11. feb. 2009

Nei, jeg skal ikke smake paa danskepoelse

Faen, jeg skjoenner ikke hvorfor de tre siste bokstavene i alfabetet ikke fungerer naar jeg har min egen norske data! Jaja.

Jeg holdt paa aa brekke hodet idet jeg skulle vri meg litt fra fosterstillingen jeg holdt i dobbeltsetet i bussen fra Molde til Oslo. Jeg hadde jo mer eller mindre dopet meg paa sovetabletter, ettersom buss og soevn er to ting som ikke er skapt for aa passe sammen. Da jeg tilfeldigvis vrir hodet, ser jeg et lite glimt av...GARDERMOEN. Her skal jo jeg av, mumler jeg og ruller ut av setet. En mild form for flaks, kan man si.

Spoler fremover i tid, og naa sitter vi veldig fornoeyde paa hotellrommet. Klokka er halv 9, og konserten begynte...8. Vi dro med andre ord ikke for aa knive til oss billetter. Aarsaken er rett og slett kulden. Det er bart, men kulder aapner oss innvendig. Ja, der fikk dere vite litt om vaeret ogsaa.

Skulle egentlig bare oppsummere jeg, og vise dere litt diverse! Her har vi en liten del av hotellrommet, det er Perfekt! Walkin closet, to bad, bord og INTERNETT. Jeg er reddet.

Vi rakk aa shoppe i noeyaktig en time, vi hadde jo ikke med oss noe!


Saa...var vi paa en slik Thairestaurant.

Hvorfor har jeg ikke dratt til Danmark foer / faen, spoersmaalstegnet virker heller ikke!

Herregud. Visste dere dette _spoersmaalstegn_

Heisen da....

Saa var vi bare en liten tur paa samvirkelaget. Det er ikke meningen aa vaere en slik fjortis som gjerne vil vise frem alkoholen sin altsaa... Eller jo, det er det.

Nei, naa skal vi kose oss dere. Skulle liksom bare si hvordan jeg hadde det.
Satser paa aa moete Kings of Leon paa byen i kveld.

28 kommentarer:

Leni sa...

I'm sure that you will meet them!!! Dont forget to take naked pictures of Caleb!

Karen Marie sa...

kan hende at du har stilt vekk språket på datan da... akkurat det samme skjedde med meg her en dag, plutselig var språket engelsk! så på den linja nederst på skjermen din så er det en språkinnstilling, står enten NO eller EN, norsk eller engelsk :) bare et forslag...
Kos deg i Danmark :)

Silje aka. TruLt3 sa...

Jeg elsker danmark!

LISA sa...

Haha. Eid!

Mari sa...

Eg var på ein daglegvarebutikk i København, der det faktisk stod at det var ulovleg å selgje alkohol til BARN under seksten år.

Det var då eg skjønte at eg var i Danmark.

(I tillegg var halve butikken via til alkohol.)

Therese sa...

Haha. Kos deg videre da! :)

Reidun Beate sa...

Jeg har aldri vært i Danmark, men nå fikk jeg veldig lyst takket være deg. :) Kanskje jeg skal begynne å spare til tur.

Kos deg i kveld da! =) Drikk med måte. :P

Anonym sa...

Trykk CTRL + SHIFT for å få tilbake æ, ø og å.

Carina Isabell sa...

Kos dere masse og lykke til på byturen! :)

Anonym sa...

hvordan reiser du? Fly? Båt?

Mira sa...

Det ser ut til (refererer til det siste bildet) at det blir en fin kveld. Kos dere ;)

tanorexic sa...

Ah,thairesturant:) Aldri vært på det,men sikkert digg:)
All den alkoholen <3 Skulle ha vært der og hjulpet dere med å drekke det opp..med glede:D
Jaja,kos deg i Danmark mens vi andre må på skole eller jobb :( *misunnelig* Hehe,kos deg:)

Sigrid. sa...

Flaks at du kom av bussen, jeg har forresten ingen problemer med å sovne på busser. :p

Mari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
skypus sa...

det er derfor det er så fint å være på roskilde! fem minutter med tog inn til nærmeste matbutikk/polet, og sååå billig ;)

Monique Lund sa...

hoho - ser ut til å bli en fuktig og artig kvel! Kos deg masse! :)

ingrid sa...

FAEN så billig viiiin !

Ida Ellingsen sa...

Danmark er et fint land, eller det spørs veldig om hvor i Danmark man er.

Forresten, nede på skrivebordlinjen skal det stå "NO" tror jeg, for norsk da. Der har nok du vært borti en hurtigtast, som har ført deg til en engelsk data:)

Oda Aslaksby sa...

Fy søren, nå fikk jeg lyst til å dra til Danmark! Det ser sinnsykt digg ut!:D

Mor sa...

http://www.grenes.dk/no/08_6_butikker.asp

AudM sa...

Haha du har nok kommet borti en knapp:p Jeg fikk det tilbake til normalt ved å trykke på alle knappene på tastaturet( gjerne på likt) for å finne hvilken det var..

Kaja sa...

De øredobbene var kjempefine! Hvor har du kjøpt de?

Sunniva sa...

Åherregud.. Nå sitter jeg omtrent å HYLER for meg selv fordi jeg er så misunnelig på dere. Jeg elsker danmark, den billige alkoholen, utelivet og hotellene.

ÅååhHåååh.

ps: det er ikke ofte jeg er misunnelig.

Anonym sa...

Hold inne skift, mens du trykker Alt Gr tre ganger! Da fikser det seg igjen :- ) Ikke spør meg hvorfor ..

hedda sa...

hoho, du er sikker på at du ikke bare har kommet borti engelsk som språk på pcn?

KristineBirgitte sa...

Skål ;)

Hilde sa...

du har så sykt bra blogg :D'
hvor har du kjøpt de øredobbene du har på det på bilde 3 og 4 ?

S sa...

gud, du er genial. Jeg elsker deg!