28. feb. 2009

Kryssordogsovepiller

Jesus være med meg. Neste gang jeg tar sovetabletter for å få sove, skal jeg bare legge meg ned og gjøre akkurat det. Ikke draa det ut med å løse kryssord på sengekanten, helt til jeg plutselig i en rusfølelse tenker: "hey, la oss sende sms til HELE telefonlista!" Deretter minnes jeg at jeg tenkte "Hey, enda bedre! Jeg logger på facebook på mobilen, og skryter av at jeg har tatt sovetabletter!" Jeg sier med andre ord at sovetabletter kan gjøre det samme med en som alkohol kan. Jeg mener, hvem av dere har ikke sendt melding til noen man ikke skal sende melding til i beruset tilstand? "Hehe, han blir jo sikkert bare GLAD for melding av MEG!"
(Hva skrev dere i tilfelle? Jeg elsker å høre om sånt!)

Mitt beste råd er å slette nummeret til alle du står i faresonen for å sende melding til. Selv om jeg bare ringer 1881 i stedet...

Jaja, god helg.

44 kommentarer:

Je@n1te sa...

He he , huffda. :) Håper du fikk sove godt etter X antall sms hvertfall :D

Anonym sa...

Haha, hva skrev du da?

emilija sa...

haha, så morsomt!
kommer ikke på hva jeg har skrevet, men har skrevet en del tull ja ;P

tanorexic sa...

Hehe,enkelte sovepiller er noe dritt,håper ikke det var Nozinan du tok:P

zathx sa...

Jeg vil ha sovepiller.
Men, haha - kjipt!

JUNE S sa...

Tusen takk, fine Linnéa! Skal love deg at jeg ikke er den første som kommer springende inn på "selveste" Dockside, selv om jeg i mine tidligere dager har vært desperat etter å komme inn der. Blir nok ikke noe Dockside i kveld. Skal du? :)

Haha, off! Skjedd alt for mange ganger at jeg sletter tre mobil nummer for å ikke kontakte de i løpet av kvelden. Så plutselig dukker en kompis av vedkommende opp og jeg springer etter for å få mobilnummeret, mens venninner stopper meg og jeg bare gir de drapsblikk (jeg husker å unnskylde meg dagen etter). Hva jeg skriver da, alt fra om de ønsker overnattingsbesøk til å ringe å fortelle at jeg savner de. Flaut i ettertid, men bruker som oftest å le av det i ettertid. Om det er noen unnskyldning å skylde på alkoholen vet jeg heller ikke, siden man er så ærlig som man kan få det til -selv om den ærligheten aldri burde kommet frem.

stylebym sa...

Hehe lett for! Burde være alkolås på mobilen altså:)

Mira sa...

Haha, huff.. Jeg gjemmer alltid mobilen under en sofapute eller ligenende om jeg skulle være i fare for å bli i påvirket tilstand.

martsputsj sa...

Haha! Ukontrollert sms'ing er farlig.
Etter en fest for en stund siden sendte jeg "Korr e det nachspiel?!" til min gamle grandtante. Skuffende nok fikk jeg ikke svar..

Amanda-Lauré sa...

hehe :P Sist gang jeg tok såvepiller sovnet jeg i en fosterstilling oppi badekaret :)

e.m. sa...

Anonym: Det vil jeg ikke si. En gentleman snakker ikke om sånt.

Ellenpellen sa...

Haha, kjenne til d me sovepilla ja :p fikk du sove da? :)

Anonym sa...

Hva er sovetabletter? Tror du mener innsovningstabletter som det så rett fint heter.

God helg ;)

Marie sine ord, lest av deg. sa...

Jeg har skrevet:
"så du var forelska i meg i tre år på videregående, men turte ikke å si det til meg.. jævla dust"

ps: vi har ikke snakket siden omtrent. tjoho.

Veronica sa...

Jeg skrev melding til feil person igår, hvor jeg røpet en hemmelighet. Og jada, jeg var edru. Shit.

Martine Elise sa...

Jeg sender alltid meldinger i beruset tilstand. Den værste jeg har sendt er til en person JEG hadde ditchet, men begynte å savne akkurat der og da. Jeg skrev: Jeg tror jeg elsker deg jeg. Savner du meg eller? Hæ? Svar da...

Jeg liker han ikke engang!

Menthale sa...

hahahhaha:D

Sara sa...

hehe, jeg skulle skrive melding til en venninne i juleferien. jeg skrev "Gleder meg sånn til å se deg igjen etter ferien! Masse nusser og susser fra meg." Meldingen ble vist sendt til min mannlige lærer! Det fant jeg ut når jeg fikk svar av han! Flaut flaut flaut.....

Silje sa...

Hehe.
God helg!

Kamilla sa...

"he du løst på bøgdabesøk enj?", eller "serriøst, kan du vær så snill kjør me hæm frå byn, i kjem me serriøst ikkje hæm", seriøst er vel det mest brukte ordet i fylla. Man er jo jævlig seriøs. Neida så.

Wenche sa...

Hahhaha, hva skrev du?

thefagandthefaghags sa...

Hahah! Det hørtes ut som en uheldig kombinasjon gitt. Tror ikke det er noe jeg skal prøve^^;

God helg

http://thefagandthefaghags.wordpress.com/

deadbarbie sa...

Hehehe morsomt. Det gjør venninnen min på hver eneste fest vi går på. Sender meld: "hei jeg er interessert i deg" eller "hei, jeg hadde lett tatt deg" osv. Huff.

Heidi sa...

Haha, jeg gjør sånn hver gang jeg drikker jeg:p Er ikke så lenge siden jeg slo opp med typen min og da hadde jeg sendt 4 meldinger til han om at han ikke trodde vi skulle bli sammen igjen selv om jeg sendte melding. Bare for å gni det litt ekstra inn, huff :p

Ingvild sa...

i klarte å skrive detta:

Å c+daem+sir+i+dEppp+querle+kEllen?.+bare+vär+aa+ikuje+e?+í+meine+dí+ke+kom+hjem+forde+ragz+s+ir+dí

Leni sa...

why would you take them??????? i'm emotional... and worried!

isabel sa...

jeg klarte å skrive til en venn at han MÅTTE si til en han hadde besøk av at jeg syns han var søt.
heldigvis har jeg ikke truffet
han jeg syns var søt etter det :p

Arma sa...

VAR DU RUSA da du sendte meldinger med meg?:(((((((((

Leni sa...

I just want to die!

Jojoo sa...

haha den fellen har jeg gått i mang en gang. Sender gjerne en melding til alle jeg kjenner bare for å fortelle om hvor fantastisk gøy sovepillerus er. Narkose frembringer forresten også sms-lyst, det er faktisk hakket værre enn sovepiller.

Eva sa...

Hvor er skinnjakka du hadde på i forrige innlegg fra? : )

Maria sa...

1881 burde stenges fredag og lørdag kveld/natt. I alle fall bare ha taxinummeråpent. D:

Ella sa...

Da vet vi hva vi IKKE skal gjøre!:P

Anonym sa...

jeg sendte mld til deg!!!!! det gikk aldeles ikke bra... du ble kjempe sint å truet med å drepe meg.. stalkern din (lol)

mariellekatarina sa...

Been there, done that!
Senest natt til fredag faktisk. Jeg sendte en helt utrolig latterlig melding til gutten jeg driver med. Tror han tror jeg er fjortis nå, ja. Uups

KK sa...

uffda, håper virkelig ikke mobilen ble helt tømt for penger..

Linnéa sa...

Alltid Dockside, June!

Ellen: Fikk mildt sagt sove ja.

ingen kaller det innsovningstabletter, da. Jesus.

Leni: my diurnal rhythm is kinda...fucked.

Arma: NEI! Man ruser seg ikke rett før Herr Rybak skal på TV...

Eva: Jakka er fra HM

Godt å høre at det ikke bare er meg som driter meg loddrett ut hele tiden :)

Ida sa...

Haha! Om det finst ein premie for det så hadde nok eg fått førstepremie. Skjer med meg kvar einaste gong eg er ute, skulle ikkje gått an å bruke telefon på fylla..

Therese sa...

Haha. Kjenner til den der. Det værste er å våkne opp dagen etter og lese gjennom det man har skrevet...

Sunniva sa...

Huff.. Jeg burde legge igjen tlf min hjemme når jeg er på fylla. Jeg ringer personer jeg aldri snakker med til vanlig, sender mld til tidligere flirts og blir verdens dypeste som bare er SÅÅ glad i vennene mine. "Hvor er du? Har du det bra? Jeg må møte deg nå"

Kathy sa...

haha, har sendt en del rare fyllemeldinga opp gjennom tida. Min favoritt må være "Plutselig må man kjempemye på do".

Maria sa...

Hehee.. jeg sendte melding og ba gutten møte meg hos en ukjent (for oss begge) Phillip klokken ett den natten så vi kunne leke pompel og pilt. Meldingen ble ikke bare sendt fra biip grunnet skrapa kontantkort, men fra venninnen min sin, så i skrivende stund vet han ikke hvem meldingen var fra..
I guess I was the lucky one !

Lina sa...

Jeg har ikke sendt så altformange meldinger, jeg er verre på ringing.
"heeei! hvor er du? jeg er bare her, jeg.. men du? blablablablablablablablablabla men du? blablabal jeg falt på bakken, men du? jeg sitter ikke der lenger nå da..blablal men du?"

det er ikke overdrivelse, om jeg sier at jeg sier "men du?" ca 230 ganger i løpet av en telefonsamtale.

Anonym sa...

Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accesѕion capital to assert that I get аctually enjoyed
account your blog pοsts. Anуway I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast.

my site; http://www.lj315.cn