.

I dag var det heller stille, enda jeg sto lenge for å vente. Det er vel bare meg igjen nå, som er i stand til å glemme det.


Ellers har jeg fått én oppgave i ferien, og det er å finne ut hvem denne fuglen som ble tatt med hjem fra byen i helga er sin. Mor vil visst ikke ha tjuvgods på veggene, og jeg kjenner at det sårer meg litt. Det var jo bare godt ment.

Og jepp, jeg har vært på Bunnpris, OG jogga. Farvel utrente bein, nå mener jeg det.

Men det var dette jeg egentlig ville fortelle... Er det bare jeg som har blitt latterlig betatt av Alexander Rybak i Grand Prix? Hvor kjøper man slike menn?


(Herregud, merker dere hvor random dette var? Jeg virker nesten blid! Håper på en bedre dag i morgen.)

46 kommentarer:

Elisabeth sa...

Rybak ja...han er bittelitt lik Tittentei?
Flink fyr da, du må gjerne være betatt av ham:)

Dina sa...

Heldige deg som har ferie! Brukte opp ferien forrige uke, så nå skal skolebenken slites helt til påske. Ha en fin ferie! :)

Marita H. sa...

Eg og har blitt hekta på Alexander, sjukt - men sant!

Samantha sa...

Skulle likt å vite hvor man kjøper en sånn en jeg óg, han er jo så sjarmerende!

Arma sa...

er du forelska i "viggo", du a

Carina Isabell sa...

Jeg har hørt at man finner sånne menn på Bunnpris. Men vet ikke helt hvor på bunnpris. Kanskje i frysedisken?

Ingrid Marie sa...

Alexander er søt da!

Nina sa...

Ta Viggo da:D

tanorexic sa...

Hadde det ikke vært for at jeg har type så hadde jeg nok vært rimelig betatt av han selv;)

glis sa...

Viggo?

Ingeborg... sa...

Altså, han er jo meget pen.

MARTHA I FARTHA sa...

Jeg har blitt latterlig lei av han, jeg. I løpet av bare få dager, egentlig.

Anonym sa...

ikke bare latterlig betatt, latterlig forelska! avstandsforelska iallfall.. sukk

Marianne sa...

Jeg er ihvertfall blitt bissart betatt av sangen hans, tar helt av her med youtube..

Maria sa...

Han er bra kjekk, ja! De kan kjøpes overalt, men er jævlig dyre. :(

Fotografvenner er bra praktisk, ja! Høhø. Nå må jeg bare finne meg en frisørvenn, og en venn som kan presentere meg for Robert Pattison, så er jeg i boks, vennevis.

JUNE S sa...

Under finalen sjarmerte Rybak, men jeg så han i en nyhetssending med briller og uten sminke og da sjarmerte han ikke... Det var da jeg tenkte "hvorfor i verden skulle jeg sette meg ned å se nyhetene akkurat nå, når jeg ikke har gjort det siden 1999.

Haha, er med på å finne frem strandstolen og spise popcorn for å se på idiotene.

Siri sa...

haha, søtami <3

Kristine johansen sa...

å, jeg skal gifte meg med alexander. oi. patetisk. hihihi. hih (...)

Mari sa...

Nei, det er ikke bare deg som er latterlig betatt av han. Han er jo nydelig!

effooe sa...

han er jo søt :D

Hilde sa...

Jeg skal til Molde helgen om to uker, party at your place? ;)

Anonym sa...

Han er søt !

Ela sa...

latterlig betatt... helt til jeg hørte et intervju med han på radioen

Mia sa...

Han gikk på skolen min:) En smule spesiell da, men søt.

Berit sa...

Han er en smule søt, ja. Og dine randome innlegg er alltid morsomme å lese!

Carina sa...

Rybak er herlig! Merkelig, men herlig! Ordentlig skjønn!

iselin tara sa...

Jeg har også blitt latterlig betatt av han!

Ida Katrine sa...

Er hekta jeg og! Håper han er til salgs..

Eirik Andreas sa...

Ja, det er bare du som er betatt av han.

Mikael sa...

Alexander Rybak'er kan importeres fra Hviterussland. Det er i allefall der denne karen kom fra. Tror de har et spesielt Alexander Rybak-marked i utkanten av Minsk. Vet ikke hva prisen ligger på, men er sikkert overkommelig for en overbetalt Bunnprismedarbeider...???

huilei sa...

Jøss, nå må jeg nesten sjekke han ut på YouTube.

Elisabeth sa...

Jeg er også latterlig betatt av Alexander, + at jeg er forelska i han. Han er så utrolig sjarmerende og pen! Skulle ha vært flere av disse.

Anonym sa...

er ikke bare du nei! Jeg har fairytale som ringetone og foolin' som meldingstone . lenge leve limewire.

rybak er en sjarmis

Danjel sa...

Haha, God forbid ;D

Anonym sa...

haha.. ler så godt av innleggene dine ;P Positivt ment! Digg blogg.

Tonje Charlotte sa...

Alexander Rybakk finner du på Nesodden! Så han hele tiden på bussen her før...han bor rett ved meg!

Anonym sa...

Ble sinnsykt betatt av han ja, for en utstråling!

Synne-marie sa...

Ja... jeg innrømmer det. Han er kjekk! :)

Anonym sa...

jeg synes han minner litt om vesle-Frikk med fela!! han er jo kjempe søøøt!!

Anonym sa...

hvor er buksa du har på headeren fra?

Lise sa...

Nei nå må du faen meg gi deg. Til og med han med høyt hårfeste er penere enn han der.


Knus!

Hilde sa...

Sv: Jo, selvfølgelig! Hva med en sykkeltur? Du trår, og jeg sitter bakpå. Kortere vei til trente bein er det ikke :)

Linnéa sa...

Elisabeth: Jeg var redd for Titten Tei da jeg var liten, så nei.

Hilde: Totally!

Mikael: Så FREKK! Til og med du synes han er litt småsjarmis, vel?

Buksa er fra GT.

Lise; Du sårer meg.

Maren Joanna sa...

Hvis du får vite hvor man kjøper sånn menn, si ifra da ;)

Sofsen sa...

Rybak og jeg bor på samme øy :O OMG, I'm lucky. Han er rar.
Og oppfører seg som et uskyldig, naivt lite barn. Men fryktelig søt, ja!

:)
Digger bloggen din!

Anine sa...

Bettatt ja... Det kan man trygt si!